abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58491670
quote:
Op maandag 5 mei 2008 14:50 schreef Isabeau het volgende:

Nostalgie

En bedankt voor de adresjes!
tegen wie praat je hier?
pi_58491787
quote:
Op maandag 5 mei 2008 14:28 schreef Isabeau het volgende:

"Het kan haar laatste verjaardag zijn!!" (dat kreeg ik zo'n 10 jaar lang te horen)
Dat roepen wij ook elk jaar bij mijn moeders verjaardag Trouwens, zijzelf ook... dus ze viert elk jaar alsof het de laatste is, nu al 85 jaar

Het is hot in de sun Heb voor het eerst mijn nieuwe tankini aan Voor mijn maatje meer, een mooi alternatief voor een badpak bikini
pi_58491860
een tankini? is dat een burkini uit Tanzania?
pi_58491899
quote:
Op maandag 5 mei 2008 15:20 schreef latislos het volgende:
een tankini? is dat een burkini uit Tanzania?
Zoiets, alleen hoef ik van mijn baas man de hoofddoek niet op in de tuin
pi_58491922

Maar dan in mijn geval lekker gevuld
pi_58492109
quote:
Op maandag 5 mei 2008 15:24 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]

met een bikini kan je ook het water in. hier ook mee? lijkt me dat die 'tank' dan oprolt
  maandag 5 mei 2008 @ 15:44:22 #57
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58492249
quote:
Op maandag 5 mei 2008 15:24 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]

Zozo, een bikini model die er zowaar uit ziet alsof ze weleens eet.
Het moet niet gekker worden!

Ik heb een bluh/bleh/fleh dag, dus ik ga vanavond wel een zonnebankje doen.
Nu een bakje rijst, een stiekem lepeltje van mijn devine pindasaus en een groot glas ijskoude groene thee.
Zo maar eens een wijntje openkletsen, ik ben er vroeg klaar voor vandaag.

PS: Ik heb definitief gekozen voor mijn teerbeminde. Ik was kinderachtig en truttig.
Daarnaast heb ik definitief besloten mijn hotshot baan in Amsterdam op te zeggen.
Ik ga lekker ijn Utrecht werken en ik heb respectievelijk gesolliciteerd bij de Uni, en Thika Travel

Nu maar hopen dat iemand me ziet staan bij P&O
pi_58492347
Voor wie ook even zin heeft om te lachen:

Zoooooo leuk

(sla de coole stapjes op 3:20 niet over)

De les zonder muziek:

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_58492376
quote:
Op maandag 5 mei 2008 15:35 schreef latislos het volgende:

met een bikini kan je ook het water in. hier ook mee? lijkt me dat die 'tank' dan oprolt
De tank blijft mooi beneden, je hebt niet eens een bal onder je tieten hangen heb ik ontdekt, het was ook mijn zorg, maar helemaal ok.

@ SHE, wat een banen- stress bij jou? ... gelukkig is de strorm met mr. SHE weer gaan liggen.

Ik ben benieuwd hoe het met CF is gegaan vandaag!

Wij gaan uitzweten, fietsen en boodschapperen
  maandag 5 mei 2008 @ 15:54:56 #60
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_58492446
quote:
Op maandag 5 mei 2008 15:44 schreef SHE het volgende:

[..]

PS: Ik heb definitief gekozen voor mijn teerbeminde. Ik was kinderachtig en truttig.
Er zullen vast twee schuld hebben, maar ik moet zeggen dat je wel heel aandoenlijk was, een paar dagen geleden.

Ik ben blij dat je het weer een beetje kunt vinden met Olivier. Relaties gaan niet vanzelf, 't is keihard werken.
Confidence through competence
pi_58492492
quote:

[..]

Nu een bakje rijst, een stiekem lepeltje van mijn devine pindasaus en een groot glas ijskoude groene thee.

Daarnaast heb ik definitief besloten mijn hotshot baan in Amsterdam op te zeggen.
Ik ga lekker ijn Utrecht werken en ik heb respectievelijk gesolliciteerd bij de Uni, en Thika Travel

wat steer zegt.
Succes met zoeken naar nieuwe baan!

maar euh... zonnebanken?
ik dacht dat je zo'n hekel had aan dat je zo'n nare kleur krijgt met bruinen??
  maandag 5 mei 2008 @ 15:57:15 #62
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_58492493
quote:

[..]

Je klinkt een stuk beter!

Wat voor soort werk zoek je?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_58492503
gelukkig is de storm weer gaan liggen SHE ...

oh enne steer, ik zeg altijd dat "hard werken" aan je relatie juist betekent dat er iets niet goed loopt.... natuurlijk gaan relaties niet vanzelf en moet je investeren en zo... maar ik zie dat meer als onderhoud dan hard werken..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 5 mei 2008 @ 16:07:26 #64
55709 Stereotomy
pi_58492709
quote:
Op maandag 5 mei 2008 15:57 schreef DarkElf het volgende:

oh enne steer, ik zeg altijd dat "hard werken" aan je relatie juist betekent dat er iets niet goed loopt.... natuurlijk gaan relaties niet vanzelf en moet je investeren en zo... maar ik zie dat meer als onderhoud dan hard werken..
Er komt veel wijsheid uit dit kleine vrouwtje.
pi_58492726
Wat een geweldig leuk verslag Steer, tof dat jullie het zo leuk hebben gehad

Milou en ikke nu terug naar Delft met bus en trein, mijn moeder komt ons op het station oppikken en dan even spullen pakken bij mij voor Milou en dan gaat ze een nachtje bij oma logeren
pi_58492751
quote:
Op maandag 5 mei 2008 16:07 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Er komt veel wijsheid uit dit kleine vrouwtje.

Nou ladies en gents, ik ga eens de keuken in... heb veel te veel wortelen en dat moet opgelost worden dus ik ga lekker soeppie brouwen

en in navolging van SHE; ik ga eens een glas witte wijn inschenken, véél te vroeg maar so be it een keer hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 5 mei 2008 @ 16:15:02 #67
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_58492892
quote:
Op maandag 5 mei 2008 16:09 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Nou ladies en gents, ik ga eens de keuken in... heb veel te veel wortelen en dat moet opgelost worden dus ik ga lekker soeppie brouwen

en in navolging van SHE; ik ga eens een glas witte wijn inschenken, véél te vroeg maar so be it een keer hoor
Hmm klinkt goed die wijn trouwens dat eten ook haha.

Ik ga denk dan eerst even voor een rose biertje, wel eerst ff stofzuigen heb ik nog iets zinnigs gedaan vandaag ( nouja de was ook al haha)
Ik ben dan wel vrij maar voelt nie zo stom is dat he.
Ik heb wel al lekker in de zon gezeten want dat had ik me voorgenomen en kan dat meestal niet, maar vandaag lukte dat
Strakjes ga ik denk een quich maken, heb ik wel zin in en dan wat salade erbij
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_58493016
update uit Belgie. Ik hoorde van CF dat de rekeningen geopend zijn. er is een verzekering afgesloten.
Ze belt zo met bemiddelaar van het appartement om te zeggen dat alles zo goed als geregeld is. Nu nog de pieken op de geblokeerde rekening storten.
  maandag 5 mei 2008 @ 16:29:39 #69
55709 Stereotomy
pi_58493175
pi_58493191
Woei, CF en latislos dat gaat helemaal goedkomen dus

Bluezz, tankini's ik heb er ook 1. Vooral heel erg handig als je iets meer coverage (lees: buikblubberbedekking) dan in een bikini maar je niet helemaal wil uitpellen als je naar de wc moet. Zeker als je tussen het duiken door op de boot even moet (en dat moet meestal hoognodig ).

Zo trouwens even mijn duikpak passen. Ik had er vorig jaar een gekocht, maar ben in de tussentijd veel afgevallen en heb hem komend weekend weer hard nodig.
pi_58493217
Gets bus gemist dus een half uur wachten

Tof van je mannetjes baan MM!

Ik heb hier bijna een hele dag huisgehouden bij cnk.
6 wassen weggevouwen en opgeborgen, 3 wassen gedraaid, 2x gestofzuigd (met dank aan Milou ), ongeveer een kilometer afwas en afdroog gedaan, fornuis gepoetst, slaapkamer zoveel mogelijk opgeruimd en een kleinigheidje voor cnk als hij thuiskomt.
Had een flesje rose gekocht, met een lief kaartje erbij en de kurkentrekker, (schone )asbak met een lucky strike en aansteker liggen ernaast
  maandag 5 mei 2008 @ 16:37:39 #72
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_58493307
quote:
Op maandag 5 mei 2008 16:32 schreef SeaOfLove het volgende:

6 wassen weggevouwen en opgeborgen, 3 wassen gedraaid, 2x gestofzuigd (met dank aan Milou ), ongeveer een kilometer afwas en afdroog gedaan, fornuis gepoetst, slaapkamer zoveel mogelijk opgeruimd en een kleinigheidje voor cnk als hij thuiskomt.
Had een flesje rose gekocht, met een lief kaartje erbij en de kurkentrekker, (schone )asbak met een lucky strike en aansteker liggen ernaast
Straks leest ie dit! dan is de verassing eraf! Wel ontzettend lief van je!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  maandag 5 mei 2008 @ 16:40:58 #73
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_58493360
quote:
Op maandag 5 mei 2008 16:37 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Straks leest ie dit! dan is de verassing eraf! Wel ontzettend lief van je!
snel spoileren
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_58493422
MM, nog gefeliciteerd met nieuwe baan van je vent
  maandag 5 mei 2008 @ 16:46:25 #75
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58493461
quote:
Op maandag 5 mei 2008 16:32 schreef SeaOfLove het volgende:

Wil je niet toevallig ook verkering met mij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')