Waren die niet al vergroot toen Harry kwam?quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:46 schreef Staanplaats het volgende:
En nu lees ik op Feyenoordnet.nl dat wij geïnteresseerd zouden wezen in De Ridder!??! Die gozer heb zo'n grote haakneus dat we de spelers tunnel aan weerskant moeten verbreden.
Tyf op met die jood, ken niet eens voetballen ook..
Heeft hij het bij het verkeerde eind dan, in die tijd wonnen jullie toch ook bijna niks?quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:31 schreef Wopper1 het volgende:
Ik heb echt tenenkrommend zitten lezen bij ''Feyenoord 100 jaar'' memorabele momenten 1995-2000. Op zo'n moment weet je weer dat ook de VI een ajax-blad is.
Staan alleen maar nederlagen in(met dank aan de schrijver, Harry Hamer).
Alleen maar het landskampioenschap en de beker. Is niks, joh.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heeft hij het bij het verkeerde eind dan, in die tijd wonnen jullie toch ook bijna niks?
Het laatste kampioenschap noem ik niet niks...quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heeft hij het bij het verkeerde eind dan, in die tijd wonnen jullie toch ook bijna niks?
Thuis tegen Olimpique Marseille, krijg kippevel als ik weer aan die sfeer denkquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:03 schreef ruud_fr het volgende:
het zijn dan geen prijzen, maar de winst tegen topploegen als Juve en Lazio alsmede het behalen van de 2e ronde CL was ook in die tijd
ja, die was ik nog vergetenquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:09 schreef Luni het volgende:
[..]
Thuis tegen Olimpique Marseille, krijg kippevel als ik weer aan die sfeer denk
Die middelvinger van Jon Dahl tegen Leo en de goals van Julio tegen Juvequote:Op donderdag 8 mei 2008 11:03 schreef ruud_fr het volgende:
het zijn dan geen prijzen, maar de winst tegen topploegen als Juve en Lazio alsmede het behalen van de 2e ronde CL was ook in die tijd
Het was niet eens op 11 meiquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Die middelvinger van Jon Dahl tegen Leo en de goals van Julio tegen Juve![]()
= de mooiste dag van MIJN leven!
jammer, feyenoord moet echt nog 2 spitsen met goede stats halen zegquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:18 schreef don-diablo het volgende:
Sulejmani dus vrijwel zeker naar Ajax volgens vi.nl
tis mijn filmpje niet hoorquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het was niet eens op 11 mei
Maar het was idd erg mooi, ik was erbij
quote:Live tussenstand WSV Apeldoorn - Feyenoord | 19:15 uur
Status
Eerste helft
Scoreverloop
0-1 Makaay 8'
Opstellingen
WSV Apeldoorn: Kamphuis, Albayrak, Driessen, B. Nuesink, Huigen, Lieferink, Van Hal, Ngarigota, S. Nuesink, Makhoukhi, Van Gerrevink
Feyenoord: Timmer, Buijs, Bahia, Greene, De Cler, Van Bronckhorst, Wijnaldum, Hofs, Slory, Bruins, Makaay
Feyenoord heeft met 1-4 gewonnen van WSV. Op Sportpark de Voorwaarts in Apeldoorn waren de Rotterdammers te sterk voor de amateurploeg, dat uitkomt in de hoofdklasse.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik hoorde dat Wijnaldum eruit is met een blesseure door een smerige overtreding die beloond werd met een rode kaart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |