Sinds wanneer heeft hij geen eigen verantwoordelijkheid meer. Het is al bizar genoeg dat ze hem iedere keer een drankverbod moeten geven....Net een klein kindquote:Op maandag 5 mei 2008 16:39 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Tuurlijk mag Huub drinken ze moeten hem toch vies ,smerig weg zetten voor de finale . maar ook dom dat Huub er aan begint.
waarom is dit? Ik begrijp het even niet een paar posten terug zei je mij dat je Huub juist wel mag.quote:
Als hij drinkt, neemt hij zeker geen pammetjes. Het is trouwens een volledig ongefundeerd verhaal.....niemand heeft ze hem ooit zien innemen. En zowel, pics or it didn't happenquote:Op maandag 5 mei 2008 16:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gelijke monniken, gelijke kappen.
Dan mag die rat geen pammetjes.
Zo eerlijk is de redactie namelijk wel
Ik wilde hier alleen mensen op die op een verantwoordelijke manier met alcohol weten om te gaan.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:53 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
waarom is dit? Ik begrijp het even niet een paar posten terug zei je mij dat je Huub juist wel mag.
Daar hoeven we bij Amanda niet over in te zitten het auto rijden gaat nog steeds niet goed en dat na iets van 80 lessen.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij doet wel erg lang over die "motorrijlessen".
Zou me niets verbazen als hij mag lopen shoppen, of zijn familie/ vrienden stiekem ontmoet.
dan moeten ze ook brajen die medicatie niet meer geven .quote:Op maandag 5 mei 2008 16:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft hij geen eigen verantwoordelijkheid meer. Het is al bizar genoeg dat ze hem iedere keer een drankverbod moeten geven....Net een klein kind
Dat denk ik ook, vandaar dat Huub mag drinken natuurlijk, kunnen ze hem zo slecht mogelijk neerzetten en de boel laten escaleren en dan is het straks bye bye Huub en lang leve de heilige Brianquote:Op maandag 5 mei 2008 16:52 schreef JEEtjuuh het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik heb het idee dat vanavond er veel gaat gebeuren.
bizarrr ik heb wat jij nu zegt net een paar posten terug geplaatst .quote:Op maandag 5 mei 2008 16:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, vandaar dat Huub mag drinken natuurlijk, kunnen ze hem zo slecht mogelijk neerzetten en de boel laten escaleren en dan is het straks bye bye Huub en lang leve de heilige Brian
Dat is natuurlijk wel zo, Huub kiest er zelf voor om te drinkenquote:Op maandag 5 mei 2008 16:57 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
bizarrr ik heb wat jij nu zegt net een paar posten terug geplaatst .![]()
Ik krijg het gevoel dat Huub er na vandaag uitligt waarom dat gevoel geen idee ...............komt ineens over me heen (meestal komt het uit ook) . Maar dit is wel de enige manier om Huub te loozen om Brajen te laten winnen.Dan kan RTL zeggen hij heeft er zelf voor gekozen.
Een apparaat waar je een fles water en soort van siroop indoet, op de knop duwen en dan komt er koolzuur uit, zelf fris maken dus, is handig want gewone frisdrank vind ik te zoet en te veel koolzuur hebben, nu kan ik het zelf regelen.quote:
Dan.................moet je amanda ook weg kruizen.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik wilde hier alleen mensen op die op een verantwoordelijke manier met alcohol weten om te gaan.
Vast wel, maar toch niet zoveel dat ze de streams stop zettenquote:Op maandag 5 mei 2008 16:52 schreef JEEtjuuh het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik heb het idee dat vanavond er veel gaat gebeuren.
Is dan wel voor 3 dagen fiesta en een man of 10 hoor !quote:Op maandag 5 mei 2008 16:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zo dan, 100 liter, zuiplapje!![]()
Maar wel met citroen en vanillesuiker, da's het lekkerst.
Hopelijk is GI Claire paraat, de vorige strubbeling heeft ze hem gewoon weggehaald uit de gevarenzone.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:57 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
bizarrr ik heb wat jij nu zegt net een paar posten terug geplaatst .![]()
Ik krijg het gevoel dat Huub er na vandaag uitligt waarom dat gevoel geen idee ...............komt ineens over me heen (meestal komt het uit ook) . Maar dit is wel de enige manier om Huub te loozen om Brajen te laten winnen.Dan kan RTL zeggen hij heeft er zelf voor gekozen.
quote:Op maandag 5 mei 2008 17:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dan wel voor 3 dagen fiesta en een man of 10 hoor !
Machtig.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een apparaat waar je een fles water en soort van siroop indoet, op de knop duwen en dan komt er koolzuur uit, zelf fris maken dus, is handig want gewone frisdrank vind ik te zoet en te veel koolzuur hebben, nu kan ik het zelf regelen.
quote:
's goed, ik heb nog wel parasolletjes, ook meesturen?quote:Op maandag 5 mei 2008 17:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Machtig.![]()
Wil je misschien een emmer fris voor de COS klaarmaken? Deel ik de rietjes uit.
yep en hij is al begonnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |