Ach hij zegt vaak rare dingen, maar veel dingen kloppen wel uiteindelijk.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:40 schreef kidkash19 het volgende:
Tsja....ik weet niet...ik had altijd wel respect voor hem maar de afgelopen 2 jaar komt er zoveel gezwets uit zn mond dat dat een beetje weg is. Ik denk ook dat hij elke vorm van realiteitszin gewoon kwijt is want kom op je moet ergens een grens stellen, en die grens had ik al getrokken 2 gebroken nekken terug ( zo niet eerder). Nee Kurt moet en zal bewijzen dat hij de beste ooit is (wat hij niet is en niet zal worden) en zal dat doen "by any means necessary" en dat vind ik egoistisch want hij heeft ook een gezin om voor te zijn en dat word straks erg lastig als je in een rolstoel zit te kwijlen omdat je zonodig door moest gaan.
Jaren geleden werd hem al geopperd om te stoppen vanwege zn nek, die is nu echt niet beter hoor en ik wil niet zien dat hij straks dus ook echt dood of verlamd in de ring ligt, dat hebben we nu wel genoeg meegemaakt niet?
2 weken is een lange rust pauze?quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:24 schreef roepdeman het volgende:
Meneer Angle heeft tussen WWE en TNA ook al een hele lange rustpauze genomen, en niet zo heel veel tijd in TNA en hij alweer een gebroken nek. Ergens moet hij toch een lijn trekken en zeggen tot hier en niet verder? Ik zeg eerlijk toen hij zn promo in de ring deed bij WWE waarbji hintte om MMA te gaan doen schrok ik wel, want daar was hij toch echt neit klaar voor.
Bij TNA dacht ik dat hij het rustiger aan zou gaan doen, maar nee nog altijd een vol schema en maar hard gaan. Op zich wel mooi, maar verstandig is inderdaad anders... Ik ben vanmening dat een lange rustpauze weinig aan zijn fysieke gesteldheid zal veranderen.
2 weken? eerder 3 a 4 maanden tot zn eerste match...dus inderdaad een lange rustpauzequote:Op donderdag 15 mei 2008 19:59 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
2 weken is een lange rust pauze?
quote:On August 25, 2006, he was granted an early release from his WWE contract due to "personal issues.......
Angle made his TNA debut on October 19, confronting Samoa Joe after Joe refused to relinquish the NWA World Heavyweight Championship belt that, according to the storyline, he had stolen from Jeff Jarrett.[83] The two men ended up fighting while Jarrett took the title back.[83] Angle was then the special enforcer for the Title vs. Career match between Jarrett and Sting at Bound for Glory, but, as part of the worked finish, he took out referee Rudy Charles and assumed the referee's role for the rest of the match-up.[84] Angle's first match in TNA took place on the November 16 airing of iMPACT!,
Eer gister werd aangekondigd dat hij op de eerste datum van Liverpool is. Dus denk dat hij er sowieso wel is. Ook voor promotie werk. Hoop trouwens wel dat Christian nog komt want die is nog niet aangekondigdquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:28 schreef Cubeforc3 het volgende:
Ik hoop iig dat Kurt meekomt naar de UK tour, ook al zou ie niet zelf de ring in kunnen!
Card is subject to change, he.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Eer gister werd aangekondigd dat hij op de eerste datum van Liverpool is. Dus denk dat hij er sowieso wel is. Ook voor promotie werk. Hoop trouwens wel dat Christian nog komt want die is nog niet aangekondigd![]()
En Kurt deed wel nog wat andere dingen toen hij bij TNA was, hij gaf gelijk al een kopstoot en een angle slam op Joe. En heeft wat brawls gehad ondertussen. Echt 100% rust had hij in die tijd iig niet.
Gelukkig wel, mis 3D ook op de cardquote:
Ja met de worstelaars die ze er nu op hebben staan vullen ze anderhalf uur net aan, de rest krijg je vast ook nog wel allemaalquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:52 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Gelukkig wel, mis 3D ook op de card
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:59 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Erg vette Impactwelke nieuwe promo??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:
Heb al op Youtube gekeken maar kan het niet vinden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:50 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]ik kijk gewoon wat de beste share verhouding heeft haha maaruh.. is het ergens anders te zien??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die lieten ze trouwens 2 keer zien.![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:05 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Heb al op Youtube gekeken maar kan het niet vinden.
In het kort is het:haha leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die lieten ze trouwens 2 keer zien.ben benieuwd of er een reactie op komt (zal wel niet trouwens)
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |