ik ook nietquote:Op maandag 5 mei 2008 07:25 schreef Dementor het volgende:
Stoppen de streams na 15 mei?
Ik heb nergens zien staan dat dit het geval is.
Klopt. ze werden 1 voor 1 naar achter geroepen. Toen Huub terugkwam vertelde hij aan Claire dat hij allerlei vragen moest beantwoorden over dingen die in dat hok gebeurd zijn. Huub heeft een geheugen als een ijzeren pot maar Brian en vooral Amanda niet, die moeten zelfs geholpen worden met hun script door de plasma.quote:Op maandag 5 mei 2008 02:06 schreef akveor het volgende:
Ze weten zelfs niet hoe ze aan die punten komen.
Gisteren was er sprake van een soort van kwis om punten te verdienen omdat A en B naar achter werden geroepen en zij dat ivm brachtten met dè geschiedenisvragen voor ze gingen. Misschien dat BQ nog weet hoe dat ging. Die postte daar over.
Wat doet Brian hier, midden in de nacht de streamers entertainen?quote:
ik herhaal nog ff deze quote, want ik dacht er hetzelfde overquote:Op maandag 5 mei 2008 01:37 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat ze echt overweegt om op te stappen.
- wat doet ze hier nog?
- ze vindt het niet erg om een verliezer te zijn
- ziet niet in dat zij op een of andere manier de winnaar kan zijn
- telt letterlijk de dagen af dat ze er nog moet zitten
quote:Op maandag 5 mei 2008 09:09 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik heb zojuist gelezen op Nl dat vandaag de laatste dag is van de kooi en dat het feestje vanavond uit de hand gaat lopen en zodoende de kooi nu al sluit.
quote:Op zondag 4 mei 2008 23:45 schreef chufi het volgende:
thx varen![]()
[ afbeelding ]
B: Dat zij ons onderschatten is alleen maar een winst voor ons
klopt !!! plotseling ineens op donderdag na het huwelijk van huub en claire .quote:Op zondag 4 mei 2008 23:50 schreef rooie3 het volgende:
Amanda moet echt naar de tandarts,alles valt er bijna uit.Dacht dat ze pas was geweest.
Goeiemorgen!quote:Op maandag 5 mei 2008 09:13 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
klopt !!! plotseling ineens op donderdag na het huwelijk van huub en claire .
Inderdaad!quote:Op maandag 5 mei 2008 09:13 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
klopt !!! plotseling ineens op donderdag na het huwelijk van huub en claire .
ik hoorde Huub later ook vragen aan Claire of zij ook muziek moest opgeven...... dat was niet zoquote:Op maandag 5 mei 2008 08:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt. ze werden 1 voor 1 naar achter geroepen. Toen Huub terugkwam vertelde hij aan Claire dat hij allerlei vragen moest beantwoorden over dingen die in dat hok gebeurd zijn. Huub heeft een geheugen als een ijzeren pot maar Brian en vooral Amanda niet, die moeten zelfs geholpen worden met hun script door de plasma.
Volgens mij was dit een mooie manier van de FEBO om er achter te komen wat B en A wel weten en kunnen er dus tijdens de puntenverdeling vragen gesteld worden waar B en A wel het antwoord op weten. Dus datte.
Goedemorgen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |