Dat denk ik ook, denk dat z'n salaris ook te hoog is voor Nederlandse maatstaven. En die vindt echt wel een andere club in Duitsland.quote:Op maandag 12 mei 2008 11:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat dat serieus te hoog gegrepen is voor een Nederlandse club.
Bert had hem eens als aanvallende buitenspeler moeten opstellen, maar helaasquote:Op maandag 12 mei 2008 17:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Sahin is me echt tegengevallen dit jaar. Traag, geen fysiek maar ook qua functionele techniek en inzicht. Nee daar had ik meer van verwacht. Missen ze niks aan.
Precies, dat gevoel heb ik dus ook. Hij had een schitterende pass in z'n benen, maar ik vond hem echt niet de geweldenaar die het merendeel hier van hem vond.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Sahin is me echt tegengevallen dit jaar. Traag, geen fysiek maar ook qua functionele techniek en inzicht. Nee daar had ik meer van verwacht. Missen ze niks aan.
Terwijl het een controlerende middenvelder isquote:Op maandag 12 mei 2008 18:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Bert had hem eens als aanvallende buitenspeler moeten opstellen, maar helaas
Kan die zijn, maar hij kan echt als een aanvallende speler aan de zijkant staan. kijk die filmpjes van hem maar bij turkije enzo, en in de voorbereiding ookquote:Op maandag 12 mei 2008 21:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Precies, dat gevoel heb ik dus ook. Hij had een schitterende pass in z'n benen, maar ik vond hem echt niet de geweldenaar die het merendeel hier van hem vond.
[..]
Terwijl het een controlerende middenvelder is
Die gozer is zo traag als dikke stront man, daar had ie het helemaal niet gered. Bert had m er veel eerder buiten moeten zetten.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kan die zijn, maar hij kan echt als een aanvallende speler aan de zijkant staan. kijk die filmpjes van hem maar bij turkije enzo, en in de voorbereiding ook![]()
wat een truuks heeft die gast
Geen idee wat ervan waar is. Een lid van voetbalcentraal postte dit op die site dus er zal niet veel van kloppenquote:Volgens de Spaanse (sport)kranten El Correo & Diario Sport heeft Feyenoord vergaande interesse in Álvaro Negredo. Het zou moeten gaan om een 2-jarig huurcontract, aangezien zijn vorige werkgever Real Madrid een optie tot koop heeft. De 22-jarige Spanjaard speelt momenteel bij, de Spaanse Primera Division-club, UD Almeriá. 'El Negri', zoals de Spanjaarden hem noemen, wist dit seizoen 13 maal het net te vinden in 35 confrontaties.
Ik denk dat Sahin als Aanvallende speler zoals in het Turkse team van veel waarde kan zijn!quote:Op maandag 12 mei 2008 17:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Vertel, waarom moet Sahin blijven? Heeft amper echt iets gepresteerd. Leuke speler om erbij te hebben, maar niet als basisspeler.
Ok! Dank je!!quote:Op maandag 12 mei 2008 21:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik denk dat Sahin als Aanvallende speler zoals in het Turkse team van veel waarde kan zijn!
Ze willen hem wel erg graag...quote:NAC lacht bod Feyenoord weg
80.000 euro voor Leon Vlemmings
Feyenoord geeft de hoop op het aantrekken van Leon Vlemmings (38) als assistent van Gertjan Verbeek nog niet op. De Rotterdammers zitten aan het einde van deze week opnieuw om de tafel met NAC Breda, waar de Brabander onlangs een nieuw vijfjarig contract tekende.
Om Vlemmings binnen te halen, moet Feyenoord met een beter bod komen dan de 80.000 euro die vrijdag per fax werd voorgesteld. Dat bedrag werd door NAC weggelachen.
Maar zelfs als technisch directeur Peter Bosz de geldbuidel wel trekt, is het de vraag of NAC de beoogde assistent van Robert Maaskant laat gaan.
„We hebben nog steeds het standpunt dat we niet meewerken”, aldus NAC-directeur Theo Mommers. „Leon staat hier heel neutraal in. Als de clubs eruit komen – wat ik niet verwacht – wil hij met Feyenoord praten en anders blijft hij met veel plezier hier. Hij heeft het bij ons uitstekend naar zijn zin.”
Bron [ Telegraaf ]
Er zijn ook niet andere opties dacht ik. Wat een fiasco.quote:
bosvelt heeft er de papieren niet voor.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:11 schreef TJDoornbos het volgende:
Gewoon Van Gastel en Bosvelt neerzetten en iemand uit '93 erbij zetten!
Hoe kom jij aan 4?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Er zijn ook niet andere opties dacht ik. Wat een fiasco.Ze wouden er 4 aanstellen toch, en nu hebben we er nog 0. 80k is ook een dieptriest bod voor iemand die net met 5 jaar verlengd heeft. Dat gaat je +- een half miljoen kosten, laat maar gewoon zitten dus.
Vier zullen het zijn. Is in een eerder nieuwsbericht naar buiten gekomen. Al kan het net zo goed zijn dat er vier nieuwe posities in de technische staf wordt bedoeld. Dan zijn er al twee van de vier vervuld.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:42 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan 4?
Volgens mij is het Verbeek + 2 assistenten.
Hij had het enkel over de trainers, er komen niet 3 assistenten volgens mij hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Vier zullen het zijn. Is in een eerder nieuwsbericht naar buiten gekomen. Al kan het net zo goed zijn dat er vier nieuwe posities in de technische staf wordt bedoeld. Dan zijn er al twee van de vier vervuld.
Het artikel had het over 4 assistenten.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:35 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Hij had het enkel over de trainers, er komen niet 3 assistenten volgens mij hoor.
Inderdaad, heeft niet veel kunnen brengen dit jaar. Ben er dan ook niet rouwig om dat hij weg is.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:14 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Die gozer is zo traag als dikke stront man, daar had ie het helemaal niet gered. Bert had m er veel eerder buiten moeten zetten.
klopt, net als de laatste keer dat ze uefa speeldequote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:32 schreef MarkNMGN het volgende:
Wat zijn die Kappa-logo's op de schouders van het europese shirt ontzettend lelijk zeg, wou dat shirt halen maar laat maar lekker zitten dan.
quote:13-05-2008 FEYENOORD TV BLIKT TERUG OP LAATSTE KAMPIOENSCHAP
Feyenoord TV blikt deze hele week terug op het laatste kampioenschap van Feyenoord, in het seizoen 1998/1999. Van maandag tot en met donderdag is in vier delen te zien hoe de ploeg van Leo Beenhakker landskampioen werd. Het elftal met spelers als Paul Bosvelt, Kees van Wonderen en Julio Cruz eindigde daardoor het seizoen op de Coolsingel.
Feyenoord TV wordt dagelijks uitgezonden op Digitenne van KPN. Vanaf 19:00 uur zijn de clubprogramma’s van Feyenoord, Ajax en PSV te zien via Planet Voetbal en worden elk uur herhaald. Een dag later is de uitzending te bekijken op www.Feyenoord.tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |