Ik ben zelf erg tevreden met de iPod Nano... En er zijn genoeg programma's beschikbaar om je iPod te beheren zonder iTunes, zoals bijvoorbeeld YamiPod...quote:Op zondag 11 mei 2008 16:51 schreef Poit- het volgende:
Ik heb geen zin om er een topic over te openen, maar ik zoek een goeie mp3 spelert voor tijdens het sporten(hardlopen etc)... Ipod nano is wel chill, maar zijn er nog andere goeie spelers? Ben niet zo'n Itunes fan namelijk...
Dat dilemma had ik vorig jaar ook. Ik heb uiteindelijk geen mp3 speler gekocht, maar een mobiele telefoon met goede mp3/geluidskwaliteit (S.E.). Twee vliegen in één klap, en ik ben er nog steeds heel tevreden over.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:51 schreef Poit- het volgende:
Ik heb geen zin om er een topic over te openen, maar ik zoek een goeie mp3 spelert voor tijdens het sporten(hardlopen etc)... Ipod nano is wel chill, maar zijn er nog andere goeie spelers? Ben niet zo'n Itunes fan namelijk...
Die rickroll URL weet ik dat die eindigd met iets als Ui, dus die klik sowieso nietquote:Op maandag 12 mei 2008 11:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, ik ook
en ik dacht nog wel rick te zien te krijgen...
Vaak wel verstandigerquote:Op maandag 12 mei 2008 11:33 schreef Sjowhan het volgende:
Mogge
Eerst maar ff douchen, gisteren Vista Business geinstalleerd @ Virtual PC, ga ik mooi mee testen
Wil eerst een aantal dingen echt zeker weten dat ze draaien voordat ik zelf overga; waarschijnlijk ga ik een versie nog kopen ook dan
Uhu. Een zweedse commercial manager op kantoor vond het maar vreemd dat ik geen Vista kennis had. Maarja, ze verwachten ook dat ik Zweeds kan lezen en begrijpenquote:
Ach tsja, heb het nu toch al gedaan bij hemquote:Op maandag 12 mei 2008 12:08 schreef Geqxon het volgende:
Je zou kunnen zeggen dat je nog geen Vista draait in verband met bedrijfsveiligheid?
En dat je bij iedereen linux neer wil pleurenquote:Op maandag 12 mei 2008 12:08 schreef Geqxon het volgende:
Je zou kunnen zeggen dat je nog geen Vista draait in verband met bedrijfsveiligheid?
En dan nog een goed toetsenbordquote:Op maandag 12 mei 2008 12:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach tsja, heb het nu toch al gedaan bij hem
Ga sowieso de Zweden vragen of de sysbeheerder er een MUI overheen kunnen installeren met de engelse taal. Kan ik iig wat meer uit de voeten met dielaptops
Dát valt me alles mee, een beetje anders is 't wel, maar voor grotendeels komt het zeker met de US-versie overeen.quote:
van MS mag dat in princiepe (je bent dan namelijk een systembuilderquote:Op maandag 12 mei 2008 12:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Uhu. Een zweedse commercial manager op kantoor vond het maar vreemd dat ik geen Vista kennis had. Maarja, ze verwachten ook dat ik Zweeds kan lezen en begrijpen
Overigens dacht ik dat als ik bijv een videokaart koop, ik een OEM versie kan aanschaffen toch? Scheelt doekoe.
Toch prettig dat MS bepaalt voor wat voor prijs je een stuk hardware kan kopen...quote:Op maandag 12 mei 2008 13:12 schreef mschol het volgende:
[..]
van MS mag dat in princiepe (je bent dan namelijk een systembuilder)
Toppiequote:Op maandag 12 mei 2008 13:12 schreef mschol het volgende:
[..]
van MS mag dat in princiepe (je bent dan namelijk een systembuilder)
Bepaalt Apple dat dan niet soms?quote:Op maandag 12 mei 2008 13:43 schreef whoops het volgende:
[..]
Toch prettig dat MS bepaalt voor wat voor prijs je een stuk hardware kan kopen...
Wel in mindere matequote:Op maandag 12 mei 2008 13:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Bepaalt Apple dat dan niet soms?
Das heel normaal, want in de iMac bijvoorbeeld zit geen 1 stukje hardware van Apple zelf.
Bij Apple?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |