Ik wil je eventueel wel pijpen?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:05 schreef DSS24 het volgende:
Het is te ver, anders had ik je mijn huissleutel gegeven.
netjes, het kostte mij zo'n 35 uurquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:00 schreef Discovered het volgende:
YEY !!
X360
Ik heb alle Story Mission gehaald.
Totale Tijd : 26:01:40 Uurtjes.
Heb ook de achievement gehaald "Liberty City Minute" = Alle Story Missions in 30 Uur halen.
quote:Op maandag 5 mei 2008 20:28 schreef Sackboy het volgende:
Uitgespeeld![]()
Na 33 uur, 62%.
Alleen die scene uit een van die eerste gameplayfilmpjes, waar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb ik nooit gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:15 schreef R_B het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
En dan te bedenken dat het allemaal gratis op de IGN map staat.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:59 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Heb je serieus 20 euro uitgegeven aan een boek met verborgen ongein?
quote:Op maandag 5 mei 2008 23:54 schreef Snever het volgende:
Ik heb een serieuze vraag
Ik heb dus sinds vandaag xbox live silver + gold
Nu zat ik net vrolijk gta4 te spelen maar toen zag ik ineens dat iemand wat tegen me zei op msn. Dus ik ga naar het dashboard. Nu blijkt dat mijn msn naam op de xbox360 anders is dan gewoon msn op mijn pc. In dit geval is het op de xbox360 een naam van een maand geleden
Weet iemand hoe ik dit kan veranderen???
Danku
bij de smart bit?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:03 schreef Geqxon het volgende:
Is er iemand in de buurt van regio 030 waar ik GTA IV mag spelen?
alles staat erin. Tot elk detail.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:59 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Heb je serieus 20 euro uitgegeven aan een boek met verborgen ongein?
quote:
Nice. Maar daar gooien ze zeker je savegames weg nadat je gespeeld hebt? En kun je dan een eigen Xbox Live / PSN account aanmaken? Hoe doe je het met de headset?quote:
Ja, dan moet je ook niet gaan huilen en gewoon een console kopen met GTA IV erbijquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nice. Maar daar gooien ze zeker je savegames weg nadat je gespeeld hebt? En kun je dan een eigen Xbox Live / PSN account aanmaken? Hoe doe je het met de headset?
¤¤¤ !quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja, dan moet je ook niet gaan huilen en gewoon een console kopen met GTA IV erbij
Ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja maar nog in niet Europa. Toevallig....![]()
Kan ik trouwens de delivery jobs van Jacob ook na de story missions alsnog oppakken?
Wat denk je van ons danquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
¤¤¤ !
Ik hoef het maar een paar uurtjes per dag te spelen.
Nee sorry, ik pas toch maarquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:20 schreef Geqxon het volgende:
Maar eh, ik kan het dus bij niemand even komen spelen?
Ga je een middagje in de Bart Smit staan, achter de console...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:31 schreef Geqxon het volgende:
Balen, ik moet deze game echt spelen!
Ja maar ik ben bang dat ze mijn savegame verwijderen...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:35 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ga je een middagje in de Bart Smit staan, achter de console...
verras onsquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:47 schreef Geqxon het volgende:
O my god jullie begrijpen het echt niet he...
gewoon zo snel mogelijk naar de uitgang gaan. Die gangsters blijven maar komen als je blijft zitten.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:33 schreef KarnSuk het volgende:
ik heb problemen met Waste Not Want Knots. Als ik de tas heb gepakt, dan komen er alleen maar meer gangsters. En na een tijde gaat er altijd een van mijn buddys dood. Wat kan ik het beste doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Dit was de laatste post in het vorige topique waar ik wou checken waar de nieuwe was, nu heb ik een speciaal bericht voor simsfan88:quote:Op zondag 4 mei 2008 11:36 schreef Simsfan88 het volgende:
Hier verder: GTA IV #40 Waar Snow Storm niet wil lukken
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:04 schreef PirE het volgende:
[..]
gewoon zo snel mogelijk naar de uitgang gaan. Die gangsters blijven maar komen als je blijft zitten.Gelukt! Maar nu heb ik problemen met de bankoverval!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bel limboland noobiequote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:34 schreef Snever het volgende:
ff oftopic:
Weet iemand wat over onderstaande te vertellen?
[..]
Ik denk dat ijsmeis wel gta 4 speeltquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:58 schreef keijz het volgende:
Wat ik me afvroeg he, zouden er ook vrouwen zijn die GTA4 spelen?
Misschien 1% van alle GTA gamers is vrouw ofzo?
Sinds wanneer is iets van iemand waar men nog niet voor betaald heeft?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:47 schreef Geqxon het volgende:
O my god jullie begrijpen het echt niet he...
je wilt het ''maar'' een paar uur per dag spelen dus ziet het nut niet in het kopen van het spel?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
¤¤¤ !
Ik hoef het maar een paar uurtjes per dag te spelen.
Ik weet dat Jorien het wel speelt maar verder geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:58 schreef keijz het volgende:
Wat ik me afvroeg he, zouden er ook vrouwen zijn die GTA4 spelen?
Misschien 1% van alle GTA gamers is vrouw ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neh niet echt, is gewoon side missions zoals lil jacob.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Dragen de opsporings missies van Brucie ook mee aan de story?
Nou en, bij de lokale Bart Smit heb ik vroeger voor tientallen guldens Lego gekocht, ze moeten niet zeiken!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:10 schreef Static-NL het volgende:
[..]
je wilt het ''maar'' een paar uur per dag spelen dus ziet het nut niet in het kopen van het spel?
JE wilt dus dat ze in de winkel je savegames enzo bewaren en je ook nog effe een headset mag probere etc en dat een par uur elke dag? moeten ze je ook nog voeren?
Sorry maar ik vind zulke dingen echt gaar. Als je het zo nodig wilt hebben koop het dan en als geld het probleem is zoek een bijbaantje of kijk waar je geld kunt besparen.
Het is geen vast bedrag maar een percentage van wat je hebt, je kan dus beter zo veel mogelijk geld uitgeven (alle wapens met volle ammo kopen) en dan boeit het toch niet meer wat je daarna nog verliest...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:57 schreef Static-NL het volgende:
[..]
Merkte gisteren tevens dat telkens als ik sterf het me ongeveer 10k kost :/ dus zit nu uit te zoeken welke vriendin als perk heeft dat ze geen geld van me jatten in het ziekenhuis.
Ik zou wel zoen plastic dekseltje meenemen anders komen er zoe allemaal wespen enzo!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nou en, bij de lokale Bart Smit heb ik vroeger voor tientallen guldens Lego gekocht, ze moeten niet zeiken!
Wat het eten betreft neem ik dan gewoon een kleine salade mee.
Bovendien, helpt het niet als je het allemaal op de bank knalt?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:59 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Het is geen vast bedrag maar een percentage van wat je hebt, je kan dus beter zo veel mogelijk geld uitgeven (alle wapens met volle ammo kopen) en dan boeit het toch niet meer wat je daarna nog verliest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |