Ik ben het helemaal met je eens maar dit is toch echt wat er speelt.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:51 schreef Scandalous het volgende:
[..]
En de redactie is achterlijk dat ze daar steeds in trappen want hij durft toch niet op te stappen
Als ik een feestje heb wil ik best weleens de Bob zijn maar soms wil ik ook weleens wat drinken, lijkt me meer dan logisch.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:50 schreef Disana het volgende:
Hij is dus chagrijnig omdat anderen wel mogen drinken? Dit huis is te klein om ons alledrie te laten drinken, zegt hij.
Ik denk dat het tuig wat zo komt feesten de sfeer voor veel streamers vernaggelen, of je moet slettenbakken leuk vindenquote:Op maandag 5 mei 2008 17:53 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat Huub vanavond idd maar beter achter de piano kan blijven zitten klagen.
Hij verpest de gezellige feestsfeer van de rest, met zijn zelfbeklag.
Zoiets herinner ik me ook ja. Maar het is dus hetzelfde als Huub in de klem nemen als het fout gaat: gemakkelijker een dan twee mensen in toom te houden.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:54 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Als ik een feestje heb wil ik best weleens de Bob zijn maar soms wil ik ook weleens wat drinken, lijkt me meer dan logisch.
Waarom niet de ene keer Amanda geen drank of Brian? Altijd moet Huub het zijn, wat ik wel oké vond dat er een maximum op stond ooit, geloof max. 5 glazen per dag per persoon? En een tijdstip, maar dat is er nog.
Ja, niets mag B&A overstuur maken, Huub daarentegen mag ten allen tijde gepest worden.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huilend of stampvoetend dreigen dat je op zal stappen, dat kennen we al heel lang van Brian en Amanda.
Ze flikken dat al wanneer ze een beetje ketchup in eigen bed aantreffen.![]()
Niets mag hun tegenzitten. Straf is dan ook echt zó not done.![]()
Ja, dat zal lekker worden. Al steekt ie half Eemnes aan het mes, dan nog is het "de perfecte gozert". "t Was niet zijn schuld.....quote:Op maandag 5 mei 2008 17:48 schreef chufi het volgende:
Redaktie !! Laat Huub gewoon zn gang gaan en drinken wat ie wil en dan beoordelen we hier wel of ie het goed doet !
Overdrijven is ook een vak NMNSquote:Op maandag 5 mei 2008 17:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat zal lekker worden. Al steekt ie half Eemnes aan het mes, dan nog is het "de perfecte gozert". "t Was niet zijn schuld.....
Dat mesincident was wel eng..Je kan niet zeggen dat je nou graag Huub aan de alcohol wil zien als ie zonder zelfs zulke shit uithaalt.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat zal lekker worden. Al steekt ie half Eemnes aan het mes, dan nog is het "de perfecte gozert". "t Was niet zijn schuld.....
Even voor de (zucht, hoe vaak moet ik het nog zeggen), mijn favoriet is Huub, al vind ik hem net zo goed af en toe tever gaan. Ik verklaar hem verdorrie niet heilig!quote:Op maandag 5 mei 2008 17:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Brian met de fóhn boven het bad met Jaap erin , dat was pas eng.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:03 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Dat mesincident was wel eng..Je kan niet zeggen dat je nou graag Huub aan de alcohol wil zien als ie zonder zelfs zulke shit uithaalt.
Iemand die het eerlijk toegeeft, Huub is je favo dus t boeit niet wat hij doet, hij blijft je favo.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:03 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Even voor de (zucht, hoe vaak moet ik het nog zeggen), mijn favoriet is Huub, al vind ik hem net zo goed af en toe tever gaan. Ik verklaar hem verdorrie niet heilig!
Jawel, maar ze hadden geen ruzie dus het was een geintje (hoe ziek dat geintje ook is)quote:Op maandag 5 mei 2008 18:04 schreef ShivaArnhem het volgende:
[..]
Brian met de fóhn boven het bad met Jaap erin , dat was pas eng.
Noemde jouw naam toch ook nietquote:Op maandag 5 mei 2008 18:03 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Even voor de (zucht, hoe vaak moet ik het nog zeggen), mijn favoriet is Huub, al vind ik hem net zo goed af en toe tever gaan. Ik verklaar hem verdorrie niet heilig!
Dat klopt, je hebt ook wel gelijk, dat was eng, ik denk dat alle mannen in dat hok nare trekjes hebben, het ligt er maar net aan waar je voorkeur ligt, ondanks al zijn rare acties kan ik Huub beter zetten dan Brian en blijkbaar is dat bij jou andersom, dat moet imho kunnen hoor.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:03 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Dat mesincident was wel eng..Je kan niet zeggen dat je nou graag Huub aan de alcohol wil zien als ie zonder zelfs zulke shit uithaalt.
Nope, dat was uberstom, maar niet zo eng. Huub reageerde vanuit woede, Brian wilde grappig zijn maar was het helemaal niet....Vanuit woede weet je meestal minder waar je mee bezig bent dan vanuit grappig willen zijn.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:04 schreef ShivaArnhem het volgende:
[..]
Brian met de fóhn boven het bad met Jaap erin , dat was pas eng.
Ik zie nu deze post pas. Het verhaal komt niet terug door de Huubfans (dat is een Brian-redeneringquote:Op maandag 5 mei 2008 17:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niemand neemt dat aanrandingsverhaal toch serieus?? Juist het feit dat sommige Huub-fans zich er zo over opwinden maakt dat het steeds weer in de belangstelling terug blijft komen.
Mwoah, ik ben voor niemand dan mijn eigen mannetje. Maar ik vind het wel bizar dat er zoveel haat is jegens 'de tegenpartij' en er niet gerelativeerd kan worden.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat klopt, je hebt ook wel gelijk, dat was eng, ik denk dat alle mannen in dat hok nare trekjes hebben, het ligt er maar net aan waar je voorkeur ligt, ondanks al zijn rare acties kan ik Huub beter zetten dan Brian en blijkbaar is dat bij jou andersom, dat moet imho kunnen hoor.
Nee, dat was in mijn ogen geen geintje maar een machtsspelletje, om Jaap onder druk te zetten de boel op te ruimen, geen geintje.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:06 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Jawel, maar ze hadden geen ruzie dus het was een geintje (hoe ziek dat geintje ook is)
Weet zeker dat brian allang iemand dood had gemaakt,als hij alles over hem heen had gehad ,wat Huub heeft gehad.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat klopt, je hebt ook wel gelijk, dat was eng, ik denk dat alle mannen in dat hok nare trekjes hebben, het ligt er maar net aan waar je voorkeur ligt, ondanks al zijn rare acties kan ik Huub beter zetten dan Brian en blijkbaar is dat bij jou andersom, dat moet imho kunnen hoor.
Voelde me aangesproken.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Noemde jouw naam toch ook niet
O, dus dan is het niet erg om bijna geëlektrocuteerd te worden, zolang je maar geen ruzie hebt?quote:Op maandag 5 mei 2008 18:06 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Jawel, maar ze hadden geen ruzie dus het was een geintje (hoe ziek dat geintje ook is)
Wat denk je zelf, dat ie daadwerkelijk dat ding erin zou pleuren? Of wil je dat geloven?quote:Op maandag 5 mei 2008 18:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, dat was in mijn ogen geen geintje maar een machtsspelletje, om Jaap onder druk te zetten de boel op te ruimen, geen geintje.
Ik heb ook mijn twijfels over het relativeringsvermogen van Brian idd, maar we zullen het nooit weten omdat het niet is gebeurd.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Weet zeker dat brian allang iemand dood had gemaakt,als hij alles over hem heen had gehad ,wat Huub heeft gehad.
En vervolgens zitten allerlei mensen op een forum zich er weer over op te winden...quote:Op maandag 5 mei 2008 18:08 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ik zie nu deze post pas. Het verhaal komt niet terug door de Huubfans (dat is een Brian-redenering) maar omdat Amanda er telkens over begint.
Je maakt totaal iets anders van mn woorden.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O, dus dan is het niet erg om bijna geëlektrocuteerd te worden, zolang je maar geen ruzie hebt?
quote:Op maandag 5 mei 2008 18:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, dat was in mijn ogen geen geintje maar een machtsspelletje, om Jaap onder druk te zetten de boel op te ruimen, geen geintje.
Ja bijna, centimeterwerk.....quote:Op maandag 5 mei 2008 18:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O, dus dan is het niet erg om bijna geëlektrocuteerd te worden, zolang je maar geen ruzie hebt?
Die haat veroorzaken ze zelf met hn Huub Huub Huub complex en hun zelfverheerlijking.En maar roemen dat ze zo goed zijn en zo aardig.Als alles eerlijk ging was er lang niet zoveel haat.Maar BriaNn roemt steeds maar ze durven niks tegen ons en het is het mag gewoon niet.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:09 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Mwoah, ik ben voor niemand dan mijn eigen mannetje. Maar ik vind het wel bizar dat er zoveel haat is jegens 'de tegenpartij' en er niet gerelativeerd kan worden.
Pardon? Waarom heb je nu de behoefte om mij aan te vallen?quote:Op maandag 5 mei 2008 18:09 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, dat ie daadwerkelijk dat ding erin zou pleuren? Of wil je dat geloven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |