abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58517299
pi_58517315
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 19:13 schreef erodome het volgende:

[..]
Wat voor domme onzin, dat er mensen zijn(niet deze in dit bericht) die wel degelijk een "gave" hebben?
Noem het maar dom, wat jij wil jongen, jij bent vast het meest heldere licht op deze aarde ok?
Sommig mensen schamen zich ook nergens meer voor tegenwoordig ... en ja dom, zo dom als het maar zijn kan als je dergelijke onzin gelooft. Het spreekt boekdelen dat je hier durft te plaatsen "dat je in in die onzin gelooft". Kan er werkelijk met mijn verstand niet bij dat er mensen zijn die dergelijke onzin geloven.
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
pi_58517329
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 19:14 schreef SCH het volgende:
Is bij God en Allah en de almachtige yvonne ook zo tenslotte.
God kan mij niet van het Fok!Forum bannen, dus wie is er nu werkelijk machtiger?
pi_58517375
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 19:18 schreef Monidique het volgende:

[..]

God kan mij niet van het Fok!Forum bannen, dus wie is er nu werkelijk machtiger?
Maar God bestaat wel en yvonne niet.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 19:36:43 #80
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_58517655
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 19:18 schreef -MyLove- het volgende:
Kan er werkelijk met mijn verstand niet bij dat er mensen zijn die dergelijke onzin geloven.
Vanwaar die stellige overtuiging dat het onzin is?
pi_58517739
Mensen hebben toch het volste recht om in onzin te geloven?
pi_58517748
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 19:36 schreef NewOrder het volgende:

[..]
Vanwaar die stellige overtuiging dat het onzin is?
Waarom denk je dat het een pseudowetenschap wordt genoemd?
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
  dinsdag 6 mei 2008 @ 20:20:24 #83
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_58518539
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 19:40 schreef -MyLove- het volgende:
Waarom denk je dat het een pseudowetenschap wordt genoemd?
Omdat de wetenschap zich geen raad weet met het onbekende, met zaken die niet op wetenschappelijke wijze kunnen worden getoetst. Door het af te doen als 'onzin' stel je echter dat het nooit bewezen kan en zal worden, en dat is iets wat wij op dit moment niet weten.
pi_58518658
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 20:20 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Omdat de wetenschap zich geen raad weet met het onbekende, met zaken die niet op wetenschappelijke wijze kunnen worden getoetst.
Niets en niemand weet zich raad met wat onbekend is.
pi_58518971
quote:

[..]

Omdat de wetenschap zich geen raad weet met het onbekende, met zaken die niet op wetenschappelijke wijze kunnen worden getoetst. Door het af te doen als 'onzin' stel je echter dat het nooit bewezen kan en zal worden, en dat is iets wat wij op dit moment niet weten.
Met andere woorden je geeft toe dat er geen bewijs is voor datgene wat ik als onzin bestempel?
pi_58519390
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 19:40 schreef SCH het volgende:
Mensen hebben toch het volste recht om in onzin te geloven?

Maar daar mag ik ze dan ook belachelijk mee maken...
  dinsdag 6 mei 2008 @ 21:21:30 #87
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_58519459
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 18:59 schreef -MyLove- het volgende:

[..]

Bescherm de domme onder ons maar ... mensen die dergelijke onzin geloven zijn meestal niet de snugerste figuren.
Ik heb niks tegen je mening hoor, maar die kun je ook anders tot uitdrukking brengen. De manier waarop jij hier post kan ik nu niet ook niet bepaald erg snugger noemen.

Erodome heeft tenminste nog wat te vertellen, ik ben het vaak niet met haar eens. Maar da's een andere zaak
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_58519710
quote:

[..]

Nee, omdat het bewijs wat vaak voor het paranormale wordt aangevoerd niet tot stand komt volgens de wetenschappelijke methode.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_58519796
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 21:21 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik heb niks tegen je mening hoor, maar die kun je ook anders tot uitdrukking brengen. De manier waarop jij hier post kan ik nu niet ook niet bepaald erg snugger noemen.
De waarheid is hard voor sommige.
quote:

[..]
Erodome heeft tenminste nog wat te vertellen, ik ben het vaak niet met haar eens. Maar da's een andere zaak
Ook al heeft ze veel te vertellen dat maakt het nog niet waar. Eerder maakt het het zieliger dat een persoon haar tijd verspeeld aan dergelijke onzin.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 21:45:22 #90
78780 deedeetee
pi_58519925
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 21:40 schreef -MyLove- het volgende:

Ook al heeft ze veel te vertellen dat maakt het nog niet waar. Eerder maakt het het zieliger dat een persoon haar tijd verspeeld aan dergelijke onzin.
Whehehe en wat denk je dat jij nu aan 't doen bent dan ?
  dinsdag 6 mei 2008 @ 21:52:15 #91
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_58520061
quote:
[..]

Koel, een bash-topic. Laten we in iedere post die we plaatsen vertellen wat voor onzin het is. Geen verklaring, geen uitleg, alleen dat het onzin is

Iedereen heeft zijn eigen waarheid.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_58520063
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 21:45 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Whehehe en wat denk je dat jij nu aan 't doen bent dan ?
De waarheid vertellen?
pi_58520070
Ja. Nounou wat een bewijs. Voor de journalistieke volledigheid had deze reporter van niets er dan ook nog wel even bij mogen vermelden wie de man op de foto dan wel was. Of denoods wat zijn eigen vader dan wel deed. Hoor en wederhoor, weetjewel.

Halve flutonderzoeken

[ Bericht 9% gewijzigd door Manono op 06-05-2008 22:19:37 ]
Jusqu'ici tout va bien...
  † In Memoriam † dinsdag 6 mei 2008 @ 22:02:24 #94
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58520292
quote:

Erodome heeft tenminste nog wat te vertellen,
Ik wil ook wel wat verzinnen hoor !
pi_58520769
quote:

[..]

[..]

Je kan haar imago dom noemen, ze heeft op school in elk geval beter opgelet dan jij dus zij kan die ruimte wel pakken.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_58521064
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:23 schreef Manono het volgende:

[..]
ze heeft op school in elk geval beter opgelet dan jij dus zij kan die ruimte wel pakken.
En waar baseer je dat op? Of is het uit de lucht gegrepen, ...
  dinsdag 6 mei 2008 @ 22:40:46 #97
78780 deedeetee
pi_58521185
Kunnen we we weer OT gaan ?

Kibbelen is zó saai.
pi_58521510
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:40 schreef deedeetee het volgende:
Kunnen we we weer OT gaan ?

Kibbelen is zó saai.
Inderdaad, welnu met het artikel in de OP wordt weer eens een indicatie gegeven dat paragnosten maar uit hun nek klesten. De mensen die datgene wat een paragnist verteld als de waarheid aannemen zijn daartoe dan ook simpelweg dom.
  Admin woensdag 7 mei 2008 @ 08:18:05 #99
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_58525377
quote:
Op maandag 5 mei 2008 13:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gaat iemand deze nog in TRU posten?
Please do.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin woensdag 7 mei 2008 @ 08:20:49 #100
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_58525400
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 11:33 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ik denk dat ze zelf ook de lul uit de broek lachen. Neem Derek. Te simpel voor een normale baan. Maar door het uitkramen van onzin en de schapen die hem geloven loopt ie helemaal binnen. Wat wil je nog meer?
Hé, a;s ik die "gave" had hing ik echt niet meer hier rond en had ik al een mooi buitenhuis aan de Cote D'Azur
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')