Claire is vervolgens in 2 dagen weggetreiterd ben ik bang.quote:Op maandag 5 mei 2008 01:35 schreef Ziet het volgende:
[..]
zou het?
ik denk niet dat ze dan erg veel kans heeft op huub zijn stemmen...
die gaan dan allemaal naar jaap
Ik heb meer het idee dat ze echt overweegt om op te stappen.quote:Op maandag 5 mei 2008 01:33 schreef akveor het volgende:
Zou Claire er over nadenken om Huub weg te stemmen? Het is wel het meest logisch.... gewoon voor haar eigen kansen gaan. Huub wegstemmen is zij in de finale. Met een erg kleine kans dat wel maar een kans is een kans.
Nee, dat ze in de knoop zit met keuzes..... ze zei niet voor niet niks.... ze is er niet uit denk ik en wil die keuze zelf maken.quote:Op maandag 5 mei 2008 01:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ah, dus daar gaat ze zich al naar gedragen, op die manier.
quote:Op maandag 5 mei 2008 01:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Claire is vervolgens in 2 dagen weggetreiterd ben ik bang.
Bron?quote:Op maandag 5 mei 2008 01:38 schreef Ziet het volgende:
[..]
nee dat denk ik niet,
want na 15 mei zijn er geen streams meer,
dus ik denk niet dat er dan nog veel getreiterd wordt
Grr. sorry, maar hoe ziet het verloop er ongeveer uit? Wanneer vindt die puntentelling plaats enzo?quote:Op maandag 5 mei 2008 01:38 schreef Ziet het volgende:
[..]
nee dat denk ik niet,
Nee, dat denk ik ook niet. Het is ook niet voor niks dat we dit soort onzin streams voorgeschoteld krijgen. Wat een spetterende finale had moeten worden is nu een ordinaire sms-finale. OK, met nog een rare soort stemmingsronde daarvoor, zodat er nog meer gemanipuleerd kan worden, maar niet het soort finale dat een spel zoals DGK verdient. Oftwel, het maakt geen hol wat je doet. En in het geval van Huub kun je maar beter niets doen, wordt toch alleen maar negatief neergezet in de tv-uitzendingen.quote:Op maandag 5 mei 2008 01:38 schreef Ziet het volgende:
[..]
nee dat denk ik niet,
quote:
kijk skattie.... zal ik jou dat eens ff vertellenquote:Op maandag 5 mei 2008 01:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Grr. sorry, maar hoe ziet het verloop er ongeveer uit? Wanneer vindt die puntentelling plaats enzo?
Bart DGK.... nee die heeft het helemaal gehad met de gouden kooiquote:Op maandag 5 mei 2008 01:54 schreef Huub_wint het volgende:
Heb niet veel gestreamd de laatste paar dagen, maar denkt iemand dat Bart
nog terugkomt in de villa ?? Ik denk het niet namelijk ......
quote:Op maandag 5 mei 2008 01:54 schreef Desii het volgende:
[..]
kijk skattie.... zal ik jou dat eens ff vertellen![]()
luister en huiver: 15 mei krijgen alle 5 de miljonairs punten om te verdelen binnen een uur (hoe deze puntentelling/staffel eruit gaat zien is nog totaal onbekend)
Deze punten tellen voor 50% mee in de eindoverwinning......... hierna krijgt het publiek een week de tijd om te gaan stemmen t/m de 2 uur durende finale op 22 mei
quote:Op maandag 5 mei 2008 01:56 schreef Desii het volgende:
[..]
Bart DGK.... nee die heeft het helemaal gehad met de gouden kooi
Bart BB1 is afgelopen week geweest en komt binnenkort weer voor een dropping en als de miljonairs een middag moeten gaan werken.
edit: ik ga ook slapen...... truste allemaele![]()
Kijk aan jou heb ik wat, dank en welterusten.quote:Op maandag 5 mei 2008 01:54 schreef Desii het volgende:
[..]
kijk skattie.... zal ik jou dat eens ff vertellen![]()
luister en huiver: 15 mei krijgen alle 5 de miljonairs punten om te verdelen binnen een uur (hoe deze puntentelling/staffel eruit gaat zien is nog totaal onbekend)
Deze punten tellen voor 50% mee in de eindoverwinning......... hierna krijgt het publiek een week de tijd om te gaan stemmen t/m de 2 uur durende finale op 22 mei
k heb wel geruchten gelezen... op basis van lave uitspraken van Huub volgens mij. Maar zeker is het volgens mij niet.quote:Op maandag 5 mei 2008 01:48 schreef Ziet het volgende:
[..]
Fok!![]()
ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze de tv uitzendingen dan gelijk gaan trekken tot aan de finale.
maar daarbij is claire helemaal niet het type om haar man zo te backstabben volgens mij
Die bedoelde ik, maar ik denk dat hij niet meer welkom is helaas ......quote:Op maandag 5 mei 2008 01:56 schreef Desii het volgende:
[..]
Bart BB1 is afgelopen week geweest en komt binnenkort weer voor een dropping
en als de miljonairs een middag moeten gaan werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |