Jij bent ook wel vaak ziek, paar weekjes geleden ofzo ook al.. Beterschapquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ben de hele nacht zo'n beetje wakker geweest, liggen woelen, half slapen, en dan weer wakker worden, ik word er gewoon naar van
een brief nog welquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:38 schreef Samzz het volgende:
Ik heb net een brief geschreven! Een briefHahaha, apart is dat.
ik wil dat ook wel doenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:56 schreef Rumille het volgende:
Ga nu naar de tandarts, 2 gaatjes laten boren
Kost hem zijn gebit!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wil dat ook wel doen
dan kost het je niets
die mag hij wel houden hoorquote:
grote jongenquote:
Ja ik ben niet ziek, juist niet, ik ben vandaag zo fit als maar kan, alleen 's ochtends is het zwaar... omdat ik 's avonds/s nachts dus niet kan slapenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij bent ook wel vaak ziek, paar weekjes geleden ofzo ook al.. Beterschap
Nee joh, naar de NS. Die lamzakken hebben me verkeerd voorgelicht.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een brief nog wel
waar moet die heen dan?
1995 ofzo?
Ga gewoon liggen en doe de ogen dicht. Sloap'n dat zuj! Sloaptablettequote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik ben niet ziek, juist niet, ik ben vandaag zo fit als maar kan, alleen 's ochtends is het zwaar... omdat ik 's avonds/s nachts dus niet kan slapen
opgelicht dusquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh, naar de NS. Die lamzakken hebben me verkeerd voorgelicht.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ga gewoon liggen en doe de ogen dicht. Sloap'n dat zuj! Sloaptablette![]()
die heb ik december 2006 bij metropool gezien, samen met Caliban en as we fightquote:
Was er vorig jaar toevallig een avond met precies dezelfde bands?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die heb ik december 2006 bij metropool gezien, samen met Caliban en as we fight
quote:
lijkt me duidelijkquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ga gewoon liggen en doe de ogen dicht. Sloap'n dat zuj! Sloaptablette![]()
haha mooi werk, bashen via internetquote:
Ik bedoel het niet heel gemeen hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
haha mooi werk, bashen via internet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |