Je moet 18 zijn voor PayPal account.. Ik weet het andere geboortedatum invullen maar ik kan net zo goed nu nog 13 dagen wachtenquote:
Paypal hanteerd zijn eigen wisselkoers, dit is dus niet te berekenen opquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:15 schreef Birra het volgende:
Ik heb nog nooit iets besteld met PayPal, dus ik heb wat vraagjes.
Als ik dit wil kopen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10447
Hoeveel kost het dan in euro's?
Voor zover ik weet zijn die dingen gewoon legaal hoor.quote:Is het illegaal (dus kans dat het door de douane wordt gepakt)?
https://www.paypal.com/nl(...)y/Prevention-outsidequote:En hoe veilig is PayPal?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:20 schreef Downstar het volgende:
20 mw laser ; Schijnt zeer fel! komt ook goed ver ; straal is zichtbaar ;
Laser straal ( komt betere foto, deze even snel in de gang gemaakt ):
werkt perfect!
All in one 2GB (16Gbit) solution -- no extra memory card to buyquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:46 schreef Karina het volgende:
Vandaag mijn zaklantaarn binnengekregen plus 4 oplaadbare batterijen. Zaklantaarn is top! Wel kleiner dan ik dacht, maar hij schijnt goed en voelt stevig aan. Spullen waren op 24 april verzonden.
Iemand ervaring met de DS Fire Link Cart with 2GB (16G) Storage Card for NDS Lite? Mijn neefje had laatst zoiets gekocht op de Zwarte Markt, lijkt me ook wel wat. Ik zag in dit topic iemand die zoiets had gekocht voor de GBA, deze is dus voor de DS, maar geen idee of het wat is en of het goed gaat werken (en hoe het überhaupt werkt eigenlijk). En moet je er dan nog een SD kaartje bijkopen (bij die van mijn neefje moest nog een micro SD kaart).
Oh ja ik zie het, keek met mijn neusquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
All in one 2GB (16Gbit) solution -- no extra memory card to buy
staat er al gewoon bij, zit een ingebouwde 2gb in, waarop je roms kunt uploaden via usb
Ik plaat zo nog een foto ; al het wat donkerder is buiten , ik zal dan je tip even onthoudenquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
![]()
Probeer bij je volgende foto eens je laserpointer vlak onder je toestel te houden,
en de foto dus dan "langs" de beam maken. Je zal zien dat het beter zichbaar is.
[ afbeelding ]
Beetje wazige foto, camera kon niet focussen ofzo. Is trouwens de eerste foto met mijn nieuwe N95 8GB![]()
(foto was trouwens gigantisch groot, ding stond op posterformaat ofzo)
Denken straks de mensen daaro dat er aliens zijnquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:17 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik plaat zo nog een foto ; al het wat donkerder is buiten , ik zal dan je tip even onthoudenbedankt
Gekocht als vervanging op mijn MDA compact II (HTC P3300).quote:ff offtopic: tevreden met je N95?
dit is de R6 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11979quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:48 schreef Downstar het volgende:
en zou je me ook kunnen zeggen welke dat op Dealextreme is ?
$36.52 (is ¤24.50 ofzo)quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:48 schreef Downstar het volgende:
en zou je me ook kunnen zeggen welke dat op Dealextreme is ?
waar blijft die fotoquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:17 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik plaat zo nog een foto ; al het wat donkerder is buiten , ik zal dan je tip even onthoudenbedankt
ff offtopic: tevreden met je N95?
Ik heb daar ook al last vanquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
1 pakje van de 2 is aangekomen verzonden 29/04 . alleen de goedkoopste meuk is tot nu toe aangekomen , mijn ds r4 kaartje moet nog komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |