begint de Age of Orton weer van voor af aan of zal The King of Kings zijn troonstuk wat langer kunnen vasthouden, we will see
 begint de Age of Orton weer van voor af aan of zal The King of Kings zijn troonstuk wat langer kunnen vasthouden, we will see  

Nope, Smackdown is geweest in de USA, en dan staat het altijd al op wwe.com, dus of een surprise match of ik zie een half uur durend main event.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:24 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Misschien komt er nog een match bij op Smackdown?
En zo niet, meestal doen ze dan nog een suprise match erbij. Of misschien duren de matches gewoon heel lang

Smackdown wordt pas over anderhalf uur uitgezonden hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nope, Smackdown is geweest in de USA, en dan staat het altijd al op wwe.com, dus of een surprise match of ik zie een half uur durend main event.

quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:37 schreef Wessiej het volgende:
Waarom is hij dan al te download?
WWE.Friday.Night.Smackdown.05.16.08.PDTV.XviD-Hype

Hmm, volgens mij deden ze dat niet altijd. Dan hadden ze na de een titlechange op de taping het meteen op de site gezet, dat was altijd flink genaaid. (Volgens mij was dat nog zo met Edge en het incashen van de MITB vs. UT)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ook de reden waarom er nog geen uitslagen staan op WWE.com namelijk

Dat hebben ze maar 3 keer gedaan. En 3 keer met world title changes. Normaal doen ze dat dus niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:52 schreef Brownietje het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij deden ze dat niet altijd. Dan hadden ze na de een titlechange op de taping het meteen op de site gezet, dat was altijd flink genaaid. (Volgens mij was dat nog zo met Edge en het incashen van de MITB vs. UT)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
Ook weer een nieuwe...SANTINO'S CASA!
Die ook weer erg grappig is
[ Bericht 7% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 17-05-2008 02:08:09 ]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"

bij mij gaat hij nu maar 35!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:37 schreef Sickert het volgende:
Ha! zit bij mn ouders en die hebben maar 180 kbs down
maar moet en zal smackdown zien
*download*

. Ssoms gaat ie even paar seconden 700

even boodschappen wezen doen en gelukkig was he drukquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:24 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
bij mij gaat hij nu maar 35!

Na soms gaat het met 700 tot 1000, maar vaak gaat het ook met 35 dus. Echt onwijs kutquote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:10 schreef Wessiej het volgende:
Download je echt elke show met 35 kb/s?
Doe je echt wat fout.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |