whahahahahaquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Aan het einde van het seizoen staan jullie weer netjes 2e, en wij eerste
now you're talkingquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat. Jullie mogen straks voorrondes CL doen
Volgend jaar niet meerquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Aan het einde van het seizoen staan jullie weer netjes 2e, en wij eerste
Ja, maar dat zeggen ze al jaren. Eerst gingen Kezman, Robben, Park, Bommel en Lee weg en zou PSV geen kampioen meer worden.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:57 schreef Rumille het volgende:
Want Gomes is weg en van Basten en Blind en Bergkamp en de Boer zijn bij Ajax.
en die staan ook allemaal in de basisquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:57 schreef Rumille het volgende:
Want Gomes is weg en van Basten en Blind en Bergkamp en de Boer zijn bij Ajax.
Laat ze lekker in de waan dat ze ooit nog eens wat gaan winnenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en die staan ook allemaal in de basis
tjah, ze moeten toch ergens in gelovenquote:Op woensdag 7 mei 2008 01:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Laat ze lekker in de waan dat ze ooit nog eens wat gaan winnen
Heb ik elk jaar weerquote:Op woensdag 7 mei 2008 01:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Laat ze lekker in de waan dat ze ooit nog eens wat gaan winnen
film is toch niet belangrijkquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gisteravond onverwachts met een vriendin van me naar de bios geweestDoomsday gezien...wel een leuke film, maar niet super
Playahquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gisteravond onverwachts met een vriendin van me naar de bios geweestDoomsday gezien...wel een leuke film, maar niet super
Met wie?quote:
Omdat ik t ook altijd doe. Laatst nog naar de bios geweest, 27 weddings oid?! Ook ff een loveseatje mee gepikt hoorquote:
Ik zat in een loveseat @ Doomsdayquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Omdat ik t ook altijd doe. Laatst nog naar de bios geweest, 27 weddings oid?! Ook ff een loveseatje mee gepikt hoor![]()
Aight!
met mij (= san)quote:
27 dresses :p met katherine heigl.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Omdat ik t ook altijd doe. Laatst nog naar de bios geweest, 27 weddings oid?! Ook ff een loveseatje mee gepikt hoor![]()
Aight!
Jah, die jaquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
27 dresses :p met katherine heigl.
Davidquote:
Idd, ga buiten in de zon zitten ofzo!quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Volgens mij is bijna iedereen ineens hier
Ik ben al verbrandquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Idd, ga buiten in de zon zitten ofzo!
wehehe beroerdquote:
dat viel San ook al opquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Volgens mij is bijna iedereen ineens hier
quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Denk dat ik m'n 6-snaartje zo eens even aansluit
Edit: Auw...op een verbrande schouder
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet heel gemeen hoorDat deden de Groningers al.. is niet origineel meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dat was in Groningenquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat deden de Groningers al.. is niet origineel meer.
Ja weet ik, niet origineel meerquote:
Loveseat?quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:49 schreef Samzz het volgende:
Tralalala ik ben met David aan het babbelen op msn.
Ik wil van de week ook weer naar de film! Ik ben al twee weken niet meer geweest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |