jouw bijbel bevat een makeup fout in opera miniquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://diveintoaccessibility.org/
Mijn bijbel.
pwnquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
jouw bijbel bevat een makeup fout in opera mini
En dan?quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Echter kun je dan nog steeds alle inhoud prima lezen, en daar gaat het hem om.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik zal het eens bekijken als ik zin en tijd en geen zon hebquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Echter kun je dan nog steeds alle inhoud prima lezen, en daar gaat het hem om.
Niksquote:
True maar dan nog is een pathway half achter een header niet direct duidelijk leesbaarquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Echter kun je dan nog steeds alle inhoud prima lezen, en daar gaat het hem om.
Welk warm weerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 06:43 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
Ondanks de warmte heerlijk kunnen slapen
idd moge enzoquote:Op vrijdag 9 mei 2008 06:43 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
Hier ook gelukkig, ik werd alleen om 06:45 door een collega uit me bed gebeldquote:Op vrijdag 9 mei 2008 06:43 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
morghequote:Op vrijdag 9 mei 2008 06:43 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
Nee, pinguins komen daar niet voorquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:08 schreef mschol het volgende:
[..]
moet alleen nog wel even moederdag kadootje scoren :S
Mams was gisteren jarig, denk dat ik haar enkel een mooie bos geef oidquote:Op vrijdag 9 mei 200809:08 schreef mschol het volgende:
[..]
morghe [afbeelding]
nog 4 uurtjes en ik kan op naar huis...
moet alleen nog wel even moederdag kadootje scoren :S
tis meer dat ik het heb uitgesteld tot het laatste momentquote:
Idd, om 10 uur smorgens 26 graden in de schadow bij me computerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:41 schreef Geqxon het volgende:
Klote hitte.
En je server moet ook down natuurlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:59 schreef Geqxon het volgende:
Ik loop de complete dag met een snotneus rond, vuurrode ogen, ik kom bezweet op mijn werk aan, kan mij slechter concentreren, cup-a-soup is niet lekker meer, mijn laptop is bloedheet, ik moet mijn computer underclocken.... bah bah bah. Doe mij maar herfst.
Oh, hooikoorts?quote:Op vrijdag 9 mei 200809:59 schreef Geqxon het volgende:
Ik loop de complete dag met een snotneus rond, vuurrode ogen, ik kom bezweet op mijn werk aan, kan mij slechter concentreren, cup-a-soup is niet lekker meer, mijn laptop is bloedheet, ik moet mijn computer underclocken.... bah bah bah. Doe mij maar herfst.
Lekker toch, doe je fans aan.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:12 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd, om 10 uur smorgens 26 graden in de schadow bij me computer.
Vele malen gehad, die van mij deed het zelfs nog na 15 minuten in een glas waterquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:42 schreef Sjowhan het volgende:
Zojuist koffie over mijn telefoon gegooid, gelukkig doettie ut nog
6230 toevallig?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Vele malen gehad, die van mij deed het zelfs nog na 15 minuten in een glas water
Moet me airco maar weer eens naar boven halen denk ik zoquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lekker toch, doe je fans aan.
Het rotte is dat ik passief gekoeld heb, maar goed, vorig jaar april liep de pc nog steeds als een zonnetje.
Whehequote:
Totdat hij moest schijten.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:12 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe![]()
Frits z'n 6230 heeft eens een tijdje in de plee gelegen... niets aan het handje!
Mja, dat vertelt ie er niet bij...quote:
Wel begrijpelijk.quote:
En fijn!quote:
Je zult maar aan het schijten zijn en je hoort opeens een ringtoon uit je pot !quote:
Je zult maar aan het schijten zijn en je hoort opeens een ringtoon uit je pot !quote:
Kuuk?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zult maar aan het schijten zijn en je hoort opeens een ringtoon uit je pot !
"Kuikkuikkuikkuikkuikikbeneenkuikentje"
turdquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:24 schreef Geqxon het volgende:
Een 6230 is dan ook een heuse turd-telefoon.
Zeg dat danquote:
Het is nog te vroeg voor de xmas pooquote:
Werk, Geldzaken & Rechtquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:26 schreef Geqxon het volgende:
Lastig. Ik bracht mijn brommer zaterdag voor een paar kleine dingetjes weg, ik gokte dat het 60 euro zou zijn.
Toen ik net belde of hij al klaar was, kreeg ik te horen dat hij allang klaar was (ik ben niet gebeld...). 220 euro.
Het probleem is dat mijn brommer op Marktplaats ongeveer 200 euro waard is, en ik van plan was hem na de zomervakantie te verkopen. Als ik daar heen ga, en zeg dat ik niet wil betalen, dan zullen ze waarschijnlijk iets zeggen van: "Dan krijg je je brommer niet". En dat ik dan zeg: "Prima". Is dat een normale gang van zaken?
Nevermind, ik heb het al afgehandeld.quote:
Met andere woorden, je krijgt hem niet meer terug?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nevermind, ik heb het al afgehandeld.
Ondanks ze het niet leuk vonden staat hij nu permanent bij de fietsenmaker.
Jep. Ik heb het overigens wel expres zo gespeeld hoor. Beetje mindfucking.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Met andere woorden, je krijgt hem niet meer terug?
Omdat men meestal belt wanneer er grotere zaken vervangen moeten wordenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:39 schreef Sjowhan het volgende:
Waarom laat je dan niet eerst een indicatie doen wbt de kosten van het brommertje?
Inderdaad, ik bedoel... als de reparatie duurder is dan de brommer waard is, bel dan even.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Omdat men meestal belt wanneer er grotere zaken vervangen moeten worden
Jep. En ik heb zojuist haar opvolger besteld. Een Skyteam Dax, compleet naar mijn smaak gecustomized.quote:
Zo romantischquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jep. En ik heb zojuist haar opvolger besteld. Een Skyteam Dax, compleet naar mijn smaak gecustomized.
Ze gaat Melanie heten. Vernoemd naar de onbereikbare liefde.
Vind ik inderdaad niet slim van die vent/winkel/whatever. Goed punt om het daar te laten staanquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Inderdaad, ik bedoel... als de reparatie duurder is dan de brommer waard is, bel dan even.
quote:
Hey, en ze is nog zwart ook!quote:Melanie is een Nederlandse meisjesnaam.
De betekenis van de naam is `donker, zwart`.
leuk dingquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:42 schreef phluphy het volgende:
Oh kijk, deze heet Dax.![]()
[ afbeelding ]
Anyway, leuk dingetje heur!![]()
Hoe lang kun je daarmee rijden?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:23 schreef Geqxon het volgende:
Verder heeft ie een benzinetank van 2,6 liter.
Was meer dan met mijn brommerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:44 schreef Geqxon het volgende:
Afhankelijk van hoe je hem inrijdt een kilometertje of 130-150.
Of noemt men dat een scooter?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jij hebt een brommer gehad?
Eigenlijk wel sad dat ik op mijn 19e een brommer koop.![]()
Heb je dat wel overleefd??quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik hem met 90 om een auto heenvouwde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |