quote:Lichte blessure voor Lee
Chun-Soo Lee heeft een lichte liesblessure overgehouden aan de wedstrijd van maandag met Jong Feyenoord, zo meldt de officiële website. De Zuid-Koreaan moest zich daardoor na een uur spelen laten vervangen door Kelvin Leerdam. Het is nog niet duidelijk of hij donderdag mee kan doen in de oefenwedstrijd tegen WSV Apeldoorn.
quote:Zaakwaarnemer: Feyenoord deed poging voor Jovetic
De zaakwaarnemer van Jovetic liet in Italiaanse media in een reactie op de transfer van Jovetic naar Fiorentina weten dat de zeer talentvolle Jovetic zelf naar Italië en met name Fiorentina wilde en daarvoor betere aanbiedingen had laten liggen. Zo zou Feyenoord volgens de zaakwaarnemer Partizan Belgrado een beter bod hebben gedaan voor het talent dan Fiorentina. Het bedrag dat Fiorentina betaalde zou onder de tien miljoen euro hebben gelegen.
Voor het eerst sinds jaren (lees: sinds de EC1-winst). Is zeker geen vaststaand feit.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen hoor, maar volgens mij was het dit seizoen bijna elke wedstrijd compleet uitverkocht.
Zo! Moet ie nu stoppen met voetballen, want heh dat zou echt zonde zijn zo'n geniale voetballer als hemquote:
Als we 2e worden ben ik al tevreden hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:44 schreef _Mike_ het volgende:
Iets zegt mij dat het kampioenschap volgend jaar weer tussen Ajax en Feyenoord gaat
Ach zolang dat provinciale clubje maar onder Feyenoord en Ajax eindigt ben ik tevredenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:46 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Als we 2e worden ben ik al tevreden hoor
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Waar blijven de geruchten idd.Het is saai zo.
Slim.quote:7/5/2008 - Gemeente geeft toestemming voor WSV-Feyenoord
(Gepost door K)
BRON: WSV
De gemeente Apeldoorn gaat WSV een vergunning geven voor de wedstrijd WSV-Feyenoord van aanstaande donderdag. Daarmee zal het duel definitief doorgang vinden.
Kassa's zijn op de wedstrijddag open vanaf 14.00 uur donderdag.
Bron: voetbalprimeurquote:Gertjan Verbeek zoekt de technische staf voor Feyenoord in eerste instantie in eigen vrienden- of kennissenkring. Onder meer Bjorn Rekelhof en Paul van Zwam komen met de huidige hoofdtrainer van sc Heerenveen mee.
Rekelhof wordt in Rotterdam-Zuid de nieuwe herstel- en conditietrainer. Op dit moment is hij nog in dienst bij sc Heerenveen.
Van Zwam wordt bij Feyenoord als mental coach betrokken. Verbeek gebruikt Van Zwam al jaren als persoonlijke mental coach. Bovendien heeft hij samen met NAC-assistent Leon Vlemmings een bedrijf in coaching en training. Vlemmings is één van de beoogde assistenten van Verbeek.
Daarnaast zijn Feyenoord en Verbeek op zoek naar een tweede assistent. Voor deze vacature zijn onder meer vriend Jan de Jonge (De Graafschap) en de inmiddels afgehaakte Hendrie Krüzen, met wie hij samenwerkte bij Heracles, in beeld.
Omdat het voetbalprimeur isquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Vanwaar de-smilie? Staat toch niks geks in?
sfeer is de laatste jaren ook een zeldzaaamheid in de Kuip............quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:55 schreef Tomasso het volgende:
Sfeer hangt natuurlijk niet alleen maar af van de grootte van je stadion he. Een groter stadion betekent niet automatisch minder sfeer, het hangt natuurlijk van het publiek af.
Leuk al die berichten.quote:Zaakwaarnemer: 'Sulejmani op weg naar Ajax'
Ajax lijkt zich komende zomer te versterken met Miralem Sulejmani. De Amsterdammers zouden met sc Heerenveen al drie dagen in onderhandeling zijn over een transfer.
Dit heeft zijn zaakwaarnemer Jovica Radonjic laten weten aan Goal.com. "De twee clubs, Ajax en Heerenveen, zijn begonnen met de onderhandelingen", meldt Radonjic. "De clubs zijn nu twee á drie dagen met elkaar in gesprek. Ik denk dat ze er samen uit zullen komen. Er zijn meer clubs geïnteresseerd, maar Ajax is op dit moment het meest serieus."
Radonjic wil niets zeggen over de hoogte van de transfersom. Hoogstwaarschijnlijk zal deze een slordige elf miljoen euro bedragen. Daarmee is Sulejmani, die ook wordt gevolgd door Feyenoord en enkele buitenlandse clubs, mogelijk een duurdere aankoop dan Klaas Jan Huntelaar.
Iddquote:
quote:'Feyenoord praat met Sulejmani'
Feyenoord lijkt de beste papieren te hebben om Miralem Sulejmani binnen te halen. De aanvaller van sc Heerenveen sprak maandag (oriënterend) met de clubleiding van de Rotterdammers.
Sulejmani bevond zich samen met zijn zaakwaarnemer in Rotterdam, waar hij met enkele vertegenwoordigers van Feyenoord sprak over een transfer. Niet duidelijk is in welk stadium de onderhandelingen zich inmiddels bevinden. De Friezen staan open voor een vertrek van het talent, maar eisen wel ruim tien miljoen euro als vergoeding.
Opvallend genoeg liet Sulejmani eerder nog weten een transfer naar Feyenoord niet te zien zitten, aangezien hij jaarlijks voor de prijzen wil spelen. Die houding lijkt nu dus echter veranderd, gezien de onderhandelingen. Voordeel voor de jonge aanvaller is het feit dat huidig Heerenveen-coach Gertjan Verbeek volgend seizoen trainer is in De Kuip.
De 19-jarige Serviër maakte dit seizoen veel indruk bij Heerenveen, waar hij om Gerald Sibon heen speelde. Sulejmani pakte zijn kans toen Afonso Alves vertrok, en kwam in 34 competitieduels tot vijftien doelpunten. Dat leverde hem de interesse van onder meer Ajax, PSV, Chelsea, Real Madrid en dus Feyenoord op.
ik wil beidequote:Op woensdag 7 mei 2008 11:56 schreef don-diablo het volgende:
[..]
IddMaar ik denk dat Ajax uiteindelijk Sulejmani koopt en wij Emnes.
quote:Danny Buijs keert niet meer terug bij Feyenoord
Feyenoord zal de voorbereiding op het nieuwe seizoen beginnen zonder Danny Buijs. De middenvelder heeft nog een doorlopend contract, maar komt niet in de plannen van toekomstig coach Gertjan Verbeek voor, en mag vertrekken.
De Rotterdammer speelt nu anderhalf jaar bij Feyenoord. Komende zomer mag hij de club verlaten, zo heeft algemeen directeur Eric Gudde hem verteld. "Die belofte hebben we hem inderdaad gedaan", bevestigt Gudde in VI.
Waar hij in het eerste seizoen nog regelmatig basisspeler was, is hij dit jaar niet meer dan een reserve. In het verleden kwam Buijs uit voor Excelsior en FC Groningen. Over enige interesse is niks bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |