ik herhaal nog ff deze quote, want ik dacht er hetzelfde overquote:Op maandag 5 mei 2008 01:37 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat ze echt overweegt om op te stappen.
- wat doet ze hier nog?
- ze vindt het niet erg om een verliezer te zijn
- ziet niet in dat zij op een of andere manier de winnaar kan zijn
- telt letterlijk de dagen af dat ze er nog moet zitten
quote:Op maandag 5 mei 2008 09:09 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik heb zojuist gelezen op Nl dat vandaag de laatste dag is van de kooi en dat het feestje vanavond uit de hand gaat lopen en zodoende de kooi nu al sluit.
quote:Op zondag 4 mei 2008 23:45 schreef chufi het volgende:
thx varen![]()
[ afbeelding ]
B: Dat zij ons onderschatten is alleen maar een winst voor ons
klopt !!! plotseling ineens op donderdag na het huwelijk van huub en claire .quote:Op zondag 4 mei 2008 23:50 schreef rooie3 het volgende:
Amanda moet echt naar de tandarts,alles valt er bijna uit.Dacht dat ze pas was geweest.
Goeiemorgen!quote:Op maandag 5 mei 2008 09:13 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
klopt !!! plotseling ineens op donderdag na het huwelijk van huub en claire .
Inderdaad!quote:Op maandag 5 mei 2008 09:13 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
klopt !!! plotseling ineens op donderdag na het huwelijk van huub en claire .
ik hoorde Huub later ook vragen aan Claire of zij ook muziek moest opgeven...... dat was niet zoquote:Op maandag 5 mei 2008 08:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt. ze werden 1 voor 1 naar achter geroepen. Toen Huub terugkwam vertelde hij aan Claire dat hij allerlei vragen moest beantwoorden over dingen die in dat hok gebeurd zijn. Huub heeft een geheugen als een ijzeren pot maar Brian en vooral Amanda niet, die moeten zelfs geholpen worden met hun script door de plasma.
Volgens mij was dit een mooie manier van de FEBO om er achter te komen wat B en A wel weten en kunnen er dus tijdens de puntenverdeling vragen gesteld worden waar B en A wel het antwoord op weten. Dus datte.
Goedemorgen ook.
wat een onzinquote:Op maandag 5 mei 2008 09:09 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik heb zojuist gelezen op Nl dat vandaag de laatste dag is van de kooi en dat het feestje vanavond uit de hand gaat lopen en zodoende de kooi nu al sluit.
Ze baalde ook enorm dat ze ontstoken ogen had juist op zo'n dag.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:19 schreef Dark het volgende:
[..]
Inderdaad!
En even later versprak ze zich, door te zeggen dat ze zo'n leuke ochtend had gehad!
nou ik heb op 22 april nieuwe streams moeten nemen en daar heeft niet bijgestaan tot 15 mei kopen dus mocht dat wel zo zijn heeft talpa/rlt een probleem en heeft mij dan voor 2 weken bezeikt en bestolen.quote:Op maandag 5 mei 2008 01:38 schreef Ziet het volgende:
[..]
nee dat denk ik niet,
want na 15 mei zijn er geen streams meer,
dus ik denk niet dat er dan nog veel getreiterd wordt
oke kan ...........wat weet jij , wat ik niet weet?quote:
NL...quote:Op maandag 5 mei 2008 09:35 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
oke kan ...........wat weet jij , wat ik niet weet?
Mij net zoquote:Op maandag 5 mei 2008 09:34 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
nou ik heb op 22 april nieuwe streams moeten nemen en daar heeft niet bijgestaan tot 15 mei kopen dus mocht dat wel zo zijn heeft talpa/rlt een probleem en heeft mij dan voor 2 weken bezeikt en bestolen.
Het lijkt mij ook onzin. Wat voor kaarten heeft de FEBO nog in de hand dat het op een zo dergelijke manier uit de hand gaat lopen dat ze de stekker eruit moeten trekken? Het enige wat ik kan bedenken is moord en doodslag, de rest hebben we allemaal al gehad.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:35 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Wie weetquote:Op maandag 5 mei 2008 09:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook onzin. Wat voor kaarten heeft de FEBO nog in de hand dat het op een zo dergelijke manier uit de hand gaat lopen dat ze de stekker eruit moeten trekken? Het enige wat ik kan bedenken is moord en doodslag, de rest hebben we allemaal al gehad.
15 mei halve finale en 22 mei finale ........ lijkt mij antwoord genoegquote:Op maandag 5 mei 2008 09:35 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Laat op de eerste plaats ff duidelijk zijn dat ik er geen bal van geloof...zeker niet als de bron NL is.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook onzin. Wat voor kaarten heeft de FEBO nog in de hand dat het op een zo dergelijke manier uit de hand gaat lopen dat ze de stekker eruit moeten trekken? Het enige wat ik kan bedenken is moord en doodslag, de rest hebben we allemaal al gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |