http://diveintoaccessibility.org/quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eens. Ik ben er ook zo een. Ook de mobiele markt wordt steeds belangrijker bv, dan is een standaard die er ondersteund wordt ook wel handig
jouw bijbel bevat een makeup fout in opera miniquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://diveintoaccessibility.org/
Mijn bijbel.
pwnquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
jouw bijbel bevat een makeup fout in opera mini
En dan?quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Echter kun je dan nog steeds alle inhoud prima lezen, en daar gaat het hem om.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik zal het eens bekijken als ik zin en tijd en geen zon hebquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Echter kun je dan nog steeds alle inhoud prima lezen, en daar gaat het hem om.
Niksquote:
True maar dan nog is een pathway half achter een header niet direct duidelijk leesbaarquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Echter kun je dan nog steeds alle inhoud prima lezen, en daar gaat het hem om.
Welk warm weerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 06:43 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
Ondanks de warmte heerlijk kunnen slapen
idd moge enzoquote:Op vrijdag 9 mei 2008 06:43 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
Hier ook gelukkig, ik werd alleen om 06:45 door een collega uit me bed gebeldquote:Op vrijdag 9 mei 2008 06:43 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
morghequote:Op vrijdag 9 mei 2008 06:43 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
Nee, pinguins komen daar niet voorquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:08 schreef mschol het volgende:
[..]
moet alleen nog wel even moederdag kadootje scoren :S
Mams was gisteren jarig, denk dat ik haar enkel een mooie bos geef oidquote:Op vrijdag 9 mei 200809:08 schreef mschol het volgende:
[..]
morghe [afbeelding]
nog 4 uurtjes en ik kan op naar huis...
moet alleen nog wel even moederdag kadootje scoren :S
tis meer dat ik het heb uitgesteld tot het laatste momentquote:
Idd, om 10 uur smorgens 26 graden in de schadow bij me computerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:41 schreef Geqxon het volgende:
Klote hitte.
En je server moet ook down natuurlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:59 schreef Geqxon het volgende:
Ik loop de complete dag met een snotneus rond, vuurrode ogen, ik kom bezweet op mijn werk aan, kan mij slechter concentreren, cup-a-soup is niet lekker meer, mijn laptop is bloedheet, ik moet mijn computer underclocken.... bah bah bah. Doe mij maar herfst.
Oh, hooikoorts?quote:Op vrijdag 9 mei 200809:59 schreef Geqxon het volgende:
Ik loop de complete dag met een snotneus rond, vuurrode ogen, ik kom bezweet op mijn werk aan, kan mij slechter concentreren, cup-a-soup is niet lekker meer, mijn laptop is bloedheet, ik moet mijn computer underclocken.... bah bah bah. Doe mij maar herfst.
Lekker toch, doe je fans aan.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:12 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd, om 10 uur smorgens 26 graden in de schadow bij me computer.
Vele malen gehad, die van mij deed het zelfs nog na 15 minuten in een glas waterquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:42 schreef Sjowhan het volgende:
Zojuist koffie over mijn telefoon gegooid, gelukkig doettie ut nog
6230 toevallig?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Vele malen gehad, die van mij deed het zelfs nog na 15 minuten in een glas water
Moet me airco maar weer eens naar boven halen denk ik zoquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lekker toch, doe je fans aan.
Het rotte is dat ik passief gekoeld heb, maar goed, vorig jaar april liep de pc nog steeds als een zonnetje.
Whehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |