Tuurlijk kiezen ze wel de meest 'kleurrijke' types uit.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:08 schreef Ole het volgende:
[..]
ze hebben veel meer aanmeldingen gehad dan dat er meegedaan hebben. Een keuze maken uit de aanmeldingen is een ook casting.
of het acteurs zijn is een andere vraag
quote:Op maandag 26 mei 2008 22:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Gelukkig, wat een dopluchting zeg...
Maar dat wisten we toch al?quote:
Idd, heb een potje zitten grienen voor de tv hier thuisquote:Op maandag 26 mei 2008 22:36 schreef Sandrb het volgende:
Terechte winnares.. Je zag gewoon aan haar dat ze voor de rest van haar leven veranderd is.
En dan die toespraak.. OMG ik zat hier echt bijna te janken!!
Ja ik snap echt precies wat je bedoelt. Vooral de laatste paar weken vond ik het telkens mega jammer als er iemand weg moest, ongeacht wie dat was.. Ik denk ook dat er echt een groot verschil is tussen de meiden van hier en die bij HNTM. De dames in de dop doen zich in het begin heel stoer voor, maar ze moeten zich steeds kwetsbaarder opstellen en dan kom je er pas achter wat ze mee hebben gemaakt en hoe onzeker ze eigenlijk zijn, Dat gaat natuurlijk veel dieper dan die aanstellerigheid en dat 'wie is de mooiste' van HNTM. Ik verheug me nu iig al op een eventuele derde reeks DIDD!!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:45 schreef peterfan het volgende:
Ik zat echt te huilen....![]()
![]()
Ik ga het nog een keer zeggen; ik vond alle dames ondanks hun niet te geloven domheid, sletterigheid en tokkie-schap, stuk voor stuk leuker dan de trutten van HNTM.
Ik heb er van genoten en ben benieuwd hoe het nu verder met ze gaat!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |