Ik ben het helemaal met je eens maar dit is toch echt wat er speelt.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:51 schreef Scandalous het volgende:
[..]
En de redactie is achterlijk dat ze daar steeds in trappen want hij durft toch niet op te stappen
Als ik een feestje heb wil ik best weleens de Bob zijn maar soms wil ik ook weleens wat drinken, lijkt me meer dan logisch.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:50 schreef Disana het volgende:
Hij is dus chagrijnig omdat anderen wel mogen drinken? Dit huis is te klein om ons alledrie te laten drinken, zegt hij.
Ik denk dat het tuig wat zo komt feesten de sfeer voor veel streamers vernaggelen, of je moet slettenbakken leuk vindenquote:Op maandag 5 mei 2008 17:53 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat Huub vanavond idd maar beter achter de piano kan blijven zitten klagen.
Hij verpest de gezellige feestsfeer van de rest, met zijn zelfbeklag.
Zoiets herinner ik me ook ja. Maar het is dus hetzelfde als Huub in de klem nemen als het fout gaat: gemakkelijker een dan twee mensen in toom te houden.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:54 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Als ik een feestje heb wil ik best weleens de Bob zijn maar soms wil ik ook weleens wat drinken, lijkt me meer dan logisch.
Waarom niet de ene keer Amanda geen drank of Brian? Altijd moet Huub het zijn, wat ik wel oké vond dat er een maximum op stond ooit, geloof max. 5 glazen per dag per persoon? En een tijdstip, maar dat is er nog.
Ja, niets mag B&A overstuur maken, Huub daarentegen mag ten allen tijde gepest worden.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huilend of stampvoetend dreigen dat je op zal stappen, dat kennen we al heel lang van Brian en Amanda.
Ze flikken dat al wanneer ze een beetje ketchup in eigen bed aantreffen.![]()
Niets mag hun tegenzitten. Straf is dan ook echt zó not done.![]()
Ja, dat zal lekker worden. Al steekt ie half Eemnes aan het mes, dan nog is het "de perfecte gozert". "t Was niet zijn schuld.....quote:Op maandag 5 mei 2008 17:48 schreef chufi het volgende:
Redaktie !! Laat Huub gewoon zn gang gaan en drinken wat ie wil en dan beoordelen we hier wel of ie het goed doet !
Overdrijven is ook een vak NMNSquote:Op maandag 5 mei 2008 17:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat zal lekker worden. Al steekt ie half Eemnes aan het mes, dan nog is het "de perfecte gozert". "t Was niet zijn schuld.....
Dat mesincident was wel eng..Je kan niet zeggen dat je nou graag Huub aan de alcohol wil zien als ie zonder zelfs zulke shit uithaalt.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat zal lekker worden. Al steekt ie half Eemnes aan het mes, dan nog is het "de perfecte gozert". "t Was niet zijn schuld.....
Even voor de (zucht, hoe vaak moet ik het nog zeggen), mijn favoriet is Huub, al vind ik hem net zo goed af en toe tever gaan. Ik verklaar hem verdorrie niet heilig!quote:Op maandag 5 mei 2008 17:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Brian met de fóhn boven het bad met Jaap erin , dat was pas eng.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:03 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Dat mesincident was wel eng..Je kan niet zeggen dat je nou graag Huub aan de alcohol wil zien als ie zonder zelfs zulke shit uithaalt.
Iemand die het eerlijk toegeeft, Huub is je favo dus t boeit niet wat hij doet, hij blijft je favo.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:03 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Even voor de (zucht, hoe vaak moet ik het nog zeggen), mijn favoriet is Huub, al vind ik hem net zo goed af en toe tever gaan. Ik verklaar hem verdorrie niet heilig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |