ze kiezen er zelf voor, het is onnatuurlijk en smerig.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:00 schreef SuperwormJim het volgende:
makkelijk he ... anderen afzeiken vanwege hun uiterlijk
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:03 schreef tarrel2008 het volgende:
[..]
ze kiezen er zelf voor, het is onnatuurlijk en smerig.
tegen een roker met rokerslucht zeg je toch ook niet "goh wat heb jij een lekkere frisse adem" als die in je gezicht praat
TS kan er niet mee omgaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Man, val toch ergens in een scheur joh, wat een baggervergelijking
Praat voor je zelf, ik zie liever geen vrouwen in welke kleding dan ook. Geef mij maar een goedgevormde kerel die uiteraard ook niet met een enorme bierpens in een strak shirtje moet lopen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:54 schreef tarrel2008 het volgende:
waarom doen ze dat, waarom ontnemen ze mannen dat wat waar ze een hele winter op hebben gewacht? het wegdromen bij mooie slanke dames in zomerse kleding, het gelukzalige gevoel van man zijn, iets dat alle gezonde mannen delen, een voorliefde voor mooie vrouwen in sexy zomersekleding.
het "waar komen ze toch vandaan" gevoel.
Ik denk dat de gemiddelde Fok!ker het liefst iedere 35-plusser van boven de 70 kilo (bij dames boven de 65 kilo) compleet bedekt ziet!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:14 schreef Vodka_Lime het volgende:
Conclusie allemaal in een burka of monnikenpij?
met een mooi gevormde vrouw is niks mis, een lekker volle kont is oke maar ik bedoel dikke wijven en geen wijven die niet maatje 34 hebbenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:28 schreef JamesBrownie het volgende:
Het valt me op dat er vrij veel mensen zijn die zowat iederee dik noemen...
Ik weet niet of dat ook voor ts geldt, de op gaat over iemand die kennelijk echt dik was, maar als er ergens een plooitje zit, noemt men het al dik... Beetje overdreven vaak, maar ik zeg niets nieuws geloof ik.
Een cirkel is ook een vorm.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:38 schreef Daniel1976 het volgende:
Dik is erg zeker als er geen duidelijke vorm meer in zit.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:30 schreef afcajos het volgende:
Fantastisch topic..![]()
Milfs in jurkjes![]()
Jonge breezahs in schaarse kledij
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:38 schreef tarrel2008 het volgende:
[..]
met een mooi gevormde vrouw is niks mis, een lekker volle kont is oke maar ik bedoel dikke wijven en geen wijven die niet maatje 34 hebben
kijk dit is lekker:
http://www.hollywoodtuna.com/photo.php?id=aria_lingerie_april_big&title=Aria%20Giovanni%20Pictures
mmm, ik vind het gezicht een beetje sletterig maar qua figuur kan het er nog mee door.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:48 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Okee, maar iets meer, mag dat ook nog, of was dit wel genoeg zo?
En deze vrouw?
[ afbeelding ]
Ik heb niet naar het hoofd gekeken...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:57 schreef tarrel2008 het volgende:
[..]
mmm, ik vind het gezicht een beetje sletterig maar qua figuur kan het er nog mee door.
al moet het niet gekker worden
zeker mooi gevormt waarbij alles nog wel strak is.
mmm, het lijkt wel een travestiet als je naar dat hoofd kijkt![]()
en wie ben jij dan dat je zo kunt oordelen over anderen? Gods gift to women????quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:57 schreef tarrel2008 het volgende:
[..]
mmm, ik vind het gezicht een beetje sletterig maar qua figuur kan het er nog mee door.
al moet het niet gekker worden
zeker mooi gevormt waarbij alles nog wel strak is.
mmm, het lijkt wel een travestiet als je naar dat hoofd kijkt![]()
idd, gods gift of moeders natuur geschenk ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
en wie ben jij dan dat je zo kunt oordelen over anderen? Gods gift to women????
wie weet wat ze al niet denken als jij in je zomerse kloffie de straat op gaat
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:06 schreef tarrel2008 het volgende:
[..]
idd, gods gift of moeders natuur geschenk ja.
en dan vervolgens je vet vreten zodat je dat geschenk sloopt, van binnen en van buiten.
een beetje heel erg onbeschoft en ondankbaar tegen god of moeder natuur, vind je ook niet.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:12 schreef Aurelianus het volgende:
Het werd eens tijd dat dikke mensen eindelijk eens anaal aan worden gepakt.
Geen onzin, mijn belevenis, net zoals jij het hebt over mini-rokjes bij dikke mensen, wat inderdaad uit den boze is.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:23 schreef ToT het volgende:
Da's ook weer onzin. Tot aan de knieën is ook wel goed. Ze moeten alleen niet denken dat ze er in en mini-rokje "hot" uitzien.
idd, dit is wat we verstaan onder "slanke vrouwen", hier droomt elke man van!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:42 schreef heaven7 het volgende:
Dit is ook wel erg geil natuurlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoezo hebben ze geen ingevallen wangen?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:42 schreef heaven7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is nou lekker veel vlees. Vol en toch strak, niks mis mee.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:48 schreef JamesBrownie het volgende:
Okee, maar iets meer, mag dat ook nog, of was dit wel genoeg zo?
En deze vrouw?
[ afbeelding ]
Het was ook niet serieus verder en ik ben toevallig niet dik!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:04 schreef tarrel2008 het volgende:
[..]
idd, dit is wat we verstaan onder "slanke vrouwen", hier droomt elke man van!
juist, altijd weer een kul argument van dikke mensen om met dit soort plaatjes te komen, alsof annorexia patienten het schoonheidsideaal zijn en synoniem voor slanke mensen.
kijk eens naar bijvoorbeeld jolanthe, die heeft een goddelijk figuur en dat is meer een standaard voor slank, al heeft ze ook een lekkere volle bips
Ik klikte.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:50 schreef McReal het volgende:
Nou speciaal voor TS dan maar ..
http://www.bangedup.com/bu_posts/BIGMerryXmas2EveryOne.wmv
Jij had met dat nijlpaard, vandaar deze onzinnige reactie om je gelijk proberen te halen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:42 schreef heaven7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je voelt je toch niet aangsproken, hè.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:47 schreef parselmouth het volgende:
Hmm volgens mij posten hier alleen maar adonissen. Gaan jullie eens snel het straatbeeld opleuken met jullie goddelijke goedgeklede gespierde supermanlichamen ipv heel de dag achter de kepjoeter te hangen!!!!
Ja, neem vooral Jolanthe als representatief voorbeeld voor alle Nederlandse vrouwen...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:04 schreef tarrel2008 het volgende:
[..]
idd, dit is wat we verstaan onder "slanke vrouwen", hier droomt elke man van!
juist, altijd weer een kul argument van dikke mensen om met dit soort plaatjes te komen, alsof annorexia patienten het schoonheidsideaal zijn en synoniem voor slanke mensen.
kijk eens naar bijvoorbeeld jolanthe, die heeft een goddelijk figuur en dat is meer een standaard voor slank, al heeft ze ook een lekkere volle bips
Het gaat hier niet om uiterlijk, maar dik zijn, het figuur dus.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:47 schreef Lushy het volgende:
[..]
Ja, neem vooral Jolanthe als representatief voorbeeld voor alle Nederlandse vrouwen...![]()
Dan zullen er maar weinig vrouwen-in-de-straat aan jouw ideaalbeeld kunnen voldoen.
Haha nee hoor, maar er wordt op Fok zo'n big deal gemaakt van goddelijke perfecte lichamen bij vrouwen, terwijl mijn ervaring met mannen die hele dagen achter internet hangen is dat ze zelf ook een niet al te prettig lichaam hebben.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je voelt je toch niet aangsproken, hè.![]()
Niks mis met een stootkussentje maar je kunt ook te ver gaan:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:58 schreef McReal het volgende:
Blijft toch moeilijk he .. gewoon iemand accepteren zoals die is
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:00 schreef SuperwormJim het volgende:
makkelijk he ... anderen afzeiken vanwege hun uiterlijk
Allemaal morele standaardpraatjes.quote:
Slank/normaal postuur maakt het figuur van een persoon bij lange na nog niet perfect.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:00 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Haha nee hoor, maar er wordt op Fok zo'n big deal gemaakt van goddelijke perfecte lichamen bij vrouwen
Mja, dat weet je op internet hè. Hier is Aria Giovanni al bijna te dik maar zelf gaan ze gewoon met een "dik" meisje. Liefde verblindt op dat moment zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:00 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Haha nee hoor, maar er wordt op Fok zo'n big deal gemaakt van goddelijke perfecte lichamen bij vrouwen, terwijl mijn ervaring met mannen die hele dagen achter internet hangen is dat ze zelf ook een niet al te prettig lichaam hebben.
Oh well, leef en laat leven. Snap alleen niet dat je je dermate druk kunt maken om iemand met een lichaam dat jij niet aantrekkelijk vindt.
Ja hoor, natuurlijk moet het weer een vrouw zijn die met dit soort pics aan komt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:42 schreef heaven7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Altijd weer dit kut'argument' van die dikke kutmensen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:42 schreef heaven7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dan gaat iemand mij gedwongen hamburgers in de mond stoppenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:49 schreef De_Dorstige het volgende:
Wacht maar, in een volgend leven zullen jullie ook dik zijn.
Nee, dan krijg je ook een ziekte aan je klieren of aan je stofwisseling. 1 op de zoveel duizend mensen heeft dat echt maar elke dikkerd beroept zich op zo'n ziekte.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:53 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Ja dan gaat iemand mij gedwongen hamburgers in de mond stoppen
mmmm vleeschquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:50 schreef McReal het volgende:
ik denk dat de gemiddelde Fok!ker zelf bedekt moet wordenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde Fok!ker het liefst iedere 35-plusser van boven de 70 kilo (bij dames boven de 65 kilo) compleet bedekt ziet!
In sommige streken van NL kan je er niet echt omheen. Overal dikkiesquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:21 schreef Franneh het volgende:
Je kan toch ook gewoon de andere kant op kijken en verder gaan met je leven?
Wie ben jij om te oordelen over mij.... Janusanus?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:29 schreef JanusAnus het volgende:
Ik ben het helemaal met TS eens! En daarom zou ik bij deze een oproep willen plaatsen:
Wil iedereen die een dik persoon tegenkomt die kleding draagt waar het vet aan alle kanten uit vandaan puilt, van af nu een luid en duidelijk "GADVERDAMME" laten horen?
Hopelijk wordt het deze figuren dan eindelijk eens duidelijk dat ze er walgelijk uitzien! Die vadsige mensen die denken onder het mom van "tevreden zijn met jezelf" wel effe in kleding rond te kunnen lopen die bedoelt is voor iemand met 50 kilo minder vet. Ze zouden juist helemaal niet tevreden moeten zijn! Stel je voor dat iedereen altijd maar "tevreden was met zichzelf", dan was het nooit nodig je best te doen om jezelf gezond te houden. Drugsverslaafden zijn gelukkig meestal ook niet tevreden met zichzelf, en daarom hebben ze nog een kans om hun schadelijke levenswijze te veranderen. Zo moeten we dikheid ook behandelen: een probleem waar iemand zich zelf vanaf zou moeten helpen, in plaats van er in te berusten en te doen alsof het bij haar/zijn identiteit hoort.
Wie ik ben heeft er niks mee te maken.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:39 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Wie ben jij om te oordelen over mij.... Janusanus?
Het verschil is dat ik in het echt geen anus ben, maar jij bent in het echt wel een vetzak.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:47 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Als ik niet mag oordelen over een anus mag een anus dat ook niet over mij
Haha, het zal wel vetzakquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:22 schreef profielnaam het volgende:
Wat nog leuker is; zelf een uitermate sportief/slank figuur hebben en dan tal van dikke mensen met jaloerse blikken zien kijken; ik maak het de laatste tijd bijna dagelijks mee..
Nee hoor ik ben niet dik. heb een BMI van 21 ben 1 meter 80, blond doe modellenwerk, woon in een villa.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:57 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik in het echt geen anus ben, maar jij bent in het echt wel een vetzak.
Vandaar dat je geen fotoboek hebt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:12 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben niet dik. heb een BMI van 21 ben 1 meter 80, blond doe modellenwerk, woon in een villa.
Oh ja ik doe ook Uni.
Op de een of andere manier vind ik dit momenteel een bijzonder geestig beeldfragment, terwijl uit mijn mond spreuken komen als: "bwhaha zie dat blubberen!!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:50 schreef McReal het volgende:
Respectquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:50 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
kenker, vanochtend stond ik op het station... liep er ook zo'n dik wijf met een naveltruitjemaar ook echt zonder enige schaamte die hele homp vet over haar broek. Je zag gewoon waar ze had gelopen want de vloer onder haar was brandschoon. Maar gadverdamme, wat een smerigheid. Gadverdamme jugh, wilde nog een picca maken maar dan zou me lens barsten.
kortom, eensch met TS!!!!!
quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vandaar dat je geen fotoboek hebt.![]()
![]()
Dan lijken ze nog meer op dikke zeugen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat hebben dikke vrouwen met roze kleding?
Die link had ik ook al gelegd.quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dan lijken ze nog meer op dikke zeugen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |