Patricia heeft wel een paar hele mooie, hoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:10 schreef Dragonwizard het volgende:
Er is tot nu toe geen 1 mooie foto gemaakt tijdens de hele serie. Zijn de fotografen zo slecht of kiezen ze voor de jurering bewust voor de slechtste foto?
Nu je het zo zegt, idd jaquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:32 schreef female81 het volgende:
[..]
Bij de schilderij-foto van Maj-Britt lijkt het trouwens net alsof ze eigenlijk een sigaret vast hoort te hebben.
Mss heeft ze er zelf de schaar in gezet?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:11 schreef MissBliss het volgende:
Wat een ondankbare bitch is die Maj-Britt zegBeetje je kapsel afkraken terwijl de kapper nog bezig is
Dat daar niks van gezegd is zeg
En bij de jury heel schijnheilig knikken als ze zeggen dat het echt wat toevoegt.
Verder waren die rare lange plukken in het haar van Annika de volgende dag al verdwenen, ook vaag.
Ik heb de aflevering niet gezien, maar bij het lezen hiervan denk ik meteen "geregisseerd". Was het echte rebellie, heeft iemand daar een idee van?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:37 schreef Angelof9 het volgende:
Vond het wel cool dat ze "uitbraken" en hun familie bezochten zonder dat het mocht
Het kwam wel echt over. Ze besloten dat als ze met z'n vijven naar dat zaaltje renden, er niemand was die ze kon tegenhouden. Ze hadden ook maar heel even om hun familie te omhelzen, en toen werden ze weer weggetrokken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:33 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering niet gezien, maar bij het lezen hiervan denk ik meteen "geregisseerd". Was het echte rebellie, heeft iemand daar een idee van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |