Eerst moesten we vriendjes worden van Gert en dan opeens ditquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:32 schreef noekje het volgende:
Nog even dit, huishoudelijk enzo.
SC # Hopeloos
De "gewone" SC is weer open. Voor wie daar behoefte aan heeft.
Het is jullie forum en we willen vooral dat jullie het leuk hebben.
Dat was em.
Dat likken lijkt dus af en toe wél te werken........quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
En gezien de enkele klachten van users en de mod en admin likkende posts die daar opvolgde,
Soms ging je best aardig bij yvonne hoorquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat likken lijkt dus af en toe wél te werken........![]()
Misschien ook maar eens een cursusje likken volgen.......maar ik vertik het om overal te likken
Gert is in een vriendelijke en behulpzame bui vandaagquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:19 schreef -Blurk- het volgende:
Zou een mod zo vriendelijk willen zijn om in COS 3817 het woord quizend te veranderen in quizzend?
Bedankt!
M'n afspraak van vanmiddag bij de klant is afgezegd.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gert is in een vriendelijke en behulpzame bui vandaag
Een nieuwe user....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:17 schreef Huubdgk het volgende:
trouwens jongens
www.rocketmiljonairs.nl help mij ff en spam deze ff overal, binnenkort gaan jaap en ik daar ook posten over onze optredens met filmpjes en en verslagen en shit,
moet toch mijn centjes verdienen snap je
iedereen kent mij op straat nu hopen dat het wat oplevert
Hij heeft gebeld met Noekje, bevestigd door haar dat hij het echt is.....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een nieuwe user....
Waarschijnlijk een spam account
Dat doet niks af aan mijn postquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij heeft gebeld met Noekje, bevestigd door haar dat hij het echt is.....
Ach, laat hem maar even met al die dames op leeftijd......hij vindt een milf ook vast wel geilquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat doet niks af aan mijn post
Spammen mag niet hier, ik verwacht keiharde maatregelen en zit als een gek te F5en in med
Milf's zijn ook geilquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach, laat hem maar even met al die dames op leeftijd......hij vindt een milf ook vast wel geil
Maakt het voor jou uit dan, waar je je pik in steekt?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Milf's zijn ook geil
Anders zouden ze die naam niet waardig zijn
Volgens mij bedoel jij de coskoeien, wat weer een heel ander verhaal is
Die koeien hebben vaak zelfs niet door als je er met je arm tot aan je oksel inzitquote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maakt het voor jou uit dan, waar je je pik in steekt?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die koeien hebben vaak zelfs niet door als je er met je arm tot aan je oksel inzit
Dus ja, dat maakt zeker uit
20 jaar zonder, de volgende 20 zal je ook wel met nutteloos posten doorkomenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die koeien hebben vaak zelfs niet door als je er met je arm tot aan je oksel inzit
Dus ja, dat maakt zeker uit
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
20 jaar zonder, de volgende 20 zal je ook wel met nutteloos posten doorkomen
ik lees een 'ja'quote:
Ach in dat geval ga ik Amanda gewoon stalken, met achterlijke vragen over haar sekslevenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik lees een 'ja'![]()
nu maar hopen dat fok nog 20 jaar bestaat, - edit -
Ik vind die aantijging ernstig genoeg, "Fok kapot maken" Die achterlijke mongool moet wat mij betreft maar met de billen bloot....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ach in dat geval, ga ik Amanda gewoon stalken met achterlijke vragen over haar seksleven
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:55 schreef PC eend het volgende:
Ach in dat geval, ga ik Amanda gewoon stalken met achterlijke vragen over haar seksleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |