Helemaal mee eens.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat mijn betreft heeft hij gelijk.
Huub: Waarom mag Brian wel blijven zuipen, hij kneep en krabde mij toch ook toen hij laatst bezopen was?
Dit is toch ook te krom voor woorden?
dit snap ik niet helemaal, straf waarvoor en wie motiveert wie?quote:Op maandag 5 mei 2008 17:44 schreef JEEtjuuh het volgende:
oooooooooo nu horen we meer
brajen krijgt geen straf om hem te motiveren om hem te laten blijven zegt Huub net.
ja en dat brajen overal voor belt en dat het niet in Huub zijn aard ligt om overal voor te gaan bellen.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:45 schreef Disana het volgende:
De vorige keer werd Huub bont en blauw getrapt en geknepen door Brian en Amanda die hadden lopen zuipen.
quote:Op maandag 5 mei 2008 17:44 schreef farscapevr6 het volgende:
eerst lees ik dat ie mag drinken, en nu toch weer niet?
wat word t nou?
Hij mag toch niet drinken.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:44 schreef farscapevr6 het volgende:
eerst lees ik dat ie mag drinken, en nu toch weer niet?
wat word t nou?
brajen krijgt nergens straf voor , omdat hij anders niet meer gemotiveerd genoeg is om te blijven in de kooi.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:45 schreef Verida het volgende:
[..]
dit snap ik niet helemaal, straf waarvoor en wie motiveert wie?
quote:Op maandag 5 mei 2008 17:46 schreef Peter6000 het volgende:
Huub vervalt in een klagerig Oldenzaals accent, en is nauwelijks nog te verstaan.
Het zou goed zijn als de redactie hem corrigeert.
dr uit met die 2 dreigers en asoosquote:
mocht Huub dan winnen dan graag wel al het geld aan hem geven die Brian anders had gewonnen!quote:Op maandag 5 mei 2008 17:44 schreef JEEtjuuh het volgende:
brajen krijgt geen straf om hem te motiveren om hem te laten blijven zegt Huub net.
quote:Op maandag 5 mei 2008 17:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij mag toch niet drinken.
Maw, hij wordt weer beschermd door de redactie.
leuk om dit onder elkaar te zien;)quote:Op maandag 5 mei 2008 17:47 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
brajen krijgt nergens straf voor , omdat hij anders niet meer gemotiveerd genoeg is om te blijven in de kooi.
met andere woorden ze pakken brajen niet aan omdat hij anders opstapt .
En de redactie is achterlijk dat ze daar steeds in trappen want hij durft toch niet op te stappenquote:Op maandag 5 mei 2008 17:47 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
brajen krijgt nergens straf voor , omdat hij anders niet meer gemotiveerd genoeg is om te blijven in de kooi.
met andere woorden ze pakken brajen niet aan omdat hij anders opstapt .
Huilend of stampvoetend dreigen dat je op zal stappen, dat kennen we al heel lang van Brian en Amanda.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:44 schreef JEEtjuuh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |