Ik lach me gek als die familie over 3 weken vrolijk terugkomt van vakantie en geen idee heeft wat er gebeurd isquote:Ze huilen stilletjes. Hoewel de officiële identificatie nog niet rond is, weten ze hier al wat de uitslag zal zijn. "Er komt veel boven. Vooral omdat dit de tweede keer in een half jaar tijd is, dat een kind van deze school verongelukt", zegt algemeen directeur Lex Spee. Toen ging het om een kleuter die verdronk.
Hmmm....ja, ik weet niet, ik vind dit geen nieuws meer. Al die berichten die ik nu lees lijken wel rouwadvertenties. 'speelde in de f-jes' (tsja, welke jongen van die leeftijd niet?), 'stond lachend op de foto' (tsja, welke jongen van die leeftijd niet?) etc....Het raakt me wel, maar als nieuwslezer heb ik daar geen behoefte aan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:15 schreef Prowl het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)t-moet-je-zeggen.ece
Ik heb er vandaag nog gereden, ik kreeg gewoon kippevel toen ik al die witte markeringsstrepen zag
Die google adsquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:15 schreef Prowl het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)t-moet-je-zeggen.ece
Ik heb er vandaag nog gereden, ik kreeg gewoon kippevel toen ik al die witte markeringsstrepen zag
Weet je wel wat je vraagt van de gejaagde medemens? Ik ben zelf een leaserijder die wel normaal rijd, maar als je ziet wat er allemaal om je heen gebeurt....De meeste autorijders (hoeven niet eens leaserijders te zijn), gaan 5 minuten te laat naar hun werk en haasten zich in debiele situaties.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is volgens mij gewoon heel simpel, we zullen met zn allen gewoon wat meer afstand moeten gaan houden.
Die waren helemaal dubbel gevouwen aan de foto's te zienquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:09 schreef Pheno het volgende:
En later horen dat het schuifdeuren waren![]()
Niet dat je die open zou krijgen, maar toch.
quote:Doden A73-ongeval uit Helmond
De vier mensen die maandagochtend omkwamen bij een ongeval op de A73 zijn een 40-jarige man, zijn 41-jarige vrouw en hun zoontjes van 5 en 7. Dat heeft de politie bekendgemaakt.
Het gezin uit Helmond kwam om bij een brand bij Beuningen. Het vuur ontstond nadat hun auto met caravan beklemd raakte tussen twee vrachtwagens. Omstanders en hulpdiensten konden hen niet meer uit de brandende auto redden. De officiele identificatie van de vier inzittenden duurde zo lang, doordat de lichamen helemaal verbrand waren. Het ongeluk is volgens de politie veroorzaakt door een Duitse vrachtwagenchauffeur, die waarschijnlijk te laat remde toen het verkeer voor hem langzamer ging rijden.
De jongste was toch pas 3! Die berichtgeving wisselt ook per uur.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.l1.nl/L1NWS/_r(...)e/1_1013/_pid/links4
[..]
Herstel, het was toch deze man die ik kende van vroeger. Leiding kindervakantieweek Mierlo-Hout.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 08:36 schreef Gia het volgende:
[..]
De jongste was toch pas 3! Die berichtgeving wisselt ook per uur.
Ik ken een oudere broer van de vader van vroeger. Ze woonden hier in de buurt.
Ah daar waren dus die klokken voor.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:54 schreef Gia het volgende:
Op dit moment is de uitvaartmis bezig. Ben om kwart voor 1 boodschappen geweest en toen al stroomde de kerk vol. Ik zag ook veel ouders met kleine kinderen, waarschijnlijk klasgenootjes van Caspar.
Zojuist werden de klokken geluid, er ging een rilling door me heen. Wat vind ik dit akelig.
bron: nu.nlquote:ARNHEM - Het Openbaar Ministerie (OM) heeft vrijdag voor de rechtbank in Arnhem wegens het caravandrama op de A73 vier maanden voorwaardelijke celstraf en een werkstraf van 240 uur geëist tegen een 33-jarige Duitse vrachtwagenchauffeur.
Vorig jaar eiste het OM acht maanden cel waarvan vier maanden voorwaardelijk.
Na die eis wilde de rechtbank uitgezocht hebben of de chauffeur in eigen land een werkstraf zou kunnen doen. Nu dit het geval blijkt, heeft de officier van justitie zijn strafeis daaraan aangepast. Ook eiste het OM wederom een tweejarig rijverbod voor de Duitser.
Grove fout
De chauffeur veroorzaakte op 5 mei 2008 een gruwelijk ongeval, volgens justitie door een grove fout. Daardoor kwam een Helmonds gezin met twee kinderen van zeven en twee jaar om.
Het drukke verkeer op de A73 ter hoogte van Beuningen moest op de bewuste dag plotseling remmen. De chauffeur reed met 80 kilometer per uur zonder te remmen tegen zijn voorligger op.
De personenauto met caravan van het gezin werd platgedrukt tussen twee vrachtwagens. Daarna vlogen de auto, de caravan en de achterste vrachtwagen in brand.
De rechtbank doet uitspraak op 26 februari.
Ja, dus? Moeten ze in Duitsland in een werkkamp werken ofzo?quote:Na die eis wilde de rechtbank uitgezocht hebben of de chauffeur in eigen land een werkstraf zou kunnen doen. Nu dit het geval blijkt, heeft de officier van justitie zijn strafeis daaraan aangepast.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |