abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58622946
quote:
Op maandag 12 mei 2008 10:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar het is niet een vast stand theorie waar in wij geloven. Als iets nieuws, concreets, beter passen, beter passend op circumstinial evidence. Dan wordt dat de theorie.

Niet zoals jullie met dat krampachtige vast houden de onjuiste officele theorie. Waarbij de gehele basis al op bullshit berust.
Nee, da's wel duidelijk. Zodra er teveel opmerkingen over een theorie komen, dan wordt er weer een nieuwe uit de kast getrokken.
En als na een tijdje alle theorieën langs geweest zijn, beginnen we weer van voren af aan.
Tot nog toe zit imo de meeste bullshit in de alternatieve theorieën. Wat ik al zei: weliswaar verklaart de officiële theorie niet alles, maar de alternatieven laten nog véél grotere gaten zien.
  maandag 12 mei 2008 @ 10:46:50 #182
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_58623047
quote:
Op maandag 12 mei 2008 10:36 schreef Wombcat het volgende:
Wat wil je nu zeggen? Dat het met remote controlled aircraft was?
Waar waren die hologrammen dan voor nodig?
Of ben je maar weer eens van theorie geswitched?
Het moest natuurlijk wel lijken zodat NORAD de vliegtuigen kwijt was op de radar toen men de transponders hebben uitgedaan. Dan is er enigszins een alibi om de standdown te verklaren.

Om zeker van de te zijn dat de torens mochten en konden ontploffen dient een vliegtuig persé in de torens te boren.
De kans dat het ook daadwerkelijk lukt is redelijk gering. Als het mis wasgegaan of dat het vliegtuig te toren zou schampen of wat dan ook, kon het hele Irakaanval en de Patriot Act in de prullenbak. Om dus 100% zekerheid te hebben zijn er dus holos geweest - al zijn de eerste ooggetuigen overeens dat er een raar object in de lucht was, niet iets wat in de verreverste op een passagiersvliegtuig leek - om de paar omstanders te overtuigen en digitaal ingelayerde vliegtuigen op TV voor de rest van de wereld.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 12 mei 2008 @ 10:48:33 #183
52357 Lambiekje
pi_58623067
quote:
Op maandag 12 mei 2008 10:39 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Nee, da's wel duidelijk. Zodra er teveel opmerkingen over een theorie komen, dan wordt er weer een nieuwe uit de kast getrokken.
En als na een tijdje alle theorieën langs geweest zijn, beginnen we weer van voren af aan.
Tot nog toe zit imo de meeste bullshit in de alternatieve theorieën. Wat ik al zei: weliswaar verklaart de officiële theorie niet alles, maar de alternatieven laten nog véél grotere gaten zien.
alleen al het voorkennis maakt het officiele totaal bullshit.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_58623134
quote:
Op maandag 12 mei 2008 10:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar het is niet een vast stand theorie waar in wij geloven. Als iets nieuws, concreets, beter passend op circumstinial evidence. Dan wordt dat de theorie.

Niet zoals jullie met dat krampachtige vasthouden aan de onjuiste officele theorie. waarbij de gehele basis al op bullshit berust.
Dus jij past je theorie voortdurend aan.
Maar je loopt wel te klagen dat het NIST andere uitkomsten zou hebben.
Wat hypocriet weer.

Overigens is er niks nieuws aan de "no plane" theorie en de "standdown" theorie.
Je hinkelt gewoon op twee gedachten en als de andere teveel onder vuur ligt, ga je gewoon over op de andere. Niks nieuws, beter passend...
pi_58623173
quote:
Op maandag 12 mei 2008 10:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het moest natuurlijk wel lijken zodat NORAD de vliegtuigen kwijt was op de radar toen men de transponders hebben uitgedaan. Dan is er enigszins een alibi om de standdown te verklaren.

Om zeker van de te zijn dat de torens mochten en konden ontploffen dient een vliegtuig persé in de torens te boren.
De kans dat het ook daadwerkelijk lukt is redelijk gering. Als het mis wasgegaan of dat het vliegtuig te toren zou schampen of wat dan ook, kon het hele Irakaanval en de Patriot Act in de prullenbak. Om dus 100% zekerheid te hebben zijn er dus holos geweest - al zijn de eerste ooggetuigen overeens dat er een raar object in de lucht was, niet iets wat in de verreverste op een passagiersvliegtuig leek - om de paar omstanders te overtuigen en digitaal ingelayerde vliegtuigen op TV voor de rest van de wereld.
Wat ik al zei: het is niet alleen de radar van de NORAD waar het om gaat. Ook de radar van de verkeersleidingen is belangrijk, en van in de buurt vliegende vliegtuigen. Anders krijg je daar meldingen over.

Je spreekt nu jezelf tegen, of ik kan je niet volgen: Er moest zich een vliegtuig in de torens boren, maar je hebt ook nog hologrammen nodig. Waarvoor heb je die hologrammen nodig als er zich al een vliegtuig in de torens heeft geboord?
Het is toch veel eenvoudiger om dat vliegtuig zich in de toren te laten boren? Dat gaat echt wel lukken hoor, da's niet zo ingewikkeld.
Een vliegtuig te horen schampen trouwens Op het WTC Veel bizarder moet het niet worden. Wat denk je zelf dat er gebeurd als een vliegtuig in een gebouw vliegt? Of was de Bijlmerramp ook onmogelijk en is daar geen vliegtuig gebruikt?

Overigens vind ik het ook nog steeds opvallend dat je eerst bij hoog en laag volhield dat er geen vliegtuig in het Pentagon was gevlogen omdat er geen vliegtuigvormig gat te zien was, maar dat er nu geen vliegtuigen in het WTC zijn gevlogen omdat er wél een vliegtuigvormig gat te zien is.
pi_58623174
quote:
Op maandag 12 mei 2008 10:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

alleen al het voorkennis maakt het officiele totaal bullshit.
Et voila, gelijk een voorbeeld.
Je komt klem te zitten met je verklaringen, dus gooi je er gewoon weer een "nieuwe" (lees andere) theorie tegenaan.
  maandag 12 mei 2008 @ 10:56:21 #187
52357 Lambiekje
pi_58623186
quote:
Op maandag 12 mei 2008 10:52 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Dus jij past je theorie voortdurend aan.
Maar je loopt wel te klagen dat het NIST andere uitkomsten zou hebben.
Wat hypocriet weer.
quote:
Overigens is er niks nieuws aan de "no plane" theorie en de "standdown" theorie.
Je hinkelt gewoon op twee gedachten en als de andere teveel onder vuur ligt, ga je gewoon over op de andere. Niks nieuws, beter passend...
Ik heb nooit gezegd dat ik 100% achter noplane sta of achter holo. Ik probeer gewoon zaken te verklaren. Wat er te zien valt op de analomiteiten van de live-beelden.

Dat jij en nog een paar zo krampachtig vast houdt aan een versie wat gewoon aantoonbaar onjuist is op zo onnoemelijk veel vlakken.
  maandag 12 mei 2008 @ 10:58:37 #188
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_58623220
quote:
Op maandag 12 mei 2008 10:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

Ik heb nooit gezegd dat ik 100% achter noplane sta of achter holo. Ik probeer gewoon zaken te verklaren. Wat er te zien valt op de analomiteiten van de live-beelden.

Dat jij en nog een paar zo krampachtig vast houdt aan een versie wat gewoon aantoonbaar onjuist is op zo onnoemelijk veel vlakken.
Lees: ik geloof alles zolang het maar contrair met de duivelsche officiele lezing is. Je overstijgt Meki en viswijfje by far Lambiekje, en dat is echt een hele presentatie. Zelden zo'n verknipt iemand meegemaakt, heel bijzonder dit.
  maandag 12 mei 2008 @ 11:02:19 #189
4905 Peppi-en-Kokki
Toettoet. Boingboing.
pi_58623272
Ik wou even zeggen dat deze reeks mijn laatste paar dagen al maakt. Echt, je zou boeken moeten schrijven Lambiekje. Van die mooie goedkope flutromannetjes. .
pi_58623300
quote:

[..]

[..]

Waar jij krampachtig aan probeert vast te houden is dat er sprake móet zijn van een complot. En als je theorie aantoonbaar juist blijkt te zijn, dan pak je een andere en zo gaan we maar door.
Je staat nergens achter, maar verdedigt elke keer wel alles met volle overtuiging, en het enige wat je zeker weet, is dat de officiële theorie in ieder geval niet klopt. Maar wat maakt dan die andere theorieën zoveel beter, als je die elke keer weer opzij moet gooien.

Een paar posts hierboven geef je aan dat het voorkennis verhaal voor jou de overtuiging is dat het niet klopt. Waarom moet je dan in godsnaam een no plane theorie erbij halen? Je kunt dan toch ook aangeven dat Bush en co. voorkennis hadden, hun ogen gesloten hebben, misschien de terroristen een beetje geholpen hebben door NORAD te laten blunderen. Waarom moet Bush dan ook nog eens álles uit de kast hebben getrokken om de boel te laten instorten? Omdat ze niet zeker waren van het schokeffect? Het schokeffect van simpelweg de vliegtuigen in het WTC en Pentagon was imo al voldoende.
En waarom hebben ze dan die vlucht bij Philadelphia laten crashen? Door de passagiers? Maar hoe kan dat als de vluchten remote controlled waren? En als die niet remote controlled was, waarom was die dat dan niet?

Echt, als voorkennis de bottleneck is, spiegel je dan aan OpenYourMind, die ook op dat standpunt staat. Ik ben het niet met hem eens, maar die komt tenminste met een coherent verhaal en wappert niet alle kanten op zoals jij.
Als Bos zo van standpunten verandert als jij, dan wordt 'ie een draaikont genoemd.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2008 11:06:14 ]
pi_58623368
quote:

[..]

[..]

Het is aantoonbaar onjuist op onnoemelijk veel vlakken.

En toch ben je nog nooit in staat geweest ook maar iets duidelijk aan te tonen. In plaats daarvan kom je met de meest fantasievolle verhalen. Hologramman, geen vliegtuigen, orbs, explosieven aangebracht in gebouwen, overal bewijs neergelegd etc.

Als het allemaal zo aantoonbaar is hoef je helemaal niet met zulke sprookjes te komen.
  maandag 12 mei 2008 @ 11:13:26 #192
4905 Peppi-en-Kokki
Toettoet. Boingboing.
pi_58623459
Precies, als het écht zo aantoonbaar onjuist zou zijn, waarom zijn het dan altijd bleke internetfreaks die er over door blijven emmeren, terwijl de serieuze nieuwsmedia die hun linker én rechter teelbal voor een dergelijke skoep over zouden hebben er geen brood in zien? .

Ohja, wacht, die zitten ook in het complot. En ik ook, obviously.

pi_58623613
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:13 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Precies, als het écht zo aantoonbaar onjuist zou zijn, waarom zijn het dan altijd bleke internetfreaks die er over door blijven emmeren, terwijl de serieuze nieuwsmedia die hun linker én rechter teelbal voor een dergelijke skoep over zouden hebben er geen brood in zien? .

Ohja, wacht, die zitten ook in het complot. En ik ook, obviously.

Nee joh, die media die berichten natuurlijk wel over Lewinksy, Libby, Abu Graib en talloze andere misstanden in de Amerikaanse overheid. Maar het grote 9/11 complot daar durven ze niks over te zeggen. Je weet toch ook wel dat er een internetcensuur is en zo.
(die censuur is er omdat een fanatieke complotgelover een 9/11 weduwe stalkte en verrot schold via internet. Toen heeft de provider die website er af gegooid, maar dat wordt natuurlijk vertaald alsof Bush zelf alle 9/11 websites heeft verboden)
pi_58623663
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:22 schreef SpaceSpiff het volgende:
die censuur is er omdat een fanatieke complotgelover een 9/11 weduwe stalkte en verrot schold via internet.
Heb je hier meer info over?
pi_58623795
Kwam het een tijdje terug tegen op www.911blogger.com zal eens kijken of ik het nog terug kan vinden.
  maandag 12 mei 2008 @ 11:46:22 #196
52357 Lambiekje
pi_58623977
quote:
Op maandag 12 mei 2008 10:58 schreef Terecht het volgende:

[..]

Lees: ik geloof alles zolang het maar contrair met de duivelsche officiele lezing is. Je overstijgt Meki en viswijfje by far Lambiekje, en dat is echt een hele presentatie. Zelden zo'n verknipt iemand meegemaakt, heel bijzonder dit.
Zoals je weet ben je voor mij de meest halstarrige nonbeliever. Remember the scarecrow
Echt hoeveel fiducie jy hebt in onze overheids en industrie systemen. Heel bijzonder dit.
pi_58624143
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:33 schreef SpaceSpiff het volgende:
Kwam het een tijdje terug tegen op www.911blogger.com zal eens kijken of ik het nog terug kan vinden.
Kan het niet zo makkelijk terugvinden. Is ook niet echt belangrijk voor deze discussie.
  maandag 12 mei 2008 @ 14:16:06 #198
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_58626499
quote:
analomiteiten
Waar het hoofd van vol is...
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  maandag 12 mei 2008 @ 18:32:19 #199
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_58630365
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 15:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je bent nog duidelijk in de riducule fase. Tuinhek is inmiddels in een tussenfase riducule en violent-fase. Jullie komen er wel..... ooit
Hoe kom je daar nou weer bij Ik ben niet gewelddadig. Ik kan er erg om lachen dat je met dit soort reacties komt als iemand een goed punt maakt. Inhoudelijk reageren is blijkbaar teveel gevraagd.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 12 mei 2008 @ 18:44:53 #200
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_58630523
quote:

[..]

[..]

Euhmm..

Uit de OP:
quote:
Nee er zijn GEEN vliegtuigen gebruikt op 11 September.
Als er geen vliegtuigen waren, en je staat niet volledig achter je holo gedoe... wat zou het dan wel moeten zijn?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')