abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58495311

KantoorJaap
pi_58495336
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:25 schreef Hannibella het volgende:

[..]

Weet je wat pas lekker is, de opwinding die ik krijg van mijn festini perenijsje nu.
hij moet in je mond he
pi_58495347
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:29 schreef demins het volgende:

[..]

Wat zit je met dat ijsje te doen dan???
Ik ga jou niet faciliteren om enige bevrediging in je behoefte naar informatie betreffende mijn perenijsje te bewerkstelligen.
pi_58495411
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik begrijp dat dus echt niet. Hij wordt net zoveel beschermd als Brian en Amanda, omdat ze hem juist niet kwijt willen. Hij is het sms toppertje van Talpa....daar willen ze niet van af.....
Huub is nog nooit beschermd, alleen maar aangevallen. Die jongen is al zolang hij daar binnen is in de verdediging geweest. En heeft ondanks al die aanvallen nog heel leuke tv gemaakt ook! Ik denk dat daar ook de voorkeur van vele mensen voor Huub vandaan komt. Iedereen kan zien hoe scheef de verhoudingen in DGK liggen en dat Brian ten allen tijde bevoordeelt wordt. Die oneerlijkheid, dat is waar velen over vallen denk ik.
pi_58495449
Staan Claire en Huub onder de douche en opeens een melding: iedereen naar kantoor.
Jeeeeeeeeeez.....ze zijn echt knetter daarachter, mogen die 2 zich niet eerst even opknappen?

Herstel: geld voor alle bewoners, feest zou half 8 beginnen dus ze dachten nog tijd te hebben maar niet dus opeens.
pi_58495469
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:37 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Huub is nog nooit beschermd, alleen maar aangevallen. Die jongen is al zolang hij daar binnen is in de verdediging geweest. En heeft ondanks al die aanvallen nog heel leuke tv gemaakt ook! Ik denk dat daar ook de voorkeur van vele mensen voor Huub vandaan komt. Iedereen kan zien hoe scheef de verhoudingen in DGK liggen en dat Brian ten allen tijde bevoordeelt wordt. Die oneerlijkheid, dat is waar velen over vallen denk ik.
Tja, ik heb hem dus alleen maar zien aanvallen en uitlokken. En daarom begrijp ik ook Brian's woede zo af en toe wel in Huub's richting. Zuigen, als eerste aanraken, met spuug smeren, etc.
Maar daar komen we hier de laatste drie weken ook niet meer uit, dit is al meer dan een jaar een COS probleem...
pi_58495470
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:29 schreef demins het volgende:

[..]

Wat zit je met dat ijsje te doen dan???

Ik dacht het, jij zegt het
pi_58495474

Omkleden voor het feest van vanavond.

En deze cap is uit de tijd toen Huub het nog leuk vond:
  maandag 5 mei 2008 @ 18:41:27 #134
130755 Kinga
versier hier
pi_58495476
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik begrijp dat dus echt niet. Hij wordt net zoveel beschermd als Brian en Amanda, omdat ze hem juist niet kwijt willen. Hij is het sms toppertje van Talpa....daar willen ze niet van af.....
Oke prima. Ik ben het met je eens dat ze alledrie beschermd worden. Alleen dat 'net zoveel' vind ik bullshit. Huub wordt naar mijn weten alleen maar beschermd door dat alcoholverbod. En dat beveiliging gedoe misschien ook. Maar Brian en Amanda worden aanzienlijk meer beschermd en krijgen tussendoor meer bonusjes he.
  † In Memoriam † maandag 5 mei 2008 @ 18:42:23 #135
135305 beequeen
Lost.
pi_58495489
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:39 schreef Kaat38 het volgende:
Staan Claire en Huub onder de douche en opeens een melding: iedereen naar kantoor.
Jeeeeeeeeeez.....ze zijn echt knetter daarachter, mogen die 2 zich niet eerst even opknappen?
Rico tegen Amanda: We moeten naar kantoor.
Amanda: Ja, jullie, ga nou maar.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58495490
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:33 schreef Hannibella het volgende:

[..]

Ik ga jou niet faciliteren om enige bevrediging in je behoefte naar informatie betreffende mijn perenijsje te bewerkstelligen.
Wat onverlet laat dat perenijsjes een jaar geleden ontzettend gewild waren in DGK....ze konder ze niet genoeg aanslepen.
  maandag 5 mei 2008 @ 18:44:27 #137
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_58495517
quote:

[..]

Desalniettemin zou ik graag vernemen hoe het heeft gesmaakt, hopelijk was het laatste beetje net zo opwindend als het begin.
be nice or go away
pi_58495518
quote:

[..]

Klopt. Het is vooral de onevenwichtigheid/oneerlijkheid in DGK/van de redactie die mij irriteert.
pi_58495524
quote:
Op maandag 5 mei 2008 17:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, dat zal lekker worden. Al steekt ie half Eemnes aan het mes, dan nog is het "de perfecte gozert". "t Was niet zijn schuld.....

"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_58495546
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:42 schreef beequeen het volgende:

[..]

Rico tegen Amanda: We moeten naar kantoor.
Amanda: Ja, jullie, ga nou maar.
Dus Huub en Claire moeten onder de douche vandaan en Amanda mag gewoon blijven zitten? Weer zo'n voorbeeld van voortrekkerij. Die del voelt zich heel wat zeg..dat zal tegenvallen straks als ze thuis is.
pi_58495550
B&A zijn gewoon nog in de villa...
De rest moet naar kantoor.
  † In Memoriam † maandag 5 mei 2008 @ 18:46:21 #142
135305 beequeen
Lost.
pi_58495558
En ja hoor. Brian en Amanda in de slaapkamer, SL. Wat is dat toch, moeten ze weer een scene opnieuw doen?
― Mark Twain
  maandag 5 mei 2008 @ 18:46:26 #143
130054 demins
We weten niks
pi_58495559
quote:

[..]

Mag ik dat quoten?
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_58495561

Soort SL. Het feest wordt blijkbaar voorbereid.

Moesten B en A nou ook naar kantoor? Of moeten die weer een scene overspelen?
  maandag 5 mei 2008 @ 18:48:07 #145
130755 Kinga
versier hier
pi_58495590
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:46 schreef beequeen het volgende:
En ja hoor. Brian en Amanda in de slaapkamer, SL. Wat is dat toch, moeten ze weer een scene opnieuw doen?
Dat bedoel ik dus. Zij mogen alles. Ik denk dat die band of whatever hun spul klaar gaat zetten. Brian en Amanda mogen gewoon in de slaapkamer blijven, de rest moet gewoon helemaal de villa uit
pi_58495593
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:04 schreef Leandra het volgende:
Maar wil iemand het ff uitleggen??

Eerst mocht Huub niet drinken en was dat zielig voor hem, en nou mag hij (na de halve ochtend jengelen dat een feestje niet leuk is met een alcoholverbod) wel drinken en nou is het ook niet goed, want nu hij zijn zin krijgt van de Febo is dat kwade opzet van diezelfde Febo??

Wij Huub-fans zijn niet één..wij zijn met velen en hebben ook nog allemaal een eigen mening wat we met, voor en van Huub willen..we willen allemaal maar één ding hetzelfde..

En dat is...

Huub de winnaar van de Gouden kooi..
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  maandag 5 mei 2008 @ 18:48:23 #147
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_58495594
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:45 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Dus Huub en Claire moeten onder de douche vandaan en Amanda mag gewoon blijven zitten? Weer zo'n voorbeeld van voortrekkerij. Die del voelt zich heel wat zeg..dat zal tegenvallen straks als ze thuis is.
Misschien moeten B&A nog voorbereidingen treffen? Het is tenslotte al kwart voor 7 geweest, dat hadden ze wel even vantevoren mogen zeggen maar toch, voortrekken? Daar heb ik wel andere voorbeelden van gezien, Free-bees, golfen, 'tandarts', doktersbezoek, etc.
be nice or go away
pi_58495596

Jaap was al in kantoor. R, H en C moesten daar ook naar toe. Claire maakt zich dan daar maar op. B en A zijn blijkbaar nog in de villa. Maar op de villa is een SL.
  maandag 5 mei 2008 @ 18:48:36 #149
130054 demins
We weten niks
pi_58495597
quote:

[..]

Te allen tijde, lieverd!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  † In Memoriam † maandag 5 mei 2008 @ 18:48:44 #150
135305 beequeen
Lost.
pi_58495600
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:45 schreef -Blurk- het volgende:

Ik begrijp niks van dit soort zaken, echt niet. Het is toch ook geen wonder dat we denken/weten dat B en A voorgetrokken worden als je dit soort acties ziet?
Sterker nog, de FEBO probeert het niet eens te verbloemen.
― Mark Twain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')