quote:Op maandag 5 mei 2008 10:50 schreef Biancavia het volgende:
Het is natuurlijk wel verstoring van de openbare orde.
ik weet niet hoe 'mensen' zouden reageren, maar van mij zou je een klap voor je kop krijgen.quote:Op maandag 5 mei 2008 10:49 schreef voetballeh het volgende:
Iemand een idee hoe mensen zouden reageren als je expres lawaai gaat maken tijdens de dodenherdenking?
quote:Op maandag 5 mei 2008 10:54 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik zie hier ook gouden kansen voor guerilla marketing.
Prime time, 2 miljoen kijkers!
quote:Op maandag 5 mei 2008 11:00 schreef Byte_Me het volgende:
als je naast mij zou staan, zou ik je neerhoeken. ook niet echt gepast op dodenherdenking, maar ach, het is tenminste weer stil.
Met zo'n bord ertussen gaan staan: "YOU'VE BEEN RICKROLLED!!!quote:Op maandag 5 mei 2008 10:54 schreef sungaMsunitraM het volgende:
quote:Op maandag 5 mei 2008 10:54 schreef sungaMsunitraM het volgende:
quote:
Je durft niet tegen je vriend te zeggen dat het 8 uur is?quote:Op maandag 5 mei 2008 10:58 schreef poepeneesje het volgende:
Zat ik gisteren samen met een vriend op het terras en we waren in gesprek, de kerkklokken waren om kwart voor wacht al begonnen met luiden. Maar om acht uur waren we zo "diep" in gesprek dat we vergaten dat het rondom ons stil werd.
Op een gegeven moment merkte ik de stilte op en probeerde ik mijn vriend stil te krijgen, maar hij had het nog steeds niet door. Toen begon zo'n meisje, een tafel verderop ons af te snauwen.
En gister stond je lekker te dansen om 8 uur.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:14 schreef tonks het volgende:
Deze is echt erg he, vanavond allemaal vrijheids feesten en jij gaat daar gewoon tussen staan zwijgend. Iedereen zo van "Wtf is zijn probleem?" en jij staat daar gewoon doden te herdenken![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |