Nope, Smackdown is geweest in de USA, en dan staat het altijd al op wwe.com, dus of een surprise match of ik zie een half uur durend main event.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:24 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Misschien komt er nog een match bij op Smackdown?
En zo niet, meestal doen ze dan nog een suprise match erbij. Of misschien duren de matches gewoon heel lang
Smackdown wordt pas over anderhalf uur uitgezonden hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nope, Smackdown is geweest in de USA, en dan staat het altijd al op wwe.com, dus of een surprise match of ik zie een half uur durend main event.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:37 schreef Wessiej het volgende:
Waarom is hij dan al te download?
WWE.Friday.Night.Smackdown.05.16.08.PDTV.XviD-Hype
Hmm, volgens mij deden ze dat niet altijd. Dan hadden ze na de een titlechange op de taping het meteen op de site gezet, dat was altijd flink genaaid. (Volgens mij was dat nog zo met Edge en het incashen van de MITB vs. UT)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ook de reden waarom er nog geen uitslagen staan op WWE.com namelijk
Dat hebben ze maar 3 keer gedaan. En 3 keer met world title changes. Normaal doen ze dat dus niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:52 schreef Brownietje het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij deden ze dat niet altijd. Dan hadden ze na de een titlechange op de taping het meteen op de site gezet, dat was altijd flink genaaid. (Volgens mij was dat nog zo met Edge en het incashen van de MITB vs. UT)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
Ook weer een nieuwe...SANTINO'S CASA!
Die ook weer erg grappig is
[ Bericht 7% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 17-05-2008 02:08:09 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
bij mij gaat hij nu maar 35!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:37 schreef Sickert het volgende:
Ha! zit bij mn ouders en die hebben maar 180 kbs down
maar moet en zal smackdown zien
*download*
even boodschappen wezen doen en gelukkig was he drukquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:24 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
bij mij gaat hij nu maar 35!![]()
![]()
. Ssoms gaat ie even paar seconden 700
Na soms gaat het met 700 tot 1000, maar vaak gaat het ook met 35 dus. Echt onwijs kutquote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:10 schreef Wessiej het volgende:
Download je echt elke show met 35 kb/s?
Doe je echt wat fout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:01 schreef muay-toy het volgende:
ashley het pas lekkere memmen! en melina geile billuh!
Ze zaten er weer bij Friday Night Smackdown, ik gok op een return van Doink the clown.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:53 schreef Wes_FR het volgende:
Tijdens ECW zaten er weer eens twee idioten in het publiek, is iemand anders ze nog opgevallen?
[ afbeelding ]
ECW en Smackdown worden samen opgenomen, daarom ook hetzelfde publiek. En kan je aub normaal doen hier?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:30 schreef muay-toy het volgende:
[..]
Ze zaten er weer bij Friday Night Smackdown, ik gok op een return van Doink the clown.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent maximaal 15 jaar, wordt gepest op school omdat je rondloopt in de kleren die je moeder voor je koopt en hebt moeite met de MAVO?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:35 schreef muay-toy het volgende:
discussie over worstelen, wat valt er te discusseren.
[ afbeelding ]
pwned by Paxliequote:Op zondag 18 mei 2008 10:59 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Je bent maximaal 15 jaar, wordt gepest op school omdat je rondloopt in de kleren die je moeder voor je koopt en hebt moeite met de MAVO?
Als dit niet waar is kan je je ook volwassener gedragen en meedoen aan lekker stom ouwehoeren over wat een hobby is voor een aantal mensen hier.
Ja ze is leuk. Dat terwijl ik helemaal niet op blondjes val...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:33 schreef Tazmaniac het volgende:
Benieuwd of Maryse er volgende week ook weer bij is
[ afbeelding ]
Ja weet ik. Maar op wiki krijg je een thumbnail van de oude, en als er er op klikt krijg je de nieuwe. Wel grappig.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:51 schreef Wessiej het volgende:
Posters maken ze altijd met de datum, poster is meestal gemaakt voor de andere PPV er is, en ook met Armageddon, eerst zag je Batista met de WHC in zijn handen, en de final poster had hij een gasmasker in zijn handen.
Klopt over het algemeen, hoewel ONS 2005 één van de meest vermakelijke PPV's ooit was.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:38 schreef Wessiej het volgende:
Dus over 2 weken krijgen we al de nieuwe PPV, One Night Stand, de ''ecw'' ppv dus.
Vorig jaar waren de matches opzich wel leuk, maar ik vind de wat brutere matches altijd wel leuk
Ziet wel dat WWE het ook niet als een zeer boeiende PPV ziet, hij komt tussen 2 PPV's in en had vorig jaar ook maar 118.000 buys, zeer weinig tegen over andere PPV's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |