Toevallig. Ik gooi er ook nog wat geruchten in, dan hebben we die ook maar alvast gehad:quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:19 schreef Nashje het volgende:
Ik gooi hem er maar meteen in.
"Donk moet opvolger Heitinga worden."
dinsdag 6 mei 2008
Ryan Donk moet de eerste versterking voor de verdediging worden bij Ajax. Naar verluidt hebben Marco van Basten en John van 't Schip al meerdere malen uitgebreid gesproken met de 22-jarige Amsterdammer over een overgang van de kaasstad naar de hoofdstad. Donk zou vanavond in de ArenA aanwezig zijn voor de laatste gesprekken met Van 't Schip, en zou er zelfs deze week getekend gaan worden.
Donk zou de gesprekken met Van Basten als 'zeer diepgaand en speciaal' hebben bestempeld en ziet een samenwerking met de nieuwe Ajax-staf erg zitten.
quote:'Terugkeer naar Nederland lonkt voor Boulahrouz'
Khalid Boulahrouz staat opnieuw in de belangstelling van diverse Nederlandse topclubs. Naar verluidt hebben zowel Ajax, PSV als Feyenoord interesse in de bikkelharde centrumverdediger. Boulahrouz kwam dit seizoen bij zijn huidige werkgever Sevilla maar sporadisch in actie - mede door blessureleed kwam 'de kannibaal' niet verder dan een handjevol duels. De Spaanse club lijkt dan ook niet van plan de huurperiode met Chelsea te willen verlengen, wat de Londonse club in een positie brengt waarin zij niet onwelwillend tegenover een verkoop staan.
Eerder dit seizoen gaf de zaakwaarnemer van Boulahrouz nog aan dat een terugkeer naar Nederland niet aan de orde was, maar gezien het gebrek aan perspectief bij de huidige club van de verdediger lijkt daar nu verandering in te komen.
quote:'Boussoufa verruilt Anderlecht voor Ajax'
Mbark Boussoufa is dichtbij een overgang naar zijn oude club Ajax. De spelmaker en linksbuiten van de Brusselse ploeg lijkt na een aantal sterke seizoenen in de Belgische Jupiler League terug te keren naar Amsterdam. Bronnen binnen Anderlecht bevestigen dat Ajax heeft geinformeerd naar de diensten van de Marokkaan.
Boussoufa, afkomstig uit de jeugdopleiding van Ajax, speelt sinds het seizoen 2004-2005 in de Belgische competitie. Na een geslaagde test bij KAA Gent tekende hij er een contract voor één seizoen. De rappe linkspoot startte het seizoen veelbelovend en verdiende al snel een contract bij RSC Anderlecht. Op 17 januari 2007 werd Boussoufa, in dienst van Anderlecht, bekroond met de Gouden Schoen, de sporttrofee voor de beste voetballer in België. Na vier seizoenen op de Vlaamse velden wil Boussoufa nu alsnog slagen in de Nederlandse hoofdstad.
quote:'Steven Defour opweg naar Amsterdam'
De geruchten doen al enkele transferperiodes de ronde, maar nu lijkt het er dan toch echt van te gaan komen: Steven Defour verkast deze zomer van Standard Luik naar Ajax. De aanvallende middenvelder kan bij de club uit de hoofdstad een contract tekenen voor vijf seizoenen, zo lieten bronnen binnen Ajax aan voetbalzone weten.
Halverwege het huidige seizoen wees Defour een transfer naar Ajax, om daar Wesley Sneijder te gaan vervangen, resoluut af. Naar verluidt was de spelmaker vastberaden om met Standard de landstitel binnen te slepen. Nu het laatste is gelukt lijkt de deur naar Amsterdam opnieuw geopend. Eerder liet de Belg al weten graag in Nederland werkzaam te zijn. "De Nederlandse competitie zie ik zeker als een stap omhoog. Ajax is een mooi club en ik zou graag voor hen spelen", tekende het Gazet van Antwerpen op uit de mond van Defour.
quote:'Ajax informeert opnieuw naar Wilhelmsson'
Christian Wilhelmsson kan deze zomer zijn werkgever FC Nantes eindelijk definitief verlaten. De Zweed is sinds 2006 in dienst voor de Franse club, maar speelde op huurbasis bij achtereenvolgend AS Roma, Bolton Wanderers en Deportivo La Coruna. Ajax heeft de speler al enkele seizoenen op het oog, maar tot een transfer kwam het tot dusver niet. Deze zomer lijkt daar verandering in te komen, gezien FC Nantes de speler graag wil verkopen en Ajax nog altijd zeer gecharmeerd blijkt van de explosieve vleugelspits.
Ajax heeft inmiddels haar interesse in Wilhelmsson officieel kenbaar gemaakt. De hoofdstedelingen bereiden momenteel een bod voor. Saillant detail is dat Ajacied en landgenoot Kennedy Bakircioglü in de deal betrokken zal worden. Naar verluidt zal Ajax een transferbedrag van 1,5 miljoen euro, plus de diensten van Kennedy op tafel leggen om zich te verzekeren van de diensten van Wilhemsson.
het was drama helaas, en dat kunnen we tegen twente echt niet gebruiken hoor. Ik hoop dat ze een beetje fris door de week heenkomen iig...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:57 schreef MaxC het volgende:
[..]
Twente wordt héél moeilijk zonder Suaréz, en KJH is echt de weg kwijt inderdaad, zelfs die bal van 2 meter van de goal kreeg hij niet langs de keeper
Hij liep wederom niet vrij bij acties van de buitenspelers.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:59 schreef Blight het volgende:
[..]
Toevallig. Ik gooi er ook nog wat geruchten in, dan hebben we die ook maar alvast gehad:
[..]
[..]
[..]
[..]
Die beveiliger hield hem tegen, maar na luid boe geroep van het aanwezige publiek op de lange zijde ging die geinponum er toch stiekem nog een keer vandoorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vond het ook wel komisch ja. Maar wel vermoeiend hoor, hij blijft maar gaan die gek
.
Heb touwens gisteren 4 kaarten maar gewoon aan de kassa weggegeven aan wat onbekenden, wel gratis bier in het vak dus.
Ik stuur ze nu ff in, kijken wat ze ermee doenquote:
Ik hoorde van mn broertje dat er een gozer was die ook ging rennen, maar toen ging iedereen boe roepen en toen ging hij met de staart tussen de benen weer terug naar zn stoelquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die beveiliger hield hem tegen, maar na luid boe geroep van het aanwezige publiek op de lange zijde ging die geinponum er toch stiekem nog een keer vandoor
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik stuur ze nu ff in, kijken wat ze ermee doen
Die gozer was vast geen mongool. Dan is het ook niet grappig natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:05 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Ik hoorde van mn broertje dat er een gozer was die ook ging rennen, maar toen ging iedereen boe roepen en toen ging hij met de staart tussen de benen weer terug naar zn stoel
Helemaal in orde issie iig nietquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die gozer was vast geen mongool. Dan is het ook niet grappig natuurlijk.
©NUsportquote:Sulejmani wordt gezien als een mogelijke vervanger van Edgar Davids. De huidige captain van de Amsterdammers heeft aangegeven dat hij hoogstwaarschijnlijk volgend seizoen niet verder gaat bij Ajax.
Misschien bedoelen ze als nieuwe aanvoerder?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
wat voor drollen zitten daar op de redactie.
NU kan dat sportgedeelte van ze beter opheffen. Wat een drama is dat zeg,quote:
De hele verdediging liet die bal gaanquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
Steek doet wel weer gewoon mee tegen Twente? Vond die goal van Pranjic ook wel een beetje de schuld van Gentenaar.
M@il die artikelen naar NU Sport, die plaatsen het wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:13 schreef Blight het volgende:
[..]
NU kan dat sportgedeelte van ze beter opheffen. Wat een drama is dat zeg,.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien bedoelen ze als nieuwe aanvoerder?![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:58 schreef Prosac het volgende:
er gaan overigens al een tijdje geruchten dat Ajax en Groningen rond zouden zijn over Markus Berg voor meer dan 10 miljoen euro. 1e optie zodra Huntelaar vertrekt.
zou de duurste binnenlandste transfer ooit moeten worden.
totdat Defour maandag ineens gepresenteerd wordt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:00 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]Ik denk dat die in het rijtje Boussoufa, Defour en Wilhelmsson mag...
Wat is er Zondag?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Goed nieuws dat Suárez zijn voet niet gebroken is. Nu maar hopen dat hij er zondag bij is. Veruit de beste speler van Ajax de laatste weken.
Ik hoop toch echt van niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:58 schreef Prosac het volgende:
er gaan overigens al een tijdje geruchten dat Ajax en Groningen rond zouden zijn over Markus Berg voor meer dan 10 miljoen euro. 1e optie zodra Huntelaar vertrekt.
zou de duurste binnenlandste transfer ooit moeten worden.
Gekneusd, lijkt mee te vallen. Deze week meer duidelijkheid.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:24 schreef Pritt het volgende:
Wat is het laatste nieuws rond Suarez? Hij begint echt mijn favoriet te worden, we hebben hem tegen Twente nodig.
Nee, kansloos eruit.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:32 schreef SCH het volgende:
Denken jullie dat je veel kans maakt tegen Twente?
Ik vrees ook een lastige pot.quote:
Denk dat Zaterdag te vroeg komt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gekneusd, lijkt mee te vallen. Deze week meer duidelijkheid.
Hij zal wel gewoon gezellig met zijn mattie Babel zijn meegegaan, en hij is Amsterdammer. Niks achter zoeken verder denk ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:23 schreef Houniet het volgende:
Over Donk gesproken, wat deed hij gister bij ons? Of hebben jullie dat al besproken.
hehe Idd.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:37 schreef M0NTANA het volgende:
PyTh, baal je er niet van dat PSV nooit de play-offs heeft kunnen winnen?
Toch weer iets wat ontbreekt in jullie prijzenkast.
Wel grappig dat PSV juist één van de weinige clubs waarbij de play-offs bij de SCC zitten inbegrepen.quote:
Zoals de nummer drie van dit jaar, NAC.quote:Het leuke aan de play offs is dat de er tot het einde van de competitie door vrijwel alle ploegen nog voor 100% gevoetbalt wordt.
Maar is het van de gekken dat het mogelijk is om als 2e in de reguliere competitie te eindigen en dan alsnog UEFA Cup voetbal mis te lopen.
Maar dan nog steeds kan je na een seizoen constant presteren een derde plaats verneuken in de play-offs.quote:Dus ik vind het alleen maar positief dat er vanaf volgend seizoen geen play offs meer zullen plaatsvinden voor de Nr's 1 t/m 4.
Grootste voordeel is nog dat FCT helemaal geen thuisvoordeel heeft in andermans stadion.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik denk dat het heel erg zwaar wordt tegen FC Twente![]()
Gelukkig spelen we eerst uit.
scherpquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Grootste voordeel is nog dat FCT helemaal geen thuisvoordeel heeft in andermans stadion.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |