hij moet in je mond hequote:Op maandag 5 mei 2008 18:25 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Weet je wat pas lekker is, de opwinding die ik krijg van mijn festini perenijsje nu.
Ik ga jou niet faciliteren om enige bevrediging in je behoefte naar informatie betreffende mijn perenijsje te bewerkstelligen.quote:
Huub is nog nooit beschermd, alleen maar aangevallen. Die jongen is al zolang hij daar binnen is in de verdediging geweest. En heeft ondanks al die aanvallen nog heel leuke tv gemaakt ook! Ik denk dat daar ook de voorkeur van vele mensen voor Huub vandaan komt. Iedereen kan zien hoe scheef de verhoudingen in DGK liggen en dat Brian ten allen tijde bevoordeelt wordt. Die oneerlijkheid, dat is waar velen over vallen denk ik.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dus echt niet. Hij wordt net zoveel beschermd als Brian en Amanda, omdat ze hem juist niet kwijt willen. Hij is het sms toppertje van Talpa....daar willen ze niet van af.....
Tja, ik heb hem dus alleen maar zien aanvallen en uitlokken. En daarom begrijp ik ook Brian's woede zo af en toe wel in Huub's richting. Zuigen, als eerste aanraken, met spuug smeren, etc.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Huub is nog nooit beschermd, alleen maar aangevallen. Die jongen is al zolang hij daar binnen is in de verdediging geweest. En heeft ondanks al die aanvallen nog heel leuke tv gemaakt ook! Ik denk dat daar ook de voorkeur van vele mensen voor Huub vandaan komt. Iedereen kan zien hoe scheef de verhoudingen in DGK liggen en dat Brian ten allen tijde bevoordeelt wordt. Die oneerlijkheid, dat is waar velen over vallen denk ik.
Oke prima. Ik ben het met je eens dat ze alledrie beschermd worden. Alleen dat 'net zoveel' vind ik bullshit. Huub wordt naar mijn weten alleen maar beschermd door dat alcoholverbod. En dat beveiliging gedoe misschien ook. Maar Brian en Amanda worden aanzienlijk meer beschermd en krijgen tussendoor meer bonusjes he.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dus echt niet. Hij wordt net zoveel beschermd als Brian en Amanda, omdat ze hem juist niet kwijt willen. Hij is het sms toppertje van Talpa....daar willen ze niet van af.....
Rico tegen Amanda: We moeten naar kantoor.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:39 schreef Kaat38 het volgende:
Staan Claire en Huub onder de douche en opeens een melding: iedereen naar kantoor.
Jeeeeeeeeeez.....ze zijn echt knetter daarachter, mogen die 2 zich niet eerst even opknappen?
Wat onverlet laat dat perenijsjes een jaar geleden ontzettend gewild waren in DGK....ze konder ze niet genoeg aanslepen.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:33 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Ik ga jou niet faciliteren om enige bevrediging in je behoefte naar informatie betreffende mijn perenijsje te bewerkstelligen.
Desalniettemin zou ik graag vernemen hoe het heeft gesmaakt, hopelijk was het laatste beetje net zo opwindend als het begin.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:33 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Ik ga jou niet faciliteren om enige bevrediging in je behoefte naar informatie betreffende mijn perenijsje te bewerkstelligen.
Klopt. Het is vooral de onevenwichtigheid/oneerlijkheid in DGK/van de redactie die mij irriteert.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Huub is nog nooit beschermd, alleen maar aangevallen. Die jongen is al zolang hij daar binnen is in de verdediging geweest. En heeft ondanks al die aanvallen nog heel leuke tv gemaakt ook! Ik denk dat daar ook de voorkeur van vele mensen voor Huub vandaan komt. Iedereen kan zien hoe scheef de verhoudingen in DGK liggen en dat Brian ten allen tijde bevoordeelt wordt. Die oneerlijkheid, dat is waar velen over vallen denk ik.
quote:Op maandag 5 mei 2008 17:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat zal lekker worden. Al steekt ie half Eemnes aan het mes, dan nog is het "de perfecte gozert". "t Was niet zijn schuld.....
Dus Huub en Claire moeten onder de douche vandaan en Amanda mag gewoon blijven zitten? Weer zo'n voorbeeld van voortrekkerij. Die del voelt zich heel wat zeg..dat zal tegenvallen straks als ze thuis is.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rico tegen Amanda: We moeten naar kantoor.
Amanda: Ja, jullie, ga nou maar.
Mag ik dat quoten?quote:Op maandag 5 mei 2008 18:33 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Zij mogen alles. Ik denk dat die band of whatever hun spul klaar gaat zetten. Brian en Amanda mogen gewoon in de slaapkamer blijven, de rest moet gewoon helemaal de villa uitquote:Op maandag 5 mei 2008 18:46 schreef beequeen het volgende:
En ja hoor. Brian en Amanda in de slaapkamer, SL. Wat is dat toch, moeten ze weer een scene opnieuw doen?
quote:Op maandag 5 mei 2008 18:04 schreef Leandra het volgende:
Maar wil iemand het ff uitleggen??
Eerst mocht Huub niet drinken en was dat zielig voor hem, en nou mag hij (na de halve ochtend jengelen dat een feestje niet leuk is met een alcoholverbod) wel drinken en nou is het ook niet goed, want nu hij zijn zin krijgt van de Febo is dat kwade opzet van diezelfde Febo??
Misschien moeten B&A nog voorbereidingen treffen? Het is tenslotte al kwart voor 7 geweest, dat hadden ze wel even vantevoren mogen zeggen maar toch, voortrekken? Daar heb ik wel andere voorbeelden van gezien, Free-bees, golfen, 'tandarts', doktersbezoek, etc.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dus Huub en Claire moeten onder de douche vandaan en Amanda mag gewoon blijven zitten? Weer zo'n voorbeeld van voortrekkerij. Die del voelt zich heel wat zeg..dat zal tegenvallen straks als ze thuis is.
Te allen tijde, lieverd!quote:Op maandag 5 mei 2008 18:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik begrijp niks van dit soort zaken, echt niet. Het is toch ook geen wonder dat we denken/weten dat B en A voorgetrokken worden als je dit soort acties ziet?quote:Op maandag 5 mei 2008 18:45 schreef -Blurk- het volgende:
Dus Huub en Claire moeten onder de douche vandaan en Amanda mag gewoon blijven zitten? Weer zo'n voorbeeld van voortrekkerij. Die del voelt zich heel wat zeg..dat zal tegenvallen straks als ze thuis is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |