quote:Op maandag 5 mei 2008 02:01 schreef akveor het volgende:
[..]
k heb wel geruchten gelezen... op basis van lave uitspraken van Huub volgens mij. Maar zeker is het volgens mij niet.
Ik heb het in ieder geval nergens officieel bevestigd gezien. In krnateberichten of iets dergelijks. En waarom zouden ze ook. BB ging toch ook tot de laatste minuut door?
Misschien is dat ook haar keuze... Voor haar eigen (erg kleine) kans gaan of het misschien juist wel niet mogen.
MIsschien heeft ze ook wel haar 3 maanden dipje.
quote:Op maandag 5 mei 2008 02:02 schreef tipsch het volgende:
Dusse.. Hóe die punten dan meetellen is onbekend? Ik dacht dat er nog een wanabee ging afvallen, dóór die puntenverdeling.
Ze weten zelfs niet hoe ze aan die punten komen.quote:Op maandag 5 mei 2008 02:02 schreef tipsch het volgende:
Dusse.. Hóe die punten dan meetellen is onbekend? Ik dacht dat er nog een wanabee ging afvallen, dóór die puntenverdeling.
Lekker, die transparantie en duidelijkheid.quote:Op maandag 5 mei 2008 02:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze weten zelfs niet hoe ze aan die punten komen.
Gisteren was er sprake van een soort van kwis om punten te verdienen omdat A en B naar achter werden geroepen en zij dat ivm brachtten met dè geschiedenisvragen voor ze gingen. Misschien dat BQ nog weet hoe dat ging. Die postte daar over.
Er was sprake van puntenverdelen... maar hoe en door wie. Ze denken dat ze zelf punten mogen verdelen. Maar of er een verdeelseutel is weten ze niet. Ook is niet zker of ze zichzef punten mogen geven.
Truste, ik hoor ze nog.quote:Op maandag 5 mei 2008 02:37 schreef Ziet het volgende:
bedtijd voor mij
truste voor iedereen die nog hier hangt
ik ook nietquote:Op maandag 5 mei 2008 07:25 schreef Dementor het volgende:
Stoppen de streams na 15 mei?
Ik heb nergens zien staan dat dit het geval is.
Klopt. ze werden 1 voor 1 naar achter geroepen. Toen Huub terugkwam vertelde hij aan Claire dat hij allerlei vragen moest beantwoorden over dingen die in dat hok gebeurd zijn. Huub heeft een geheugen als een ijzeren pot maar Brian en vooral Amanda niet, die moeten zelfs geholpen worden met hun script door de plasma.quote:Op maandag 5 mei 2008 02:06 schreef akveor het volgende:
Ze weten zelfs niet hoe ze aan die punten komen.
Gisteren was er sprake van een soort van kwis om punten te verdienen omdat A en B naar achter werden geroepen en zij dat ivm brachtten met dè geschiedenisvragen voor ze gingen. Misschien dat BQ nog weet hoe dat ging. Die postte daar over.
Wat doet Brian hier, midden in de nacht de streamers entertainen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |