En een beetje citroensap en vanillesuiker.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:37 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Breien heeft wel gelijk dat ie nog beter wordt als ie nog 1 dag trekt, maar dan moet je er ook bv vodka, rum, whiskey, licor43, sinas, cola en nog veel meer fruit door doen en dan chillen in de keolkast
Ik denk dat het onmogelijk is een gezellige borrel te rinken als iedereen om je heen je tig keer waarschuwt dat je in de fout zal gaan.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:40 schreef T-lex het volgende:
Huub heeft al heel de dag lopen janken dat hij niet mag drinken...en dus het feestje wou verstoren.
Denk dat de FEBO misschien zoiets had van...dan zoek je het toch lekker uit jonguh!
Staan de fakkels al klaar?![]()
Eigenlijk gooi je gewoon alle restjes drank leeg in een basis van rode wijn ... Maar dan in 100 liter hoeveelheden en dan 1 a 2 dagen later rijpen en af en toe proeven hoe lekker ie al isquote:Op maandag 5 mei 2008 16:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En een beetje citroensap en vanillesuiker.
och één op twee glazen, is prima......... dus laten we het gewoon nog ff afwachten.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:34 schreef beequeen het volgende:
GVD, Huub mag dus drinken, hij neemt een glas sangria ( zonder ijsklontjes T-lex).
Ik zou er totaal niet meezitten maar dan allemaal de poort uit vanavondquote:Op maandag 5 mei 2008 16:40 schreef T-lex het volgende:
Huub heeft al heel de dag lopen janken dat hij niet mag drinken...en dus het feestje wou verstoren.
Denk dat de FEBO misschien zoiets had van...dan zoek je het toch lekker uit jonguh!
Gelijke monniken, gelijke kappen.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:40 schreef T-lex het volgende:
Lekkerquote:Op maandag 5 mei 2008 16:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zit nu aan een koude minican coke.Hoe klinkt dat?
![]()
Hoop dat ze vanavond elkaar allemaal op de bek slaan ,een spetterend einde van de gouden zooi.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:45 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik zou er totaal niet meezitten maar dan allemaal de poort uit vanavond
Tonic uit de fles?quote:Op maandag 5 mei 2008 16:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lekker, hier tonic met citroen en ijsblokjes.
Jemig, door jouw beschrijving begin ik zin te krijgen in sangriaquote:Op maandag 5 mei 2008 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Eigenlijk gooi je gewoon alle restjes drank leeg in een basis van rode wijn ... Maar dan in 100 liter hoeveelheden en dan 1 a 2 dagen later rijpen en af en toe proeven hoe lekker ie al is
Huub is een alcoholisch mannetje.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:36 schreef fredfik het volgende:
huub mag dus drinken,zal er vanavond wel weer een of ander script zijn dat hij moet flippen,waarvan ze dan de drank weer de schuld van kunnen geven.....jaja
En the last man/woman standing heeft gewonnen? Best een goede eliminatieronde dan.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoop dat ze vanavond elkaar allemaal op de bek slaan ,een spetterend einde van de gouden zooi.
Zo dan, 100 liter, zuiplapje!quote:Op maandag 5 mei 2008 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Eigenlijk gooi je gewoon alle restjes drank leeg in een basis van rode wijn ... Maar dan in 100 liter hoeveelheden en dan 1 a 2 dagen later rijpen en af en toe proeven hoe lekker ie al is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |