tegen wie praat je hier?quote:
Dat roepen wij ook elk jaar bij mijn moeders verjaardagquote:Op maandag 5 mei 2008 14:28 schreef Isabeau het volgende:
"Het kan haar laatste verjaardag zijn!!" (dat kreeg ik zo'n 10 jaar lang te horen)
quote:Op maandag 5 mei 2008 15:20 schreef latislos het volgende:
een tankini? is dat een burkini uit Tanzania?
met een bikini kan je ook het water in. hier ook mee? lijkt me dat die 'tank' dan oproltquote:Op maandag 5 mei 2008 15:24 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan in mijn geval lekker gevuld
Zozo, een bikini model die er zowaar uit ziet alsof ze weleens eet.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:24 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan in mijn geval lekker gevuld
De tank blijft mooi beneden, je hebt niet eens een bal onder je tieten hangen heb ik ontdekt, het was ook mijn zorg, maar helemaal ok.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:35 schreef latislos het volgende:
met een bikini kan je ook het water in. hier ook mee? lijkt me dat die 'tank' dan oprolt
Er zullen vast twee schuld hebben, maar ik moet zeggen dat je wel heel aandoenlijk was, een paar dagen geleden.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:44 schreef SHE het volgende:
[..]
PS: Ik heb definitief gekozen voor mijn teerbeminde. Ik was kinderachtig en truttig.
wat steer zegt.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Zozo, een bikini model die er zowaar uit ziet alsof ze weleens eet.
Het moet niet gekker worden!
Ik heb een bluh/bleh/fleh dag, dus ik ga vanavond wel een zonnebankje doen.
Nu een bakje rijst, een stiekem lepeltje van mijn devine pindasaus en een groot glas ijskoude groene thee.
Zo maar eens een wijntje openkletsen, ik ben er vroeg klaar voor vandaag.
PS: Ik heb definitief gekozen voor mijn teerbeminde. Ik was kinderachtig en truttig.
Daarnaast heb ik definitief besloten mijn hotshot baan in Amsterdam op te zeggen.
Ik ga lekker ijn Utrecht werken en ik heb respectievelijk gesolliciteerd bij de Uni, en Thika Travel![]()
Nu maar hopen dat iemand me ziet staan bij P&O
Je klinkt een stuk beter!quote:Op maandag 5 mei 2008 15:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Zozo, een bikini model die er zowaar uit ziet alsof ze weleens eet.
Het moet niet gekker worden!
Ik heb een bluh/bleh/fleh dag, dus ik ga vanavond wel een zonnebankje doen.
Nu een bakje rijst, een stiekem lepeltje van mijn devine pindasaus en een groot glas ijskoude groene thee.
Zo maar eens een wijntje openkletsen, ik ben er vroeg klaar voor vandaag.
Daarnaast heb ik definitief besloten mijn hotshot baan in Amsterdam op te zeggen.
Ik ga lekker ijn Utrecht werken en ik heb respectievelijk gesolliciteerd bij de Uni, en Thika Travel![]()
Nu maar hopen dat iemand me ziet staan bij P&O
Er komt veel wijsheid uit dit kleine vrouwtje.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:57 schreef DarkElf het volgende:
oh enne steer, ik zeg altijd dat "hard werken" aan je relatie juist betekent dat er iets niet goed loopt....natuurlijk gaan relaties niet vanzelf en moet je investeren en zo... maar ik zie dat meer als onderhoud dan hard werken..
quote:Op maandag 5 mei 2008 16:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er komt veel wijsheid uit dit kleine vrouwtje.
Hmm klinkt goed die wijnquote:Op maandag 5 mei 2008 16:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou ladies en gents, ik ga eens de keuken in... heb veel te veel wortelen en dat moet opgelost worden dus ik ga lekker soeppie brouwen
en in navolging van SHE; ik ga eens een glas witte wijn inschenken, véél te vroeg maar so be it een keer hoor
Straks leest ie dit! dan is de verassing eraf! Wel ontzettend lief van je!quote:Op maandag 5 mei 2008 16:32 schreef SeaOfLove het volgende:
Gets bus gemist dus een half uur wachten![]()
Tof van je mannetjes baan MM!
Ik heb hier bijna een hele dag huisgehouden bij cnk.
6 wassen weggevouwen en opgeborgen, 3 wassen gedraaid, 2x gestofzuigd (met dank aan Milou), ongeveer een kilometer afwas en afdroog gedaan, fornuis gepoetst, slaapkamer zoveel mogelijk opgeruimd en een kleinigheidje voor cnk als hij thuiskomt.
Had een flesje rose gekocht, met een lief kaartje erbij en de kurkentrekker, (schone)asbak met een lucky strike en aansteker liggen ernaast
snel spoilerenquote:Op maandag 5 mei 2008 16:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Straks leest ie dit! dan is de verassing eraf! Wel ontzettend lief van je!
Wil je niet toevallig ook verkering met mij?quote:Op maandag 5 mei 2008 16:32 schreef SeaOfLove het volgende:
Gets bus gemist dus een half uur wachten![]()
Tof van je mannetjes baan MM!
Ik heb hier bijna een hele dag huisgehouden bij cnk.
6 wassen weggevouwen en opgeborgen, 3 wassen gedraaid, 2x gestofzuigd (met dank aan Milou), ongeveer een kilometer afwas en afdroog gedaan, fornuis gepoetst, slaapkamer zoveel mogelijk opgeruimd en een kleinigheidje voor cnk als hij thuiskomt.
Had een flesje rose gekocht, met een lief kaartje erbij en de kurkentrekker, (schone)asbak met een lucky strike en aansteker liggen ernaast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |