quote:Keepers: Stipe Pletikosa (Spartak Moskou), Vedran Runje (RC Lens), Mario Galinovic (Panathinaikos).
Verdedigers: Vedran Corluka (Manchester City), Dario Simic (AC Milan), Robert Kovac (Borussia Dortmund), Josip Simunic (Hertha BSC), Dario Knezevic (Livorno), Hrvoje Vejic (Tom Tomsk).
Middenvelders: Danijel Pranjic (Heerenveen), Darijo Srna (Sjachtar Donetsk), Niko Kovac (Red Bull Salzburg), Luka Modric (Dinamo Zagreb/Tottenham), Niko Kranjcar (Portsmouth), Jerko Leko (Monaco), Ivan Rakitic (Schalke 04), Ognjen Vukojevic (Dinamo Zagreb), Nikola Pokrivac (Monaco).
Aanvallers: Mladen Petric (Borussia Dortmund), Ivica Olic (HSV), Ivan Klasnic (Werder Bremen), Igor Budan (Parma), Nikola Kalinic (Hajduk Split).
quote:Op maandag 5 mei 2008 15:21 schreef Heerlijkheid het volgende:
Haha een speler van Tom Tomsk, die zal wel naast de buschauffeur zitten na de training.
Haha een speler van Tom Tomsk, die zal wel naast de buschauffeur zitten na de training.
Was 'ie in de picture dan?quote:Op maandag 5 mei 2008 17:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
whehe.
Jammer dat Cvitanich toch niet mee gaat naar het EK.
Had hem al graag in actie willen zien.
Doas toch een argentijniër?quote:
Een halfje volgens mijquote:
Haphap.quote:
Zullen in ieder geval in de buurt komen, al verwacht ik ook weinig Zweden uit eigen competitie. En Modric telt natuurlijk gewoon meequote:Op maandag 5 mei 2008 19:18 schreef RayMania het volgende:
Slechts drie namen in de selectie die in Kroatië spelen (vier als je Modric meetelt), dat is toch wel een groot aantal. Misschien wel de meeste 'buitenlandse spelers' op dit EK?
wat heb je gezegd bij dirkie uit katwijkquote:Op maandag 5 mei 2008 19:35 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb wat weddenschappen lopen over het wel of niet in de selectie zitten van bepaalde spelers.
Even dit topic volgen dus
quote:Doel: Ricardo (Real Betis Balompié), Quim (SL Benfica), Rui Patrício (Sporting Clube de Portugal)
Verdediging: Paulo Ferreira (Chelsea FC), Ricardo Carvalho (Chelsea FC), Bosingwa (FC Porto), Bruno Alves (FC Porto), Jorge Ribeiro (Boavista FC), Miguel (Valencia CF), Fernando Meira (VfB Stuttgart), Pepe (Real Madrid CF)
Middenveld: Petit (SL Benfica), Deco (FC Barcelona), Raul Meireles (FC Porto), Miguel Veloso (Sporting Clube de Portugal), João Moutinho (Sporting Clube de Portugal)
Aanval: Nuno Gomes (SL Benfica), Simão Sabrosa (Club Atlético de Madrid), Cristiano Ronaldo (Manchester United FC), Nani (Manchester United FC), Hugo Almeida (Werder Bremen), Ricardo Quaresma (FC Porto), Hélder Postiga (Panathinaikos FC)
Maniche de grote afwezige, en Jorge Ribeiro de grote onbekende wat mij betreft. Buiten die derde keeper maar die speelt toch geen seconde.quote:
jorge ribeiro is al jaren een goede speler in PES en Fm, zal dus wel kunnen voetballenquote:Op maandag 12 mei 2008 23:05 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Maniche de grote afwezige, en Jorge Ribeiro de grote onbekende wat mij betreft. Buiten die derde keeper maar die speelt toch geen seconde.
quote:Op maandag 12 mei 2008 23:12 schreef DANILXL het volgende:
[..]
jorge ribeiro is al jaren een goede speler in PES en Fm, zal dus wel kunnen voetballen
Yup. Ik mis alleen wel een echt goede spits, Nuno Gomes en Helder Postiga heb ik eigenlijk nooit wat in gezien en Almeida kan het volgens mij wel maar het komt er tot nu toe niet echt uit. En de linksback dat weet ik dan niet, neem aan dat die Jorge Ribeiro daar kan spelen of één van de rechtsbacks.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit is echt een enorm goede selectie, met name in de breedte. Veel talent gecombineerd met ervaring.
Jorge Ribeiro is een linksback ja. Ik verwacht overigens dat Paulo Ferreira in de basis begint als linksback.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:01 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Yup. Ik mis alleen wel een echt goede spits, Nuno Gomes en Helder Postiga heb ik eigenlijk nooit wat in gezien en Almeida kan het volgens mij wel maar het komt er tot nu toe niet echt uit. En de linksback dat weet ik dan niet, neem aan dat die Jorge Ribeiro daar kan spelen of één van de rechtsbacks.
Helaas maken ze met deze selectie zeker kans
Ik mis inderdaad een beetje een echte spits, maar verder oogt deze selectie erg sterk.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:29 schreef Heerlijkheid het volgende:
Afschuwelijk goede verdedigers, maar aanvallend toont het wel wat gebreken. Beetje Oranje omgedraaid.
Zijn wel spelers voor andere posities natuurlijk. Maar kun je nagaan hoe verschrikkelijk weinig keus die Zweden wel niet op rechts moeten hebbenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:40 schreef sjimz het volgende:
Onbegrijpelijk dat Berg en Lindgren niet meegaan maar Kennedy misschien wel
Maar even hier neer gezet voor het overzichtquote:Keepers: Andreas Isaksson (Manchester City), Rami Shaaban (Hammarby), Johan Wiland (IF Elfsborg)
Verdedigers: Mikael Dorsin (CFR Cluj), Petter Hansson (Stade Rennes), Daniel Majstorovic (FC Basel), Olof Mellberg (Aston Villa), Mikael Nilsson (Panathinaikos), Andreas Granqvist (Wigan Athletic), Fredrik Stoor (Rosenborg BK)
Middenvelders: Niclas Alexandersson (IFK Göteborg), Daniel Andersson (Malmö FF), Kim Källström (Olympique Lyon), Sebastian Larsson (Birmingham City), Fredrik Ljungberg (West Ham United), Tobias Linderoth (Galatasaray), Anders Svensson (IF Elfsborg), Christian Wilhelmsson (Deportivo La Coruna)
Aanvallers: Markus Rosenberg (Werder Bremen), Henrik Larsson (Helsingborgs), Johan Elmander (Toulouse), Zlatan Ibrahimovic (Internazionale), Marcus Allbäck (FC Kopenhagen).
Dat was me nog niet eens opgevallenquote:
Niemand die er nu nog speelt das wel jammer.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:52 schreef RayMania het volgende:
Een gehele "Nederlandse" aanval.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |