Daar ga ik ook van uit. Ik denk Dat Groningen minimaal 10mln voor hem wil hebben.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Bron is een commentator.Totaal onrealistisch deze transfer. Te duur.
Dan denk ik toch dat je teleurgesteld wordt, zoals ook al door anderen is gezegd : niet haalbaar voor Feyenoord.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:33 schreef ruud_fr het volgende:
Sulejmani zal niet komen denk ik, Berg is een goed alternatief
Waarom nou weer zo negatief. We zitten nu net in zo een mooie positieve spiraal. Ik verwacht overigens dat je nog raar zal opkijken van de spelers die gaan komen deze zomer...quote:Op maandag 12 mei 2008 09:03 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dan denk ik toch dat je teleurgesteld wordt, zoals ook al door anderen is gezegd : niet haalbaar voor Feyenoord.
Berg niet haalbaarquote:Op maandag 12 mei 2008 09:03 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dan denk ik toch dat je teleurgesteld wordt, zoals ook al door anderen is gezegd : niet haalbaar voor Feyenoord.
je heb het afgelopen seizoen zeker weer weinig van de wedstrijden mee gekregen?quote:Op maandag 12 mei 2008 09:09 schreef Happel het volgende:
Bahia moet gewoon blijven.
Er staat al 20 miljoen klaar minimaal.quote:Op maandag 12 mei 2008 09:32 schreef WethouderHekking het volgende:
Negatief wil ik niet zijn, Feyenoord heeft het vorig jaar geweldig gedaan, qua transfers dan.
Het is alleen de vraag of we ons nog verder in de schulden moeten stoppen.
We zullen zien of we weer verrast gaan worden.
Genoeg. En toch mag hij van mij blijven. Goede back-up voor het centrale duo.quote:Op maandag 12 mei 2008 10:01 schreef ruud_fr het volgende:
je heb het afgelopen seizoen zeker weer weinig van de wedstrijden mee gekregen?
Probeer hem dan eens te halen...quote:De toekomst van Ivan Klasnic is nog altijd onduidelijk. De aanvaller van Werder Bremen heeft een aflopend contract en wordt nadrukkelijk gevolgd door Borussia Dortmund. Ook Bayer Leverkusen, Hannover 96 en 1. FC Nürnberg zitten hem op de hielen. (Diverse Duitse media)
Ik denk dat dat serieus te hoog gegrepen is voor een Nederlandse club.quote:Op maandag 12 mei 2008 11:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Probeer hem dan eens te halen...
als je het niet gaat proberen....quote:Op maandag 12 mei 2008 11:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat dat serieus te hoog gegrepen is voor een Nederlandse club.
Ja, zo kan ik er nog wel een paar opnoemenquote:Op maandag 12 mei 2008 11:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
als je het niet gaat proberen....
Maarja, zijn stats zijn nou ook niet helemaal werelds maar goedquote:Op maandag 12 mei 2008 11:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik er nog wel een paar opnoemen
Gewoon ff informeren......en haal gvd Sahin terug!quote:Op maandag 12 mei 2008 11:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Probeer hem dan eens te halen...
Nu afwachten of het positief verrassen is of negatief. Met Bosz kan allesquote:Op maandag 12 mei 2008 12:46 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik denk net als Cart_man dat Feyenoord nog wel eens kon gaan verrassen deze zomer qua aankopen...
Dat is makkelijk. Kent iedereen de speler dan is het positief en is dat niet het geval dan is het negatief.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Nu afwachten of het positief verrassen is of negatief. Met Bosz kan alles
Precies. En is het een jood, moet hij de kans krijgenquote:Op maandag 12 mei 2008 13:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is makkelijk. Kent iedereen de speler dan is het positief en is dat niet het geval dan is het negatief.
Vertel, waarom moet Sahin blijven? Heeft amper echt iets gepresteerd. Leuke speler om erbij te hebben, maar niet als basisspeler.quote:Op maandag 12 mei 2008 16:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wordt jij vrolijk van "Tikkie breed Danny dan" buiten zn mooie en belangrijke goals om?
Sahin is een goede en heeft echt wel wat gepresteerd. Er is echter al een vervanger voor zijn positie (El Ahmadi), dus daarom hebben we hem niet nodig.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Vertel, waarom moet Sahin blijven? Heeft amper echt iets gepresteerd. Leuke speler om erbij te hebben, maar niet als basisspeler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |