Maar Kaat, hij zegt al weken overdag dat hij van alles wil gaan doen. Als het moment daar is, dan doet hij echt geen flikker. Ja, Jaap afzeiken dat hij met zijn grapjes geen miljoen mee kan winnen. Hij is gewoon een verongelijkte puberale agressieveling.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:09 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Voelde me aangesproken.
Japio en Claire proberen Huub op te peppen om het toch leuk te krijgen vanavond maar het zit er niet in.
Hij zit op moppermodus
Ik zou zeggen Huub: ga jezelf lekker vermaken en na die kooi vet een paar dagen feestvieren!
Nee schat, ik val je niet aan, das het riskante aan tekst zonder nonverbale communicatie...anyway, ik bedoelde te zeggen dat het niet te vergelijken is met wat er in ruzies wordt gedaan, maar natuurlijk is het wel eng omdat er zo een ongeluk zou kunnen gebeuren. Daar heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Pardon? Waarom heb je nu de behoefte om mij aan te vallen?
Ik zeg alleen dat ik het een misselijke actie vond en dat als hij het ding alleen al per ongeluk had laten schieten de gevolgen te ver zouden gaan, natuurlijk ga ik er niet van uit dat iemand een ander expres zal electrocuteren, ik heb hierboven ook gereageerd op een andere post van jou, heb je die gelezen?
quote:Op maandag 5 mei 2008 18:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
En vervolgens zitten allerlei mensen op een forum zich er weer over op te winden...
Gevolg: men weet "achter" dat dat verhaal effect heeft op de fora, dus ze zetten af en toe eens lekker "Amanda, vertel nog eens over die keer dat Huub je gebeft heeft" op de plasma...
Al gebeurt er geen ruk, dan gebeurt er toch weer wat.
er gaat dus iets gebeuren vanavondquote:Op maandag 5 mei 2008 18:03 schreef MargrietV het volgende:
bekijk dit... dit gebeurde om 14.10 vanmiddag
Okay lieverdquote:Op maandag 5 mei 2008 18:15 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Nee schat, ik val je niet aan, das het riskante aan tekst zonder nonverbale communicatie...anyway, ik bedoelde te zeggen dat het niet te vergelijken is met wat er in ruzies wordt gedaan, maar natuurlijk is het wel eng omdat er zo een ongeluk zou kunnen gebeuren. Daar heb je wel gelijk in.
Ik zal voortaan proberen meer van die poppetjes te gebruiken, speciaal voor jou.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Okay lieverd, dan miste ik een paar:
![]()
![]()
![]()
dingen.
![]()
In ruzies gebeuren er idd veel dingen die te ver gaan, duwen, tafels gooien, slaan, dreigen, deuren kapot gooien, noem maar op.
Er zijn er daar meer met boter op hun hoofd.
Huub kan/mag niets doen. Tegen A en B mag niets ondernomen worden, 'om ze te motiveren, want anders lopen ze weg'. (doen ze toch niet). Jaap wil tv-momenten scoren (voor de sms-poll) en mag ook niets ondernemen tegen B en A, dus blijven H en C over voor Jaap. Huub moet het ook nog eens tegen de redactie opnemen. Tja, ik denk dat Huub het een beetje gehad heeft.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar Kaat, hij zegt al weken overdag dat hij van alles wil gaan doen. Als het moment daar is, dan doet hij echt geen flikker. Ja, Jaap afzeiken dat hij met zijn grapjes geen miljoen mee kan winnen. Hij is gewoon een verongelijkte puberale agressieveling.
Ach...Jaap is gewoon aan het miepen, zoals hij wel vaker doet. Dat wil niet zeggen dat er niets zal gebeuren, maar dit van Jaap heeft echt geen diepere betekenisquote:
Deels ben ik het met je eens: puberaal en verongelijkt en ja soms zelfs agressief.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar Kaat, hij zegt al weken overdag dat hij van alles wil gaan doen. Als het moment daar is, dan doet hij echt geen flikker. Ja, Jaap afzeiken dat hij met zijn grapjes geen miljoen mee kan winnen. Hij is gewoon een verongelijkte puberale agressieveling.
Het zoveelste treiter Huub - feestje dusquote:
Stel dat het zo is, dat hij niets mag doen tegen Brian en Amanda, dan kan hij toch wel ludieke dingen bedenken? Desnoods pakt hij Jaap aan. Hij mag ook wel tegen Brian en Amanda spelen, maar het moet bij hem altijd "van dik hout". Als hij het op z'n Jaaps zou doen, in die richting, dan heeft hij volgens mij alle ruimtequote:Op maandag 5 mei 2008 18:21 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Huub kan/mag niets doen. Tegen A en B mag niets ondernomen worden, 'om ze te motiveren, want anders lopen ze weg'. (doen ze toch niet). Jaap wil tv-momenten scoren (voor de sms-poll) en mag ook niets ondernemen tegen B en A, dus blijven H en C over voor Jaap. Huub moet het ook nog eens tegen de redactie opnemen. Tja, ik denk dat Huub het een beetje gehad heeft.
- of zou het allemaal spel zijn, en probeert de redactie Huub neer te zetten als underdog - waarmee ze hopen veel sms-geld binnen te krijgen -
Mmmh, neuh, ik denk dat B of A wint. En Huub blij is als ie 'vrij' is/van het contract af is.
Omdat het af en toe wel leuk is om je lekker op te winden over een stomme soap?quote:Op maandag 5 mei 2008 18:20 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Ik zal voortaan proberen meer van die poppetjes te gebruiken, speciaal voor jou.
Dat is het hele punt, ik snap dat er fans zijn die bepaalde dingen niet eerlijk vinden, maar dat geldt voor alle partijen in dat huis..heel dat huis is niet eerlijk, so why fuss..
Weet je wat pas lekker is, de opwinding die ik krijg van mijn festini perenijsje nu.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Omdat het af en toe wel leuk is om je lekker op te winden over een stomme soap?![]()
quote:Op maandag 5 mei 2008 18:25 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Weet je wat pas lekker is, de opwinding die ik krijg van mijn festini perenijsje nu.
Heel goed, in één zin samengevat zoals het daar toegaatquote:Op maandag 5 mei 2008 18:22 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Het zoveelste treiter Huub - feestje dusDat vind ik wel jammer, het hele programma draait om "Hoe krijgen we die ellendige Huub de Kooi uit"
Is het een wedstrijd, wat kun je winnen?quote:Op maandag 5 mei 2008 18:24 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik hoop maar dat het allemaal vooropgezet spel is van de redactie en dat Huub wint.
Want ik begin het een beetje sneu te vinden. Kijk ze nou weer eens zitten.
Hmm, that reminds me, ik moet nog ff naar de winkel......quote:Op maandag 5 mei 2008 18:25 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Weet je wat pas lekker is, de opwinding die ik krijg van mijn festini perenijsje nu.
Thanx!quote:
En dat je hem op z'n blauwe ogen geloofd vind ik toch wel erg naïef hoor. Die knul weet alles in z'n richting en voordeel te draaien met z'n verbale kwaliteiten. Ik geloof amper de helft van wat hij zegt. Zo ook van Brian en Amanda, maar die zijn dan ook wat doorzichtiger met hun gekakel.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:21 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dat hij geen flikker doet is omdat het over het algemeen niet (meer) mag, dat heb ik hem zelf regelmatig horen bespreken met oa. Jaap.
Wat zit je met dat ijsje te doen dan???quote:Op maandag 5 mei 2008 18:25 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dus echt niet. Hij wordt net zoveel beschermd als Brian en Amanda, omdat ze hem juist niet kwijt willen. Hij is het sms toppertje van Talpa....daar willen ze niet van af.....quote:Op maandag 5 mei 2008 18:22 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Het zoveelste treiter Huub - feestje dusDat vind ik wel jammer, het hele programma draait om "Hoe krijgen we die ellendige Huub de Kooi uit"
Huub als terror-Huub? Dat is zijn stijl niet. Als Huub z'n gang mocht gaan, dan had de pruik van Amanda al lang in het zwembad gelegen. Dan had ie Brian al lang aangepakt op zijn non-talenten. Dat is meer Huub's stijl. Mensen pakken op hun zwakke punten - en dat mag dus blijkbaar niet. Jammer, want ik had het wel leuk gevonden. Ik vind het ook raar hoor, dat Huub het niet gewoon doet. Wie maakt hem wat!quote:Op maandag 5 mei 2008 18:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stel dat het zo is, dat hij niets mag doen tegen Brian en Amanda, dan kan hij toch wel ludieke dingen bedenken? Desnoods pakt hij Jaap aan. Hij mag ook wel tegen Brian en Amanda spelen, maar het moet bij hem altijd "van dik hout". Als hij het op z'n Jaaps zou doen, in die richting, dan heeft hij volgens mij alle ruimte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |