Hate to break it to ya, maar volgens mij waren het allemaal gewoon Hollanders.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:13 schreef Silaz het volgende:
Wat waren die nederlandse penalty neemsters lelijk zeg![]()
vooral die bosaap.
Dat meen je niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Waren overigens allemaal Nederlanders inderdaad.
Dat is ook de reden dat het IQ van de doorsnee EK-kijker niet boven de wedstrijd uitstijgt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:52 schreef pfaf het volgende:
In de rust moet je nieuw bier bestellen en over voetbal lullen met de zeikerd voor de urinoir naast je, geen tv kijken.
Ook nog gejat nog. Maarja alles beter dan reclame kijken en nee ik zet of haal geenquote:"Hotshots: WK lingerie" is schot in de roos
za 17/06/06 - In Nederland zappen de tv-kijkers tijdens de rust van de wedstrijden op het WK voetbal massaal naar "Hotshots: WK lingerie". In het programma van Veronica strijden schaars geklede vrouwen voor de titel Hotshot 2006.
Sinds 9 juni is het programma te zien. Twaalf teams van telkens vijf sexy vrouwen nemen het tegen elkaar op. Onder begeleiding van een coach en een scheidsrechter schieten ze penalty's.
Het programma wordt uitgezonden tijdens de rust van de WK-wedstrijden in Duitsland. Gemiddeld 450.000 kijkers zappen dan naar Veronica. Donderdag waren er tijdens Zweden-VS 687.000 kijkers, een record.
"Het is een vette knipoog naar het officiële WK", zegt programmaleider Alphons Martens van Veronica.
Het idee voor het WK Lingerie is overgewaaid uit Amerika. Daar zenden ze in de aanloop naar de Superbowl, de Lingerybowl uit. En dat is goed voor een miljoenenpubliek.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:35 schreef Ofyles2 het volgende:
Nee, beter gezegd: boycot SBS6 tijdens het EK voetbal!!
Waarom?quote:
Dat was toch niet alleen een gerucht, maar gewoon de waarheidquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:44 schreef Buitendam het volgende:
Het gerucht ging toen dat het meisje van die verkrachtingszaak (v. Persie) 1 van de deelneemsters was.
Klopt, Sandra Krijgsman. Speelde bij de VS mee geloof ik.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was toch niet alleen een gerucht, maar gewoon de waarheid
Iemand een plaatje van haar? Ben benieuwd wie dat nou isquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Klopt, Sandra Krijgsman. Speelde bij de VS mee geloof ik.
Ik ben dan wel een man, maar ik vond dit programma ook verschrikkelijk.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:39 schreef lucienne2 het volgende:
ik heb niets tegen vrouwen in lingerie, maar ik vond dit programma zooooo stom. kan me niet voorstellen dat mannen dat wel leuk vonden. of wel?
Homoquote:Op zondag 11 mei 2008 17:23 schreef Karammel het volgende:
[..]
Ik ben dan wel een man, maar ik vond dit programma ook verschrikkelijk.
Als ik de rest hier zo hoor ben ik zo ongeveer de enige man met die mening. Best shockerend eigenlijk dat mannen hier echt warm voor lopen. Ik vind het zo goedkoop.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:35 schreef Ofyles2 het volgende:
Maar goed, typisch SBS6.![]()
![]()
Zogenaamd betrokken bij Oranje, terwijl het eigenlijk alleen maar om f**kingrandzaken gaat.
Mijn boodschap: boycot Hart van Oranje!!
Nee, beter gezegd: boycot SBS6 tijdens het EK voetbal!!
Lelijkquote:
Geen supermodel maar ontelbaar keer knapper dan zij, godverquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
Lelijkjouw vriendin is supermodel?
Ze ziet er gewoon uit en ik denk dat 99% van de mannelijke nederlandse bevolking haar zou doen.
afgezien van de kleine zwembandjes gewoon goed te doen
Dan willen we natuurlijk wel een foto zien na zulke uitspraken.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:54 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Geen supermodel maar ontelbaar keer knapper dan zij, godverMaargoed, smaken verschillen
dat snap ik, maar, nee.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:12 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dan willen we natuurlijk wel een foto zien na zulke uitspraken.
smaken verschillen idd. als andere mannen zeggen wie zij lekker vinden lach ik er ook 9 van de 10 keer om. dit meisje is aan de stevige kant maar wel heel schattigquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:54 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Geen supermodel maar ontelbaar keer knapper dan zij, godverMaargoed, smaken verschillen
quote:
zoweequote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:31 schreef ruud.nl het volgende:
Zij zijn wel ok naar mijn mening:
[ afbeelding ]
Zie ik daar een lichte cameltoe?quote:
Aan de vrouwen te zien word hij wel hard van oranjequote:
Inderdaad.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
net alweer te laat met zappen was die Ruger al weer bezig
Het is van 18.46 tot 18.53.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom mis ik dat altijd? Hoelang duurt dat de eerste 2 min ofzo?
AHAAA!quote:Op zondag 8 juni 2008 19:53 schreef Symer het volgende:
[..]
Het is van 18.46 tot 18.53.
Als de 1e helft iets uitloopt mis je het begin dus al.
ok, goede techniekquote:Op zondag 8 juni 2008 19:53 schreef Symer het volgende:
[..]
Het is van 18.46 tot 18.53.
Als de 1e helft iets uitloopt mis je het begin dus al.
Dat is de captain..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:31 schreef ruud.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doet dat bruine kale mannetje in het team, zeker hollands geheime wapen?![]()
MIsschien hopen ze dit ooit nog te verpatsen ofzoquote:
JA want russen spreken geen NL!!quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 22:03 schreef ivetje het volgende:
Waar is die lingerie te koop. Die van Spanje is leuk met dat oranje/zwart
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |