Welk warm weerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 06:43 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
Ondanks de warmte heerlijk kunnen slapen
idd moge enzoquote:Op vrijdag 9 mei 2008 06:43 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
Hier ook gelukkig, ik werd alleen om 06:45 door een collega uit me bed gebeldquote:Op vrijdag 9 mei 2008 06:43 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
morghequote:Op vrijdag 9 mei 2008 06:43 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
Nee, pinguins komen daar niet voorquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:08 schreef mschol het volgende:
[..]
moet alleen nog wel even moederdag kadootje scoren :S
Mams was gisteren jarig, denk dat ik haar enkel een mooie bos geef oidquote:Op vrijdag 9 mei 200809:08 schreef mschol het volgende:
[..]
morghe [afbeelding]
nog 4 uurtjes en ik kan op naar huis...
moet alleen nog wel even moederdag kadootje scoren :S
tis meer dat ik het heb uitgesteld tot het laatste momentquote:
Idd, om 10 uur smorgens 26 graden in de schadow bij me computerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:41 schreef Geqxon het volgende:
Klote hitte.
En je server moet ook down natuurlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:59 schreef Geqxon het volgende:
Ik loop de complete dag met een snotneus rond, vuurrode ogen, ik kom bezweet op mijn werk aan, kan mij slechter concentreren, cup-a-soup is niet lekker meer, mijn laptop is bloedheet, ik moet mijn computer underclocken.... bah bah bah. Doe mij maar herfst.
Oh, hooikoorts?quote:Op vrijdag 9 mei 200809:59 schreef Geqxon het volgende:
Ik loop de complete dag met een snotneus rond, vuurrode ogen, ik kom bezweet op mijn werk aan, kan mij slechter concentreren, cup-a-soup is niet lekker meer, mijn laptop is bloedheet, ik moet mijn computer underclocken.... bah bah bah. Doe mij maar herfst.
Lekker toch, doe je fans aan.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:12 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd, om 10 uur smorgens 26 graden in de schadow bij me computer.
Vele malen gehad, die van mij deed het zelfs nog na 15 minuten in een glas waterquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:42 schreef Sjowhan het volgende:
Zojuist koffie over mijn telefoon gegooid, gelukkig doettie ut nog
6230 toevallig?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Vele malen gehad, die van mij deed het zelfs nog na 15 minuten in een glas water
Moet me airco maar weer eens naar boven halen denk ik zoquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lekker toch, doe je fans aan.
Het rotte is dat ik passief gekoeld heb, maar goed, vorig jaar april liep de pc nog steeds als een zonnetje.
Whehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |