ze kiezen er zelf voor, het is onnatuurlijk en smerig.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:00 schreef SuperwormJim het volgende:
makkelijk he ... anderen afzeiken vanwege hun uiterlijk
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:03 schreef tarrel2008 het volgende:
[..]
ze kiezen er zelf voor, het is onnatuurlijk en smerig.
tegen een roker met rokerslucht zeg je toch ook niet "goh wat heb jij een lekkere frisse adem" als die in je gezicht praat
TS kan er niet mee omgaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Man, val toch ergens in een scheur joh, wat een baggervergelijking
Praat voor je zelf, ik zie liever geen vrouwen in welke kleding dan ook. Geef mij maar een goedgevormde kerel die uiteraard ook niet met een enorme bierpens in een strak shirtje moet lopen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:54 schreef tarrel2008 het volgende:
waarom doen ze dat, waarom ontnemen ze mannen dat wat waar ze een hele winter op hebben gewacht? het wegdromen bij mooie slanke dames in zomerse kleding, het gelukzalige gevoel van man zijn, iets dat alle gezonde mannen delen, een voorliefde voor mooie vrouwen in sexy zomersekleding.
het "waar komen ze toch vandaan" gevoel.
Ik denk dat de gemiddelde Fok!ker het liefst iedere 35-plusser van boven de 70 kilo (bij dames boven de 65 kilo) compleet bedekt ziet!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:14 schreef Vodka_Lime het volgende:
Conclusie allemaal in een burka of monnikenpij?
met een mooi gevormde vrouw is niks mis, een lekker volle kont is oke maar ik bedoel dikke wijven en geen wijven die niet maatje 34 hebbenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:28 schreef JamesBrownie het volgende:
Het valt me op dat er vrij veel mensen zijn die zowat iederee dik noemen...
Ik weet niet of dat ook voor ts geldt, de op gaat over iemand die kennelijk echt dik was, maar als er ergens een plooitje zit, noemt men het al dik... Beetje overdreven vaak, maar ik zeg niets nieuws geloof ik.
Een cirkel is ook een vorm.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:38 schreef Daniel1976 het volgende:
Dik is erg zeker als er geen duidelijke vorm meer in zit.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:30 schreef afcajos het volgende:
Fantastisch topic..![]()
Milfs in jurkjes![]()
Jonge breezahs in schaarse kledij
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:38 schreef tarrel2008 het volgende:
[..]
met een mooi gevormde vrouw is niks mis, een lekker volle kont is oke maar ik bedoel dikke wijven en geen wijven die niet maatje 34 hebben
kijk dit is lekker:
http://www.hollywoodtuna.com/photo.php?id=aria_lingerie_april_big&title=Aria%20Giovanni%20Pictures
mmm, ik vind het gezicht een beetje sletterig maar qua figuur kan het er nog mee door.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:48 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Okee, maar iets meer, mag dat ook nog, of was dit wel genoeg zo?
En deze vrouw?
[ afbeelding ]
Ik heb niet naar het hoofd gekeken...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:57 schreef tarrel2008 het volgende:
[..]
mmm, ik vind het gezicht een beetje sletterig maar qua figuur kan het er nog mee door.
al moet het niet gekker worden
zeker mooi gevormt waarbij alles nog wel strak is.
mmm, het lijkt wel een travestiet als je naar dat hoofd kijkt![]()
en wie ben jij dan dat je zo kunt oordelen over anderen? Gods gift to women????quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:57 schreef tarrel2008 het volgende:
[..]
mmm, ik vind het gezicht een beetje sletterig maar qua figuur kan het er nog mee door.
al moet het niet gekker worden
zeker mooi gevormt waarbij alles nog wel strak is.
mmm, het lijkt wel een travestiet als je naar dat hoofd kijkt![]()
idd, gods gift of moeders natuur geschenk ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
en wie ben jij dan dat je zo kunt oordelen over anderen? Gods gift to women????
wie weet wat ze al niet denken als jij in je zomerse kloffie de straat op gaat
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:06 schreef tarrel2008 het volgende:
[..]
idd, gods gift of moeders natuur geschenk ja.
en dan vervolgens je vet vreten zodat je dat geschenk sloopt, van binnen en van buiten.
een beetje heel erg onbeschoft en ondankbaar tegen god of moeder natuur, vind je ook niet.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:12 schreef Aurelianus het volgende:
Het werd eens tijd dat dikke mensen eindelijk eens anaal aan worden gepakt.
Geen onzin, mijn belevenis, net zoals jij het hebt over mini-rokjes bij dikke mensen, wat inderdaad uit den boze is.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:23 schreef ToT het volgende:
Da's ook weer onzin. Tot aan de knieën is ook wel goed. Ze moeten alleen niet denken dat ze er in en mini-rokje "hot" uitzien.
idd, dit is wat we verstaan onder "slanke vrouwen", hier droomt elke man van!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:42 schreef heaven7 het volgende:
Dit is ook wel erg geil natuurlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |