Ik zeg strik eromheenquote:Leonardo onrustig door onzekerheid
Leonardo liet in Sportweek weten te denken aan een vertrek bij Ajax omdat hij zekerheid wil over de kans om aan spelen toe te komen. "Ik wil weten waar ik aan toe ben. De onzekerheid maakt me gek. Het lijkt me prachtig om met Van Basten te werken, maar dan moet ik wel aan spelen toekomen. Dit seizoen heeft me te weinig gebracht."
In de afgelopen winterstop klopten FC Utrecht en NEC bij Ajax aan voor de Braziliaan, maar Ajax wenste hem niet te laten gaan. "Jammer dat Ajax me afgelopen winterstop niet aan één van de twee geïnteresseerde Nederlandse clubs heeft verhuurd. Dan was ik nu verder geweest. Komend seizoen wordt bepalend voor mijn carrière."

Daas geen echte, dan gaat mijn voorkeur uit naar Bogarde of Reiziger en misschien Silooyquote:

Reiziger.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:28 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Daas geen echte, dan gaat mijn voorkeur uit naar Bogarde of Reiziger en misschien Silooy

quote:

Hij moet gewoon afwachten wat Marco doet.quote:

Zal vast niet het officiele contract zijnquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:08 schreef navigator het volgende:
Is Boeve niks als linksback?
Blind terug, goed nieuws, het begint er weer een beetje op te lijken.
Iemand filmpje gezien op Ajaxtv? Pen en contract worden half naar 'm toegegooid, beetje raar bij zoets officieels.

Omdat ze allemaal al in de volwassen selectie zittenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom zitten er zo weinig Ajax spelers in de Olympische selectie. Is de aanvoer van jonge Nederlandse spelers dan toch niet zo goed?

Ajax speelt dan - hopelijk - rond die tijd CL playoffs. Of heeft dat er niets mee te maken?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom zitten er zo weinig Ajax spelers in de Olympische selectie. Is de aanvoer van jonge Nederlandse spelers dan toch niet zo goed?

Voorrondes CLquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:51 schreef kalinho het volgende:
[..]
Ajax speelt dan - hopelijk - rond die tijd CL playoffs. Of heeft dat er niets mee te maken?

Ja en nee. Foppe moet er wel rekening mee houden, maar er zijn op dit moment weinig Ajacieden die aan de eis voldoen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:51 schreef kalinho het volgende:
[..]
Ajax speelt dan - hopelijk - rond die tijd CL playoffs. Of heeft dat er niets mee te maken?

'T is toch allemaal jeugd?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:59 schreef _Mike_ het volgende:
Je haalt nu wel heel veel door elkaar zeg, belofte jeugd A jeugd en B jeugd
B1 had trouwens wel een leuk doelsaldo, 107 voor en 17 tegen

16 dacht ikquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:59 schreef _Mike_ het volgende:
Je haalt nu wel heel veel door elkaar zeg, belofte jeugd A jeugd en B jeugd
B1 had trouwens wel een leuk doelsaldo, 107 voor en 17 tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |