Heb je me bijna binnen?quote:Op zondag 4 mei 2008 14:11 schreef MinderMutsig het volgende:
Volgens mij wordt het rokjesweer CF.![]()
Bedankt voor de muziekjes! (Latis ook natuurlijk) Heb je bijna binnen. Ze zijn binnen.
Waar? Is alles open vandaag?quote:Op zondag 4 mei 2008 14:12 schreef ColdFeet het volgende:
*Checkt rokjescollectie.... Oh yeah! Zo nog even twee shirtjes kopen
zo een?quote:Op zondag 4 mei 2008 14:15 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Waar? Is alles open vandaag?
Ik heb zo'n wikkel-hannes-ding om...
Zit lekker!
quote:Op zondag 4 mei 2008 14:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De wens is de vader van de typefout ofzo.
Zou echt wat voor mij zijn: Je hele neusvleugel aan snot trekken...quote:
Ik vraag me altijd af of er ook snot naar buiten komt door dat gat als je je neus snuit en die piercing zit er niet in. Krijg ik hele vieze visualisaties bij.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Zou echt wat voor mij zijn: Je hele neusvleugel aan snot trekken...
Leuven heeft wel een toko!quote:Op zondag 4 mei 2008 14:23 schreef ColdFeet het volgende:
In Den Haag is het elke week koopzondag. En ik, oen die ik ben, verhuis naar een provinciestadje in Belgie waar ze niet eens een toko hebben(maar wel een extreem goedkope cocktailbar
)
Succes bij je papa en mama, SHE. Gewoon lekker de hele middag doortanken
Dude, hoeveel druk staat er op jouw holtes?quote:Op zondag 4 mei 2008 14:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of er ook snot naar buiten komt door dat gat als je je neus snuit en die piercing zit er niet in. Krijg ik hele vieze visualisaties bij.
Brrr...quote:Op zondag 4 mei 2008 14:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of er ook snot naar buiten komt door dat gat als je je neus snuit en die piercing zit er niet in. Krijg ik hele vieze visualisaties bij.
duhude!quote:Op zondag 4 mei 2008 14:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dude, hoeveel druk staat er op jouw holtes?![]()
De mister doet hier een soort James-Bondachtige paringsdans voor me, geloof ik. Dat betekent vast dat we gaan lunchen
Dat is goed nieuwsquote:Op zondag 4 mei 2008 14:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Leuven heeft wel een toko!Nog een vrij goede ook!
En nu wil je weten waar en daar heb ik dan even geen antwoord opmaar hij zit er wel!
Nee, helaas, ik zou 't wel willen... Maar we betrekken een appartement met een balkon in het centrum van de stadquote:Op zondag 4 mei 2008 14:31 schreef Oblivion het volgende:
Lijkt me leuk in Belgie wonen!
Overal is er wel wat...![]()
Ben jij dat trouwens Coldfeet die helemaal op zichzelf gaat wonen qua eten en verbouwen van voedsel?
Of ben ik in de war?
Bedoel je mijn man misschien, die in ons inieminietuintje watermeloenen en aubergines wil verbouwen??quote:Op zondag 4 mei 2008 14:31 schreef Oblivion het volgende:
Lijkt me leuk in Belgie wonen!
Overal is er wel wat...![]()
Ben jij dat trouwens Coldfeet die helemaal op zichzelf gaat wonen qua eten en verbouwen van voedsel?
Of ben ik in de war?
Turkse super weet ik zo niet. Ik vond de normale super daar in ieder geval best duur.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is goed nieuwsTurkse supermarkt, ook nog?
Wel heel veel leuke kledingzaakjes
quote:Op zondag 4 mei 2008 14:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Bedoel je mijn man misschien, die in ons inieminietuintje watermeloenen en aubergines wil verbouwen??
Ik vind het ook niet lekker. Op welke manier dan ook.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
apart
de verse ananas met sinaasappelsap en kiwi was heerlijk alleen weet ik t nu zeker; ik heb echt niets met ricotta... vind er geen fluit aan...
dus t was voornamelijk veeeeeel fruit
Hmm, ik heb ooit eens een recept van Ramsey gemaakt met een combo van ricotta enzo.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet lekker. Op welke manier dan ook.
Het is wel lekker om dingen romig mee te maken, vind ik. Gevulde pasta enzo. Maar zo kaal ricotta? Nee, dat doet m niet voor mij.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker! Over mijn rucola salade met gegrilde groenten en pijnboompitjes bijvoorbeeld!quote:Op zondag 4 mei 2008 14:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Dat is sigme toch? Die heeft in ieder geval een topic in f&f over een meer dan indrukwekkende groentetuin.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:31 schreef Oblivion het volgende:
Of ben ik in de war?
Oh, dan word ik je buurvrouw!quote:Op zondag 4 mei 2008 14:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het is wel lekker om dingen romig mee te maken, vind ik. Gevulde pasta enzo. Maar zo kaal ricotta? Nee, dat doet m niet voor mij.
Oblivion, als ik 60 ben, koop ik een huis in Italie en ga ik mijn eigen sinaasappels en olijven kweken
Belgie is leuk! Ik woon dicht bij de grens en we gaan wel eens uit in Belgie. Bioscoopje, restaurantjes, terrasjesquote:Op zondag 4 mei 2008 14:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is sigme toch? Die heeft in ieder geval een topic in f&f over een meer dan indrukwekkende groentetuin.
Wat ik zo leuk vind aan België is dat je op elke straathoek winkeltjes hebt waar je heel lekkere belegde broden (dat zijn geen broodjes meer) kunt kopen. En uit eten gaan is daar ook leuker, en de kroegjes. In Leuven is een heeeeeel klein kroegje, past 1 tafeltje met 2 stoelen in en volgens mij is er niet eens een toilet.
quote:Op zondag 4 mei 2008 14:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is sigme toch? Die heeft in ieder geval een topic in f&f over een meer dan indrukwekkende groentetuin.
doeiiiiquote:Op zondag 4 mei 2008 14:46 schreef Tezz het volgende:
Goed. Cheapass-bbq, here I come!
Tot later lieve mensen!
Veel plezier, Tezz!quote:Op zondag 4 mei 2008 14:46 schreef Tezz het volgende:
Goed. Cheapass-bbq, here I come!
Tot later lieve mensen!
Jullie ook veel plezier!quote:
Eerste wat ik dacht: Laat ze toch lekker vrij vliegen...quote:Op zondag 4 mei 2008 14:49 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik moet nog steeds bedenken wat ik straks met die duiven ga doen.
De smaak vind ik lekker, de structuur niet. En die blijft wel.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het is wel lekker om dingen romig mee te maken, vind ik. Gevulde pasta enzo. Maar zo kaal ricotta? Nee, dat doet m niet voor mij.
Oblivion, als ik 60 ben, koop ik een huis in Italie en ga ik mijn eigen sinaasappels en olijven kweken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |