abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 mei 2008 @ 13:13:31 #1
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_58489718
OP hier
Confidence through competence
  maandag 5 mei 2008 @ 13:13:57 #2
55709 Stereotomy
pi_58489727
Gisteren hebben Nynke, Isa en ik, zoals jullie inmiddels weten, de Sint Pietersberg bedwongen. Omdat Isa al bij Nynke gelogeerd had de nacht daarvoor, stapte ik in alle vroegte op de trein om maar samen met ze te ontbijten.

Nynke is een uitstekende gastvrouw en schotelde ons lekkere ovenbroodjes voor, vers fruit (ananas, kiwi, yum), heerlijke vleeswaren en roereieren waar Gordon Ramsay 'fuck' tegen zou zeggen, zo lekker.

Na het lekkere ontbijt liepen we door Maastricht heen om naar de Sint Pietersberg te gaan. Stukje stadswal meegepikt:

... en genoten van de zon en de mensen. Het was echt lekker warm weer met een briesje, dus een uitstekende wandeldag. Mensen in Maastricht zijn altijd erg mooi gekleed, net een tikkeltje overdressed, maar altijd mooi verzorgd. De hele straat fleurt er van op.

Eenmaal buiten Maastricht en richting de berg lijkt het wel alsof je in het buitenland bent. Met name mensen die in het Noorden van Nederland zijn opgegroeid en niet vaak in Maastricht zijn gekomen verwonderen zich altijd over het landschap. Bergen? Heuvels, in Nederland? Het leek er meer op alsof je over pittoreske paadjes aan het lopen was in de Provence dan dat je in Nederland bezig was.

Het grappige was toen we de berg op wilden, we in de verte een ambulance met veel mensen daaromheen zagen. Dus we dachten al dat er iemand onwel was geworden op de berg, maar iets dichterbij werd ons de weg versperd door een kerel met een walkie-talkie, die vertelde dat opnames van Flikken bezig waren, en dat we dus niet langs dat pad de berg op mochten.

Dan maar een zijpaadje genomen.

Na een korte drinkpauze, toch maar richting het uiterste puntje van de berg. Onderwijl zandafgravingen tegengekomen, waar je er veel van vindt in Zuid-Limburg:

En Isa wilde verse Shoarma eten:

Bovenop de berg was er bij Chalet Bergrust de mogelijkheid om een tour te boeken door de grotten van Maastricht. Dat zijn grotten die in de afgelopen eeuwen door mensen uitgehakt zijn, omdat de stenen erg geschikt zijn om gebouwen mee te bouwen.

Na een kaartje gekocht te hebben besloten we toch even lekker te lunchen. Nyn had een heerlijke koele fles Prosecco meegenomen, maar geen flessenopener waardoor we het maar bij non-alcoholische versnaperingen hielden. Stokbrood met chorizo, rauwe ham, brie en cherry-tomaatjes zijn lekker!

Even wachten voordat de rondleiding door de grotten zou beginnen....

Omdat de Nederlandstalige groep veel groter was dan de Engelstalige groep voor de rondleiding in de grotten, hadden we besloten om dan maar met de Engelstalige groep mee te gaan , wat een goede beslissing was, want de gids was eigenlijk best aardig. Hier staat hij wat uit te leggen over het ontstaan van de grotten en wat we daar zodadelijk gaan doen.

In de grotten was er gewoon géén kans dat iemand zou verdwalen, want opeens veranderden Nyn en Isa in twee giebelende schoolmeisjes. Dus als je al verdwaald was, moest je gewoon richting de 'hihihihi' aanlopen en was je binnen no-time weer bij de groep.

Isa had een van de gaslampen meegekregen van de gids, en liep dus voorop, en leidde ons naar plaatsen waar zelfs de gids eigenlijk niet wilde komen. But oh well.

Erg leuk! En koud, de grotten! Rond 11 graden celcius. Maar superinteressant hoe de mensen daar eeuwen terug steen hebben gewonnen, onderdak hebben gevonden en in de oorlog als verdedigingswerk hebben gebruikt. Ook was de Nachtwacht hier voor de Duitsers verstopt geweest.

Anyway, na de leuke tour gingen we de stad weer in om Bonbons te kopen voor Isa's moeder.

Echte Maastrichtse Bonbons. Maar daarna was het toch echt terrasjes-tijd en hebben we een biertje gepakt op een van de vele terrasjes die Maastricht rijk is. Op het Onze Lieve Vrouweplein heb je de Onze Lieve Vrouwekerk en een bijbehorend kapelletje dat ik altijd supermooi vind, met name als er veel kaarsen aan het branden zijn.

Van al dat culturele gedoe krijg je honger, dus Nyn had ons meegenomen naar een Belgisch restaurant: Witloof. Een erg leuk, gezellig, simpel restaurantje met Belgische gerechten.

Nyn had een raketsla'tje met rosbief vooraf!

En ik had een portobello gevuld met pesto. Wat Isa had weet ik niet meer, want daar heb ik geen foto van.

Stoofvlees als hoofdgerecht, met friet, jummie!

Appelmoes

Een rivierkreeft die aan het loungen is in Isa's jacuzzi, voordat hij woest door haar werd ontleed.

Friet werd geserveerd in een frietzeef.

Kaasplankje na, met appelstroop, walnoten en druiven.

En de dames hadden chocolademousse na.

Na het etentje moesten we snel de trein terug naar het Noorden pakken. Dankzij Isa's charmes hebben we op de een of andere manier een conducteur ervan weten te weerhouden dat hij erachter zou komen dat ik mijn Retour treinkaartje per ongeluk die ochtend al had weggegooid, dus dat was wel geslaagd.

In Eindhoven nog een kopje koffie / chocolademelk met Isa gedaan, maar daarna was deze mooie dag toch echt over. Nynke , nogmaals bedankt (ja, wordt maar zenuwachtig) voor de uitnodiging en de leuke tijd. Isa , jij ook bedankt voor de gezelligheid en bij deze krijg je nog een *knuf* van mij.

Ik heb een geweldig weekend gehad.

[ Bericht 1% gewijzigd door Stereotomy op 05-05-2008 13:54:31 ]
pi_58489748
quote:
Op maandag 5 mei 2008 12:22 schreef SHE het volgende:
Ik heb een snipperdag genomen ( lees: gejokt)
En tjap tjoy gemaakt
En kip sate
En ik zit nog in mijn p.jees
En ik wil MM feliciteren met haar man/zijnbaan/meer salaris > meer cadeautjes voor MM
Zo had ik het nog helemaal niet bekeken!
Dubbel feest met cadeautjes!

Veel plezier met spijbelen!
quote:
Op maandag 5 mei 2008 12:27 schreef AKnynke het volgende:

[..]

deze dan?
[ afbeelding ]
Die vind ik het leukst.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_58489825
Steer die is allemaal maar met de dames op stap
Ze hadden alleen geen rode jurk aan
  maandag 5 mei 2008 @ 13:21:32 #5
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_58489905
quote:
Op maandag 5 mei 2008 13:13 schreef Stereotomy het volgende:

In de grotten was er gewoon géén kans dat iemand zou verdwalen, want opeens veranderden Nyn en Isa in twee giebelende schoolmeisjes. Dus als je al verdwaald was, moest je gewoon richting de 'hihihihi' aanlopen en was je binnen no-time weer bij de groep.

Isa had een van de gaslampen meegekregen van de gids, en liep dus voorop, en leidde ons naar plaatsen waar zelfs de gids eigenlijk niet wilde komen. But oh well.

Nyn had zalm vooraf

In Eindhoven nog een kopje koffie / chocolademelk met Isa gedaan, maar daarna was deze mooie dag toch echt over. Nynke , nogmaals bedankt (ja, wordt maar zenuwachtig) voor de uitnodiging en de leuke tijd. Isa , jij ook bedankt voor de gezelligheid en bij deze krijg je nog een *knuf* van mij.

Ik heb een geweldig weekend gehad.
Het was een toffe dag!

Alleen, ik had geen zalm vooraf, maar een raketslaatje van rosbief!

Enne, in de grotten zei ik steeds links of rechts, isa luisterde, en soms riep de gids: "Nee, hier hadden we niet heen moeten gaan, maar loop maar door hoor!". Trouwens, de gids wou ook de fles wijn uit m'n rugzak stelen steeds, maar dat is hem niet gelukt.

En k heb nog een beetje politiek bedreven boven op de berg. Was wel tof!

Was een geslaagde dag!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_58489939
quote:
Nyn had een heerlijke koele fles Prosicuto meegenomen
Hip! Waar verkopen ze die flessen ham?

Leuk verslag Steer!
* MinderMutsig gaat nu even de hihigrot op youtube bekijken.
  maandag 5 mei 2008 @ 13:26:11 #7
55709 Stereotomy
pi_58490007
quote:
Op maandag 5 mei 2008 13:22 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Hip! Waar verkopen ze die flessen ham?
Had al ge-edit.
pi_58490026
Wauw, Steer, Isa, Nyn, het ziet er gezellig uit hoor!!
  maandag 5 mei 2008 @ 13:31:16 #9
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_58490115
Leuk verslag Steer, Driewerf hulde!
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_58490129
Ik had zaterdag een jurkje aan, DH Leuk verslagje, Steer!

Steer vergeet nog te melden dat hij de grotten doorliep met een grote bos hout in zijn handen Dat de gids zijn naam "That's not a chinese name!!" vond en dat ik nog iets harder ging proesten toen hij begon over Karel de Grote Ik had als voorgerecht iets met zalm en geitenkaas, en na hadden we nog koffie met likeur (en Nynke had een glaasje port). Nynke heeft overigens heerlijke chocolade in huis die prima smaakt bij de Estrella en Steer had ook heerlijke chocolade voor de twee vrouwen van de dag meegebracht Het doosje bonbons voor mijn moeder is nog steeds dicht en ik heb ook last van mijn voeten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_58490182
quote:
Op maandag 5 mei 2008 13:21 schreef AKnynke het volgende:

Enne, in de grotten zei ik steeds links of rechts, isa luisterde, en soms riep de gids: "Nee, hier hadden we niet heen moeten gaan, maar loop maar door hoor!". Trouwens, de gids wou ook de fles wijn uit m'n rugzak stelen steeds, maar dat is hem niet gelukt.

Ja eh, die gids treuzelde een beetje en ik hou wel van doorlopen Die lamp was trouwens überfijn, héérlijk warm terwijl het merendeel van de mensen stond te koukleumen Mooi moment ook toen hij vertelde dat hij al 5 jaar niet in een bepaald deel waar we doorheen waren gelopen was geweest en dat kwam omdat het als onveilig gebied was bestempeld
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 5 mei 2008 @ 13:35:38 #12
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_58490189
quote:
Op maandag 5 mei 2008 13:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik had zaterdag een jurkje aan, DH Leuk verslagje, Steer!

Steer vergeet nog te melden dat hij de grotten doorliep met een grote bos hout in zijn handen Dat de gids zijn naam "That's not a chinese name!!" vond en dat ik nog iets harder ging proesten toen hij begon over Karel de Grote Ik had als voorgerecht iets met zalm en geitenkaas, en na hadden we nog koffie met likeur (en Nynke had een glaasje port). Nynke heeft overigens heerlijke chocolade in huis die prima smaakt bij de Estrella en Steer had ook heerlijke chocolade voor de twee vrouwen van de dag meegebracht Het doosje bonbons voor mijn moeder is nog steeds dicht en ik heb ook last van mijn voeten.
oh ja. Maar, we waren ook aardig hihierig in de grot. Tot groot vermaak van de gids: " Jullie brachten wat licht in deze rondleiding"
pi_58490241
quote:
Op maandag 5 mei 2008 13:35 schreef AKnynke het volgende:

oh ja. Maar, we waren ook aardig hihierig in de grot. Tot groot vermaak van de gids: " Jullie brachten wat licht in deze rondleiding"
Zoals je al zei: die man moet denken dat we al minstens een fles wijn pp op hebben.
  maandag 5 mei 2008 @ 13:38:22 #14
182895 FleshWound
Closing Time
pi_58490243
Leuk verslag Steer!
quote:
Nyn had een heerlijke koele fles Prosecco meegenomen, maar geen flesseopener
OOOOOH NYNKE!
all the women tear their blouses off
and the men they dance on the polka-dots
and it's partner found, it's partner lost
and it's hell to pay when the fiddler stops
  maandag 5 mei 2008 @ 13:42:40 #15
55709 Stereotomy
pi_58490308
Ja, die gids was wel leip eigenlijk.
quote:
Op maandag 5 mei 2008 13:38 schreef FleshWound het volgende:
Leuk verslag Steer!
[..]

OOOOOH NYNKE!
Nouja, Nyn kon er weinig aan doen. Ik dacht ook dat het een 'plop' fles was ipv een kurketrekkerfles.
  maandag 5 mei 2008 @ 13:45:52 #16
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_58490365
Wat een leuk verslag! Klinkt als een gezellig dagje, ik wil ook een keer naar Maastricht!

En Steer, ik heb een zwart jurkje, met stippen . En ook een zwart jurkje met bloemetjes, for that matter
Nulla verba sed acta
  maandag 5 mei 2008 @ 13:47:26 #17
167595 mirved
Infobesitas
pi_58490394
leuk verslagje, als jullie die ene bergfoto met de huisjes ietsjes meer na rechts hadden gemaakt stond mijn huis er waarschijnlijk ook op in de verte
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  maandag 5 mei 2008 @ 13:48:54 #18
55709 Stereotomy
pi_58490419
quote:
Op maandag 5 mei 2008 13:45 schreef Leonoor het volgende:

En Steer, ik heb een zwart jurkje, met stippen .
So, what are you implying?
  maandag 5 mei 2008 @ 13:55:24 #20
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58490571
Leuk verslag, Steer.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_58490579
klinkt als een leuke dag
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_58490738
heb geen zin meer om te werken vandaag
pi_58490746
Wat een heerlijk verslag om te lezen en de filmpjes
De hihihi cave lijkt op een trailer van een slechte horror C film
En de loungende kreeft
Karel de grote

Echt tof
pi_58490791
quote:
Op maandag 5 mei 2008 14:04 schreef Den_Haag het volgende:
heb geen zin meer om te werken vandaag
Dealtje sluiten? Ik doe jouw werk, jij gaat naar de verjaardag van mijn (hardhorende) oma!
  maandag 5 mei 2008 @ 14:12:32 #25
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_58490874
quote:
Op maandag 5 mei 2008 14:07 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Dealtje sluiten? Ik doe jouw werk, jij gaat naar de verjaardag van mijn (hardhorende) oma!
Deal!
pi_58490894
quote:
Op maandag 5 mei 2008 14:12 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Deal!
het is wel de hele avond hoor, met mijn hele familie! Wanneer wisselen we?
pi_58490906
quote:
Op maandag 5 mei 2008 14:07 schreef Leintjeuh het volgende:

WAT ZEG JE??????
pi_58490934
quote:
Op maandag 5 mei 2008 14:14 schreef Bluezz het volgende:

[..]

WAT ZEG JE??????
ZEG OMA, WAT HEEFT U GELE TANDEN! HEEFT U ZE WEER IN HET VERKEERDE POTJE GEZET VANNACHT??
  maandag 5 mei 2008 @ 14:20:31 #29
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_58490986
quote:
Op maandag 5 mei 2008 14:14 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

het is wel de hele avond hoor, met mijn hele familie! Wanneer wisselen we?
K denk da tde afstand het een beetje lastig maakt!

Zo, lunchen achter de computer, het zou verboden moeten worden!
pi_58490994
Is je oma ook wat blind aan het worden dat je gewoon kleindochters kan inruilen? Of gewoon heel vergeetachtig
pi_58491005
quote:
Op maandag 5 mei 2008 14:20 schreef AKnynke het volgende:

Zo, lunchen achter de computer, het zou verboden moeten worden!
daar kwamen nou net al die bacteriën op toetsenborden vandaan (samen met je handen niet wassen na het toilet)
pi_58491030
quote:
Op maandag 5 mei 2008 14:20 schreef Isabeau het volgende:
Is je oma ook wat blind aan het worden dat je gewoon kleindochters kan inruilen? Of gewoon heel vergeetachtig
Oma is ook slechtziend en waarschijnlijk beginnend dementerend, maar ze is nog niet zo ver heen gelukkig. Woont nog zelfstandig enzo. maar ik heb niet zo'n zin in oma, of de familie eigenlijk...
  maandag 5 mei 2008 @ 14:25:20 #33
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_58491050
Wow wat een leukverslag
Nice nice
En kei lekker weer ook!!!! en sportief en toch lekker eten whehhe.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_58491101
quote:
Op maandag 5 mei 2008 14:23 schreef Leintjeuh het volgende:

Oma is ook slechtziend en waarschijnlijk beginnend dementerend, maar ze is nog niet zo ver heen gelukkig. Woont nog zelfstandig enzo. maar ik heb niet zo'n zin in oma, of de familie eigenlijk...
"Het kan haar laatste verjaardag zijn!!" (dat kreeg ik zo'n 10 jaar lang te horen)
  maandag 5 mei 2008 @ 14:28:51 #35
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_58491109
quote:
Op maandag 5 mei 2008 14:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

daar kwamen nou net al die bacteriën op toetsenborden vandaan (samen met je handen niet wassen na het toilet)
Dat denk ik wel ja! van het eten dan he, ik was m'n handen wel!

Tis hier trouwens zo koud op kantoor, dat ik met m'n jas aanzit.
pi_58491153
quote:
Op maandag 5 mei 2008 14:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

"Het kan haar laatste verjaardag zijn!!" (dat kreeg ik zo'n 10 jaar lang te horen)
Ik hoefde nooit langs bij Oma. want ze hoefde ons mannen niet te zien
pi_58491186
Leuk verslag zeg!
Maarre.. in Maastricht rondwandelen (lekker druk op de Grote Staat, zag ik) en dan bonbons halen bij zo'n 'groothandel' (no offence) als Boulanger!? Waarom niet bij Friandises, of Visser, of één van de andere kleine zaakjes? Boulanger kun je tegenwoordig in elke stad met meer dan 50 inwoners kopen. Goed spul, maar niet echt speciaal meer. Vinnik.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 5 mei 2008 @ 14:36:33 #38
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_58491224
quote:
Op maandag 5 mei 2008 14:33 schreef Cat22 het volgende:
Leuk verslag zeg!
Maarre.. in Maastricht rondwandelen (lekker druk op de Grote Staat, zag ik) en dan bonbons halen bij zo'n 'groothandel' (no offence) als Boulanger!? Waarom niet bij Friandises, of Visser, of één van de andere kleine zaakjes? Boulanger kun je tegenwoordig in elke stad met meer dan 50 inwoners kopen. Goed spul, maar niet echt speciaal meer. Vinnik.
Omdat ik (al 4 jaar woonachtig in maastricht ) die niet kon vinden.

Enne, mijn oma is tof! Zo, nu ga ik weer html nerden!
pi_58491250
quote:
Op maandag 5 mei 2008 14:33 schreef Cat22 het volgende:
Leuk verslag zeg!
Heb je een adresje voor mijn volgende bezoek? We konden het idd niet vinden.

En ik heb geen oma's meer. Ook geen opa's
pi_58491273
quote:
Op maandag 5 mei 2008 14:36 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Omdat ik (al 4 jaar woonachtig in maastricht ) die niet kon vinden.

Enne, mijn oma is tof! Zo, nu ga ik weer html nerden!

Kesselskade. En Stationsstraat (aan de kruising Rechtstraat volgens mij, in ieder geval vlak bij de Aw Brök, zaaaalige roomtruffels). Dan heb je er al twee. Onthouden voor de volgende keer hoor!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_58491290
quote:
Op maandag 5 mei 2008 14:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja dus.

En ik heb ook geen opa's en oma's meer. Pity me.
pi_58491292
quote:
Op maandag 5 mei 2008 14:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb 2 oma's, wil je een keer mee naar mn leuke oma? Dan zorg ik wel dat ze eerst wat lekkers kookt
pi_58491298
ik heb nog een oma en we zijn tegelijk jarig, schelen 60 jaar
handig want dan vergeet je nooit haar verjaardag

en ik hoef er ook nooit heen want zij viert het in het bejaardentehuis en de week erna zien we haar toch al omdat we haar vaak mee nemen naar iets als zijnde "cadeau' ... want wat moet je iemand geven die 91 is?

Dit jaar dus een high tea in t Amstel Hotel, iedereen mee en oma was helemaal tevree
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 5 mei 2008 @ 14:41:54 #44
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_58491308
quote:
Op maandag 5 mei 2008 14:40 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Kesselskade. En Stationsstraat (aan de kruising Rechtstraat volgens mij, in ieder geval vlak bij de Aw Brök, zaaaalige roomtruffels). Dan heb je er al twee. Onthouden voor de volgende keer hoor!
Nu je t zegt. Maar, we waren aan de andere kant van de maas, en de winkels gingen dicht, en we/ik hadden zere voeten! Tis iig beter dan leonidas. Maar, k zal t onthouden!
pi_58491363
goed verhaal steer
pi_58491424

Nostalgie

En bedankt voor de adresjes!
  maandag 5 mei 2008 @ 14:53:19 #47
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_58491444
quote:
Op maandag 5 mei 2008 14:45 schreef latislos het volgende:
goed verhaal steer
Waar blijven de PP's?
pi_58491540
pi_58491583
Wil er iemand deelnemen aan mn vreetbui toevallig? Ik heb bij de supermarkt een GROTE zak zoete appels gehaald en daar zit ik lekker van te vreten
pi_58491646
quote:
Op maandag 5 mei 2008 14:53 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Waar blijven de PP's?
Hier geen fotosoep, vanavond ff klussen
pi_58491670
quote:
Op maandag 5 mei 2008 14:50 schreef Isabeau het volgende:

Nostalgie

En bedankt voor de adresjes!
tegen wie praat je hier?
pi_58491787
quote:
Op maandag 5 mei 2008 14:28 schreef Isabeau het volgende:

Dat roepen wij ook elk jaar bij mijn moeders verjaardag Trouwens, zijzelf ook... dus ze viert elk jaar alsof het de laatste is, nu al 85 jaar

Het is hot in de sun Heb voor het eerst mijn nieuwe tankini aan Voor mijn maatje meer, een mooi alternatief voor een badpak bikini
pi_58491860
een tankini? is dat een burkini uit Tanzania?
pi_58491899
quote:
Op maandag 5 mei 2008 15:20 schreef latislos het volgende:
een tankini? is dat een burkini uit Tanzania?
Zoiets, alleen hoef ik van mijn baas man de hoofddoek niet op in de tuin
pi_58491922

Maar dan in mijn geval lekker gevuld
pi_58492109
quote:
Op maandag 5 mei 2008 15:24 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]

met een bikini kan je ook het water in. hier ook mee? lijkt me dat die 'tank' dan oprolt
  maandag 5 mei 2008 @ 15:44:22 #57
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58492249
quote:
Op maandag 5 mei 2008 15:24 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]

Zozo, een bikini model die er zowaar uit ziet alsof ze weleens eet.
Het moet niet gekker worden!

Ik heb een bluh/bleh/fleh dag, dus ik ga vanavond wel een zonnebankje doen.
Nu een bakje rijst, een stiekem lepeltje van mijn devine pindasaus en een groot glas ijskoude groene thee.
Zo maar eens een wijntje openkletsen, ik ben er vroeg klaar voor vandaag.

PS: Ik heb definitief gekozen voor mijn teerbeminde. Ik was kinderachtig en truttig.
Daarnaast heb ik definitief besloten mijn hotshot baan in Amsterdam op te zeggen.
Ik ga lekker ijn Utrecht werken en ik heb respectievelijk gesolliciteerd bij de Uni, en Thika Travel

Nu maar hopen dat iemand me ziet staan bij P&O
pi_58492347
Voor wie ook even zin heeft om te lachen:

Zoooooo leuk

(sla de coole stapjes op 3:20 niet over)

De les zonder muziek:

pi_58492376
quote:
Op maandag 5 mei 2008 15:35 schreef latislos het volgende:

met een bikini kan je ook het water in. hier ook mee? lijkt me dat die 'tank' dan oprolt
De tank blijft mooi beneden, je hebt niet eens een bal onder je tieten hangen heb ik ontdekt, het was ook mijn zorg, maar helemaal ok.

@ SHE, wat een banen- stress bij jou? ... gelukkig is de strorm met mr. SHE weer gaan liggen.

Ik ben benieuwd hoe het met CF is gegaan vandaag!

Wij gaan uitzweten, fietsen en boodschapperen
  maandag 5 mei 2008 @ 15:54:56 #60
55709 Stereotomy
pi_58492446
quote:
Op maandag 5 mei 2008 15:44 schreef SHE het volgende:

[..]

PS: Ik heb definitief gekozen voor mijn teerbeminde. Ik was kinderachtig en truttig.
Er zullen vast twee schuld hebben, maar ik moet zeggen dat je wel heel aandoenlijk was, een paar dagen geleden.

Ik ben blij dat je het weer een beetje kunt vinden met Olivier. Relaties gaan niet vanzelf, 't is keihard werken.
pi_58492492
quote:

[..]

Nu een bakje rijst, een stiekem lepeltje van mijn devine pindasaus en een groot glas ijskoude groene thee.

Daarnaast heb ik definitief besloten mijn hotshot baan in Amsterdam op te zeggen.
Ik ga lekker ijn Utrecht werken en ik heb respectievelijk gesolliciteerd bij de Uni, en Thika Travel

wat steer zegt.
Succes met zoeken naar nieuwe baan!

maar euh... zonnebanken?
ik dacht dat je zo'n hekel had aan dat je zo'n nare kleur krijgt met bruinen??
  maandag 5 mei 2008 @ 15:57:15 #62
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_58492493
quote:

[..]

Je klinkt een stuk beter!

Wat voor soort werk zoek je?
pi_58492503
gelukkig is de storm weer gaan liggen SHE ...

oh enne steer, ik zeg altijd dat "hard werken" aan je relatie juist betekent dat er iets niet goed loopt.... natuurlijk gaan relaties niet vanzelf en moet je investeren en zo... maar ik zie dat meer als onderhoud dan hard werken..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 5 mei 2008 @ 16:07:26 #64
55709 Stereotomy
pi_58492709
quote:
Op maandag 5 mei 2008 15:57 schreef DarkElf het volgende:

oh enne steer, ik zeg altijd dat "hard werken" aan je relatie juist betekent dat er iets niet goed loopt.... natuurlijk gaan relaties niet vanzelf en moet je investeren en zo... maar ik zie dat meer als onderhoud dan hard werken..
Er komt veel wijsheid uit dit kleine vrouwtje.
pi_58492726
Wat een geweldig leuk verslag Steer, tof dat jullie het zo leuk hebben gehad

Milou en ikke nu terug naar Delft met bus en trein, mijn moeder komt ons op het station oppikken en dan even spullen pakken bij mij voor Milou en dan gaat ze een nachtje bij oma logeren
pi_58492751
quote:
Op maandag 5 mei 2008 16:07 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Er komt veel wijsheid uit dit kleine vrouwtje.

Nou ladies en gents, ik ga eens de keuken in... heb veel te veel wortelen en dat moet opgelost worden dus ik ga lekker soeppie brouwen

en in navolging van SHE; ik ga eens een glas witte wijn inschenken, véél te vroeg maar so be it een keer hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 5 mei 2008 @ 16:15:02 #67
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_58492892
quote:
Op maandag 5 mei 2008 16:09 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Nou ladies en gents, ik ga eens de keuken in... heb veel te veel wortelen en dat moet opgelost worden dus ik ga lekker soeppie brouwen

en in navolging van SHE; ik ga eens een glas witte wijn inschenken, véél te vroeg maar so be it een keer hoor
Hmm klinkt goed die wijn trouwens dat eten ook haha.

Ik ga denk dan eerst even voor een rose biertje, wel eerst ff stofzuigen heb ik nog iets zinnigs gedaan vandaag ( nouja de was ook al haha)
Ik ben dan wel vrij maar voelt nie zo stom is dat he.
Ik heb wel al lekker in de zon gezeten want dat had ik me voorgenomen en kan dat meestal niet, maar vandaag lukte dat
Strakjes ga ik denk een quich maken, heb ik wel zin in en dan wat salade erbij
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_58493016
update uit Belgie. Ik hoorde van CF dat de rekeningen geopend zijn. er is een verzekering afgesloten.
Ze belt zo met bemiddelaar van het appartement om te zeggen dat alles zo goed als geregeld is. Nu nog de pieken op de geblokeerde rekening storten.
  maandag 5 mei 2008 @ 16:29:39 #69
55709 Stereotomy
pi_58493175
pi_58493191
Woei, CF en latislos dat gaat helemaal goedkomen dus

Bluezz, tankini's ik heb er ook 1. Vooral heel erg handig als je iets meer coverage (lees: buikblubberbedekking) dan in een bikini maar je niet helemaal wil uitpellen als je naar de wc moet. Zeker als je tussen het duiken door op de boot even moet (en dat moet meestal hoognodig ).

Zo trouwens even mijn duikpak passen. Ik had er vorig jaar een gekocht, maar ben in de tussentijd veel afgevallen en heb hem komend weekend weer hard nodig.
pi_58493217
Gets bus gemist dus een half uur wachten

Tof van je mannetjes baan MM!

Ik heb hier bijna een hele dag huisgehouden bij cnk.
6 wassen weggevouwen en opgeborgen, 3 wassen gedraaid, 2x gestofzuigd (met dank aan Milou ), ongeveer een kilometer afwas en afdroog gedaan, fornuis gepoetst, slaapkamer zoveel mogelijk opgeruimd en een kleinigheidje voor cnk als hij thuiskomt.
Had een flesje rose gekocht, met een lief kaartje erbij en de kurkentrekker, (schone )asbak met een lucky strike en aansteker liggen ernaast
  maandag 5 mei 2008 @ 16:37:39 #72
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_58493307
quote:
Op maandag 5 mei 2008 16:32 schreef SeaOfLove het volgende:

6 wassen weggevouwen en opgeborgen, 3 wassen gedraaid, 2x gestofzuigd (met dank aan Milou ), ongeveer een kilometer afwas en afdroog gedaan, fornuis gepoetst, slaapkamer zoveel mogelijk opgeruimd en een kleinigheidje voor cnk als hij thuiskomt.
Had een flesje rose gekocht, met een lief kaartje erbij en de kurkentrekker, (schone )asbak met een lucky strike en aansteker liggen ernaast
Straks leest ie dit! dan is de verassing eraf! Wel ontzettend lief van je!
  maandag 5 mei 2008 @ 16:40:58 #73
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_58493360
quote:
Op maandag 5 mei 2008 16:37 schreef AKnynke het volgende:

[..]

snel spoileren
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_58493422
MM, nog gefeliciteerd met nieuwe baan van je vent
  maandag 5 mei 2008 @ 16:46:25 #75
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58493461
quote:
Op maandag 5 mei 2008 16:32 schreef SeaOfLove het volgende:

Wil je niet toevallig ook verkering met mij?
pi_58493587
MM, feli idd met Bert helemaal vergeten, domme bloes

Octopussy, dat is dus precies wat ik zoch in een burkini

* Bluezz gaat hier ook aan de wijn Wil eigenlijk doordeweek stoppen, ook ivm de calo's, maar het is nog vakantie
  maandag 5 mei 2008 @ 16:53:27 #77
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58493615
Lekker een uur in mijn bijna nakie in de zon liggen bakken, daarna samen met Bluezz op de fiets naar het dorp om boodschappies te doen.
Vanavond lekker verse aardappelpuree met waterkers en gebakken kabeljauwfiletjes.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_58493702
SHE, geniet van je zonnebankje en ik neem aan dat je je heel prettig voelt bij je keuze En vrouwen mogen af en toe best kinderachtig doen.
pi_58493790
Dat klinkt een stuk beter dan vorige week SHE, fijn dat het opgelost is met Mr. SHE.
Succes met solliciteren!

Wat lief van je SOL Lekker om thuis te komen in een schoon huis en gewoon op de bank te kunnen ploffen. Zeker na zo'n eerste werkdag.

Misschien moet ik ook maar eens gaan kijken naar een tankini maar eerst maar eens wat zomerkleren erbij kopen. Ik heb verrot weinig in de kast hangen. Lastig shoppen omdat ik het liefst zoveel mogelijk bedekt heb maar vind maar eens iets dat er leuk uitziet, en luchtig is, en fijn zit, en een beetje zomers is.
  maandag 5 mei 2008 @ 17:07:26 #80
182895 FleshWound
Closing Time
pi_58493830
quote:
Op maandag 5 mei 2008 16:59 schreef Isabeau het volgende:
SHE, geniet van je zonnebankje en ik neem aan dat je je heel prettig voelt bij je keuze En vrouwen mogen af en toe best kinderachtig doen.
Zit je hier zomaar een beetje je eigen posts te deleten?!
pi_58493888
quote:
Op maandag 5 mei 2008 17:07 schreef FleshWound het volgende:

Zit je hier zomaar een beetje je eigen posts te deleten?!
Ja, als ze dubbel zijn wel ja
pi_58494339
@SHE, weet je zeker dat je wilt stoppen met die baan?
pi_58494359
quote:
Op maandag 5 mei 2008 17:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat klinkt een stuk beter dan vorige week SHE, fijn dat het opgelost is met Mr. SHE.
Succes met solliciteren!

Wat lief van je SOL Lekker om thuis te komen in een schoon huis en gewoon op de bank te kunnen ploffen. Zeker na zo'n eerste werkdag.

Misschien moet ik ook maar eens gaan kijken naar een tankini maar eerst maar eens wat zomerkleren erbij kopen. Ik heb verrot weinig in de kast hangen. Lastig shoppen omdat ik het liefst zoveel mogelijk bedekt heb maar vind maar eens iets dat er leuk uitziet, en luchtig is, en fijn zit, en een beetje zomers is.
Linnen broeken heerlijk luchtig, kan overal bij en redelijk goedkoop. En rokjes natuurlijk.
  maandag 5 mei 2008 @ 17:41:21 #84
55709 Stereotomy
pi_58494376
je kunt altijd mooi de onderbroeken zien bij linnen broeken.
pi_58494428
En ik zit nu heerlijk aan de Tom Yam soep
pi_58494449
Zo, weer even bijgelezen. Damn, wat posten jullie snel als ik gewoon aan het werk ben.

Zojuist dit boek besteld. Een mooie gebonden editie.

quote:
Op maandag 5 mei 2008 11:32 schreef FleshWound het volgende:
Iedereen die vandaag werkt is gewoon een held die Nederland draaiend houdt
En zo is het maar net!
Direct al weer volle kracht vooruit vanochtend.

@ MM: gefeli met de nieuwe baan van Bert!

@ Steer: prachtig verslag!

@ Isa: Karel de grote, humor

@ Leintjeuh: sterkte bij de verjaardag.

@ Nynke: geen van deze vier.

@ SHE: wat voor soort baan zoek je?
Wij zoeken altijd goede mensen, en als je in één van de competences zit die wij aanbieden, kan dat best interessant zijn

[ Bericht 1% gewijzigd door beunkster op 05-05-2008 19:30:31 ]
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"
LinkedIn profiel
  maandag 5 mei 2008 @ 17:46:02 #87
55709 Stereotomy
pi_58494480
quote:
Op maandag 5 mei 2008 17:43 schreef Den_Haag het volgende:
En ik zit nu heerlijk aan de Tom Yam soep
Is dat die soep met apart rijst erbij verpakt die je in de opgewarmde soep moet flikkeren?
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 mei 2008 @ 17:46:18 #88
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_58494483
quote:
Op maandag 5 mei 2008 17:40 schreef octopussy het volgende:

[..]

Linnen broeken heerlijk luchtig, kan overal bij en redelijk goedkoop. En rokjes natuurlijk.
behalve als mensen iets te gezet is en je dingen kan zien die je liever niet wilt zien

Leuk verslag steer
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_58494501
quote:
Op maandag 5 mei 2008 17:41 schreef Stereotomy het volgende:
je kunt altijd mooi de onderbroeken zien bij linnen broeken.
Niet met huidkleurige boxers of string eronder. Maar valt dan wel weer in de categorie flanellen-pyama-onsexy wanneer de broek uitgaat
pi_58494534
quote:
Op maandag 5 mei 2008 17:46 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Is dat die soep met apart rijst erbij verpakt die je in de opgewarmde soep moet flikkeren?
Rijst?

Noodle soep met garnalen. lekker pittig
pi_58494550
quote:
Op maandag 5 mei 2008 17:46 schreef borisz het volgende:

behalve als mensen iets te gezet is en je dingen kan zien die je liever niet wilt zien
Een tuniekje over de billen, niet te strak doet wonderen
pi_58494551
Soeppie klaar én lekker!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 5 mei 2008 @ 17:50:26 #93
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_58494558
Goedennamiddag ..
Snel het terras op (mijn eigen terras ofcourse) met een glas rosado
SoL
Alea jacta est
  maandag 5 mei 2008 @ 17:50:45 #94
55709 Stereotomy
pi_58494574
quote:
Op maandag 5 mei 2008 17:49 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Rijst?

Noodle soep met garnalen. lekker pittig
Ah okee.

Ik zag namelijk een paar dagen terug in de Em-Té in het koelvak een soort van magnetronbestendige beker met Chinese tomatensoep erin, en dan daarboven apart verpakt een klein bekertje met gekookte witte rijst die je daarbij moest gooien.

Dacht ff dat dat het was.
pi_58494598
ik ga aankomende week weer nieuw halen. het is op helaas
pi_58494599
Cnul hoe ging het? Proost!
pi_58494603
quote:
Op maandag 5 mei 2008 17:50 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Een tuniekje over de billen, niet te strak doet wonderen
vreselijke dingen vind ik dat voor mij (tunieken)... krijg ze zelden over de boezem, als het wel past lijkt het of ik nog meer tiet heb en dat losse gefladder rond de buik vind ik ook zelden mooi staan bij me..

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_58494619
quote:
Op maandag 5 mei 2008 17:50 schreef DarkElf het volgende:
Soeppie klaar én lekker!
Wortelsoep?

Ik ga de waterkersjes wassen, nu maar uit de zon, kreeftennek
pi_58494658
quote:
Op maandag 5 mei 2008 17:52 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Wortelsoep?

Ik ga de waterkersjes wassen, nu maar uit de zon, kreeftennek
wortel-sinaasappelsoep (rode ui, prei, tijm, wortels natuurlijk, groentenbouillon en vers sinaasappelsap)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_58494675
Straks als lief thuis is trek ik ook een fles rosé open
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 mei 2008 @ 17:57:31 #101
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_58494718
Ik zit ook aan de rose
  maandag 5 mei 2008 @ 17:59:09 #102
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_58494746
quote:
Op maandag 5 mei 2008 17:51 schreef Bluezz het volgende:
Cnul hoe ging het? Proost!
Cheers
Even bijkomen nog van een overdosis aan info , een laptop die nog niet juist geinstalleerd was en de leasefiets die nog geregeld moet worden. Voor de rest was het wel oké.
Zonder file 45 à 70 minuten rijden (het is nog redelijk rustig op de weg nu) dus goed te doen
Alea jacta est
  maandag 5 mei 2008 @ 18:07:35 #103
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_58494890
Zo, ik ben ook weer thuis. Gelijk even aan het kokerellen, want straks lekker picknicken in het park. komkommer in het zoetzuur staat al klaar, en nog even een rucolasla maken met geitenkaas. Stokbroodje mee, chorizo en brie mee, wijntjes mee, dat lop wa los!
  maandag 5 mei 2008 @ 18:08:25 #104
55709 Stereotomy
pi_58494901
Die Chorizo was erg lekker Nyn.
pi_58494958
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:07 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ik ben ook weer thuis. Gelijk even aan het kokerellen, want straks lekker picknicken in het park. komkommer in het zoetzuur staat al klaar, en nog even een rucolasla maken met geitenkaas. Stokbroodje mee, chorizo en brie mee, wijntjes mee, dat lop wa los!
vergeet de kurketrekker niet
pi_58494972
Wij slingeren de frituurpan aan. Echt een feestmaal!

pi_58494975
quote:
Op maandag 5 mei 2008 17:44 schreef beunkster het volgende:

@ SHE: wat voor soort baan zoek je?
Wij zoeken altijd goede mensen, en als je in één van de competences zit die wij aanbieden, kan dat best interessant zijn
Jij krijgt zeker een 'binnenhaal' bonus?
pi_58494983
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Wij slingeren de frituurpan aan. Echt een feestmaal!

kan ik aanschuiven
pi_58495038
Ik ga eens naar de sportschool! doei lieve mensen!
  maandag 5 mei 2008 @ 18:18:43 #110
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_58495072
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:11 schreef latislos het volgende:

[..]

vergeet de kurketrekker niet
Maar natuurlijk niet! ligt al klaar. En de prosecco gaat nu idd ook weer mee! nieuwe poging, nieuwe kansen!
  maandag 5 mei 2008 @ 18:19:18 #111
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_58495082
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:16 schreef Den_Haag het volgende:
Ik ga eens naar de sportschool! doei lieve mensen!
Niet te breed worden he!
  maandag 5 mei 2008 @ 18:19:49 #112
55709 Stereotomy
pi_58495094
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:12 schreef latislos het volgende:

[..]

kan ik aanschuiven
Restjes linzensoep, ja?
pi_58495188
quote:
Op maandag 5 mei 2008 17:40 schreef octopussy het volgende:

[..]

De pest met rokjes is dat je daar open schoenen onderaan moet en ik heb nog geen open schoenen kunnen vinden waar mijn steunzolen inpassen.
Maar linnen broeken zijn inderdaad fijn
  maandag 5 mei 2008 @ 18:27:00 #114
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_58495224
@ Steer >> leuk zondagsverslagje
Alea jacta est
pi_58495260
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:19 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Restjes linzensoep, ja?
ik ben er niet ziek van geworden
immuniteit heb ik te danken aan 8 jaar studentenhuis
  maandag 5 mei 2008 @ 18:31:20 #116
55709 Stereotomy
pi_58495302
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:29 schreef latislos het volgende:

[..]

ik ben er niet ziek van geworden
immuniteit heb ik te danken aan 8 jaar studentenhuis
Ik dacht paar jaar huwelijk met CF.
pi_58495309
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:12 schreef latislos het volgende:

[..]

kan ik aanschuiven
Ja hoor, kom maar langs.
pi_58495337
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:31 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik dacht paar jaar huwelijk met CF.
we zijn nog niet eens een paar jaar getrouwd
pi_58495342
quote:
Op maandag 5 mei 2008 16:37 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik wist dat hij nog geen inet op zijn werk had

Ik straal helemaal, heb hem net aan de foon gehad en hij zei dat hij helemaal straalde toen hij thuiskwam

SHE: wat goed dat je het hebt bijgelegd, en weet je, soms mag je best weleens kinderachterig zijn, doen mannen ook toch
Zolang je maar bijtijds alles in het juiste perspectief ziet, en niet over je heen laat lopen enzo
pi_58495346
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:31 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ja hoor, kom maar langs.
waar moet ik wezen dan?
pi_58495370
Ohja ik ga zo courgette-koekjes maken, maar ben het recept een beetje kwijt

DE hellup!!!
pi_58495393
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:35 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohja ik ga zo courgette-koekjes maken, maar ben het recept een beetje kwijt

DE hellup!!!
Er liggen hier nog een paar te verleppen in de koelkast. Kom maar halen
pi_58495405
quote:
Op maandag 5 mei 2008 17:47 schreef octopussy het volgende:

[..]

Niet met huidkleurige boxers of string eronder. Maar valt dan wel weer in de categorie flanellen-pyama-onsexy wanneer de broek uitgaat
Dan krijg je zo'n Bridget Jones moment
pi_58495462
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:36 schreef latislos het volgende:

[..]

Er liggen hier nog een paar te verleppen in de koelkast. Kom maar halen
ik wil ze zelluf maken, grmbl
Heb net een paar knappe courgette's bij de turk hier beneden gekocht

Ik verzin zelf wel een recept

Daarnaast of een visje of een salade Niet te zwaar eten met dit weer. Kwam net thuis en mijn raam staat dus al open vanaf vrijdag, en het is hier gewoon al 27 graden, kan niet wachten op de zomer waar het 30+ graden hier is
pi_58495556
Ik heb fruitsalade gemaakt en eet vanavond raapsteeltjesstamppot
Nynke, veel plezier in het park! SoL succes met de courgettekoekjes (en anders gril je ze gewoon )

Ik heb alleen geen zin om alleen te eten Niemand in de buurt hier hè? Retorische vraag.
  maandag 5 mei 2008 @ 18:48:15 #126
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_58495592
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb fruitsalade gemaakt en eet vanavond raapsteeltjesstamppot
Nynke, veel plezier in het park! SoL succes met de courgettekoekjes (en anders gril je ze gewoon )

Ik heb alleen geen zin om alleen te eten Niemand in de buurt hier hè? Retorische vraag.
Oeh, lekker, stampot raapjes! Dat heb ik lang niet gehad..maar zoooo lekker!

T park komt goed, ik ga er zo vandoor.

Heb trouwens net online schoenen in maat 44 besteld, ben erg benieuwd als ze er zijn!

Fijne avond allemaal!
  maandag 5 mei 2008 @ 18:49:20 #127
55709 Stereotomy
pi_58495620
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:46 schreef Isabeau het volgende:

Ik dacht 5 seconden geleden precies hetzelfde voordat ik je berichtje las.

Naja, such is life. Ik ga de AH onveilig maken.
pi_58495707
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:33 schreef latislos het volgende:

[..]

waar moet ik wezen dan?
Groningen
pi_58495733
Doe Albert de groeten

Ik ga maar koken, niemand anders die het voor me doet.

Wat ga jij eten, latislos?
pi_58495799
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:49 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik dacht 5 seconden geleden precies hetzelfde voordat ik je berichtje las.

Naja, such is life. Ik ga de AH onveilig maken.
Er is vast wel iets in de 35%

Ik heb btw ook geen zin om alleen te eten heur, maar ik heb gewoon zin om te koken
pi_58495826
SOL staat dat recept niet in het FOK!kookboek? Volgens mij ben ik al een keer zoiets daar tegengekomen.
pi_58495845
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:54 schreef Isabeau het volgende:
Doe Albert de groeten

Ik ga maar koken, niemand anders die het voor me doet.

Wat ga jij eten, latislos?
ik had een optie in Grun, maar die moet ik maar laten schieten
dus het is pizza geworden
  maandag 5 mei 2008 @ 19:02:47 #133
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58495872
Voor wie wil weten wat ik wil gaan doen;

Nou, iets minder heftigs dan nu. Ik trek het echt niet meer, de grote ego's der BN-ers, de nog grotere ego van mijn baas, de creatieve ego's die scenaristen, regisseurs en schrijvers hebben.
GEK word ik ervan. Met iedereen moet ik rekening houden, en dat echt tot in het belachelijke.
Dus ja, ik ben er vrij zeker van dat ik weg wil

Wat ik kan:
Ik heb een bedrijfskundige achtergrond. Wil ik niks mee. Is saai.
Ik heb 10 jaar hardcore sales ervaring; wil ik opzich wel wat mee, afhankelijk van omgeving.

Ik heb gesolliciteerd bij de Uni Utrecht, voor een nieuwe functie van een nieuwe unit waar studenten en startend ondernemers info kunnen vinden/netwerken.
Het komt er op neer dat je zowel studenten als startend ondernemers op gang helpt/adviseert. Lijkt me fantastisch. Alleen was de sluitingsdatum gisteren
Verder lijkt het me leuk iets bestuurlijks te doen. Midden in de maatschappij, jeweets.
Ik wil wel gebruik maken van mijn netwerk en skills die ik afgelopen jaren met bloed, zweet en tranen heb weten te vergaren, maar NOOIT meer in het hol van de leeuw. Geen commerciele bullshit, geen hotshot werk, geen blabla.
Ik ben er klaar mee.

Lang verhaal, scuzi. ( Het zat me hoog )
pi_58495878
hoe zou het met Euc zijn?
pi_58495886
Je kan toch wel koken, latislos! Of geeft mevrouw los je nooit de kans? En Groningen zou voor mij nog wel te doen zijn, van jou begrijp ik het dat je even over slaat
pi_58495912
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:02 schreef SHE het volgende:

Nou, iets minder heftigs dan nu. Ik trek het echt niet meer, de grote ego's der BN-ers, de nog grotere ego van mijn baas, de creatieve ego's die scenaristen, regisseurs en schrijvers hebben.
GEK word ik ervan. Met iedereen moet ik rekening houden, en dat echt tot in het belachelijke.

Wat ik kan:
Ik heb 10 jaar hardcore sales ervaring; wil ik opzich wel wat mee, afhankelijk van omgeving.

Ik heb gesolliciteerd bij de Uni Utrecht, voor een nieuwe functie van een nieuwe unit waar studenten en startend ondernemers info kunnen vinden/netwerken.
Het komt er op neer dat je zowel studenten als startend ondernemers op gang helpt/adviseert. Lijkt me fantastisch. Alleen was de sluitingsdatum gisteren
Verder lijkt het me leuk iets bestuurlijks te doen. Midden in de maatschappij, jeweets.
Ik wil wel gebruik maken van mijn netwerk en skills die ik afgelopen jaren met bloed, zweet en tranen heb weten te vergaren, maar NOOIT meer in het hol van de leeuw. Geen commerciele bullshit, geen hotshot werk, geen blabla.
Ik ben er klaar mee.

helder.
lucht op hè?
pi_58495920
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:59 schreef MinderMutsig het volgende:
SOL staat dat recept niet in het FOK!kookboek? Volgens mij ben ik al een keer zoiets daar tegengekomen.
Oh daar kom ik nooit, zou ook niet weten waar ik het daar moet zoeken Ik neem receptjes altijd over van een aantal SC-ers hier

Mijn comp is btw al een maand of zo helemaal brak, steeds foutmeldingen, of de comp start opeens opnieuw op na eerst heel hard gerateld te hebben (soort van helicoptergeluid )

Nu kan ik weer geen muziek luisteren

Cnk zei dat ik 1 of ander progje moest downloaden, maar ben bang dat compje er dan helemaal in blijft

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2008 19:05:48 ]
pi_58495931
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:03 schreef Isabeau het volgende:
Je kan toch wel koken, latislos! Of geeft mevrouw los je nooit de kans? En Groningen zou voor mij nog wel te doen zijn, van jou begrijp ik het dat je even over slaat
sure, maar nu even niet
pi_58495958
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:05 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Oh daar kom ik nooit, zou ook niet weten waar ik het daar moet zoeken Ik neem receptjes altijd over van een aantal SC-ers hier

Mijn comp is btw al een maand of zo helemaal brak, steeds foutmeldingen, of de comp start opeens opnieuw op na eerst heel hard gerateld te hebben (soort van helicoptergeluid )

Nu kan ik weer geen muziek luisteren

Cnk zei dat ik 1 of ander progje moest downloaden, maar ben bang dat compje er dan helemaal in blijft
wat voor beestje heb je staan? en hoeveel geheugen zit erin?
pi_58495965
Kan me wel een beetje voorstellen dat je daar geen zin meer in hebt, SHE. Het lijkt me behoorlijk energievretend en dat houdt een keer op. Maar top dat je zo'n baan hebt gehad, ook wat betreft de bakken met ervaring die je daar hebt opgedaan.
  maandag 5 mei 2008 @ 19:08:27 #141
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58495987
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:04 schreef latislos het volgende:

[..]

helder.
lucht op hè?
Zeker.
Nu eerst wijn.

* SHE heeft ineens vreselijk zin in courgette koekjes.
  maandag 5 mei 2008 @ 19:11:03 #142
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58496048
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:07 schreef Isabeau het volgende:
Kan me wel een beetje voorstellen dat je daar geen zin meer in hebt, SHE. Het lijkt me behoorlijk energievretend en dat houdt een keer op. Maar top dat je zo'n baan hebt gehad, ook wat betreft de bakken met ervaring die je daar hebt opgedaan.
Zo'n baan is geen kunst. De kunst zit 'm in het volhouden. Dit is duidelijk niks voor mij.
Waarschijnlijk deed ik daarom ook zo hoogdravend tegen meneer SHE.
Allemaal negatieve enersjieeeeee.

Maar goed; iets leuks!
Mooi weer!
Meisjes in rokjes !
Vino!
Rosado!
Vrouwen die je huis opfrummelen en een sigaretje in de gewassen asbak stoppen !
De berg op!
Kaasplankjes!
pi_58496056
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:03 schreef Isabeau het volgende:
Is dit een hint?
  maandag 5 mei 2008 @ 19:13:16 #144
101884 PeRi
Allons-y!
pi_58496098
Ik heb ook een rotdag gehad . En ik ga lekker lang douchen, ugly betty kijken en desperate housewives en chocolademelk drinken en zielig zitten zijn met mezelf. Heerlijk !
Whatever I want.
pi_58496109
SHE, als je er zo van overtuigd bent dat dit niet de juiste werkplek is momenteel, ga er dan ook voor de volle 100% voor om te bewerkstelligen wat voor jou nu wel in jouw straatje past wat betreft werk.

Je weet wat je kunt, je weet wat je waard bent, je weet wat je al bereikt hebt op de arbeidsmarkt...profiteer daar dan ook van

Je bent een slimme tante dusss...you go girl
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 mei 2008 @ 19:15:21 #146
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_58496147
vanavond weer HNTM kijken en ook Dames in de Dop . Erg komisch altijd
pi_58496157
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:06 schreef latislos het volgende:

[..]

wat voor beestje heb je staan? en hoeveel geheugen zit erin?
het is gebrokenwit met asvlekken, nicotinevlekken, cola en wijnvlekken en het staat in de kast, maar dat is vast niet wat je wilde weten
  maandag 5 mei 2008 @ 19:16:08 #148
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58496166
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:13 schreef SeaOfLove het volgende:
SHE, als je er zo van overtuigd bent dat dit niet de juiste werkplek is momenteel, ga er dan ook voor de volle 100% voor om te bewerkstelligen wat voor jou nu wel in jouw straatje past wat betreft werk.

Je weet wat je kunt, je weet wat je waard bent, je weet wat je al bereikt hebt op de arbeidsmarkt...profiteer daar dan ook van

Je bent een slimme tante dusss...you go girl
Ik ben helaas periodiek slim
Maar je hebt gelijk; niet mopperen, doen.
pi_58496196
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:13 schreef PeRi het volgende:
Ik heb ook een rotdag gehad . En ik ga lekker lang douchen, ugly betty kijken en desperate housewives en chocolademelk drinken en zielig zitten zijn met mezelf. Heerlijk !
why een rotdag PeRi?
  maandag 5 mei 2008 @ 19:18:36 #150
101884 PeRi
Allons-y!
pi_58496220
Ik hoop dat je die baan krijgt SHE !
Whatever I want.
pi_58496265
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:02 schreef SHE het volgende:

Wat ik kan:

Ik ben er klaar mee.

Als je geen bezwaar hebt tegen detachering, PM me dan ff.
Ik zit zelf bij een detacheerder en ik kan je ook introduceren bij een detacheerder die alleen bij overheden werkt.
LinkedIn profiel
pi_58496296
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:11 schreef SHE het volgende:

[..]

Mooi weer!
Meisjes in rokjes !
Ohja het was 1 groot fluitconcert toen ik in rokje naar de supermarkt liep vanmiddag

Ik dacht nog: dat is zoooo Dordts, maar in Delft was het ookzo

En ik voel me daar zo ongemakkelijk bij, duhh ben de 30 ruim gepasseerd enzo, loop hier met een kind naast me
pi_58496306
quote:
Was ist loss?
  maandag 5 mei 2008 @ 19:22:36 #154
101884 PeRi
Allons-y!
pi_58496323
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:17 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

why een rotdag PeRi?
Ohh just the usual . Beetje druk op het werk, want ik ben alleen. Werk me de pleuris, krijg geen credits dat ik t werk doe van 3 personen tegelijk . Opzich niet erg, want hey dat is nu eenmaal werk. Maar als je dan na 2 weken zo werken, en vandaag een extra drukke dag, te horen krijgt "gohh wanneer komt dinges nou terug' en dan op zo'n toontje dat je het liefst alle dossiers zo op die persoon wil smijten en alles door elkaar raakt en hij het zelf mag opruimen, ben je niet blij .
Heb gewoon gezegd dat ie blij moet zijn dat ik er ben en ging lekker naar huis. Maja ach, ben het wel gewend, want mn baas is nu eenmaal niet zo goed met woorden, en hij bedoelt het echt niet kwaad. Maar ik merk aan mezelf dat ik het me toch aantrek, en dat het dus tijd wordt dat mn collega's terug komen..

Plus ik ben ongesteld, dus trek ik het me nog meer aan, en mag dus zielig doen .
Whatever I want.
pi_58496324
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:21 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Ohja het was 1 groot fluitconcert toen ik in rokje naar de supermarkt liep vanmiddag

En ik voel me daar zo ongemakkelijk bij, duhh ben de 30 ruim gepasseerd enzo, loop hier met een kind naast me
je ligt nog goed in de 'markt' dus
  maandag 5 mei 2008 @ 19:25:35 #156
101884 PeRi
Allons-y!
pi_58496394
Leuke foto's trouwens, van het weekenduitje van de dames, begin dit topic ! Zag er erg gezellig uit!
Whatever I want.
pi_58496453
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:16 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik ben helaas periodiek slim
Maar je hebt gelijk; niet mopperen, doen.
zal best meevallen

Maar ga er gewoon voor, bevalt het niet dan kan je altijd weer terug die wereld in en ben je er misschien beter tegenop gewassen, of naar nog iets totaal anders zoeken zou ook een optie zijn

*SOL helemaal meeleeft met vriendlief die nu aan iets heel anders begonnen is

Ohhh beslagje is allang klaar, dus ik ga even koekjes bakken
pi_58496519
Ook leuk, ik kreeg vanmiddag het volgende bericht van bol.com:
quote:
Geachte heer Beunk,

U geeft aan dat uw cadeaubon niet is opgewaardeerd na retournering.

Dit is het gevolg van een technische storing. Ik heb uw cadeaubon laten vervallen en hierbij ontvangt u een nieuwe cadeaubon ter waarde van euro 10,00. Deze is geldig tot 1 januari 2009.

[couponcode]

Ik hoop u hiermee van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

XXX XXX,

bol.com, Customer Services Support
www.bol.com
Dus ik mail (netjes als ik ben) terug:
quote:
Beste XXX,

Deze vraag was reeds afgehandeld.
De originele cadeaubon is reeds opgewaardeerd geweest, maar deze heb ik ook al weer gebruikt.
Derhalve heb ik dan ook mijns inziens geen recht op de onderstaande cadeaubon. Het lijkt me dan ook niet fair om deze te gebruiken.
Desalniettemin wil ik u toch bedanken voor uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Beunk
Waarop ik zojuist deze mail ontving:
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 5 mei 2008.

Wij zijn blij dat u tevreden bent over onze site en onze service en we danken u voor uw positieve bericht.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

YYY YYYY,

bol.com Klantenservice
www.bol.com
Vervolgens denk ik: verrek, ze zullen toch niet de cadeaubon gewoon hebben laten staan?
Ik check dat even en wat denk je: de cadeaubon is nog gewoon geldig. Tsja, ik blijf niet aan het mailen... dus ik ga hem denk ik zometeen maar gebruiken. Als ze hem niet annuleren terwijl ik dat nota bene nadrukkelijk aangeef...
LinkedIn profiel
pi_58496572
Leuk, dat soort standaard reply's waaruit blijkt dat ze je email niet eens hebben gelezen. Heb ik ook wel eens gekregen.
pi_58496583
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:22 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ohh just the usual . Beetje druk op het werk, want ik ben alleen. Werk me de pleuris, krijg geen credits dat ik t werk doe van 3 personen tegelijk . Opzich niet erg, want hey dat is nu eenmaal werk. Maar als je dan na 2 weken zo werken, en vandaag een extra drukke dag, te horen krijgt "gohh wanneer komt dinges nou terug' en dan op zo'n toontje dat je het liefst alle dossiers zo op die persoon wil smijten en alles door elkaar raakt en hij het zelf mag opruimen, ben je niet blij .
Heb gewoon gezegd dat ie blij moet zijn dat ik er ben en ging lekker naar huis. Maja ach, ben het wel gewend, want mn baas is nu eenmaal niet zo goed met woorden, en hij bedoelt het echt niet kwaad. Maar ik merk aan mezelf dat ik het me toch aantrek, en dat het dus tijd wordt dat mn collega's terug komen..

Plus ik ben ongesteld, dus trek ik het me nog meer aan, en mag dus zielig doen .
Maar toch ondanks dat je ongesteld bent, is het niet echt tof als het zo gaat

Nog even meis, dan is de vakantie weer voorbij

Ohja zijn alle dames hier al zo met elkaar verbonden dat we met zijn allen tegelijk op 5 juli ongesteld gaan zijn
Dan maken we er maar een zoveel-als-je-vreten-en-ibu's-slikken-kan-meet van
  maandag 5 mei 2008 @ 19:33:28 #161
101884 PeRi
Allons-y!
pi_58496605
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:29 schreef beunkster het volgende:
Ook leuk, ik kreeg vanmiddag het volgende bericht van bol.com:
[..]

Dus ik mail (netjes als ik ben) terug:
[..]

Waarop ik zojuist deze mail ontving:
[..]

Vervolgens denk ik: verrek, ze zullen toch niet de cadeaubon gewoon hebben laten staan?
Ik check dat even en wat denk je: de cadeaubon is nog gewoon geldig. Tsja, ik blijf niet aan het mailen... dus ik ga hem denk ik zometeen maar gebruiken. Als ze hem niet annuleren terwijl ik dat nota bene nadrukkelijk aangeef...
Das gewoon een standaard reply. . Wel vreemd als je hem terug hebt gestuurd naar die persoon .
Whatever I want.
  maandag 5 mei 2008 @ 19:33:44 #162
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58496609
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:22 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ik heb dat een keer gedaan
Met dossiers naar iemand gegooid

Was wel meteen duidelijk.
Kut gevoel is dat, als je het idee hebt dat je niet op waarde wordt geschat. Maar tegenwoordig is dat schering en inslag volgens mij.
En autistische bazen ook.

Voor ongesteld is er drank + choco + sjips. Hoezee!
pi_58496617
quote:
Knuffel voor PeRi! Niet fijn om je rot te voelen als buiten de wereld zo mooi straalt Chocola en desperate housewives zullen vast helpen Sterkte!

En was geen hint, MinderMutsig Ik moet zo zelfs nog werken
pi_58496631
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:21 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Lol, looking 25 of zoiets?
LinkedIn profiel
pi_58496642
Ik ben overigens ook ongesteld
  maandag 5 mei 2008 @ 19:37:50 #166
101884 PeRi
Allons-y!
pi_58496705
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:32 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Maar toch ondanks dat je ongesteld bent, is het niet echt tof als het zo gaat

Nog even meis, dan is de vakantie weer voorbij
Woensdag is er eentje terug .

Ik ben gewoon heel erg moe, vandaag was het echt nog drukker dan normaal en dan valt zoiets verkeerd. Morgen krijg ik een stamelend "ik bedoelde het niet echt verkeerd trouwens gister, hoop niet dat je dat verkeerd hebt opgevat" .
Whatever I want.
pi_58496706
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:35 schreef Isabeau het volgende:
oh noes!
  maandag 5 mei 2008 @ 19:39:36 #168
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58496741
quote:
Dank u voor deze informatie.
Poef.....gone! ©golfer
pi_58496754
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:34 schreef beunkster het volgende:

[..]

Lol, looking 25 of zoiets?
Neuh zie er gewoon zo uit als mijn leeftijd betaamt, ik ben als mama alleen niet vertrut met fietstassen, ben wel een btje hip enzo
  maandag 5 mei 2008 @ 19:40:44 #170
101884 PeRi
Allons-y!
pi_58496764
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:33 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik heb dat een keer gedaan
Met dossiers naar iemand gegooid

Was wel meteen duidelijk.
Kut gevoel is dat, als je het idee hebt dat je niet op waarde wordt geschat. Maar tegenwoordig is dat schering en inslag volgens mij.
En autistische bazen ook.

Voor ongesteld is er drank + choco + sjips. Hoezee!
Ohh ik wil dat echt een keer, met dossiers gooien Lijkt me zo tof !

Ik ben 1x heel kwaad weggegaan en heb ze allemaal laten stikken en daar waren ze ook niet blij mee maar ze snapten het wel .
Whatever I want.
pi_58496833
quote:
dat betekent dat je 5 juli ws ook ongesteld zal zijn... *SOL zorgt voor maandverband(zakjes) en tampons
pi_58496956
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:43 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

dat betekent dat je 5 juli ws ook ongesteld zal zijn... *SOL zorgt voor maandverband(zakjes) en tampons
bespreek dat ff in dat andere topic van jullie
pi_58497029
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:49 schreef latislos het volgende:

[..]

bespreek dat ff in dat andere topic van jullie
pi_58497127
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Knuffel voor PeRi! Niet fijn om je rot te voelen als buiten de wereld zo mooi straalt Chocola en desperate housewives zullen vast helpen Sterkte!

En was geen hint, MinderMutsig Ik moet zo zelfs nog werken
Weer een nachtdienst? Werkze dan.

@PeRi: Wat Isa, SHE en SOL zeggen. Ik ben niet zo goed in meeleven uiten maar er is niks van chocolade niet kan oplossen.

En ik ben niet ongesteld maar misschien moet ik nog in het CUL SC ritme komen.
  maandag 5 mei 2008 @ 19:56:38 #175
55709 Stereotomy
pi_58497130
quote:
He bah Isa, gister ook al?
pi_58497194
Hoeveel lurkers zullen hier nu meelezen en nu afgehaakt zijn?
  maandag 5 mei 2008 @ 20:00:30 #177
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_58497214
* MissHobje strooit met knuffels
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_58497268
* latislos ook
  maandag 5 mei 2008 @ 20:05:40 #179
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58497324
Ik heb echt lekker gekookt vandaag; sta er zelf van te kijken
Japanse rijst, met japans omeletje/paprika/flinterdunne knof en flinterdunne bosuitjes
Sate van de kip; marinade van kikkoman-zoete soja-zoete chilipeper chutney en knof
Hete boontjes; opgebakken met soja en flinterdunne knof
Cassave sjippies ( zelfgemaakt! )
Zelfgemaakte pindasaus.

Een beetje een zooitje van vanalles, maar alles lijkt fantastisch te lukken vandaag

Nu wachten op manlief, tot hij terug is met mijn broertje van de Gamma. We zijn zoals gezegd aan het klussen
  maandag 5 mei 2008 @ 20:07:32 #180
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_58497367
Ik denk met klussen spontaan aan wat anders
Stijgt een beetje naar mijn hoofd vandaag
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_58497396
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:31 schreef Isabeau het volgende:
Leuk, dat soort standaard reply's waaruit blijkt dat ze je email niet eens hebben gelezen. Heb ik ook wel eens gekregen.
Dat dacht ik ook al ja. En dan heb ik dus echt zoiets van: als jullie niet eens de moeite nemen om mijn reactie echt te lezen, dan moeten jullie het ook maar zelf uitzoeken.
LinkedIn profiel
  maandag 5 mei 2008 @ 20:10:37 #182
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58497445
quote:
Op maandag 5 mei 2008 20:07 schreef MissHobje het volgende:
Ik denk met klussen spontaan aan wat anders
Stijgt een beetje naar mijn hoofd vandaag
Wat spook jij dan uit in de Gamma? Wij halen er gewoon bouwmaterialen ..
pi_58497474
quote:
Op maandag 5 mei 2008 20:10 schreef SHE het volgende:

[..]

ja MissHobje, wat versta jij onder bouwmaterialen?
  maandag 5 mei 2008 @ 20:12:19 #184
55709 Stereotomy
pi_58497482
Zonet toen ik naar de AH fietste hoorde ik opeens "Steer!' (maar dan mijn echte naam)

Bleek het mijn ex te zijn, op een fiets. Ze kan namelijk niet fietsen, maar wil het wel erg graag leren. Een jaar geleden heb ik haar nog geholpen om het te leren, en dat ging best goed. In Amsterdam destijds de Slotervaartplas rondgefietst zonder ergens tegenaan te botsen, maar blijkbaar was ze het weer helemaal verleerd. Want het ging niet zo goed, zei ze.

Beetje lopen praten, verteld over de sublieme Tango-voorstelling (waar ze eigenlijk eerst mee wilde) en over de beklimming van de St Pietersberg (ze heeft een jaar in Maastricht gestudeerd maar zoiets hadden wij nooit gedaan), en ze vroeg zich af hoe ik opeens aan zoveel nieuwe vriendinnen kwam.

Maargoed. Ben maar naar de AH gegaan, en haar prutsend op de fiets achtergelaten. Was wel even pijnlijk moet ik zeggen. Aan de ene kant herinner je nog hoe ze eindelijk het eerste rondje kon fietsen zonder te vallen met jouw hulp, maar aan de andere kant is het wél je ex.

Mja. Goed dat ik niet gebleven ben om samen een stukje te fietsen denk ik.
  maandag 5 mei 2008 @ 20:12:55 #185
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_58497493
quote:
Op maandag 5 mei 2008 20:10 schreef SHE het volgende:

[..]

Nou gelukkig niets
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 5 mei 2008 @ 20:13:59 #186
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_58497511
quote:
Op maandag 5 mei 2008 20:11 schreef latislos het volgende:

[..]

ja MissHobje, wat versta jij onder bouwmaterialen?
Grote zakken cement
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_58497661
quote:
Op maandag 5 mei 2008 20:12 schreef Stereotomy het volgende:
Zonet toen ik naar de AH fietste hoorde ik opeens "Steer!' (maar dan mijn echte naam)

Bleek het mijn ex te zijn, op een fiets. Ze kan namelijk niet fietsen, maar wil het wel erg graag leren. Een jaar geleden heb ik haar nog geholpen om het te leren, en dat ging best goed. In Amsterdam destijds de Slotervaartplas rondgefietst zonder ergens tegenaan te botsen, maar blijkbaar was ze het weer helemaal verleerd. Want het ging niet zo goed, zei ze.

Beetje lopen praten, verteld over de sublieme Tango-voorstelling (waar ze eigenlijk eerst mee wilde) en over de beklimming van de St Pietersberg (ze heeft een jaar in Maastricht gestudeerd maar zoiets hadden wij nooit gedaan), en ze vroeg zich af hoe ik opeens aan zoveel nieuwe vriendinnen kwam.

Maargoed. Ben maar naar de AH gegaan, en haar prutsend op de fiets achtergelaten. Was wel even pijnlijk moet ik zeggen. Aan de ene kant herinner je nog hoe ze eindelijk het eerste rondje kon fietsen zonder te vallen met jouw hulp, maar aan de andere kant is het wél je ex.

Steer! Wat een grote vooruitgang! Je denkt erg goed! Helemaal topie
Het is inderdaad je ex, niet je girlfriend!
LinkedIn profiel
  maandag 5 mei 2008 @ 20:26:01 #188
55709 Stereotomy
pi_58497764
Um, thanks Beunk.
  maandag 5 mei 2008 @ 20:31:22 #189
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58497886
SHE, als we weer eens een keertje in Utreg zijn wil ik dat je voor ons gaat koken.
Je maakt altijd van die water-in-de-mond lopende gerechten.
Poef.....gone! ©golfer
pi_58497952
quote:

jeetje Steer wat moet dat een dubbel gevoel zijn geweest

Geniet vooral nu van alle leuke dingen die je hebt zonder haar En die heb je dus ook Kijk maar naar afgelopen weekend
pi_58498045
De courgette-koekjes waren btw erg lekker

Ik kan het wel zonder DE en CF
pi_58498136
quote:
Op maandag 5 mei 2008 20:39 schreef SeaOfLove het volgende:

ik las het ook pas net hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 5 mei 2008 @ 20:44:14 #193
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58498169
quote:
Op maandag 5 mei 2008 20:31 schreef golfer het volgende:
SHE, als we weer eens een keertje in Utreg zijn wil ik dat je voor ons gaat koken.
Je maakt altijd van die water-in-de-mond lopende gerechten.
Ur wish...

*buigt door knietjes*
  maandag 5 mei 2008 @ 20:46:44 #194
55709 Stereotomy
pi_58498252
quote:
Op maandag 5 mei 2008 20:35 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

jeetje Steer wat moet dat een dubbel gevoel zijn geweest

Geniet vooral nu van alle leuke dingen die je hebt zonder haar En die heb je dus ook Kijk maar naar afgelopen weekend
Mja

Afgelopen weekend en vorige week manadag rond deze tijd was gaaf.
pi_58498351
Mijn comp gaat het zodadelijk echt begeven.

Na tig keer opnieuw opstarten zette ik mijn mediaplayer aan en dat ding reageerde echt als een hysterisch wijf, alles rood gekleurd met een hoop helicopter geluiden ernaast

maandag 5 mei 2008 @ 20:50:33 #196
55709 Stereotomy
pi_58498366
Die helicoptergeluiden, komen die uit de luidspreker of is het de harde schijf die ratelt?
pi_58498426
quote:
Op maandag 5 mei 2008 20:50 schreef Stereotomy het volgende:
Die helicoptergeluiden, komen die uit de luidspreker of is het de harde schijf die ratelt?
het komt niet uit de boxen, dus dan zal het de harde schijf zijn denk ik zo
pi_58498456
quote:
Op maandag 5 mei 2008 20:26 schreef Stereotomy het volgende:
Um, thanks Beunk.
Sorry, ik snap dat het een beetje een dubbel gevoel is, maar cheer up!
Bekijk het nu eens van de positieve kant. Je relatie met haar is definitief over, ende, schluss... en nu heb je weliswaar een beetje een schuldgevoel, maar toch heb je wél doorgezet voor jezelf. Dat is een teken dat je de goede kant op gaat. Je richt je nu weer wat meer op jezelf en wat minder op haar. En dat vind ik persoonlijk positief. Vandaar. Maar mijn excuus als het verkeerd is overgekomen.
LinkedIn profiel
pi_58498462
Ohnoes, ik heb een man nodig
pi_58498578
ONMIDDELIJK DIE PC UIT

Sorry dat ik zo schreeuw, maar dat is het enige middel dat je nog hebt om je PC te redden. Zorg dat je als de sodemieter dat ding uit zet en regel asap dat iemand er naar kijkt die er écht verstand van heeft.
Het kan ook een ventilator zijn die naar de kloten gaat, maar als het een reutelend geluid is, is het bijna zeker de harde schijf.
LinkedIn profiel
pi_58498585
quote:
Op maandag 5 mei 2008 20:54 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohnoes, ik heb een man nodig
Een met computerskillzors?
  maandag 5 mei 2008 @ 21:01:17 #202
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58498678
quote:
Op maandag 5 mei 2008 20:44 schreef SHE het volgende:

Ur wish...

*buigt door knietjes*
Zie je wel dat een slaafs, meegaand vrouwtje bent.
Poef.....gone! ©golfer
pi_58498695
quote:
Op maandag 5 mei 2008 20:57 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Een met computerskillzors?

en niet zoeen als Beunkster
  maandag 5 mei 2008 @ 21:05:13 #204
55709 Stereotomy
pi_58498776
quote:
Op maandag 5 mei 2008 20:57 schreef beunkster het volgende:
ONMIDDELIJK DIE PC UIT
Jezus, stom wijf.
pi_58498778
*SOL over een uur echt richting bed gaat

Ben echt kapot na vandaag en afgelopen weekend

Morgen even wat was wegvouwen hier in Delft en lekker koken voor mijn moeder en Milou en dan heb ik het ook wel gehad
pi_58498821
quote:
Op maandag 5 mei 2008 21:01 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

en niet zoeen als Beunkster
Zo'n goedgebouwde man die zijn shirt uit doet en plaats neemt achter je computer, even aan een stekkertje friemelt, met zijn vingers je toetsenbord beroerd, zijn handen over je harde schijf laat gaan en dat hij het dan ineens weer goed doet.
pi_58498941
quote:
Op maandag 5 mei 2008 21:05 schreef SeaOfLove het volgende:

Ben echt kapot na vandaag en afgelopen weekend
Laat hem dan ook zijn eigen klerezooi opruimen. Is niet goed voor je lijfje
pi_58498983
quote:
Op maandag 5 mei 2008 21:06 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Zo'n goedgebouwde man die zijn shirt uit doet en plaats neemt achter je computer, even aan een stekkertje friemelt, met zijn vingers je toetsenbord beroerd, zijn handen over je harde schijf laat gaan en dat hij het dan ineens weer goed doet.
Dat zijn van die dingen die ik zelf ook wel kan zo ongeveer En dat werkt ookal jaren, maar mijn comp is echt stuk nu...ik heb een handy man nodig
Valt me mee dat het al een half uur geleden is dat mijn compje uitviel
pi_58499017
quote:

[..]

Nee, dat is de beunkster niet
Ik red me prima met pc's (de huidige zelf gebouwd), maar ik ben niet zo'n goedgebouwde man et cetera
LinkedIn profiel
pi_58499054
quote:
Op maandag 5 mei 2008 21:05 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Jezus, stom wijf.
Lol, beetje paniek zaaien is altijd goed toch?
LinkedIn profiel
pi_58499062
Misschien zijn het de ventilatoren? Dat maakt ook zo'n helicoptergeluid. Maak hem eens open en zet er een ventilator voor, als dat helpt weet je in ieder geval wat er aan de hand is.
pi_58499103
quote:
Op maandag 5 mei 2008 21:12 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Dat zijn van die dingen die ik zelf ook wel kan zo ongeveer En dat werkt ookal jaren, maar mijn comp is echt stuk nu...ik heb een handy man nodig
Valt me mee dat het al een half uur geleden is dat mijn compje uitviel
Weet je zeker dat het je harde schijf is, of denk je dat het ook de koeling van je cpu kan zijn?
Want dat zou ook nog kunnen... dan krijg je een soort van meltdown idee en om dat te voorkomen schakelt ie zichzelf uit.
LinkedIn profiel
pi_58499122
quote:
Op maandag 5 mei 2008 21:10 schreef Bluezz het volgende:

[..]

I know, maar het is voor een goed doel

HIJ geniet
ik geniet
Wij genieten samen ervan

Na het weekend heb ik weer alleen-tijd, dan tank ik wel bij
pi_58499141
O en als het de cpu-ventilator is, dan kan het heel goed zijn dat er een kabeltje ergens in de weg hangt.
Zorgen dat je een goede airflow in je pc hebt helpt in dat geval bijna altijd direct.
Als het je harde schijf is, zou ik maar zorgen dat je asap gaat redden wat er nog te redden valt, mits je geen back-up hebt.
LinkedIn profiel
pi_58499199
quote:
Op maandag 5 mei 2008 21:15 schreef MinderMutsig het volgende:
Misschien zijn het de ventilatoren? Dat maakt ook zo'n helicoptergeluid. Maak hem eens open en zet er een ventilator voor, als dat helpt weet je in ieder geval wat er aan de hand is.
heb al eerder probs met de ven gehad, maar daar deed mijn comp niet raar van, die was gelijk dood enzo
pi_58499252
ik heb gewoonweg een virus
pi_58499376
Aha, en heb je dat inmiddels opgelost?
Een grondige sweep met de meest up-to-date versie van Nod32 lost dat bijna altijd wel op.
LinkedIn profiel
pi_58499583
quote:
Op maandag 5 mei 2008 21:25 schreef beunkster het volgende:
Aha, en heb je dat inmiddels opgelost?
Een grondige sweep met de meest up-to-date versie van Nod32 lost dat bijna altijd wel op.
opgelost door een nieuwe ven jah
  maandag 5 mei 2008 @ 21:36:47 #219
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_58499702
quote:
Op maandag 5 mei 2008 21:10 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Hoho .. ik ruim mijn eigen klere(n)zooi wel op hoor ... maar SoL had goede moed vandaag en wilde me een fijne thuiskomst bieden, wat zeer goed insloeg bij mij
Ik had haar nl. al aangegeven dat ik een beetje had verslonst en dat vanaaf zou oppakken
Alea jacta est
  maandag 5 mei 2008 @ 21:38:23 #220
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_58499751
quote:
Op maandag 5 mei 2008 21:32 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Eerst wat opslaggeheugen scheppen, om hmp te draaien inc. NOD32
Alea jacta est
  maandag 5 mei 2008 @ 21:57:39 #221
163255 Tezz
ENFJ!
pi_58500334
Pff druk druk druk druk rennen vliegen springen duiken vallen opstaan en weer doorgaan.
En ongesteld.
Pff. Tis klotemaandag vandaag.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  maandag 5 mei 2008 @ 21:58:08 #222
55709 Stereotomy
pi_58500346
quote:
Op maandag 5 mei 2008 21:57 schreef Tezz het volgende:

En ongesteld.
What are the odds!?
pi_58500376
quote:
Op maandag 5 mei 2008 21:32 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Ik bedoel dus dat virus... niet de problemen die je eerder hebt gehad met je fan
LinkedIn profiel
  maandag 5 mei 2008 @ 22:00:40 #224
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_58500408
quote:
Op maandag 5 mei 2008 21:59 schreef beunkster het volgende:

[..]

Ik bedoel dus dat virus... niet de problemen die je eerder hebt gehad met je fan
drom HMP
werkte bij mij iig erg goed
Alea jacta est
pi_58500791
sjitterige sherlock enzo ik heb een virus enzo
maakt verder niet uit, ik heb mijn papa geroepen
  maandag 5 mei 2008 @ 22:17:52 #226
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_58500899
quote:

[..]

Volgens mij kun je het niet zo sexy over computers hebben!

Weer terug uit het park, heerlijk gepicknicked, in het zonnetje gezeten, gekletst, vriendinnetjes die gitaar spelen en zingen, het was weer een goede avond. Nog even op de bank, en dan naar bed!
  maandag 5 mei 2008 @ 22:19:23 #227
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_58500934
oh, en ik ben niet ongesteld hoor!
pi_58500953
quote:
Op maandag 5 mei 2008 22:17 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Weer terug uit het park, heerlijk gepicknicked, in het zonnetje gezeten, gekletst, vriendinnetjes die gitaar spelen en zingen, het was weer een goede avond. Nog even op de bank, en dan naar bed!
klinkt goed Nynke
pi_58500972
quote:
Op maandag 5 mei 2008 22:19 schreef AKnynke het volgende:
oh, en ik ben niet ongesteld hoor!
als je maar net alsof doet of het 5 juli is

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2008 22:28:30 ]
  maandag 5 mei 2008 @ 22:33:32 #230
163255 Tezz
ENFJ!
pi_58501243
ff Jensen kijken en dan het bedje in.

bij voorbaat excuses aan alle lieve CUL-ers voor mijn niet zo bedoelde des-interesse vandaag
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_58501431
quote:
Op maandag 5 mei 2008 21:57 schreef Tezz het volgende:
Pff druk druk druk druk rennen vliegen springen duiken vallen opstaan en weer doorgaan.
En ongesteld.
Pff. Tis klotemaandag vandaag.
Volgens mij heh, moeten we gewoon een wisselschema opstellen, zodat we allemaal omstebeurt zijn. Dan is er altijd wel iemand ongesteld, moody en onredelijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 5 mei 2008 @ 22:46:38 #232
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_58501556
quote:
Op maandag 5 mei 2008 22:33 schreef Tezz het volgende:

bij voorbaat excuses aan alle lieve CUL-ers voor mijn niet zo bedoelde des-interesse vandaag
Geeft toch niets
Haha ik kijk het ook maffe gast al tijd.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_58501640
quote:
Op maandag 5 mei 2008 22:33 schreef Tezz het volgende:

Kusjekroel dat mag toch wel gewoon soms?
pi_58501765
Hoi, kan je hier ook een hobje bestellen?
pi_58501863
zo, ik ben weer terug van weggeweest.

