Zo had ik het nog helemaal niet bekeken!quote:Op maandag 5 mei 2008 12:22 schreef SHE het volgende:
Ik heb een snipperdag genomen ( lees: gejokt)
En tjap tjoy gemaakt
En kip sate
En ik zit nog in mijn p.jees
En ik wil MM feliciteren met haar man/zijnbaan/meer salaris > meer cadeautjes voor MM
Die vind ik het leukst.quote:
Het was een toffe dag!quote:Op maandag 5 mei 2008 13:13 schreef Stereotomy het volgende:
In de grotten was er gewoon géén kans dat iemand zou verdwalen, want opeens veranderden Nyn en Isa in twee giebelende schoolmeisjes.Dus als je al verdwaald was, moest je gewoon richting de 'hihihihi' aanlopen en was je binnen no-time weer bij de groep.
![]()
Isa had een van de gaslampen meegekregen van de gids, en liep dus voorop, en leidde ons naar plaatsen waar zelfs de gids eigenlijk niet wilde komen. But oh well.
Nyn had zalm vooraf
In Eindhoven nog een kopje koffie / chocolademelk met Isa gedaan, maar daarna was deze mooie dag toch echt over. Nynke, nogmaals bedankt (ja, wordt maar zenuwachtig) voor de uitnodiging en de leuke tijd. Isa
, jij ook bedankt voor de gezelligheid en bij deze krijg je nog een *knuf* van mij.
Ik heb een geweldig weekend gehad.
Hip! Waar verkopen ze die flessen ham?quote:Nyn had een heerlijke koele fles Prosicuto meegenomen
Had al ge-edit.quote:Op maandag 5 mei 2008 13:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hip! Waar verkopen ze die flessen ham?![]()
Ja eh, die gids treuzelde een beetje en ik hou wel van doorlopenquote:Op maandag 5 mei 2008 13:21 schreef AKnynke het volgende:
Enne, in de grotten zei ik steeds links of rechts, isa luisterde, en soms riep de gids: "Nee, hier hadden we niet heen moeten gaan, maar loop maar door hoor!". Trouwens, de gids wou ook de fles wijn uit m'n rugzak stelen steeds, maar dat is hem niet gelukt.
oh ja. Maar, we waren ook aardig hihierig in de grot. Tot groot vermaak van de gids: " Jullie brachten wat licht in deze rondleiding"quote:Op maandag 5 mei 2008 13:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik had zaterdag een jurkje aan, DHLeuk verslagje, Steer!
Steer vergeet nog te melden dat hij de grotten doorliep met een grote bos hout in zijn handenDat de gids zijn naam "That's not a chinese name!!" vond en dat ik nog iets harder ging proesten toen hij begon over Karel de Grote
Ik had als voorgerecht iets met zalm en geitenkaas, en na hadden we nog koffie met likeur (en Nynke had een glaasje port). Nynke heeft overigens heerlijke chocolade in huis die prima smaakt bij de Estrella en Steer had ook heerlijke chocolade voor de twee vrouwen van de dag meegebracht
Het doosje bonbons voor mijn moeder is nog steeds dicht
en ik heb ook last van mijn voeten.
Zoals je al zei: die man moet denken dat we al minstens een fles wijn pp op hebben.quote:Op maandag 5 mei 2008 13:35 schreef AKnynke het volgende:
oh ja. Maar, we waren ook aardig hihierig in de grot. Tot groot vermaak van de gids: " Jullie brachten wat licht in deze rondleiding"
OOOOOH NYNKE!quote:Nyn had een heerlijke koele fles Prosecco meegenomen, maar geen flesseopener
Nouja, Nyn kon er weinig aan doen. Ik dacht ook dat het een 'plop' fles was ipv een kurketrekkerfles.quote:
So, what are you implying?quote:Op maandag 5 mei 2008 13:45 schreef Leonoor het volgende:
En Steer, ik heb een zwart jurkje, met stippen.
Deal!quote:Op maandag 5 mei 2008 14:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dealtje sluiten? Ik doe jouw werk, jij gaat naar de verjaardag van mijn (hardhorende) oma!
WAT ZEG JE??????quote:Op maandag 5 mei 2008 14:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Dealtje sluiten? Ik doe jouw werk, jij gaat naar de verjaardag van mijn (hardhorende) oma!
K denk da tde afstand het een beetje lastig maakt!quote:Op maandag 5 mei 2008 14:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]het is wel de hele avond hoor, met mijn hele familie! Wanneer wisselen we?
quote:Op maandag 5 mei 2008 14:20 schreef AKnynke het volgende:
Zo, lunchen achter de computer, het zou verboden moeten worden!
Oma is ook slechtziend en waarschijnlijk beginnend dementerend, maar ze is nog niet zo ver heen gelukkig. Woont nog zelfstandig enzo.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:20 schreef Isabeau het volgende:
Is je oma ook wat blind aan het worden dat je gewoon kleindochters kan inruilen? Of gewoon heel vergeetachtig
"Het kan haar laatste verjaardag zijn!!" (dat kreeg ik zo'n 10 jaar lang te horen)quote:Op maandag 5 mei 2008 14:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Oma is ook slechtziend en waarschijnlijk beginnend dementerend, maar ze is nog niet zo ver heen gelukkig. Woont nog zelfstandig enzo.maar ik heb niet zo'n zin in oma, of de familie eigenlijk...
Dat denk ik wel ja! van het eten dan he, ik was m'n handen wel!quote:Op maandag 5 mei 2008 14:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]daar kwamen nou net al die bacteriën op toetsenborden vandaan
(samen met je handen niet wassen na het toilet)
Ik hoefde nooit langs bij Oma.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"Het kan haar laatste verjaardag zijn!!" (dat kreeg ik zo'n 10 jaar lang te horen)
Omdat ik (al 4 jaar woonachtig in maastrichtquote:Op maandag 5 mei 2008 14:33 schreef Cat22 het volgende:
Leuk verslag zeg!
Maarre.. in Maastricht rondwandelen (lekker druk op de Grote Staat, zag ik) en dan bonbons halen bij zo'n 'groothandel' (no offence) als Boulanger!? Waarom niet bij Friandises, of Visser, of één van de andere kleine zaakjes? Boulanger kun je tegenwoordig in elke stad met meer dan 50 inwoners kopen. Goed spul, maar niet echt speciaal meer. Vinnik.
Heb je een adresje voor mijn volgende bezoek?quote:Op maandag 5 mei 2008 14:33 schreef Cat22 het volgende:
Leuk verslag zeg!
Maarre.. in Maastricht rondwandelen (lekker druk op de Grote Staat, zag ik) en dan bonbons halen bij zo'n 'groothandel' (no offence) als Boulanger!? Waarom niet bij Friandises, of Visser, of één van de andere kleine zaakjes? Boulanger kun je tegenwoordig in elke stad met meer dan 50 inwoners kopen. Goed spul, maar niet echt speciaal meer. Vinnik.
quote:Op maandag 5 mei 2008 14:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Omdat ik (al 4 jaar woonachtig in maastricht) die niet kon vinden.
Enne, mijn oma is tof! Zo, nu ga ik weer html nerden!
Ja dus.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je een adresje voor mijn volgende bezoek?We konden het idd niet vinden.
En ik heb geen oma's meer. Ook geen opa's
Ik heb 2 oma's, wil je een keer mee naar mn leuke oma? Dan zorg ik wel dat ze eerst wat lekkers kooktquote:Op maandag 5 mei 2008 14:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je een adresje voor mijn volgende bezoek?We konden het idd niet vinden.
En ik heb geen oma's meer. Ook geen opa's
Nu je t zegt. Maar, we waren aan de andere kant van de maas, en de winkels gingen dicht, en we/ik hadden zere voeten! Tis iig beter dan leonidas. Maar, k zal t onthouden!quote:Op maandag 5 mei 2008 14:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Kesselskade. En Stationsstraat (aan de kruising Rechtstraat volgens mij, in ieder geval vlak bij de Aw Brök, zaaaalige roomtruffels). Dan heb je er al twee. Onthouden voor de volgende keer hoor!
tegen wie praat je hier?quote:
Dat roepen wij ook elk jaar bij mijn moeders verjaardagquote:Op maandag 5 mei 2008 14:28 schreef Isabeau het volgende:
"Het kan haar laatste verjaardag zijn!!" (dat kreeg ik zo'n 10 jaar lang te horen)
quote:Op maandag 5 mei 2008 15:20 schreef latislos het volgende:
een tankini? is dat een burkini uit Tanzania?
met een bikini kan je ook het water in. hier ook mee? lijkt me dat die 'tank' dan oproltquote:Op maandag 5 mei 2008 15:24 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan in mijn geval lekker gevuld
Zozo, een bikini model die er zowaar uit ziet alsof ze weleens eet.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:24 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan in mijn geval lekker gevuld
De tank blijft mooi beneden, je hebt niet eens een bal onder je tieten hangen heb ik ontdekt, het was ook mijn zorg, maar helemaal ok.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:35 schreef latislos het volgende:
met een bikini kan je ook het water in. hier ook mee? lijkt me dat die 'tank' dan oprolt
Er zullen vast twee schuld hebben, maar ik moet zeggen dat je wel heel aandoenlijk was, een paar dagen geleden.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:44 schreef SHE het volgende:
[..]
PS: Ik heb definitief gekozen voor mijn teerbeminde. Ik was kinderachtig en truttig.
wat steer zegt.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Zozo, een bikini model die er zowaar uit ziet alsof ze weleens eet.
Het moet niet gekker worden!
Ik heb een bluh/bleh/fleh dag, dus ik ga vanavond wel een zonnebankje doen.
Nu een bakje rijst, een stiekem lepeltje van mijn devine pindasaus en een groot glas ijskoude groene thee.
Zo maar eens een wijntje openkletsen, ik ben er vroeg klaar voor vandaag.
PS: Ik heb definitief gekozen voor mijn teerbeminde. Ik was kinderachtig en truttig.
Daarnaast heb ik definitief besloten mijn hotshot baan in Amsterdam op te zeggen.
Ik ga lekker ijn Utrecht werken en ik heb respectievelijk gesolliciteerd bij de Uni, en Thika Travel![]()
Nu maar hopen dat iemand me ziet staan bij P&O
Je klinkt een stuk beter!quote:Op maandag 5 mei 2008 15:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Zozo, een bikini model die er zowaar uit ziet alsof ze weleens eet.
Het moet niet gekker worden!
Ik heb een bluh/bleh/fleh dag, dus ik ga vanavond wel een zonnebankje doen.
Nu een bakje rijst, een stiekem lepeltje van mijn devine pindasaus en een groot glas ijskoude groene thee.
Zo maar eens een wijntje openkletsen, ik ben er vroeg klaar voor vandaag.
Daarnaast heb ik definitief besloten mijn hotshot baan in Amsterdam op te zeggen.
Ik ga lekker ijn Utrecht werken en ik heb respectievelijk gesolliciteerd bij de Uni, en Thika Travel![]()
Nu maar hopen dat iemand me ziet staan bij P&O
Er komt veel wijsheid uit dit kleine vrouwtje.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:57 schreef DarkElf het volgende:
oh enne steer, ik zeg altijd dat "hard werken" aan je relatie juist betekent dat er iets niet goed loopt....natuurlijk gaan relaties niet vanzelf en moet je investeren en zo... maar ik zie dat meer als onderhoud dan hard werken..
quote:Op maandag 5 mei 2008 16:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er komt veel wijsheid uit dit kleine vrouwtje.
Hmm klinkt goed die wijnquote:Op maandag 5 mei 2008 16:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou ladies en gents, ik ga eens de keuken in... heb veel te veel wortelen en dat moet opgelost worden dus ik ga lekker soeppie brouwen
en in navolging van SHE; ik ga eens een glas witte wijn inschenken, véél te vroeg maar so be it een keer hoor
Straks leest ie dit! dan is de verassing eraf! Wel ontzettend lief van je!quote:Op maandag 5 mei 2008 16:32 schreef SeaOfLove het volgende:
Gets bus gemist dus een half uur wachten![]()
Tof van je mannetjes baan MM!
Ik heb hier bijna een hele dag huisgehouden bij cnk.
6 wassen weggevouwen en opgeborgen, 3 wassen gedraaid, 2x gestofzuigd (met dank aan Milou), ongeveer een kilometer afwas en afdroog gedaan, fornuis gepoetst, slaapkamer zoveel mogelijk opgeruimd en een kleinigheidje voor cnk als hij thuiskomt.
Had een flesje rose gekocht, met een lief kaartje erbij en de kurkentrekker, (schone)asbak met een lucky strike en aansteker liggen ernaast
snel spoilerenquote:Op maandag 5 mei 2008 16:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Straks leest ie dit! dan is de verassing eraf! Wel ontzettend lief van je!
Wil je niet toevallig ook verkering met mij?quote:Op maandag 5 mei 2008 16:32 schreef SeaOfLove het volgende:
Gets bus gemist dus een half uur wachten![]()
Tof van je mannetjes baan MM!
Ik heb hier bijna een hele dag huisgehouden bij cnk.
6 wassen weggevouwen en opgeborgen, 3 wassen gedraaid, 2x gestofzuigd (met dank aan Milou), ongeveer een kilometer afwas en afdroog gedaan, fornuis gepoetst, slaapkamer zoveel mogelijk opgeruimd en een kleinigheidje voor cnk als hij thuiskomt.
Had een flesje rose gekocht, met een lief kaartje erbij en de kurkentrekker, (schone)asbak met een lucky strike en aansteker liggen ernaast
Zit je hier zomaar een beetje je eigen posts te deleten?!quote:Op maandag 5 mei 2008 16:59 schreef Isabeau het volgende:
SHE, geniet van je zonnebankje en ik neem aan dat je je heel prettig voelt bij je keuzeEn vrouwen mogen af en toe best kinderachtig doen.
Ja, als ze dubbel zijn wel jaquote:Op maandag 5 mei 2008 17:07 schreef FleshWound het volgende:
Zit je hier zomaar een beetje je eigen posts te deleten?!
Linnen broekenquote:Op maandag 5 mei 2008 17:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat klinkt een stuk beter dan vorige week SHE, fijn dat het opgelost is met Mr. SHE.
Succes met solliciteren!
Wat lief van je SOLLekker om thuis te komen in een schoon huis en gewoon op de bank te kunnen ploffen. Zeker na zo'n eerste werkdag.
Misschien moet ik ook maar eens gaan kijken naar een tankinimaar eerst maar eens wat zomerkleren erbij kopen. Ik heb verrot weinig in de kast hangen. Lastig shoppen omdat ik het liefst zoveel mogelijk bedekt heb maar vind maar eens iets dat er leuk uitziet, en luchtig is, en fijn zit, en een beetje zomers is.
En zo is het maar net!quote:Op maandag 5 mei 2008 11:32 schreef FleshWound het volgende:
Iedereen die vandaag werkt is gewoon een held die Nederland draaiend houdt![]()
Is dat die soep met apart rijst erbij verpakt die je in de opgewarmde soep moet flikkeren?quote:
behalve als mensen iets te gezet is en je dingen kan zien die je liever niet wilt zienquote:Op maandag 5 mei 2008 17:40 schreef octopussy het volgende:
[..]
Linnen broekenheerlijk luchtig, kan overal bij en redelijk goedkoop. En
rokjes
natuurlijk.
Niet met huidkleurige boxers of string eronder. Maar valt dan wel weer in de categorie flanellen-pyama-onsexy wanneer de broek uitgaatquote:Op maandag 5 mei 2008 17:41 schreef Stereotomy het volgende:
je kunt altijd mooi de onderbroeken zien bij linnen broeken.
Rijst?quote:Op maandag 5 mei 2008 17:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is dat die soep met apart rijst erbij verpakt die je in de opgewarmde soep moet flikkeren?
Een tuniekje over de billen, niet te strak doet wonderenquote:Op maandag 5 mei 2008 17:46 schreef borisz het volgende:
behalve als mensen iets te gezet is en je dingen kan zien die je liever niet wilt zien
Ah okee.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Rijst?![]()
Noodle soep met garnalen. lekker pittig
vreselijke dingen vind ik dat voor mij (tunieken)... krijg ze zelden over de boezem, als het wel past lijkt het of ik nog meer tiet heb en dat losse gefladder rond de buik vind ik ook zelden mooi staan bij me..quote:Op maandag 5 mei 2008 17:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een tuniekje over de billen, niet te strak doet wonderen
wortel-sinaasappelsoepquote:Op maandag 5 mei 2008 17:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wortelsoep?
Ik ga de waterkersjes wassen, nu maar uit de zon, kreeftennek
Cheersquote:Op maandag 5 mei 2008 17:51 schreef Bluezz het volgende:
Cnul hoe ging het? Proost!
vergeet de kurketrekker nietquote:Op maandag 5 mei 2008 18:07 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ik ben ook weer thuis. Gelijk even aan het kokerellen, want straks lekker picknicken in het park. komkommer in het zoetzuur staat al klaar, en nog even een rucolasla maken met geitenkaas. Stokbroodje mee, chorizo en brie mee, wijntjes mee, dat lop wa los!
Jij krijgt zeker een 'binnenhaal' bonus?quote:Op maandag 5 mei 2008 17:44 schreef beunkster het volgende:
@ SHE: wat voor soort baan zoek je?
Wij zoeken altijd goede mensen, en als je in één van de competences zit die wij aanbieden, kan dat best interessant zijn
kan ik aanschuivenquote:Op maandag 5 mei 2008 18:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Wij slingeren de frituurpan aan. Echt een feestmaal!![]()
Maar natuurlijk niet! ligt al klaar. En de prosecco gaat nu idd ook weer mee! nieuwe poging, nieuwe kansen!quote:
Niet te breed worden he!quote:Op maandag 5 mei 2008 18:16 schreef Den_Haag het volgende:
Ik ga eens naar de sportschool! doei lieve mensen!
De pest met rokjes is dat je daar open schoenen onderaan moet en ik heb nog geen open schoenen kunnen vinden waar mijn steunzolen inpassen.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:40 schreef octopussy het volgende:
[..]
Linnen broekenheerlijk luchtig, kan overal bij en redelijk goedkoop. En
rokjes
natuurlijk.
Ik dacht paar jaar huwelijk met CF.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:29 schreef latislos het volgende:
[..]
ik ben er niet ziek van geworden
immuniteit heb ik te danken aan 8 jaar studentenhuis
Ik wist dat hij nog geen inet op zijn werk hadquote:Op maandag 5 mei 2008 16:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Straks leest ie dit! dan is de verassing eraf! Wel ontzettend lief van je!
Er liggen hier nog een paar te verleppen in de koelkast. Kom maar halenquote:Op maandag 5 mei 2008 18:35 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohja ik ga zo courgette-koekjes maken, maar ben het recept een beetje kwijt![]()
DE hellup!!!
Dan krijg je zo'n Bridget Jones momentquote:Op maandag 5 mei 2008 17:47 schreef octopussy het volgende:
[..]
Niet met huidkleurige boxers of string eronder. Maar valt dan wel weer in de categorie flanellen-pyama-onsexy wanneer de broek uitgaat
ik wil ze zelluf maken, grmblquote:Op maandag 5 mei 2008 18:36 schreef latislos het volgende:
[..]
Er liggen hier nog een paar te verleppen in de koelkast. Kom maar halen
Oeh, lekker, stampot raapjes! Dat heb ik lang niet gehad..maar zoooo lekker!quote:Op maandag 5 mei 2008 18:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb fruitsalade gemaakt en eet vanavond raapsteeltjesstamppot![]()
Nynke, veel plezier in het park! SoL succes met de courgettekoekjes (en anders gril je ze gewoon)
Ik heb alleen geen zin om alleen te etenNiemand in de buurt hier hè? Retorische vraag.
Ik dacht 5 seconden geleden precies hetzelfde voordat ik je berichtje las.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb alleen geen zin om alleen te etenNiemand in de buurt hier hè? Retorische vraag.
Er is vast wel iets in de 35%quote:Op maandag 5 mei 2008 18:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik dacht 5 seconden geleden precies hetzelfde voordat ik je berichtje las.
Naja, such is life. Ik ga de AH onveilig maken.
ik had een optie in Grun, maar die moet ik maar laten schietenquote:Op maandag 5 mei 2008 18:54 schreef Isabeau het volgende:
Doe Albert de groeten
Ik ga maar koken, niemand anders die het voor me doet.
Wat ga jij eten, latislos?
helder.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:02 schreef SHE het volgende:
Voor wie wil weten wat ik wil gaan doen;
Nou, iets minder heftigs dan nu. Ik trek het echt niet meer, de grote ego's der BN-ers, de nog grotere ego van mijn baas, de creatieve ego's die scenaristen, regisseurs en schrijvers hebben.
GEK word ik ervan. Met iedereen moet ik rekening houden, en dat echt tot in het belachelijke.
Dus ja, ik ben er vrij zeker van dat ik weg wil
Wat ik kan:
Ik heb een bedrijfskundige achtergrond. Wil ik niks mee. Is saai.
Ik heb 10 jaar hardcore sales ervaring; wil ik opzich wel wat mee, afhankelijk van omgeving.
Ik heb gesolliciteerd bij de Uni Utrecht, voor een nieuwe functie van een nieuwe unit waar studenten en startend ondernemers info kunnen vinden/netwerken.
Het komt er op neer dat je zowel studenten als startend ondernemers op gang helpt/adviseert. Lijkt me fantastisch. Alleen was de sluitingsdatum gisteren![]()
Verder lijkt het me leuk iets bestuurlijks te doen. Midden in de maatschappij, jeweets.
Ik wil wel gebruik maken van mijn netwerk en skills die ik afgelopen jaren met bloed, zweet en tranen heb weten te vergaren, maar NOOIT meer in het hol van de leeuw. Geen commerciele bullshit, geen hotshot werk, geen blabla.
Ik ben er klaar mee.
Lang verhaal, scuzi. ( Het zat me hoog)
Oh daar kom ik nooit, zou ook niet weten waar ik het daar moet zoekenquote:Op maandag 5 mei 2008 18:59 schreef MinderMutsig het volgende:
SOL staat dat recept niet in het FOK!kookboek? Volgens mij ben ik al een keer zoiets daar tegengekomen.
sure, maar nu even nietquote:Op maandag 5 mei 2008 19:03 schreef Isabeau het volgende:
Je kan toch wel koken, latislos! Of geeft mevrouw los je nooit de kans? En Groningen zou voor mij nog wel te doen zijn, van jou begrijp ik het dat je even over slaat
wat voor beestje heb je staan? en hoeveel geheugen zit erin?quote:Op maandag 5 mei 2008 19:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Oh daar kom ik nooit, zou ook niet weten waar ik het daar moet zoekenIk neem receptjes altijd over van een aantal SC-ers hier
![]()
Mijn comp is btw al een maand of zo helemaal brak, steeds foutmeldingen, of de comp start opeens opnieuw op na eerst heel hard gerateld te hebben (soort van helicoptergeluid)
Nu kan ik weer geen muziek luisteren![]()
Cnk zei dat ik 1 of ander progje moest downloaden, maar ben bang dat compje er dan helemaal in blijft
Zo'n baan is geen kunst. De kunst zit 'm in het volhouden. Dit is duidelijk niks voor mij.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:07 schreef Isabeau het volgende:
Kan me wel een beetje voorstellen dat je daar geen zin meer in hebt, SHE. Het lijkt me behoorlijk energievretend en dat houdt een keer op. Maar top dat je zo'n baan hebt gehad, ook wat betreft de bakken met ervaring die je daar hebt opgedaan.
Is dit een hint?quote:Op maandag 5 mei 2008 19:03 schreef Isabeau het volgende:
Je kan toch wel koken, latislos! Of geeft mevrouw los je nooit de kans? En Groningen zou voor mij nog wel te doen zijn, van jou begrijp ik het dat je even over slaat
het is gebrokenwit met asvlekken, nicotinevlekken, cola en wijnvlekken en het staat in de kast, maar dat is vast niet wat je wilde wetenquote:Op maandag 5 mei 2008 19:06 schreef latislos het volgende:
[..]
wat voor beestje heb je staan? en hoeveel geheugen zit erin?
Ik ben helaas periodiek slimquote:Op maandag 5 mei 2008 19:13 schreef SeaOfLove het volgende:
SHE, als je er zo van overtuigd bent dat dit niet de juiste werkplek is momenteel, ga er dan ook voor de volle 100% voor om te bewerkstelligen wat voor jou nu wel in jouw straatje past wat betreft werk.
Je weet wat je kunt, je weet wat je waard bent, je weet wat je al bereikt hebt op de arbeidsmarkt...profiteer daar dan ook van![]()
Je bent een slimme tante dusss...you go girl
why een rotdag PeRi?quote:Op maandag 5 mei 2008 19:13 schreef PeRi het volgende:
Ik heb ook een rotdag gehad. En ik ga lekker lang douchen, ugly betty kijken en desperate housewives en chocolademelk drinken en zielig zitten zijn met mezelf. Heerlijk
!
Als je geen bezwaar hebt tegen detachering, PM me dan ff.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:02 schreef SHE het volgende:
Voor wie wil weten wat ik wil gaan doen;
Nou, iets minder heftigs dan nu. Ik trek het echt niet meer, de grote ego's der BN-ers, de nog grotere ego van mijn baas, de creatieve ego's die scenaristen, regisseurs en schrijvers hebben.
GEK word ik ervan. Met iedereen moet ik rekening houden, en dat echt tot in het belachelijke.
Dus ja, ik ben er vrij zeker van dat ik weg wil
Wat ik kan:
Ik heb een bedrijfskundige achtergrond. Wil ik niks mee. Is saai.
Ik heb 10 jaar hardcore sales ervaring; wil ik opzich wel wat mee, afhankelijk van omgeving.
Ik heb gesolliciteerd bij de Uni Utrecht, voor een nieuwe functie van een nieuwe unit waar studenten en startend ondernemers info kunnen vinden/netwerken.
Het komt er op neer dat je zowel studenten als startend ondernemers op gang helpt/adviseert. Lijkt me fantastisch. Alleen was de sluitingsdatum gisteren![]()
Verder lijkt het me leuk iets bestuurlijks te doen. Midden in de maatschappij, jeweets.
Ik wil wel gebruik maken van mijn netwerk en skills die ik afgelopen jaren met bloed, zweet en tranen heb weten te vergaren, maar NOOIT meer in het hol van de leeuw. Geen commerciele bullshit, geen hotshot werk, geen blabla.
Ik ben er klaar mee.
Lang verhaal, scuzi. ( Het zat me hoog)
Ohja het was 1 groot fluitconcert toen ik in rokje naar de supermarkt liep vanmiddagquote:
Was ist loss?quote:Op maandag 5 mei 2008 19:13 schreef PeRi het volgende:
Ik heb ook een rotdag gehad. En ik ga lekker lang douchen, ugly betty kijken en desperate housewives en chocolademelk drinken en zielig zitten zijn met mezelf. Heerlijk
!
Ohh just the usualquote:
je ligt nog goed in de 'markt' dusquote:Op maandag 5 mei 2008 19:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohja het was 1 groot fluitconcert toen ik in rokje naar de supermarkt liep vanmiddag![]()
Ik dacht nog: dat is zoooo Dordts, maar in Delft was het ookzo![]()
En ik voel me daar zo ongemakkelijk bij, duhh ben de 30 ruim gepasseerd enzo, loop hier met een kind naast me
zal best meevallenquote:Op maandag 5 mei 2008 19:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben helaas periodiek slim![]()
Maar je hebt gelijk; niet mopperen, doen.
Dus ik mail (netjes als ik ben) terug:quote:Geachte heer Beunk,
U geeft aan dat uw cadeaubon niet is opgewaardeerd na retournering.
Dit is het gevolg van een technische storing. Ik heb uw cadeaubon laten vervallen en hierbij ontvangt u een nieuwe cadeaubon ter waarde van euro 10,00. Deze is geldig tot 1 januari 2009.
[couponcode]
Ik hoop u hiermee van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
XXX XXX,
bol.com, Customer Services Support
www.bol.com
Waarop ik zojuist deze mail ontving:quote:Beste XXX,
Deze vraag was reeds afgehandeld.
De originele cadeaubon is reeds opgewaardeerd geweest, maar deze heb ik ook al weer gebruikt.
Derhalve heb ik dan ook mijns inziens geen recht op de onderstaande cadeaubon. Het lijkt me dan ook niet fair om deze te gebruiken.
Desalniettemin wil ik u toch bedanken voor uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Beunk
Vervolgens denk ik: verrek, ze zullen toch niet de cadeaubon gewoon hebben laten staan?quote:Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 5 mei 2008.
Wij zijn blij dat u tevreden bent over onze site en onze service en we danken u voor uw positieve bericht.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
YYY YYYY,
bol.com Klantenservice
www.bol.com
Maar toch ondanks dat je ongesteld bent, is het niet echt tof als het zo gaatquote:Op maandag 5 mei 2008 19:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ohh just the usual. Beetje druk op het werk, want ik ben alleen. Werk me de pleuris, krijg geen credits dat ik t werk doe van 3 personen tegelijk
. Opzich niet erg, want hey dat is nu eenmaal werk. Maar als je dan na 2 weken zo werken, en vandaag een extra drukke dag, te horen krijgt "gohh wanneer komt dinges nou terug' en dan op zo'n toontje dat je het liefst alle dossiers zo op die persoon wil smijten en alles door elkaar raakt en hij het zelf mag opruimen, ben je niet blij
.
Heb gewoon gezegd dat ie blij moet zijn dat ik er benen ging lekker naar huis. Maja ach, ben het wel gewend, want mn baas is nu eenmaal niet zo goed met woorden, en hij bedoelt het echt niet kwaad. Maar ik merk aan mezelf dat ik het me toch aantrek, en dat het dus tijd wordt dat mn collega's terug komen..
Plus ik ben ongesteld, dus trek ik het me nog meer aan, en mag dus zielig doen.
Das gewoon een standaard reply.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:29 schreef beunkster het volgende:
Ook leuk, ik kreeg vanmiddag het volgende bericht van bol.com:
[..]
Dus ik mail (netjes als ik ben) terug:
[..]
Waarop ik zojuist deze mail ontving:
[..]
Vervolgens denk ik: verrek, ze zullen toch niet de cadeaubon gewoon hebben laten staan?
Ik check dat even en wat denk je: de cadeaubon is nog gewoon geldig. Tsja, ik blijf niet aan het mailen... dus ik ga hem denk ik zometeen maar gebruiken. Als ze hem niet annuleren terwijl ik dat nota bene nadrukkelijk aangeef...
Ik heb dat een keer gedaanquote:Op maandag 5 mei 2008 19:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ohh just the usual. Beetje druk op het werk, want ik ben alleen. Werk me de pleuris, krijg geen credits dat ik t werk doe van 3 personen tegelijk
. Opzich niet erg, want hey dat is nu eenmaal werk. Maar als je dan na 2 weken zo werken, en vandaag een extra drukke dag, te horen krijgt "gohh wanneer komt dinges nou terug' en dan op zo'n toontje dat je het liefst alle dossiers zo op die persoon wil smijten en alles door elkaar raakt en hij het zelf mag opruimen, ben je niet blij
.
Heb gewoon gezegd dat ie blij moet zijn dat ik er benen ging lekker naar huis. Maja ach, ben het wel gewend, want mn baas is nu eenmaal niet zo goed met woorden, en hij bedoelt het echt niet kwaad. Maar ik merk aan mezelf dat ik het me toch aantrek, en dat het dus tijd wordt dat mn collega's terug komen..
Plus ik ben ongesteld, dus trek ik het me nog meer aan, en mag dus zielig doen.
Knuffel voor PeRi! Niet fijn om je rot te voelen als buiten de wereld zo mooi straaltquote:Op maandag 5 mei 2008 19:13 schreef PeRi het volgende:
!
Lol, looking 25 of zoiets?quote:Op maandag 5 mei 2008 19:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohja het was 1 groot fluitconcert toen ik in rokje naar de supermarkt liep vanmiddag![]()
Ik dacht nog: dat is zoooo Dordts, maar in Delft was het ookzo![]()
En ik voel me daar zo ongemakkelijk bij, duhh ben de 30 ruim gepasseerd enzo, loop hier met een kind naast me
Woensdag is er eentje terugquote:Op maandag 5 mei 2008 19:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maar toch ondanks dat je ongesteld bent, is het niet echt tof als het zo gaat![]()
Nog even meis, dan is de vakantie weer voorbij![]()
Dank u voor deze informatie.quote:
Neuh zie er gewoon zo uit als mijn leeftijd betaamt, ik ben als mama alleen niet vertrut met fietstassen, ben wel een btje hip enzoquote:
Ohh ik wil dat echt een keer, met dossiers gooien Lijkt me zo tofquote:Op maandag 5 mei 2008 19:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer gedaan
Met dossiers naar iemand gegooid
Was wel meteen duidelijk.
Kut gevoel is dat, als je het idee hebt dat je niet op waarde wordt geschat. Maar tegenwoordig is dat schering en inslag volgens mij.
En autistische bazen ook.
Voor ongesteld is er drank + choco + sjips. Hoezee!
quote:
bespreek dat ff in dat andere topic van julliequote:Op maandag 5 mei 2008 19:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat betekent dat je 5 juli ws ook ongesteld zal zijn... *SOL zorgt voor maandverband(zakjes) en tampons
quote:Op maandag 5 mei 2008 19:49 schreef latislos het volgende:
[..]
bespreek dat ff in dat andere topic van jullie
Weer een nachtdienst? Werkze dan.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Knuffel voor PeRi! Niet fijn om je rot te voelen als buiten de wereld zo mooi straaltChocola en desperate housewives zullen vast helpen
Sterkte!
En was geen hint, MinderMutsigIk moet zo zelfs nog werken
Dat dacht ik ook al ja. En dan heb ik dus echt zoiets van: als jullie niet eens de moeite nemen om mijn reactie echt te lezen, dan moeten jullie het ook maar zelf uitzoeken.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:31 schreef Isabeau het volgende:
Leuk, dat soort standaard reply's waaruit blijkt dat ze je email niet eens hebben gelezen. Heb ik ook wel eens gekregen.
Wat spook jij dan uit in de Gamma? Wij halen er gewoon bouwmaterialen ..quote:Op maandag 5 mei 2008 20:07 schreef MissHobje het volgende:
Ik denk met klussen spontaan aan wat anders![]()
Stijgt een beetje naar mijn hoofd vandaag
ja MissHobje, wat versta jij onder bouwmaterialen?quote:Op maandag 5 mei 2008 20:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat spook jij dan uit in de Gamma? Wij halen er gewoon bouwmaterialen ..
Nou gelukkig nietsquote:Op maandag 5 mei 2008 20:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat spook jij dan uit in de Gamma? Wij halen er gewoon bouwmaterialen ..
Grote zakken cementquote:Op maandag 5 mei 2008 20:11 schreef latislos het volgende:
[..]
ja MissHobje, wat versta jij onder bouwmaterialen?
Steer! Wat een grote vooruitgang! Je denkt erg goed! Helemaal topiequote:Op maandag 5 mei 2008 20:12 schreef Stereotomy het volgende:
Zonet toen ik naar de AH fietste hoorde ik opeens "Steer!' (maar dan mijn echte naam)
Bleek het mijn ex te zijn, op een fiets.Ze kan namelijk niet fietsen, maar wil het wel erg graag leren. Een jaar geleden heb ik haar nog geholpen om het te leren, en dat ging best goed. In Amsterdam destijds de Slotervaartplas rondgefietst zonder ergens tegenaan te botsen, maar blijkbaar was ze het weer helemaal verleerd. Want het ging niet zo goed, zei ze.
Beetje lopen praten, verteld over de sublieme Tango-voorstelling (waar ze eigenlijk eerst mee wilde) en over de beklimming van de St Pietersberg (ze heeft een jaar in Maastricht gestudeerd maar zoiets hadden wij nooit gedaan), en ze vroeg zich af hoe ik opeens aan zoveel nieuwe vriendinnen kwam.
Maargoed. Ben maar naar de AH gegaan, en haar prutsend op de fiets achtergelaten. Was wel even pijnlijk moet ik zeggen. Aan de ene kant herinner je nog hoe ze eindelijk het eerste rondje kon fietsen zonder te vallen met jouw hulp, maar aan de andere kant is het wél je ex.
Mja. Goed dat ik niet gebleven ben om samen een stukje te fietsen denk ik.
jeetje Steer wat moet dat een dubbel gevoel zijn geweestquote:Op maandag 5 mei 2008 20:12 schreef Stereotomy het volgende:
Zonet toen ik naar de AH fietste hoorde ik opeens "Steer!' (maar dan mijn echte naam)
Bleek het mijn ex te zijn, op een fiets.Ze kan namelijk niet fietsen, maar wil het wel erg graag leren. Een jaar geleden heb ik haar nog geholpen om het te leren, en dat ging best goed. In Amsterdam destijds de Slotervaartplas rondgefietst zonder ergens tegenaan te botsen, maar blijkbaar was ze het weer helemaal verleerd. Want het ging niet zo goed, zei ze.
Beetje lopen praten, verteld over de sublieme Tango-voorstelling (waar ze eigenlijk eerst mee wilde) en over de beklimming van de St Pietersberg (ze heeft een jaar in Maastricht gestudeerd maar zoiets hadden wij nooit gedaan), en ze vroeg zich af hoe ik opeens aan zoveel nieuwe vriendinnen kwam.
Maargoed. Ben maar naar de AH gegaan, en haar prutsend op de fiets achtergelaten. Was wel even pijnlijk moet ik zeggen. Aan de ene kant herinner je nog hoe ze eindelijk het eerste rondje kon fietsen zonder te vallen met jouw hulp, maar aan de andere kant is het wél je ex.
quote:Op maandag 5 mei 2008 20:39 schreef SeaOfLove het volgende:
De courgette-koekjes waren btw erg lekker![]()
Ik kan het wel zonder DE en CF
Ur wish...quote:Op maandag 5 mei 2008 20:31 schreef golfer het volgende:
SHE, als we weer eens een keertje in Utreg zijn wil ik dat je voor ons gaat koken.
Je maakt altijd van die water-in-de-mond lopende gerechten.
Mjaquote:Op maandag 5 mei 2008 20:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jeetje Steer wat moet dat een dubbel gevoel zijn geweest![]()
Geniet vooral nu van alle leuke dingen die je hebt zonder haarEn die heb je dus ook
Kijk maar naar afgelopen weekend
het komt niet uit de boxen, dus dan zal het de harde schijf zijn denk ik zoquote:Op maandag 5 mei 2008 20:50 schreef Stereotomy het volgende:
Die helicoptergeluiden, komen die uit de luidspreker of is het de harde schijf die ratelt?
Sorry, ik snap dat het een beetje een dubbel gevoel is, maar cheer up!quote:
Zie je wel dat een slaafs, meegaand vrouwtje bent.quote:
Jezus, stom wijf.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:57 schreef beunkster het volgende:
ONMIDDELIJK DIE PC UIT
Zo'n goedgebouwde man die zijn shirt uit doet en plaats neemt achter je computer, even aan een stekkertje friemelt, met zijn vingers je toetsenbord beroerd, zijn handen over je harde schijf laat gaan en dat hij het dan ineens weer goed doet.quote:
Laat hem dan ook zijn eigen klerezooi opruimen. Is niet goed voor je lijfjequote:Op maandag 5 mei 2008 21:05 schreef SeaOfLove het volgende:
Ben echt kapot na vandaag en afgelopen weekend![]()
Dat zijn van die dingen die ik zelf ook wel kan zo ongeveerquote:Op maandag 5 mei 2008 21:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zo'n goedgebouwde man die zijn shirt uit doet en plaats neemt achter je computer, even aan een stekkertje friemelt, met zijn vingers je toetsenbord beroerd, zijn handen over je harde schijf laat gaan en dat hij het dan ineens weer goed doet.
Nee, dat is de beunkster nietquote:Op maandag 5 mei 2008 21:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zo'n goedgebouwde man die zijn shirt uit doet en plaats neemt achter je computer, even aan een stekkertje friemelt, met zijn vingers je toetsenbord beroerd, zijn handen over je harde schijf laat gaan en dat hij het dan ineens weer goed doet.
Lol, beetje paniek zaaien is altijd goed toch?quote:
Weet je zeker dat het je harde schijf is, of denk je dat het ook de koeling van je cpu kan zijn?quote:Op maandag 5 mei 2008 21:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat zijn van die dingen die ik zelf ook wel kan zo ongeveerEn dat werkt ookal jaren, maar mijn comp is echt stuk nu...ik heb een handy man nodig
![]()
Valt me mee dat het al een half uur geleden is dat mijn compje uitviel
I know, maar het is voor een goed doelquote:Op maandag 5 mei 2008 21:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Laat hem dan ook zijn eigen klerezooi opruimen. Is niet goed voor je lijfje![]()
heb al eerder probs met de ven gehad, maar daar deed mijn comp niet raar van, die was gelijk dood enzoquote:Op maandag 5 mei 2008 21:15 schreef MinderMutsig het volgende:
Misschien zijn het de ventilatoren? Dat maakt ook zo'n helicoptergeluid. Maak hem eens open en zet er een ventilator voor, als dat helpt weet je in ieder geval wat er aan de hand is.
opgelost door een nieuwe ven jahquote:Op maandag 5 mei 2008 21:25 schreef beunkster het volgende:
Aha, en heb je dat inmiddels opgelost?
Een grondige sweep met de meest up-to-date versie van Nod32 lost dat bijna altijd wel op.
Hoho .. ik ruim mijn eigen klere(n)zooi wel op hoor ... maar SoL had goede moed vandaag en wilde me een fijne thuiskomst bieden, wat zeer goed insloeg bij mijquote:Op maandag 5 mei 2008 21:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Laat hem dan ook zijn eigen klerezooi opruimen. Is niet goed voor je lijfje![]()
Ik bedoel dus dat virus... niet de problemen die je eerder hebt gehad met je fanquote:
drom HMPquote:Op maandag 5 mei 2008 21:59 schreef beunkster het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat virus... niet de problemen die je eerder hebt gehad met je fan
Volgens mij kun je het niet zo sexy over computers hebben!quote:Op maandag 5 mei 2008 21:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
klinkt goed Nynkequote:Op maandag 5 mei 2008 22:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Volgens mij kun je het niet zo sexy over computers hebben!
Weer terug uit het park, heerlijk gepicknicked, in het zonnetje gezeten, gekletst, vriendinnetjes die gitaar spelen en zingen, het was weer een goede avond. Nog even op de bank, en dan naar bed!
als je maar net alsof doet of het 5 juli isquote:Op maandag 5 mei 2008 22:19 schreef AKnynke het volgende:
oh, en ik ben niet ongesteld hoor!
quote:Op maandag 5 mei 2008 21:57 schreef Tezz het volgende:
Pff druk druk druk druk rennen vliegen springen duiken vallen opstaan en weer doorgaan.
En ongesteld.
Pff. Tis klotemaandag vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geeft toch nietsquote:Op maandag 5 mei 2008 22:33 schreef Tezz het volgende:
ff Jensen kijken en dan het bedje in.
bij voorbaat excuses aan alle lieve CUL-ers voor mijn niet zo bedoelde des-interesse vandaag
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:33 schreef Tezz het volgende:
ff Jensen kijken en dan het bedje in.
bij voorbaat excuses aan alle lieve CUL-ers voor mijn niet zo bedoelde des-interesse vandaag
Sambal bij?quote:Op maandag 5 mei 2008 22:55 schreef Triggershot het volgende:
Hoi, kan je hier ook een hobje bestellen?
Trustenquote:Op maandag 5 mei 2008 23:00 schreef AKnynke het volgende:
Lieve allemaal, ik nok af voor vandaag! oant sjens!
ik zou bijna ja zeggen, maar mijn vader lost het wel op. Tnx anywayquote:Op maandag 5 mei 2008 22:59 schreef latislos het volgende:
zo, ik ben weer terug van weggeweest.
SoL, moet ik anders morgen begin van de avond ff langskomen om naar die pc te kijken?
Nouja, ik kon het proberen.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Volgens mij kun je het niet zo sexy over computers hebben!
gatver @ jointje en jensenquote:Op maandag 5 mei 2008 23:01 schreef SHE het volgende:
Wat voor hobje? Een hobje gratin? Een hob dauphinoise? Hobjesvla?
U name it.
Ik heb net 1.5 uur met mijn moeders aan de foon gehangen. ( En manlief op de achtergrond meelullend)
Nu : jointje, groene thee, IMD en jensenlieverds
Ahhhh, wat heerlijk lief en zoet, en een tikkeltje klefquote:Op maandag 5 mei 2008 23:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jij ook liefje met je gedachten aan mij
Een hobje she ?quote:Op maandag 5 mei 2008 23:01 schreef SHE het volgende:
Wat voor hobje? Een hobje gratin? Een hob dauphinoise? Hobjesvla?
U name it.
té klefquote:Op maandag 5 mei 2008 23:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ahhhh, wat heerlijk lief en zoet, en een tikkeltje klef
solly, kan ook gewoonweg niet andersquote:Op maandag 5 mei 2008 23:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ahhhh, wat heerlijk lief en zoet, en een tikkeltje klef
Neu, maar het verklaart voor mij wel enige labiele momentenquote:
Ik vond vind je lief.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neu, maar het verklaart voor mij wel enige labiele momenten
Dat weet ik niet, maar IDM is heel leuk!quote:
quote:Op maandag 5 mei 2008 23:16 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
't is ook weer maandag hè
Solly? Da's toch wodka? (Latis?)
geen idee johquote:Op maandag 5 mei 2008 22:55 schreef Triggershot het volgende:
Hoi, kan je hier ook een hobje bestellen?
Stoli, bedoel jequote:Op maandag 5 mei 2008 23:16 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
't is ook weer maandag hè
Solly? Da's toch wodka? (Latis?)
Ik vind het supergoed van je!quote:Op maandag 5 mei 2008 20:12 schreef Stereotomy het volgende:
We kunnen stiekem allemaal wel zonder CF en DEquote:Op maandag 5 mei 2008 20:39 schreef SeaOfLove het volgende:
De courgette-koekjes waren btw erg lekker![]()
Ik kan het wel zonder DE en CF
Kook workshop forum achtig iets.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het supergoed van je!Ik was blijven helpen
Wat zei je op die vragen waar je opeens al die nieuwe vriendinnen vandaan had?
die wannebe belgen inderaadquote:Op maandag 5 mei 2008 23:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We kunnen stiekem allemaal wel zonder CF en DEmaar ze zijn wèl reuzehandig
Herstel. Het is vuurwerk van het bevrijdingsfestival. Iedereen kan weer droevig naar bed wetende dat Zoetermeer morgen nog overeind staat.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik hoor net dat de Apocalypse is begonnen in 'Sweet Lake City'!Of de russen veroveren dat dorpje...
Of het is bevrijdingsdag-vuurwerk natuurlijk
nope.quote:
Oh, ik vereer al een andere culinaire godin.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, maar dat zijn toch de culinaire godinnen van de SC ofzo?
Tezz, SOL en SHE? Claudia *whatshername*? Nigella Lawson?quote:Op maandag 5 mei 2008 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, ik vereer al een andere culinaire godin.
Niet toevallig "mijn" cul.godinneke?quote:Op maandag 5 mei 2008 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, ik vereer al een andere culinaire godin.
quote:Op maandag 5 mei 2008 23:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Is dat die ene waar CF zoveel van maakt? Dan: ja
zo klinkt alsof het juist niet kanquote:Op maandag 5 mei 2008 23:39 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Niet toevallig "mijn" cul.godinneke?![]()
Dan zou je beter eens op een klein cul-meetje komen in het Zuidhollandse
Juveniele dementiequote:Op maandag 5 mei 2008 23:50 schreef latislos het volgende:
oja Isa,
Kijk eens wat er op je hoofd staat? Die schijnen wel goed te zijn tegen de zon
[ afbeelding ]
weltrusten Solliquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:00 schreef SeaOfLove het volgende:
trusten met het laatste nrtje enzo
Ik kan intens van die clip genietenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |