quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:38 schreef JortK het volgende:
Ph, vooral daar heb je een goed punt in Windows met overal een bevestiging voor vragen en ballonnetjes en shit.
Een nieuwe gebruiker zit daar op te wachten, want daardoor kan hij / zij makkelijker door het systeem.
Als ik naar mezelf kijk zit ik daar niet op te wachten
Ik wilde net zeggen, waar zit de knop om het uit te zettenquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:59 schreef mschol het volgende:
[..]
qua ballonnetjes en bevestigingen vragen: dat is inderdaad vervelend maar prima uit te zetten, niet specifiek dingen maar dat vind ik persoonlijk zowiezo niet vervelend..
In windows is dat anders:quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:01 schreef Geqxon het volgende:
Wat prachtig is in Leopard, is dat alles zo goed samenwerkt. Voorbeeld: Ik open met Finder een PDF bestand dat ik een paar uur terug van een website heb gedownload. Gelijk krijg ik een prompt:
This file was downloaded from the internet. Do you Wish to open it?
The file was downloaded from http://www.jj.am at 12:31
Open / Cancel
Kijk, dat zijn nou duidelijke popups.
Ik ben nu al verliefdquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:17 schreef Geqxon het volgende:
Had ik al gezegt dat PDF in OS X geintergreerd zit? Zowel het openen, maken en bewerken van PDF files is supereasy. Als je iets print staat er een duidelijk "Save as PDF" button.
En als je dan een PDF opent (zonder dus Adobe te hoeven installeren!), kun je ook met het grootste gemak losse pagina's van PDF files door elkaar husselen, verwijderen, invoegen, en het vervolgens als een nieuwe PDF (zonder kwaliteitsverlies) opslaan.quote:
*fap fap fap*quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En als je dan een PDF opent (zonder dus Adobe te hoeven installeren!), kun je ook met het grootste gemak losse pagina's van PDF files door elkaar husselen, verwijderen, invoegen, en het vervolgens als een nieuwe PDF (zonder kwaliteitsverlies) opslaan.
mijn extjs ui is geilerquote:
Doe dan maar vanavond want ik = wel benieuwdquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
mijn extjs ui is geiler(wel jammer dat ik geen pics kan posten van uit de bus
)
was ik wel van plan jaquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:43 schreef JortK het volgende:
[..]
Doe dan maar vanavond want ik = wel benieuwd
fluf Exact Globe is me dagelijks werkquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:50 schreef phluphy het volgende:
Voor Jort:
[ afbeelding ]
Ik heb op mijn nieuwe werk nog geen tijd gehad om overdag eens te FOK!ken, miljaar!![]()
Er was wel een leuke verrassing: Exact Globe. Ik geloof dat ik dat wel leuk ga vinden.
quote:
Als je vragen hebtquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:49 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
![]()
We hebben alle modules maar veel wordt nog niet gebruikt. Mag ik gaan opzetten en in'richten'.![]()
Gelukkig staat er een kast vol met manuals.![]()
Ik zal het onthouden, voor "noodgevallen". Ik zie in DIG geen centraal topic voor Exact vragen, zoals voor Excel bijv. Is dat er niet/nooit geweest? Dat zou me verbazen!quote:
Zelfde configuratie hier...quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:45 schreef Sjowhan het volgende:
Nu wel![]()
Zit nu trouwens @ laptop @ ubuntu 8.04 met Firefox 3b5 (oid). dat is echt super fokken, gaat lekker snel, threads laden ook sneller dan de 2.x etc
Voor een opdracht voor school moeten we analyseren wat voor gas er in een aansteker zitten m.b.v. gaschromatografiequote:Op woensdag 7 mei 2008 23:35 schreef Geqxon het volgende:
Weet iemand de dichtheid van die shit die in een aansteker zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |