ook hier is uiteraard de afbeelding van MM van toepassing.quote:
"Haar brandende lendenen hunkerden naar Antonio's paars kloppend geweld. De vurige blik in zijn ogen deden haar verlangen naar lange nachten vol zinderende passie"quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of schrijf een doktersroman, dan levert het nog wat op ook...
Dan moet je het niet 2 weken laten staanquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:05 schreef Soempie het volgende:
M'n afwas was heel veel werk. Ik vond het het vermelden waard.
Is dat een doktersroman?quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Haar brandende lendenen hunkerden naar Antonio's paars kloppend geweld. De vurige blik in zijn ogen deden haar verlangen naar lange nachten vol zinderende passie"
Dat soort prut?
Ja weet ik veel, ik lees die troep nooitquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat een doktersroman?
Dit lijkt me meer een verhaal uit de Chick of de Candy...
Ken je nagaan wat je kennelijk wel leest...quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik lees die troep nooit
Goeden boekenquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken je nagaan wat je kennelijk wel leest...
Ik heb ooit voor school een doktersroman moeten lezen (Bouquete reeks zelfs), waarna we het moesten analyseren op personen, onderwerpen etc.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goeden boeken![]()
Ik ga slechts af op wat er in films geportretteerd wordt.
Ik vind het eigenlijk veel erger dat jij blijkbaar wél weet wat er in zo'n doktersromannetje staat
CuBase...quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:43 schreef LadyBlack het volgende:
Spannend hier met die doktersromannetjes
Kan een van jullie me vertellen wat ik voor programmaatje moet aanschaffen om midi-files langzamer af te kunnen spelen en partijen eruit te filteren enzo?
dus ik zat wel in de buurtquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:46 schreef MadMaster het volgende:
Daar keek ik ook wel eens in en dan kom je wel zinnen tegen zoals jij die schreef, maar dan iets minder expliciet...
En dan deze keer je valium voor het vliegen gewoon heel vroeg innemen hequote:Op woensdag 7 mei 2008 17:54 schreef MaJo het volgende:Net naar de dokter geweest voor een checkup, ik mag voorlopig de medicijnen blijven gebruiken (want bloeddruk goed
) en heb nieuwe tabletten gekregen voor mijn spastische darm, aangezien de AD die een beetje tegenwerkte
Dus ik ben binnenkort weer zo goed als nieuw
![]()
Ondertussen begint de spanning voor het vliegen toch wel toe te nemenHeb er echt ontzettend veel zin in om naar Londen te gaan maar vind het wel eng. Maar op zich is het al heel wat dat ik er nu pas zenuwachtig voor ben, normaal kan ik een week vantevoren niet slapen
![]()
Londen met dit weer is overigens niet echt leuk.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:54 schreef MaJo het volgende:Net naar de dokter geweest voor een checkup, ik mag voorlopig de medicijnen blijven gebruiken (want bloeddruk goed
) en heb nieuwe tabletten gekregen voor mijn spastische darm, aangezien de AD die een beetje tegenwerkte
Dus ik ben binnenkort weer zo goed als nieuw
![]()
Ondertussen begint de spanning voor het vliegen toch wel toe te nemenHeb er echt ontzettend veel zin in om naar Londen te gaan maar vind het wel eng. Maar op zich is het al heel wat dat ik er nu pas zenuwachtig voor ben, normaal kan ik een week vantevoren niet slapen
![]()
Ik ga het vanavond al innemen inderdaadquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dan deze keer je valium voor het vliegen gewoon heel vroeg innemen he
Oh...quote:
Pas maar op dat je niet als drugskoerier gezien wordt...quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga het vanavond al innemen inderdaadEn morgen ook weer meteen
Ik mag van de dokter max 5mg dus ik denk dat ik dat maar eens ga proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |