gefixeerd...geobsedeerd...gehallucineerdquote:Op maandag 5 mei 2008 16:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Geëmancipeerd...gepassioneerd.....getroubleerd
Volgens mij wel, hij is iig de ijsklontjes vergeten.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:27 schreef chufi het volgende:
Wat heeft Breien eigenlijk voor drank door de Sangria gegooid? Alleen rode wijn ?
Ja en sinds wanneer gaan we er naartoe omdat 'de kiezen uit mn mond vallen', maar komen we thuis met de boodschap ik had niks? En sinds wanneer wordt er niet meer uuuuuren van te voren gegild dat het zo eng is bij de tandarts.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:16 schreef Kinga het volgende:
Huub: Hoe was het bij de tandarts amy
Am: Ik had helemaal niks zei die, maar het was wel leuk
Sinds wanneer is het leuk bij de tandarts?
Vanaf nu tot na het feest?quote:Op maandag 5 mei 2008 16:34 schreef beequeen het volgende:
GVD, Huub mag dus drinken, hij neemt een glas sangria ( zonder ijsklontjes T-lex).
Ieuw, lauwe cola tot daar aan toe maar lauwe sangria......quote:Op maandag 5 mei 2008 16:34 schreef beequeen het volgende:
GVD, Huub mag dus drinken, hij neemt een glas sangria ( zonder ijsklontjes T-lex).
Ze mogen pas actie tegen hem ondernemen als hij aardig zat begint te raken. Netjes toch?quote:Op maandag 5 mei 2008 16:36 schreef fredfik het volgende:
huub mag dus drinken,zal er vanavond wel weer een of ander script zijn dat hij moet flippen,waarvan ze dan de drank weer de schuld van kunnen geven.....jaja
quote:Op maandag 5 mei 2008 16:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ieuw, lauwe cola tot daar aan toe maar lauwe sangria......
Tuurlijk mag Huub drinken ze moeten hem toch vies ,smerig weg zetten voor de finale . maar ook dom dat Huub er aan begint.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:34 schreef beequeen het volgende:
En een beetje citroensap en vanillesuiker.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:37 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Breien heeft wel gelijk dat ie nog beter wordt als ie nog 1 dag trekt, maar dan moet je er ook bv vodka, rum, whiskey, licor43, sinas, cola en nog veel meer fruit door doen en dan chillen in de keolkast
Ik denk dat het onmogelijk is een gezellige borrel te rinken als iedereen om je heen je tig keer waarschuwt dat je in de fout zal gaan.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:40 schreef T-lex het volgende:
Huub heeft al heel de dag lopen janken dat hij niet mag drinken...en dus het feestje wou verstoren.
Denk dat de FEBO misschien zoiets had van...dan zoek je het toch lekker uit jonguh!
Staan de fakkels al klaar?![]()
Eigenlijk gooi je gewoon alle restjes drank leeg in een basis van rode wijn ... Maar dan in 100 liter hoeveelheden en dan 1 a 2 dagen later rijpen en af en toe proeven hoe lekker ie al isquote:Op maandag 5 mei 2008 16:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En een beetje citroensap en vanillesuiker.
och één op twee glazen, is prima......... dus laten we het gewoon nog ff afwachten.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:34 schreef beequeen het volgende:
Ik zou er totaal niet meezitten maar dan allemaal de poort uit vanavondquote:Op maandag 5 mei 2008 16:40 schreef T-lex het volgende:
Huub heeft al heel de dag lopen janken dat hij niet mag drinken...en dus het feestje wou verstoren.
Denk dat de FEBO misschien zoiets had van...dan zoek je het toch lekker uit jonguh!
Gelijke monniken, gelijke kappen.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:40 schreef T-lex het volgende:
Lekkerquote:Op maandag 5 mei 2008 16:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zit nu aan een koude minican coke.Hoe klinkt dat?
![]()
Hoop dat ze vanavond elkaar allemaal op de bek slaan ,een spetterend einde van de gouden zooi.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:45 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik zou er totaal niet meezitten maar dan allemaal de poort uit vanavond
Tonic uit de fles?quote:Op maandag 5 mei 2008 16:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lekker, hier tonic met citroen en ijsblokjes.
Jemig, door jouw beschrijving begin ik zin te krijgen in sangriaquote:Op maandag 5 mei 2008 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Eigenlijk gooi je gewoon alle restjes drank leeg in een basis van rode wijn ... Maar dan in 100 liter hoeveelheden en dan 1 a 2 dagen later rijpen en af en toe proeven hoe lekker ie al is
Huub is een alcoholisch mannetje.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:36 schreef fredfik het volgende:
huub mag dus drinken,zal er vanavond wel weer een of ander script zijn dat hij moet flippen,waarvan ze dan de drank weer de schuld van kunnen geven.....jaja
En the last man/woman standing heeft gewonnen? Best een goede eliminatieronde dan.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoop dat ze vanavond elkaar allemaal op de bek slaan ,een spetterend einde van de gouden zooi.
Zo dan, 100 liter, zuiplapje!quote:Op maandag 5 mei 2008 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Eigenlijk gooi je gewoon alle restjes drank leeg in een basis van rode wijn ... Maar dan in 100 liter hoeveelheden en dan 1 a 2 dagen later rijpen en af en toe proeven hoe lekker ie al is
Sinds wanneer heeft hij geen eigen verantwoordelijkheid meer. Het is al bizar genoeg dat ze hem iedere keer een drankverbod moeten geven....Net een klein kindquote:Op maandag 5 mei 2008 16:39 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Tuurlijk mag Huub drinken ze moeten hem toch vies ,smerig weg zetten voor de finale . maar ook dom dat Huub er aan begint.
waarom is dit? Ik begrijp het even niet een paar posten terug zei je mij dat je Huub juist wel mag.quote:
Als hij drinkt, neemt hij zeker geen pammetjes. Het is trouwens een volledig ongefundeerd verhaal.....niemand heeft ze hem ooit zien innemen. En zowel, pics or it didn't happenquote:Op maandag 5 mei 2008 16:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gelijke monniken, gelijke kappen.
Dan mag die rat geen pammetjes.
Zo eerlijk is de redactie namelijk wel
Ik wilde hier alleen mensen op die op een verantwoordelijke manier met alcohol weten om te gaan.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:53 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
waarom is dit? Ik begrijp het even niet een paar posten terug zei je mij dat je Huub juist wel mag.
Daar hoeven we bij Amanda niet over in te zitten het auto rijden gaat nog steeds niet goed en dat na iets van 80 lessen.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij doet wel erg lang over die "motorrijlessen".
Zou me niets verbazen als hij mag lopen shoppen, of zijn familie/ vrienden stiekem ontmoet.
dan moeten ze ook brajen die medicatie niet meer geven .quote:Op maandag 5 mei 2008 16:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft hij geen eigen verantwoordelijkheid meer. Het is al bizar genoeg dat ze hem iedere keer een drankverbod moeten geven....Net een klein kind
Dat denk ik ook, vandaar dat Huub mag drinken natuurlijk, kunnen ze hem zo slecht mogelijk neerzetten en de boel laten escaleren en dan is het straks bye bye Huub en lang leve de heilige Brianquote:Op maandag 5 mei 2008 16:52 schreef JEEtjuuh het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik heb het idee dat vanavond er veel gaat gebeuren.
bizarrr ik heb wat jij nu zegt net een paar posten terug geplaatst .quote:Op maandag 5 mei 2008 16:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, vandaar dat Huub mag drinken natuurlijk, kunnen ze hem zo slecht mogelijk neerzetten en de boel laten escaleren en dan is het straks bye bye Huub en lang leve de heilige Brian
Dat is natuurlijk wel zo, Huub kiest er zelf voor om te drinkenquote:Op maandag 5 mei 2008 16:57 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
bizarrr ik heb wat jij nu zegt net een paar posten terug geplaatst .![]()
Ik krijg het gevoel dat Huub er na vandaag uitligt waarom dat gevoel geen idee ...............komt ineens over me heen (meestal komt het uit ook) . Maar dit is wel de enige manier om Huub te loozen om Brajen te laten winnen.Dan kan RTL zeggen hij heeft er zelf voor gekozen.
Een apparaat waar je een fles water en soort van siroop indoet, op de knop duwen en dan komt er koolzuur uit, zelf fris maken dus, is handig want gewone frisdrank vind ik te zoet en te veel koolzuur hebben, nu kan ik het zelf regelen.quote:
Dan.................moet je amanda ook weg kruizen.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik wilde hier alleen mensen op die op een verantwoordelijke manier met alcohol weten om te gaan.
Vast wel, maar toch niet zoveel dat ze de streams stop zettenquote:Op maandag 5 mei 2008 16:52 schreef JEEtjuuh het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik heb het idee dat vanavond er veel gaat gebeuren.
Is dan wel voor 3 dagen fiesta en een man of 10 hoor !quote:Op maandag 5 mei 2008 16:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zo dan, 100 liter, zuiplapje!![]()
Maar wel met citroen en vanillesuiker, da's het lekkerst.
Hopelijk is GI Claire paraat, de vorige strubbeling heeft ze hem gewoon weggehaald uit de gevarenzone.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:57 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
bizarrr ik heb wat jij nu zegt net een paar posten terug geplaatst .![]()
Ik krijg het gevoel dat Huub er na vandaag uitligt waarom dat gevoel geen idee ...............komt ineens over me heen (meestal komt het uit ook) . Maar dit is wel de enige manier om Huub te loozen om Brajen te laten winnen.Dan kan RTL zeggen hij heeft er zelf voor gekozen.
quote:Op maandag 5 mei 2008 17:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dan wel voor 3 dagen fiesta en een man of 10 hoor !
Machtig.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een apparaat waar je een fles water en soort van siroop indoet, op de knop duwen en dan komt er koolzuur uit, zelf fris maken dus, is handig want gewone frisdrank vind ik te zoet en te veel koolzuur hebben, nu kan ik het zelf regelen.
quote:
's goed, ik heb nog wel parasolletjes, ook meesturen?quote:Op maandag 5 mei 2008 17:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Machtig.![]()
Wil je misschien een emmer fris voor de COS klaarmaken? Deel ik de rietjes uit.
yep en hij is al begonnen.quote:
En waarom is dat?quote:Op maandag 5 mei 2008 16:34 schreef beequeen het volgende:
Dat gefotoshopte album toch? Waar B&A zo lief en zonder enige ruzie aan gewerkt hebben?quote:Op maandag 5 mei 2008 17:07 schreef Katewalker het volgende:
[..]
En waarom is dat?
Is dat welwillendheid naar Huub of zijn ze "achter" zo kwaad op de Huubfans dat ze Huub dronken laten worden met het oog op het feest van vanavond..zodat de boel met behulp van Brian en Jaap escaleert en Huub naar huis moet..ik las net dat Brian en Jaap iets van plan zijn met Huub..iets met een luxe cadoo..??
![]()
Volgens mij gaat dat om het fotoboekje dat B&A in elkaar hebben gephotoshopt.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:07 schreef Katewalker het volgende:
[..]
En waarom is dat?
Is dat welwillendheid naar Huub of zijn ze "achter" zo kwaad op de Huubfans dat ze Huub dronken laten worden met het oog op het feest van vanavond..zodat de boel met behulp van Brian en Jaap escaleert en Huub naar huis moet..ik las net dat Brian en Jaap iets van plan zijn met Huub..iets met een luxe cadoo..??
![]()
Alles om Hupert zwart te maken.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:08 schreef Spaarne het volgende:
http://http://www.youtube.com/watch?v=sZexKRO33NU
Een leuk filmpje over de 'verkrachting' van Amanda door Huub.
En de brief van Netty aan Amanda daarover.
Hoezo verkachting? Amanda was hier nog wel leuker dan nu, trouwens.
Ja, solletjes!quote:Op maandag 5 mei 2008 17:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
's goed, ik heb nog wel parasolletjes, ook meesturen?![]()
Is dat trouwens ook niet iets vor in het hok, een sodamaker, ik wil Mannie er wel eens mee zien knoeien, als een gewone keukenrasp al een dilemma is kan dat ook wel wat worden.
Waarom zou Huub niet mogen drinken?? Hij is 25 jaar oud, het lijkt me dat hij oud genoeg is om de grenzen in de gaten te houden, dat hij niet wijs genoeg is om dat te doen is zijn probleem.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:07 schreef Katewalker het volgende:
[..]
En waarom is dat?
![]()
Dat is toch belachelijk! In dit filmpje zitten ze allemaal Brian enzo uit te lachen en nu is het van 'Boohoo ik ben aangerand'. Te triest voor woorden.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:08 schreef Spaarne het volgende:
Een leuk filmpje over de 'verkrachting' van Amanda door Huub.
En de brief van Netty aan Amanda daarover.
Hoezo verkachting? Amanda was hier nog wel leuker dan nu, trouwens.
Ik voorzie niet goed aandraiien van de fles en dan koolzuur toevoegen idd, gegarandeerd de hele keuken ondergesproeid.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, solletjes!![]()
Is een sodamaker in combinatie met Amanda niet gevaarlijk dan?
Er was net een quote van Jaap, drie of vier woorden. Met zijn voorspelling voor vanavond. Dat is een mooie TT. Ik ga hem even terugzoeken.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:18 schreef kahaarin het volgende:
@ allen natuurlijk, suggesties voor de titel?[/sub]
Feest, vechten, beveiliging, dood.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:19 schreef Smash-it het volgende:
Er was net een quote van Jaap, drie of vier woorden. Met zijn voorspelling voor vanavond. Dat is een mooie TT. Ik ga hem even terugzoeken.
Als TTquote:Op maandag 5 mei 2008 14:14 schreef MargrietV het volgende:
feest, vechtpartij, beveiliging... dood zei Jaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |