abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 mei 2008 @ 21:24:56 #51
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58583106
quote:
Marcel Meeuwis spreekt!

Twee weken geleden kopte Marcel Meeuwis in Voetbal International nog dat de chemie tussen hem en trainer Raymond Atteveld weg was en hij het liefst volgend seizoen wilde vertrekken bij Roda JC. Er zou ‘iets’ voorgevallen zijn tussen hem en de trainer maar wat dat ‘iets’ was, daar wilde Meeuwis niet verder over uitweiden. Supporters begonnen op diverse sites te gissen naar de werkelijke reden waarom Meeuwis opeens de club wilde verlaten. Waar de één het had over een simpel ‘werkconflict’, zo kwam de ander met het verhaal dat er iets was voorgevallen tussen Raymond Atteveld en de vriendin van Marcel Meeuwis. Dat laatste gerucht werd steeds hardnekkiger en in een mum van tijd waren velen ervan overtuigd dat dit dé reden was voor Meeuwis wens te vertrekken uit Kerkrade. Hoofdrolspeler Marcel Meeuwis werd een tijd geleden ook op de hoogte gesteld van de geruchten die de ronde deden over trainer Atteveld en zijn vriendin. Het moge duidelijk zijn dat deze geruchten zeer vervelend maar ook kwetsend zijn voor Marcel en zijn vriendin en voor trainer Atteveld en zijn gezin en hij kwam dan ook met het verzoek het één en ander recht te mogen zetten via onze website. Natuurlijk wilden wij hem deze mogelijkheid geven.

Marcel benadrukt dat er niets is voorgevallen tussen zijn vriendin en trainer Raymond Atteveld. ‘Dat verhaal is compleet uit de duim gezogen en absolute ONZIN. Ik betreur het dan ook dat iemand het nodig vind om een dergelijk gerucht de wereld in te helpen en dan ook nog durft te zeggen dat hij of zij dit uit betrouwbare bron heeft vernomen. Hiermee schaadt men niet alleen mij en trainer Atteveld, maar betrekt men ook nog mensen erbij die met deze hele zaak niets te maken hebben. IK hoop dat mede dankzij deze update dit vervelende gerucht voor eens en voor altijd uit de wereld is. Er zijn diverse andere redenen waarom ik de club wil verlaten. Het is een opeenstapeling van allerlei incidenten in een hele korte tijd.'

Marcel Meeuwis
Bron: Rodaworld
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 9 mei 2008 @ 21:30:55 #52
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_58583236
ok dan is dat iig duidelijk. Gewoon aanstellerij van 'm dus
  vrijdag 9 mei 2008 @ 21:40:54 #53
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58583431
Zoals ik zei...

• Linssen komt, die 2 moeten elkaar echt niet. Los daarvan krijgt Meeuwis dan concurrentie op zijn plek.
  • Dit zou de 3de, opeenvolgende, keer worden dat Meeuwis met ruzie bij zijn club zou vertrekken.

En de openlijke kritiek "Als je buiten het veld het mannetje wilt zijn moet je dat binnen de lijnen ook". Als je daar niet tegen kunt

Wat valt die Meeuwis me als mens toch enorm vies tegen! De voetballer ok, maar het mens
  • Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
      zaterdag 10 mei 2008 @ 23:37:26 #54
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_58602772
    Ook lekker achterlijk om een open dag op een woensdag (20 augustus) te houden.
    Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
      zondag 11 mei 2008 @ 11:02:32 #55
    60704 LeonH
    Fuck the Reputation Game!
    pi_58606724
    quote:
    Op zaterdag 10 mei 2008 23:37 schreef DarkShine het volgende:
    Ook lekker achterlijk om een open dag op een woensdag (20 augustus) te houden.
    dat ze dat geld maar lekker gebruiken voor in de spelerspot... heb je meer aan (al zal het niet veel zijn ;'))

en ook nog eens vakantie houden tot 23 juni....
    11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
      dinsdag 13 mei 2008 @ 14:51:21 #56
    23982 planethugo
    Forza Roda!
    pi_58644906
    net alsof de opendag spectaculair is, stelt eigenijk nooit iets voor, wordt er wel weer een wedstrijd bij gespeeld?
      dinsdag 13 mei 2008 @ 15:06:51 #57
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_58645200
    Dat die niet spectaculair is klopt. Maar normaal wel een gezellig middagje zuipen.

Maargoed, de open dag en de seizoenskaartvoorwaarden maken duidelijk dat Roda zich momenteel totaal niet intresseert om haar fans!
    Planning:
    -
      dinsdag 13 mei 2008 @ 22:59:18 #58
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_58654926
    Geruchtje dat Kah wegwilt om dezelfde redenen als Meeuwis...
    Planning:
    -
      dinsdag 13 mei 2008 @ 23:31:55 #59
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_58655641
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 22:59 schreef DarkShine het volgende:
    Geruchtje dat Kah wegwilt om dezelfde redenen als Meeuwis...
    Dat verbaast me niks en als zou blijken dat naast Meeuwis en Kah meer spelers zeer ontevreden zijn over Atteveld wordt het tijd om over zijn positie na te gaan denken.
    Giallo e nero è il tuo colore,
    giallo e nero Roda nel cuore.
      woensdag 14 mei 2008 @ 09:45:19 #60
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_58659765
    quote:
    Jong Roda JC Limburgs beste beloftenteam

Op de laatste dag van de beloftencompetitie won Jong Roda JC in Venlo met 2-1 van Jong VVV. In de 88ste minuut scoorde Fitim Kacik de winnende treffer. Daarmee kwam Roda in punten gelijk met VVV maar werd op basis van een beter doelsaldo (+2) met de vierde plaats toch Limburgse beste beloftenploeg.

Bron: LD
    Planning:
    -
    pi_58663408
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 23:31 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat verbaast me niks en als zou blijken dat naast Meeuwis en Kah meer spelers zeer ontevreden zijn over Atteveld wordt het tijd om over zijn positie na te gaan denken.
    das waar, maar Kah mag van mij ook wel vertrekken. Een zekerheidje is 't allerminst
      woensdag 14 mei 2008 @ 15:02:41 #62
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_58665445
    Tsja, Sibum schijnt ook weg te zijn omdat die continu overhoop lag met Atte.

Ben dan geen tegenstander van Atte, maar als de geruchten kloppen dan zeg ik ook
    Planning:
    -
      donderdag 22 mei 2008 @ 08:55:11 #63
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_58817185
    quote:
    VVV meldt zich bij Roda voor Van Kouwen

VVV heeft Roda JC benaderd in een poging Frank van Kouwen terug naar Venlo te halen.

De 27-jarige Weertenaar, die eerder al van 2004 tot en met 2006 al uitkwam voor VVV, mag vertrekken uit Kerkrade.

Van Kouwen, die op dit moment met de Roda-selectie ter afsluiting van het seizoen op Mallorca verblijft, bevestigt dat er interesse uit Venlo voor hem is.

,,Een aantal clubs, waaronder VVV, heeft zich bij mijn zaakwaarnemer gemeld. Daartussen zitten clubs uit de ere- en eerste divisie. Mijn zaakwaarnemer heeft de interesse van die clubs kenbaar gemaakt bij Roda JC.”

Volgens algemeen directeur Huub Narinx van Roda is een overgang naar VVV bespreekbaar.

Van Kouwen, die bij Roda een doorlopend contract heeft tot en met de zomer van 2010, kwam in zijn eerste seizoen in Kerkrade zelden aan spelen toe.

De verdediger startte in de competitie tweemaal en in de beker één keer in de basis. Daarnaast heeft hij een aantal invalbeurten (vooral in het begin van het seizoen) achter zijn naam staan.

Van Kouwen zelf staat positief tegenover een vertrek uit Kerkrade. „In principe sta ik voor alles open, ook voor een eventuele terugkeer naar VVV. Maar het is nog vroeg, eerst moeten we afwachten of Roda er met geïnteresseerde clubs uitkomt. Zelf heb ik nog niet gesproken met geïnteresseerde clubs. Venlo is lekker in de buurt, maar het zou ook een uitdaging zijn eens een keer buiten Limburg te spelen.

Het totaalbeeld moet goed zijn voordat ik een keuze maak voor een club. Ik moet een goed gevoel hebben bij de club en de trainer. En ook financieel moet het plaatje natuurlijk kloppen.”

Bron: LD
    Planning:
    -
      donderdag 22 mei 2008 @ 10:52:18 #64
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_58819361
    Indien Engelaar naar S04 vertrekt verwacht ik dat FC Twente informeert naar Meeuwis...
    Planning:
    -
      donderdag 22 mei 2008 @ 11:22:47 #65
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_58820157
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 10:52 schreef DarkShine het volgende:
    Indien Engelaar naar S04 vertrekt verwacht ik dat FC Twente informeert naar Meeuwis...
    Dat zou zo maar kunnen en aangezien we vanaf volgend seizoen financieel absoluut niet meer tegen Twente op kunnen wordt het dan een moeilijk verhaal om hem te behouden.
      donderdag 22 mei 2008 @ 12:19:29 #66
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_58821570
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 11:22 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat zou zo maar kunnen en aangezien we vanaf volgend seizoen financieel absoluut niet meer tegen Twente op kunnen wordt het dan een moeilijk verhaal om hem te behouden.
    Indien Vormer naar Roda komt vind ik het eigenlijk niet eens zo erg. Dan hebben we twee spelers gehaald voor Meeuwis zijn plek.
    Planning:
    -
    pi_58821670
    Hoe gaat Roda het vertrek van Tioté en Lamah opvangen?
    pi_58822119
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 12:23 schreef pinow het volgende:
    Goede vraag.
      donderdag 22 mei 2008 @ 12:49:27 #69
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_58822245
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 12:23 schreef pinow het volgende:
    Is het 100% zeker dat deze vertrekken dan
    Planning:
    -
      donderdag 22 mei 2008 @ 13:00:53 #70
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_58822524
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 12:19 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Indien Vormer naar Roda komt vind ik het eigenlijk niet eens zo erg. Dan hebben we twee spelers gehaald voor Meeuwis zijn plek.
    Dat is toch niet meer dan een roddel op rodajcfans.nl?
    pi_58822634
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 12:49 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Is het 100% zeker dat deze vertrekken dan
    Lamah zowiezo.

Maar het lijkt me voor Roda toch wel iets om rekening mee te houden.
    pi_58822741
    Maar Atte heeft dus de vriendin van Meeuwis liggen naaien?
    pi_58824295
    Jongen, wil je dit nu ineens weer oprakelen?
    That's all folks!
    pi_58825009
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 10:52 schreef DarkShine het volgende:
    dat kan maar persoonlijk vind ik engelaar toch wel een stuk completer kwa speler. Meeuwis is toch vooral een bikkelaar terwijl engelaar ook o.a. makkelijk mee kan aanvallen

Dat Meeuwis vertrekt heb ik me al bij neergelegd, het wordt alleen eens tijd dat er ook daadwerkelijk versterkingen vastgelegd worden en niet zoals afgelopen seizoen dat de trainer pas een complete selectie heeft terwijl de competitie al bezig is.
      zondag 25 mei 2008 @ 11:14:58 #75
    134116 RD4
    Reinigingsdiensten
    pi_58894100
    Vormer naar Roda? Zou definitief zijn volgens rodajcfans.nl
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')