SoL, moet ik anders morgen begin van de avond ff langskomen om naar die pc te kijken?
  maandag 5 mei 2008 @ 23:00:00 #236
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_58501873
Lieve allemaal, ik nok af voor vandaag! oant sjens!
pi_58501891
quote:
Op maandag 5 mei 2008 22:55 schreef Triggershot het volgende:
Sambal bij?
  maandag 5 mei 2008 @ 23:01:05 #238
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58501900
Wat voor hobje? Een hobje gratin? Een hob dauphinoise? Hobjesvla?
U name it.

Ik heb net 1.5 uur met mijn moeders aan de foon gehangen. ( En manlief op de achtergrond meelullend )
Nu : jointje, groene thee, IMD en jensen

lieverds
pi_58501903
trusten voor iedereen
pi_58501920
quote:
Op maandag 5 mei 2008 23:00 schreef AKnynke het volgende:
Lieve allemaal, ik nok af voor vandaag! oant sjens!
Trusten
pi_58501960
quote:
Op maandag 5 mei 2008 22:59 schreef latislos het volgende:
zo, ik ben weer terug van weggeweest.

SoL, moet ik anders morgen begin van de avond ff langskomen om naar die pc te kijken?
ik zou bijna ja zeggen, maar mijn vader lost het wel op. Tnx anyway
pi_58501972
quote:
Op maandag 5 mei 2008 22:17 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Nouja, ik kon het proberen.

Trusten Nynke, SOL en SHE(?)
pi_58501995
quote:
Op maandag 5 mei 2008 23:01 schreef SHE het volgende:
U name it.

Ik heb net 1.5 uur met mijn moeders aan de foon gehangen. ( En manlief op de achtergrond meelullend )
Nu : jointje, groene thee, IMD en jensen

lieverds
gatver @ jointje en jensen
  maandag 5 mei 2008 @ 23:05:59 #244
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_58502003
Have fun SoL
Alea jacta est
pi_58502048
quote:
Op maandag 5 mei 2008 23:05 schreef cul_non_kul het volgende:
Have fun SoL
jij ook liefje met je gedachten aan mij
pi_58502069
enzo
pi_58502074
quote:
Op maandag 5 mei 2008 23:07 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

jij ook liefje met je gedachten aan mij
Ahhhh, wat heerlijk lief en zoet, en een tikkeltje klef
pi_58502098
tikkeltje????
trusten voor ieder die gaat tukken
DE
pi_58502113
quote:
Op maandag 5 mei 2008 23:01 schreef SHE het volgende:
U name it.

Een hobje she ?
pi_58502143
SHE, wat is IMD?
pi_58502151
Slaap lekker iedereen! ik ga ook me bed op zoeken.
  maandag 5 mei 2008 @ 23:12:28 #252
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_58502164
quote:
Op maandag 5 mei 2008 23:08 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

té klef
Alea jacta est
pi_58502213
quote:
Op maandag 5 mei 2008 23:08 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

solly, kan ook gewoonweg niet anders
pi_58502219
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:56 schreef Stereotomy het volgende:

He bah Isa, gister ook al?
Neu, maar het verklaart voor mij wel enige labiele momenten
pi_58502244
quote:
Op maandag 5 mei 2008 23:12 schreef cul_non_kul het volgende:

[..]

té klef
bedankt
  maandag 5 mei 2008 @ 23:16:11 #256
55709 Stereotomy
pi_58502259
quote:
Op maandag 5 mei 2008 23:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Neu, maar het verklaart voor mij wel enige labiele momenten
Ik vond vind je lief.
  maandag 5 mei 2008 @ 23:16:48 #257
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58502279
quote:
Op maandag 5 mei 2008 23:11 schreef Bluezz het volgende:
SHE, wat is IMD?
Dat weet ik niet, maar IDM is heel leuk!

tiepvaut

Dat is mijn favoriete luister muzak. Now playing : Boards of Canada - 1969
( word ik altijd week/emo/huilerig van )
  maandag 5 mei 2008 @ 23:16:55 #258
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_58502283
quote:
Op maandag 5 mei 2008 23:14 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

solly, kan ook gewoonweg niet anders
't is ook weer maandag hè

Solly? Da's toch wodka? (Latis?)
Alea jacta est
pi_58502322
quote:
Op maandag 5 mei 2008 23:16 schreef cul_non_kul het volgende:

[..]

pi_58502354
misschien voor jou cnk
  maandag 5 mei 2008 @ 23:19:27 #261
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_58502360
quote:
Op maandag 5 mei 2008 22:55 schreef Triggershot het volgende:
geen idee joh
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_58502368
Stoli is Wodka
pi_58502380
quote:
Op maandag 5 mei 2008 23:16 schreef cul_non_kul het volgende:

[..]

Stoli, bedoel je

maandag 5 mei 2008 @ 23:20:46 #264
55709 Stereotomy
pi_58502394
Stolichnaya.
pi_58502395
quote:
Ik vind het supergoed van je! Ik was blijven helpen Wat zei je op die vragen waar je opeens al die nieuwe vriendinnen vandaan had?
pi_58502415
quote:
Op maandag 5 mei 2008 20:39 schreef SeaOfLove het volgende:

We kunnen stiekem allemaal wel zonder CF en DE maar ze zijn wèl reuzehandig
pi_58502428
<-- klik mij
  maandag 5 mei 2008 @ 23:22:27 #268
55709 Stereotomy
pi_58502430
quote:
Op maandag 5 mei 2008 23:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind het supergoed van je! Ik was blijven helpen Wat zei je op die vragen waar je opeens al die nieuwe vriendinnen vandaan had?
Kook workshop forum achtig iets.
pi_58502431
quote:
Op maandag 5 mei 2008 23:19 schreef SeaOfLove het volgende:
misschien voor jou cnk
SOL bah
pi_58502439
quote:
Op maandag 5 mei 2008 23:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

We kunnen stiekem allemaal wel zonder CF en DE maar ze zijn wèl reuzehandig
die wannebe belgen inderaad
pi_58502469
Ik hoor net dat de Apocalypse is begonnen in 'Sweet Lake City'! Of de russen veroveren dat dorpje...

Of het is bevrijdingsdag-vuurwerk natuurlijk
pi_58502502
Ik ga ook naar bed, trusten iedereen!
  maandag 5 mei 2008 @ 23:26:15 #273
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_58502508

onlangs in de aanbieding de Stoli

Toch namen we de goedkopere variant, om te mixen (Bloederig Marietje) ...

Enne, SoL is inmiddels zeer bedreven in het maken van mojito's (favoriet cocktailtje
naast de Strawberita)
Alea jacta est
  maandag 5 mei 2008 @ 23:26:45 #274
182895 FleshWound
Closing Time
pi_58502518
quote:
Op maandag 5 mei 2008 23:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik hoor net dat de Apocalypse is begonnen in 'Sweet Lake City'! Of de russen veroveren dat dorpje...

Of het is bevrijdingsdag-vuurwerk natuurlijk
Herstel. Het is vuurwerk van het bevrijdingsfestival. Iedereen kan weer droevig naar bed wetende dat Zoetermeer morgen nog overeind staat.
  maandag 5 mei 2008 @ 23:32:25 #275
55709 Stereotomy
pi_58502642
Zijn CF en DE aan het meeten nu dan?
pi_58502672
quote:
Op maandag 5 mei 2008 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
nope.

ik zie dat burorenkema weer een nieuw dossier is begonnen
maar het staat er al een week zie ik nu
pi_58502691
quote:
Op maandag 5 mei 2008 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, maar dat zijn toch de culinaire godinnen van de SC ofzo?
  maandag 5 mei 2008 @ 23:35:31 #278
55709 Stereotomy
pi_58502713
quote:
Op maandag 5 mei 2008 23:34 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Nee, maar dat zijn toch de culinaire godinnen van de SC ofzo?
Oh, ik vereer al een andere culinaire godin.
  maandag 5 mei 2008 @ 23:36:04 #279
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_58502731
Zware jongen deze, maar wel lekker:

http://eten-en-drinken.in(...)ed-tea-cocktail.html
Alea jacta est
pi_58502759
quote:
Op maandag 5 mei 2008 23:35 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Tezz, SOL en SHE? Claudia *whatshername*? Nigella Lawson?

[ Bericht 0% gewijzigd door Leintjeuh op 05-05-2008 23:42:52 ]
  maandag 5 mei 2008 @ 23:39:36 #281
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_58502795
quote:
Op maandag 5 mei 2008 23:35 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Niet toevallig "mijn" cul.godinneke?

Dan zou je beter eens op een klein cul-meetje komen in het Zuidhollandse
Alea jacta est
pi_58502844
Lein: Claudia Roden bedoel je?
pi_58502864
quote:
Op maandag 5 mei 2008 23:42 schreef latislos het volgende:
Lein: Claudia Roden bedoel je?
Is dat die ene waar CF zoveel van maakt? Dan: ja
pi_58502884
quote:
Op maandag 5 mei 2008 23:43 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Is dat die ene waar CF zoveel van maakt? Dan: ja
pi_58502901
quote:
Op maandag 5 mei 2008 23:39 schreef cul_non_kul het volgende:

[..]

Niet toevallig "mijn" cul.godinneke?

Dan zou je beter eens op een klein cul-meetje komen in het Zuidhollandse
zo klinkt alsof het juist niet kan
pi_58502987
oja Isa,

Kijk eens wat er op je hoofd staat? Die schijnen wel goed te zijn tegen de zon
  maandag 5 mei 2008 @ 23:54:00 #287
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_58503074
quote:
Op maandag 5 mei 2008 23:45 schreef latislos het volgende:

[..]

zo klinkt alsof het juist niet kan
Au contraire
Alea jacta est
pi_58503108
quote:
Op maandag 5 mei 2008 23:54 schreef cul_non_kul het volgende:

[..]

Au contraire
oja dat kan ook
pi_58503151
quote:
Op maandag 5 mei 2008 23:50 schreef latislos het volgende:
oja Isa,

Kijk eens wat er op je hoofd staat? Die schijnen wel goed te zijn tegen de zon
[ afbeelding ]
Juveniele dementie
pi_58503183
trusten met het laatste nrtje enzo
pi_58503235
quote:
Op maandag 5 mei 2008 23:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Juveniele dementie
Ach gosh... Arme jij
pi_58503317
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 00:00 schreef SeaOfLove het volgende:
trusten met het laatste nrtje enzo
weltrusten Solli
  dinsdag 6 mei 2008 @ 00:10:40 #294
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_58503350
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 00:10 schreef SeaOfLove het volgende:

die clip is echt geniaal gemeen
  dinsdag 6 mei 2008 @ 00:11:39 #297
55709 Stereotomy
pi_58503351

pi_58503428

pi_58503446
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 00:11 schreef Leintjeuh het volgende:

die clip is echt geniaal gemeen
Ik kan intens van die clip genieten
pi_58503482
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 00:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kan intens van die clip genieten
Heej, Isa, zullen we een keer een Lilly doen bij *iemand*?
pi_58503511
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]

lievvv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')