Ja nu lach je wel hard om NL maar ze hebben het al heel veel bij het goede eind gehad , dus ik laat de optie gewoon even open staan zonder mijn oordeel te geven gelijk.quote:
klopt, ik zie het precies hetzelfde ......... maar toch vind ik het sneu voor Clairequote:Op maandag 5 mei 2008 09:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik werd vanmorgen vroeg wakker, uur of vijf. En opeens wist ik het. Claire gaat gewoon wieberen de vijftiende. Het kan niet zijn dat Jaap, Brian, Amanda of Huub de klos zijn. Ze zijn de gezichten van DGK en zij spelen de finale. Het kan niet anders......gezien het feit dat er zoveel geregisseerd is...
dan gaat brajen nog gelijk krijgen met de woorden ik ga hier geboeid weg.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook onzin. Wat voor kaarten heeft de FEBO nog in de hand dat het op een zo dergelijke manier uit de hand gaat lopen dat ze de stekker eruit moeten trekken? Het enige wat ik kan bedenken is moord en doodslag, de rest hebben we allemaal al gehad.
Ik vind het allerminst sneu voor Claire, t zal best een aardige meid zijn, maar 3 x niks voor dgk. Wieberen dus, het liefst nog eerder dan 15 mei, maar 15 mei is ook ok.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:57 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt, ik zie het precies hetzelfde ......... maar toch vind ik het sneu voor Claire
ja kijk dit bedoel ik nou , en zegt genoeg over wie je bent.beetje jammer.quote:
Ik vind het niet meer dan terecht. Ze heeft alleen maar vakantie gevierd daar en heeft imo nergens recht op. Ze doet zelfs nog minder aan het spel dan Dennis.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:57 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt, ik zie het precies hetzelfde ......... maar toch vind ik het sneu voor Claire
Sterker nog, ze wil er ook niet eens over nadenken...quote:Op maandag 5 mei 2008 10:00 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer dan terecht. Ze heeft alleen maar vakantie gevierd daar en heeft imo nergens recht op. Ze doet zelfs nog minder aan het spel dan Dennis.
Sly zoekt nog nieuwe leden voor z'n sekte hoor...quote:Op maandag 5 mei 2008 10:00 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ja kijk dit bedoel ik nou , en zegt genoeg over wie je bent.beetje jammer.
zo nep he die aandacht van brajen aan zijn del.quote:Op maandag 5 mei 2008 10:03 schreef beequeen het volgende:
Iedereen is gedoucht en aangekleed behalve....juist ja.
[ afbeelding ]
daar ben ik het wel mee eens......... als speler doet ze weinig, meer in de trant als Ilona, Sylvia e.d. en toch bevalt me dat ergens welquote:Op maandag 5 mei 2008 09:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het allerminst sneu voor Claire, t zal best een aardige meid zijn, maar 3 x niks voor dgk. Wieberen dus, het liefst nog eerder dan 15 mei, maar 15 mei is ook ok.
Geen idee, hij ging wat eten en daarna mochten we het niet meer zienquote:Op maandag 5 mei 2008 09:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat doet Brian hier, midden in de nacht de streamers entertainen?
Varenquote:Op maandag 5 mei 2008 10:14 schreef Varen het volgende:
of topic
Ik denk dat het beter is, dat dGK straks afgelopen is per 22 mei. Ik lees zo hier en daar; commentaar op filmpjes van You tube, verschillende forums en de reacties van fanatieke fans worden steeds feller, gewoon eng om te lezen.Voor de buitenwereld lijkt het me beter, dat Jaap wint
Dat geeft de minste ellende
on topic:
B & A zijn aan het douchen.
Huub kletst met Palma over Jensen, Rcardo en Claire zitten aan tafel
quote:Op maandag 5 mei 2008 10:17 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Varenik ben het helemaal met je eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |