Bang bang, I just shot you down!quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:23 schreef Crashcat het volgende:
Erm.. Don't shoot me down.
Maar erm.. Ik heb gta3 en vice city gespeeld. Maar erm, ik vind gta4 best wel tegenvallen.
Lijkt een beetje hetzelfde, of komt het spel beter uit de verf na de helft van de missies?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
De mijne is ook binnengekomenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
ik kan hetzelfde zeggen![]()
Geen problemen met opstarten met ethernet kabel
Lees de nieuwsberichten van de afgelopen weken maar...staan ze allemaal inquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:54 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, terug van vakantie. Straks eens gaan kijken of ik hem kan vinden.
Wat hoor ik allemaal voor verhalen over bugs trouwens?
Teveel werk. Doe eens samenvatten.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:04 schreef melluk het volgende:
Lees de nieuwsberichten van de afgelopen weken maar...staan ze allemaal in
quote:
Dus de freezes blijven aanhouden? Of komen de freezes juist door de/een van de multiplayer features?quote:Rockstar and Sony plans to patch the PS3 version of Grand Theft Auto IV today to improve the multiplayer experience.
Zo te lezen is deze patch inderdaad alleen bedoeld om betere matchmaking in de multiplayer te bewerkstelligen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:32 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
[..]
Dus de freezes blijven aanhouden? Of komen de freezes juist door de/een van de multiplayer features?
Dit gaat toch over de freezes, of lees ik het nou verkeerd?quote:Speaking to Eurogamer, a Sony source explained that the patch would help by "reducing the loads on the servers at GameSpy and hopefully the completely random hangs that some users have seen".
Wat begrijp je niet aan hopefully?quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:08 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Dit gaat toch over de freezes, of lees ik het nou verkeerd?
haha wat een vent is dat zeg....ik krijg nu echt eerder een hekel aan m met al die zeflverheerlijking hahaquote:
Lalz, de patch update geeft een freezequote:Op woensdag 7 mei 2008 17:44 schreef latin_LiZzY het volgende:
Ja!!! De Patch is er !!!! !!!!![]()
![]()
Eindelijk kan ik online![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je ondertitelquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:27 schreef Pwnie het volgende:
serieus kansloos die patchhelpt enorm
![]()