De definitie van stalken is nog niet bij je door gedrongen, geeft niet, je hebt nog 20 jaarquote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ach in dat geval ga ik Amanda gewoon stalken, met achterlijke vragen over haar seksleven
Volgens mij is die achterlijkle mongool op dit moment goed bezigquote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind die aantijging ernstig genoeg, "Fok kapot maken" Die achterlijke mongool moet wat mij betreft maar met de billen bloot....
Je schrijffouten daargelaten...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij is die achterlijkle mongool op dit moment goed bezig
Is remlof ziek trouwens?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De definitie van stalken is nog niet bij je door gedrongen, geeft niet, je hebt nog 20 jaar
Goed bezigquote:stal·ken [st–lk¨(n), stÅlk¨(n)]
overgankelijk werkwoord; stalkte, heeft gestalkt
iemand hinderlijk achtervolgen, bespieden, telefonisch lastig vallen
enz.
Nah, la maar zien......ik ben wel nieuwsgierig wie "die achterlijke mongool" is..... Vind overigens dat je daar melding van moet maken bij mensen die daar over gaan, 't is een serieuze zaak Lobasca......quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je schrijffouten daargelaten...![]()
Het staat op tape
Welkom terug dan maar. We hebben je zooo gemist!quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:20 schreef HiDiHo het volgende:
das lang geleden dat ik hier gepost heb![]()
DGK [ COS # 3833 ] Vriendjes van de beestjes 2 mag nummert hoger
en dubbele mag gesloten![]()
bvbd
Ik denk dat het eerder komt omdat ik niet zo positief over huub posttequote:Op donderdag 5 juni 2008 20:37 schreef noekje het volgende:
Bedankt voor deze waardevolle bijdragen, Huub. Er wordt nog maar weinig gebabbeld hier verder dus een slotje dan maar.
Nou nee, dat lag echt niet aan het feit dat het negatief over Huub was maar omdat er weer flink werd gesneerd. Sorry voor jou maar het hele topic ging nergens meer over.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:52 schreef PC eend het volgende:
Waarom is Babbel hier met -nuchtere- Huub. dicht![]()
De rede slaat werkelijk nergens op
Er was juist weer een discussie daar
En alleen huub weer bedankt
[..]
Ik denk dat het eerder komt omdat ik niet zo positief over huub postte![]()
![]()
Dennis was nep, maar het babbel met dennis topic blijft gewoon open![]()
Het lijkt hier echt op een huub fansite![]()
Waar sowieso nog weinig gebabbeld, gooi dan de hele tent dicht![]()
Er was een discussie, die idd wel uitliep op wat rottigheid, maar dat had je kunnen deleten of een waarschuwing kunnen geven....quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou nee, dat lag echt niet aan het feit dat het negatief over Huub was maar omdat er weer flink werd gesneerd. Sorry voor jou maar het hele topic ging nergens meer over.
Ehm ik heb huub nergens zien bedanken voor de waardevolle bijdragesquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh en dat Huub bedankt voor de waardevolle bijdrage neem je toch niet echt serieus of wel? Over een blik soep en wat pseudo intelligente wartaal waar iedereen eerst voor moet googlen.
Dan bleven er 2 of 3 berichten van jou staan. De insteek was toch babbelen met Huub? Vervolgens vlieg je van een blik soep naar de anus die dan vervolgens via een infuus wordt ingebracht.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er was een discussie, die idd wel uitliep op wat rottigheid, maar dat had je kunnen deleten of een waarschuwing kunnen geven....
Maar goed om te weten dat het niet door mijn post kwam![]()
Die migreer ik dan wel even![]()
![]()
En het was jij die zei dat ik alleen Huub bedankte! Nou, succes verder!quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ehm ik heb huub nergens zien bedanken voor de waardevolle bijdrages
Weet jij wel waar je het over hebt?
Het was jij die huub voor zijn waardevolle bijdrage bedankte
Ik was toch niet de enige die daar postte en het was niet allemaal heibelquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan bleven er 2 of 3 berichten van jou staan. De insteek was toch babbelen met Huub? Vervolgens vlieg je van een blik soep naar de anus die dan vervolgens via een infuus wordt ingebracht.
Probeer het hier eens.
[De bewoners] Huub # 4
Je enquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:06 schreef noekje het volgende:
[..]
En het was jij die zei dat ik alleen Huub bedankte!
quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:37 schreef noekje het volgende:
Bedankt voor deze waardevolle bijdragen, Huub. Er wordt nog maar weinig gebabbeld hier verder dus een slotje dan maar.
Ja, daar begon het pas?!quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:17 schreef Soury het volgende:
Nah ? Noekje vind ik ook een beetje vreemd hoor. Er werd advies gegeven om een user maar lood water en zelfs verdelgingsmiddelen via infuus te nemen.Gooi daar dan een slotje op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |